Sinds een tijdje hoor ik alleen geen Jasmijn meer maar 1 of andere achterlijke genaamd Evelien nog wat. iK irriteer me echt mateloos aan die irritante K*T stem van dr wat een stemgeluid, wat een intonatie en wat een boeren accent
Kan iemand dat beamen? Kunnnen we niet een massaal collectief 'ik luister niet naar Yorin als die te horen is' staak aktie opstarten??
Hehe dat lucht op.
[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 20-11-2002 16:36]
Jasmijn
quote:Haar stem is echt fabelachtig... en ze kon waanzinnig om gaan met die gasten van Jensen.
Op woensdag 20 november 2002 16:34 schreef qntal het volgende:
Jasmijn klonk zooo geil...werd er altijd wel lekker wakker bij. die muts die het nu doet is idd 3x niks...misschien een handtekeningenaktie opstarten?
Jasmijn
Ik wil ook graag weten waar ze heen is gegaan en foto's liever niet, want ik vrees dat mijn fantasie op een andere lijn zit als de werkelijkheid
quote:Allemaal Jensen mailen
Op woensdag 20 november 2002 16:43 schreef SignOTheTimes het volgende:
Tijd voor actie.
http://www.jensenindeochtend.nl/fragmenten/jasmijn/jasmijn.htm
quote:Die zijn er gewoon echt niet... heel erg...
Op woensdag 20 november 2002 16:48 schreef Doopey het volgende:
Niemand foto's van Jasmijn? Eigenlijk nog nooit tegengekomen
quote:Ze wilde dat zelf niet...
Op woensdag 20 november 2002 16:48 schreef Doopey het volgende:
Niemand foto's van Jasmijn? Eigenlijk nog nooit tegengekomen
quote:Het doet je denken: Zijn we nou zo verwend geweest met haar lekkere stem omdat de vergelijking tussen haar stem en die van Evelien ongeveer overeenkomt met de vergelijking tussen een mooie vrouw en een aardvarken of komt die Evelien echt in aanmerking voor
Op woensdag 20 november 2002 16:45 schreef RuiDaSilva het volgende:
Wat een stem had die Jasmijn
quote:Ik las zelfs ergens dat ze toendertijd expres zo vroeg mogelijk naar de studio ging ('s nachts) zodat niemand haar op straat herkende. Tis wel mysterieus.
Op woensdag 20 november 2002 16:52 schreef hp22 het volgende:[..]
Ze wilde dat zelf niet...
quote:Ze was zeker goed en een geile stem
Op woensdag 20 november 2002 16:49 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Die zijn er gewoon echt niet... heel erg...
quote:Mooi kruisje
Op woensdag 20 november 2002 16:55 schreef SiNz het volgende:[..]
Ze was zeker goed en een geile stem
Ik weet wel een beschrijving van haar, ze was wat mollig (best dik zegmaar) zo heb ik vernomen (van Jensen in de Ochtend). Maar laten we het maar op dit beeld houden![]()
Doet t
quote:Ik heb begrepen dat ze juist enorm is afgevallen en dat Jock Timur haar zijn favoriete vrouw noemt.
Op woensdag 20 november 2002 16:55 schreef SiNz het volgende:[..]
Ze was zeker goed en een geile stem
Ik weet wel een beschrijving van haar, ze was wat mollig (best dik zegmaar) zo heb ik vernomen (van Jensen in de Ochtend). Maar laten we het maar op dit beeld houden![]()
Als ik die boer hoor denk ik... wat weet jij van het verkeer??? je woont ver buiten de beschaving....
Wat zeggen we dan tegen die Truus
Aju!
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:33 schreef Dezz het volgende:
Ik hoop niet dat Evelien ook op fok zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |