[Dit bericht is gewijzigd door cleany op 17-04-2003 11:24]
quote:Ik snap jou wel hoor, jij bent wat dat btreft gewoon een echte ruffneck, gewoon een bonk testosteron, het is de natuur die wil dat mannen met elkaar concurreren om zodoende de sterkste nakomelingen te kunnen produceren. En ja, dan is het idd vreemd dat mannen hand in hand lopen en elkaar in de reet neuken want daar krijg je geen kinderen van, (tenminste nog niet, je weet het nooit met de toekomst). vrouwen hebben die concurrentie drang nauwelijks. Trouwens wat te denken van die gasten in de gevangenis, de meesten zijn toch nauwlijks homo te noemen, maar ik zal echt me stuk zeep onder de douche niet laten vallen
Op vrijdag 3 januari 2003 18:39 schreef KingCold het volgende:
Nee, maar ik zie het verband ertussen ook niet. Ik bedoel, een hetero vrouw tenslotte loopt ook wel hand in hand met vriendinnen enzo, maar een hetero man doet dat niet met zijn vrienden dus je kan vrouwen en mannen wat dat betreft ook niet vergelijken.Een echte heteroman heeft een gezonde 'walging' van andere mannen en heeft een zekere mate van homofobie.
Ik heb geen hekel aan homo's ofzo in de zin van dat ze 'allemaal dood moeten' oid, dit zeg ik maar alvast voordat we dat gezeik krijgen.
quote:Beeeetje late reactie....maar jij stelt dat een vent die zich door zijn meisje van achter laat nemen (met een dildo), een homofiel is...wat is hij dan, als HIJ dit meisje anaal neemt?
Op vrijdag 3 januari 2003 12:40 schreef KingCold het volgende:
Nou en, als je je in je reet laat nemen als 'man' zijnde () ben je een homofiel. Misschien een latente maar je bent dan zeker geen echte vent.
quote:Hmmm dat zal haast wel..... ik krijg toch allemaal andere beelden binnen.....
Op dinsdag 15 april 2003 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik heb een heel fris prostaatje
We hadden toen trouwens alleen standaard (vaginale) condooms, en kwamen er al vlot achter dat die niet sterk genoeg zijn voor anale seks. Condoom scheurde dan ook vrij snel wat het einde van de seks betekende. Verder zag ik wat restjes poep op mijn lul toen ik hem uit haar aars terugtrok, en dat vond ik toch wel vrij weerzinwekkend! Kreeg meteen heel erg de behoefte om m'n lul uitgebreid te gaan wassen!
Daarna wilde ze het wel eens omgekeerd bij mij proberen, met een dildo dus. Ik ben heel erg voor gelijkheid, en vind dat ik niet iets van een ander kan verwachten wat ik zelf nooit zou doen. Dus probeerde ze die dildo bij mij in te brengen. Maar dat vond ik dus echt helemaal niks! Deed ontzettend pijn en ik had alleen maar het gevoel dat er een onnatuurlijk voorwerp m'n lichaam probeerde binnen te dringen.
Nou is er natuurlijk wel een groot verschil tussen een standaard dildo en een lul van vlees en bloed. Een lul is flexibel, past zich aan de vorm van de kut of anus aan, terwijl een normale dildo van binnen keihard is (plastic) met alleen een zachte buitenkant.
Mijn vrouw wil overigens helemaal niets met anale seks te maken hebben. Ze vindt het goor en vies en onnatuurlijk. Ikzelf zou opzich best nog wel eens wat willen experimenteren, zelfs alleen al was het maar een vinger inbrengen tijdens de seks (bij haar, of zij bij mij), maar daar wil ze niks van weten, dus dat accepteer ik. De seks die we hebben is prettig genoeg, ook zonder anale experimentjes
Laat je vriendin ervoor goed poepen op de wc of in ieder geval niet teveel diezelfde drukbeweging maken, want vorige week lag er dus ineens een drolletje op het bed ...ik zo ineens naar beneden kijken (vanuit doggystyle) ...huh wasda nou? <snifsnif> Hehehehehe.....we hebben wel onwijs gelachen....en inderdaad als je helemaal geil bent enzo, maakt het echt niet uit, het idee van poep aan me leuter enzo boeit me dan echt niet en voor mijn vriendin ook niet, want als ik niet klaarkom in der kontje dan pijpt ze me gewoon klaar en dat maakt voor haar dan ook niet uit...alleen de glijmiddel (durex) smaakt ranzig....misschien mensen nog een tip daarvoor ?
De anus is een erogene zone (dat geldt voor zowel mannen als vrouwen) en daar kan je gebruik van maken of niet. Het is gewoon zonde om het niet te doen. Al die mannetjes die als de dood zijn dat ze homo zijn als ze iets in hun kont krijgen weten niet wat ze missen!
Quote Theo Maassen "Als ik elke dag een deegroller in mijn poepgaatje duw zal ik er heus wel aan wennen, maar dat zegt nog niet dat het fijn is..."
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_H op 19-05-2003 19:40]
Na een heerlijk uitgebreid voorspel en wat olie als glijmiddel de 'daad' bij het woord gevoegd. Was weer erg lekker. Gelukkig voor zowel haar als mijzelf. Gaan we vaker doen.
En voor de mensen die nog twijfelen: je moet het tenminste een keer geprobeerd hebben!
quote:Enne, is er misschien nog een leuke dame/stel in de zaal die dit met me wil oefenen?!
Op woensdag 20 november 2002 16:06 schreef extreme het volgende:als je wilt leren hoe je je vriendin zo pijnloos mogelijk penetreert met 21cm kloppend paars, kan je tenminste het fatsoen opbrengen om een keer te oeffenen met een van de speeltjes uit het nachtkastje.. erg leerzaam...
quote:Dan weet je dus toch al dat niet iedereen het lekker kan leren vinden?
Op woensdag 20 november 2002 16:04 schreef drs_vermicelli het volgende:
Naja, zoals je zelf ziet heb ik dat toch al gedaan?En ik vindt het niets dus...
Duh!
quote:leuk gesproken maar heeft niets met macho te maken .
Op woensdag 20 november 2002 16:06 schreef extreme het volgende:[..]
maar uitgaande van je eigen stelling zou je dus moeten kunnen leren om het lekker te vinden,
dit is trouwens iets wat ik zowiso niet snap van mannen, ze willen allemaal hun vriendin in de kont neuken, maar zijn te beroerd om eens uit te proberen hoe het voelt.
ik bedoel: een muts hebben we niet, als we geluk hebben mogen we er affentoe mee spelen, maar de enige manier waarop we kunnen weten hoe dit voelt is door haar reacties, oftewel, ervaren kunnen we het niet.
Een sterretje daarintegen, heeft iedereen, en ondanks wat 'inwendige anatomische verschillen' komen een aantal dingen precies overeen... als je wilt leren hoe je je vriendin zo pijnloos mogelijk penetreert met 21cm kloppend paars, kan je tenminste het fatsoen opbrengen om een keer te oeffenen met een van de speeltjes uit het nachtkastje.. erg leerzaam...maar dat is voor de echte 'macho' blijkbaar niet weggelegd, zeker bang dat 'ie daarna meteen homo is ofzo...
quote:Je MOET niks en MAG alles.
Op woensdag 20 november 2002 15:35 schreef drs_vermicelli het volgende:
Mijn huidige vriendin wilde eerst niets met alles wat met anaal te maken had, te maken hebben. Maar... toen ik in het "heetst van de strijd" haar anaal begon te vingeren, werd ze helemaal gek!Ze is er nu verbaasd over en wil er verder mee experimenteren.
De stelling is; Moet/kan je anale stimulatie lekker leren vinden? Net zoals bijv. het drinken van bier?
Best kut dus. Letterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |