Ik verwacht een overwinning voor mijn favorieten. Heb er in ieder geval zin in.
COME ON LIVERPOOL!
Bonus: Quote-je van een Liverpool legende:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Bob Paisley
quote:Klinkt bijna Cruijffricaans
Op woensdag 20 november 2002 13:40 schreef Doc het volgende:
....COME ON LIVERPOOL!
Bonus: Quote-je van een Liverpool legende:
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Bob Paisley
Maar ik hoop toch ook wel dat Liverpool gaat winnen hoor. Toch mn favourtie engelse club, en aangezien vitesse in het verloop van het toernooi toch geen schijn van kans heeft.......
quote:Boefje.
Op woensdag 20 november 2002 13:45 schreef Gunner het volgende:
Ik ga binnenkort ook in mijn Arsenal shirt in het Ajax vak zitten
quote:Veel succes. Ik wilde de gok niet wagen en wist dat dit voor mij de manier was waarop ik het makkelijkst aan een kaart kon komen.
Op woensdag 20 november 2002 13:49 schreef Frenkie het volgende:
Ik hoop kaartjes te kunnen regelen in het Liverpool vak
Als het je lukt kunnen we wellicht van te voren wat afspreken. Ik was van plan van te voren in de Ierse kroeg (O'Connels) te zitten aangezien ik verwacht dat ook wel LFC fans zullen zitten
quote:
Op woensdag 20 november 2002 13:43 schreef JohanDerksen het volgende:
Landverrader.
Mijn eerste voetbal wedstrijd die ik ooit zag was AZ - LFC voor de EC I. Twee decenia geleden dus.En toen was ik al voor LFC.
Ik vind Liverpool echt een schitterende ploeg maar ik ben pro Nederland dus ja dan ben je voor Vitesse als ze tegen liverpool moeten.
Goed voor de punten als we Liverpool uit kunnen schakelen al verwacht ik dat niet maar het zou wat zijn.
Ik heb niets met Liverpool verder, ook niet echt met Vitesse natuurlijk, maar ja dat blijven Nederlanders hoor.
Maar ik vrees dat Vitesse het niet makkelijk zal krijgen tegen l'pool. Maar ja, alles is mogelijk...
chaan vitas!!
Hoop is daarentegen wat anders dan de realiteit. Denk toch dat LFC een maatje te groot is voor de Arnhemmers.
quote:De beste buitenlandse club? Waarom staan ze dan in de UEFA cup?
Op woensdag 20 november 2002 18:13 schreef Ketjing het volgende:
Ik ben Vitesse supporter en ik hoop op een stunt. Maar aan de andere kant vind ik Liverpool de beste buitenlandse club en vind ik het geen schande als Vitesse verliest. En iedereen die zegt dat LFC een maatje te groot is, hetzelfde werd over Rapid en Werder gezegd.
quote:Ga jij er nog heen?
Op woensdag 20 november 2002 18:16 schreef Fakir het volgende:
We moeten vitesse gewoon oprollen.
quote:Baal ik inderdaad ook nog steeds van
Op woensdag 20 november 2002 18:16 schreef Fakir het volgende:
Zo'n uitstapje in Basel doet gewoon heel veel pijn. Ben er nog kapot van
quote:Helaas niet, zit dan in het buitenland.
Op woensdag 20 november 2002 20:01 schreef Doc het volgende:Ga jij er nog heen?
De kaartjes voor 28ste heb ik straks binnen dus dat wordt genieten.
Voor het uitduel moet ik zeker aanwezig zijn. Een club als Liverpool loot je niet elk jaar en zeker niet die Engelse sfeer daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |