In het School en Studie forum.
Oh. Wat kan ik hier?
Nou, praten over jouw studie, jouw school, jouw universiteit, etc.
Maar wat dan?
Nou, je kunt bijvoorbeeld met vragen over een bepaald vak hier terecht. En als je iets wilt weten over een studie kan je het ook hier proberen. En je kunt hier ook ervaringen over jouw universiteit/hogeschool uitwisselen in een van de slowchattopics.
Ha fijn. Zijn er ook dingen die niet mogen?
Behalve het beledigen van Drs P kan er veel hier. Maar het is wel de bedoeling dat je gewoon ontopic blijft. Wil je slowchatten, start dan een slowchattopic of ga naar het slowchatforum. En je moet je natuurlijk aan de Forum-policy houden.
Ennem, kan ik hier ook een kamer vinden?
Nou ja, een kamer vinden is nogal lastig. Maar je kunt het in ieder geval proberen. Probeer het dan wel hier.
Help, ik snap helemaal niks van mijn Wiskunde/natuurkunde/scheikunde/etc.
Probeer het voor wiskunde eens in Voor al uw vragen over wiskunde.. En voor een ander vak moet je even de search gebruiken om een topic te vinden over het onderwerp waar je meer informatie over wil. En als je dat niet vindt kun je zelf een nieuw topic openen.
Who the fuck is I.R.Baboon?
Nou, dat ben ik. Meer info kun je vinden in mijn fotoboek. Of in Hallo allemaal..
Stel, ik wil je bereiken. Hoe?
Nou, daar zijn een aantal mogelijkheden voor. Als je snel iets wilt weten over SES kan je op IRC kijken of ik er ben (irc.fokzine.net, kanaal is meestal #filosofie) of op MSN op ireert@hotmail.com. Diepgaande vragen kan je mailen naar i.r.baboon@fok.nl, ICQbaar ben ik op 76262659 en liefdesverklaringen e.d. kunnen in mijn fotoboek.
Is deze FAQ af?
Nee. Een FAQ is nooit af. En deze zeker niet. Maar goed, het is een begin. Suggesties, toevoegingen, kogelbrieven, alle feedback is welkom. U heeft net kunnen lezen hoe u mij kunt bereiken.
Dit was mijn levenswerk. .
Ik zal niet rusten totdat...
Nou, dan zeg ik even dat westlife heel stom is.
.
quote:Op donderdag 1 mei 2003 22:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Slecht nieuws voor alle mensen die binnenkort een topic als 'ik vind dat honden ook leerplicht moeten krijgen', 'leerplicht, waarom niet tot je 85e', 'sex met de docent zou verplicht moeten worden', 'laten we vrouwen uitsluiten van het onderwijs', 'schrijven moet afgeleerd worden en school moet alleen nog maar typles geven', 'experimenteren met drugs zou in groepsverband moeten gebeuren' of 'waarom laten we niet leerlingen om de beurt rector spelen' willen openen.
Vanaf nu gaan dat soort topics namelijk direct naar onzin of worden meteen gesloten. Want een heel klein beetje gezond verstand kan toch wel verwacht worden als je een topic opent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |