---------------------
Het gebruik van partydrugs groeit. In 1997 had 2,1 procent van de Nederlanders (12 jaar of ouder) ooit cocaïne gebruikt, vorig jaar lag dat cijfer op 2,9 procent. Bij xtc en amfetamine groeide het aandeel gebruikers van 1,9 naar respectievelijk 2,9 en 2,6 procent.
In Amsterdam worden nog altijd de meeste drugs gebruikt. In de hoofdstad gebruikte 38,1 procent van de bevolking ooit cannabis, in Rotterdam is dat 22,4 procent. Het nationale cijfer is 17,0 procent en in de dunst bevolkte gebieden van Nederland rookte 11,4 procent ooit een joint.
De cijfers zeggen niets over het aantal mensen dat echt verslaafd is aan alcohol en drugs, maar andere bronnen tonen aan dat ook die aantallen langzaam stijgen.
---------------------
Laat ten alle tijden weten wat jou mening over dit onderwerp is. We proberen zo veel mogelijk meningen op de radio te behandelen...
Wordt jou mening nou niet voorgelezen, * e-mail dan naar de studio forum@radiolelystad.nl en als je zeker wilt zijn van een behandeling, bel ons gerust: 0320 - 234 344
---------------------
Poll: Partydrugs een MUST op zaterdagavond!!!
Wil je de actuele stand zien.... druk op F5
Kun jij je niet vinden in een van deze uitspraken... geen punt... beschrijf het in het kort in dit topic en we behandelen het dan live in de uitzending.
----------------------
Verder kun je bellen, emailen, msn-en en natuurlijk in onze slowchat meekletsen naar het programma...
Bellen: 0320 - 234 344
Emailen: forum@radiolelystad.nl
MSN-en: forum@radiolelystad.nl
Slowchat: ForuM slowchattopic | 19 november deel 1
quote:nee sorry die troep moet ik niet, heb zo'n gast in mijn klas zitten, alleen maar feesten en pillen slikken, ik drink liever een biertje...
Op dinsdag 19 november 2002 18:57 schreef Michiel_Herder het volgende:
ForuM! Stelling/ Poll: Partydrugs een MUST op zaterdagavond!!!---------------------
Het gebruik van partydrugs groeit. In 1997 had 2,1 procent van de Nederlanders (12 jaar of ouder) ooit cocaïne gebruikt, vorig jaar lag dat cijfer op 2,9 procent. Bij xtc en amfetamine groeide het aandeel gebruikers van 1,9 naar respectievelijk 2,9 en 2,6 procent.In Amsterdam worden nog altijd de meeste drugs gebruikt. In de hoofdstad gebruikte 38,1 procent van de bevolking ooit cannabis, in Rotterdam is dat 22,4 procent. Het nationale cijfer is 17,0 procent en in de dunst bevolkte gebieden van Nederland rookte 11,4 procent ooit een joint.
De cijfers zeggen niets over het aantal mensen dat echt verslaafd is aan alcohol en drugs, maar andere bronnen tonen aan dat ook die aantallen langzaam stijgen.
---------------------Laat ten alle tijden weten wat jou mening over dit onderwerp is. We proberen zo veel mogelijk meningen op de radio te behandelen...
Wordt jou mening nou niet voorgelezen, * e-mail dan naar de studio forum@radiolelystad.nl en als je zeker wilt zijn van een behandeling, bel ons gerust: 0320 - 234 344---------------------
Poll: Partydrugs een MUST op zaterdagavond!!!JA; anders hou ik het geen 6 uur vol!!! NEE; ik wil helder blijven... NEE; weet je wel wat dat kost!!! Wat zijn partydrugs...??? Wil je de actuele stand zien.... druk op F5
Kun jij je niet vinden in een van deze uitspraken... geen punt... beschrijf het in het kort in dit topic en we behandelen het dan live in de uitzending.
----------------------Verder kun je bellen, emailen, msn-en en natuurlijk in onze slowchat meekletsen naar het programma...
Bellen: 0320 - 234 344
Emailen: forum@radiolelystad.nl
MSN-en: forum@radiolelystad.nl
Slowchat: ForuM slowchattopic | 19 november deel 1
Poll:
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 19-11-2002 19:06]
quote:doet stefanfm al
Op dinsdag 19 november 2002 19:04 schreef DJKoster het volgende:
Ik zet ff een nieuwe poll neer..
ff geduld
quote:Ik was al bezig...
Op dinsdag 19 november 2002 19:05 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
doet stefanfm al
code:Ff deze in openingspost zettenIk zet ff een nieuwe poll neer.. [b]Poll: [/b]
[*] [url="http://www.dubbelf.com/poll/vote.php?pollid=6256&item=1"]JA; anders hou ik het geen 6 uur vol!!! [/url]
[*] [url="http://www.dubbelf.com/poll/vote.php?pollid=6256&item=2"]NEE; ik wil helder blijven... [/url]
[*] [url="http://www.dubbelf.com/poll/vote.php?pollid=6256&item=3"]NEE; weet je wel wat dat kost!!! [/url]
[*] [url="http://www.dubbelf.com/poll/vote.php?pollid=6256&item=4"]Wat zijn partydrugs...??? [/url]Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7
quote:yepsels..... het is altijd erg gezellig
Op dinsdag 19 november 2002 19:00 schreef CloudBox het volgende:
Zeg Michiel, even tussendoor, luistert er wel iemand naar jouw radioshow eik? Krijg je een beetje replys?
Poll: Partydrugs een MUST op zaterdagavond!!!
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
quote:ik zou em maken
Op dinsdag 19 november 2002 19:11 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
heeey er zijn er nu 2djkoster en jij
lol
Enne, voor mij geen partydrugs . Heb ik echt niet nodig om
uit me dak
te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|