Weet iemand of/waar ik die muziekjes die tijdens die CLASS installers draaien kan vinden?
[ps. ik zoek dus de muziekjes niet wares, voordat er weer een slot hierop word geteerd]
En ik heb zelf geen flauw idee waar je ze kan downen/kopen of wat dan ook, want de vraag die jij stelt heb ik me al 's eerder afgevraagd.
Wat je natuurlijk wel kan doen is, een installer openen, en de muziek daarvan intern opnemen met je stereo-mixer.
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 19-11-2002 18:16]
quote:Nee, zijn geen midi's kerel.
Op dinsdag 19 november 2002 18:16 schreef slashme het volgende:
Zijn allemaal MIDI's moet je maar eens zoeken met Google, vind je er genoeg.
quote:Die achterlijke 4 kanaals dingen vind ik leuk anders vraag ik er niet om!
Op donderdag 21 november 2002 21:43 schreef robh het volgende:
Het zijn achterlijk lelijke 4 kanaals mod-bestandjes dat terzijde. Je kunt ze met een resourcehacker vast wel uit het bestand peuteren.
quote:Muziek is wel leuk idd, alleen 4 kanaals mods niet.
Op donderdag 21 november 2002 21:44 schreef KumA het volgende:Die achterlijke 4 kanaals dingen vind ik leuk anders vraag ik er niet om!
En ik ben misschien wel een nerd maar ik heb de balle verstand waar je 't in die 2de zin over heb!!!
Maar even serieus: de class-installers zijn "ingepakt" met de 1 of andere exe-compressor. Dus zul je eerst het ding uit moeten pakken, daarna kun je er met een resource hacker bij. Ik kon zo snel geen signature vinden, maar ik zoek nog wel even.
-edit-
De gebruikte compressor is upx, wat freeware is.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 22-11-2002 10:14]
.SID bestanden kan je afspelen in Winamp, moet je wel de SidAmp plugin hebben
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 23-11-2002 17:50]
quote:http://www.chiptune.com/htm/mod-files.htm
Op zaterdag 23 november 2002 17:19 schreef KumA het volgende:
Dames, ik heb geen verstand van rippen enzo, ik vroeg mij gewoon af of ik die cracktro's ergens kan downloaden.
Misschien dat ie daar tussen staat.
quote:SID=Commodore64, Amiga deuntjes waren wat beter, vanwege de betere muziek chips, o.a. de THX. Dus probeer es wat THX deuntjes, daarvoor is ook een Winamp plugin, zie diezelfde link
Op zaterdag 23 november 2002 17:52 schreef KumA het volgende:
ik heb laatst een hele zooi van die sid dingen van de c64 gedowned, maar vind ze toch niet zow toppie als die goede ouwe AMIGA cractro's en die CLASS tunes. [was CLASS vroeger ook niet actief op de AMIGA trouwens?]
Dus als je daar 'ns muziek voor zoekt (volgens mij kan je 't wel afspelen met winamp), heb je iets wat behoorlijk in de buurt komt van CLASS' muziek
http://members.easyspace.com/erekose/f_1999.html
Op deze site kun je aardig wat van die class installers met muziek downloaden. Bijkomend voordeel is dat in de meeste installers weer links staan naar pagina's met andere chiptunes
quote:Vooral die bij wormd 2 en die van Vitrua Cop II waren erg goed.
Op dinsdag 19 november 2002 18:14 schreef KumA het volgende:
Weet niet of dit nou in muziek of digitaal moet, maar bij deze brobeer ik 't hierWeet iemand of/waar ik die muziekjes die tijdens die CLASS installers draaien kan vinden?
[ps. ik zoek dus de muziekjes niet wares, voordat er weer een slot hierop word geteerd]
Effe voo de duidelijkheid, Ik had Worms 2 maar cd werd niet meer herkent en Virtua cop was van een emu dacht ik.
"zet Class.mp3 op"
Ik heb gezien dat op de eerste link van een fokker ene HeatWave stond.
En die CLASS dingen Zaten bij Worms II, Virtuacop II, Tribes 2 en nog wat games.
van de week effe me verzameling class MP3'tjes beluisteren.
Vooral die 3 verschillende nummers die bij Tribes 2 installer werden gedraaid zijn erg goed.
"krijgt bijna huilbui van prachtigheid van nummer en voelt zich weer jong" (ben 18 maar was 15 toen ik het heb gehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 25-11-2002 01:16]
quote:ik had ook een bepaalde Worms 2 versie (
Op maandag 25 november 2002 01:09 schreef speedfreakssj een ietwat overdreven verhaaltje:
..Vooral die bij wormd 2 en die van Vitrua Cop II waren erg goed..
quote:ik ben dus niet de enigste die er van houdt. Soms ben ik gewoon een uur orion/class cracks aan het downloaden voor de muziek
Op dinsdag 19 november 2002 18:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh lol, die installers laat ik soms 10 minuten aan, alleen maar om naar die stoere muziekjes te luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |