quote:Wiltord ook niet vergeten. Irritante speler is dat zeg.
Op zaterdag 28 juni 2003 15:43 schreef Doc het volgende:
Ook een aardig spitsen koppel: Henry - Kluivert(Kunnen ze die ellendige Jeffers ook bij het oud vuil zetten)
quote:Wiltord sucks
Op zaterdag 28 juni 2003 16:57 schreef nikk het volgende:[..]
Wiltord ook niet vergeten. Irritante speler is dat zeg.
quote:kijk,dit is nog eens goed nieuws
Op zaterdag 28 juni 2003 16:30 schreef Slasher het volgende:
Jeffers wil terug naar Everton, klein beetje off-topic maar goedbron: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/3028122.stm
quote:vindt jij hem dan zo'n slechte speker dan? niet arsenal-waardig?
Op zaterdag 28 juni 2003 17:21 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kijk,dit is nog eens goed nieuws
quote:Die kerel is niet eens profvoetbal waardig.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:33 schreef Slasher het volgende:[..]
vindt jij hem dan zo'n slechte speker dan? niet arsenal-waardig?
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Die kerel is niet eens profvoetbal waardig.
quote:Hij moet als spook gaan werken in een oud Engels kasteel ofzo
quote:
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:35 schreef amnesiac het volgende:[..]
Hij moet als spook gaan werken in een oud Engels kasteel ofzo
Kan Bergkamp nog twee laatste seizoenen meemaken met kampioenschappen enzo.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:36 schreef tong80 het volgende:
Kluivert bij Arsenal ?Kan Bergkamp nog twee laatste seizoenen meemaken met kampioenschappen enzo.
Snelheid, kracht, techniek, kopsterk...
quote:Wil bijna zeggen dat het kampioenschap ons bijna niet meer kan ontglippen
Op zondag 29 juni 2003 14:56 schreef methodmich het volgende:
Patje en Thierry, aardig duo..Snelheid, kracht, techniek, kopsterk...
quote:Wenger zei ooit ook zo iets.
Op zondag 29 juni 2003 14:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Wil bijna zeggen dat het kampioenschap ons bijna niet meer kan ontglippen
quote:maar toen hadden we een bagger spitstenduo
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef olavski het volgende:[..]
Wenger zei ooit ook zo iets.
quote:Beckham was een goede speler, maar je overschat hem nu behoorlijk hoor. Afgelopen seizoen zat Beckham op cruciale momenten op de bank, en steeds deden we het heel behoorlijk zonder hem. Daarnaast hebben we met zijn vertrek flink wat geld geincasseerd en ik ben ervan overtuigd dat het team er als geheel op de lange termijn (+- 2 à 3 jaar) beter van wordt. Door Beckham's vertrek verliest ManUtd. misschien een stukje uitstraling, maar voetballend gaan we er echt niet zo verschrikkelijk op achteruit; als we er al op achteruit gaan. Zeker niet als we binnenkort een leuke vervanging krijgen in de vorm van een Ronaldinho.
Op zondag 29 juni 2003 15:11 schreef methodmich het volgende:
Klopt, met een Man Utd zonder Beckham.
quote:maar mocht Ronaldinho komen ben ik benieuwd of hij z'n eigen wel kan redden in de PL
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef Qi het volgende:[..]
Beckham was een goede speler, maar je overschat hem nu behoorlijk hoor. Afgelopen seizoen zat Beckham op cruciale momenten op de bank, en steeds deden we het heel behoorlijk zonder hem. Daarnaast hebben we met zijn vertrek flink wat geld geincasseerd en ik ben ervan overtuigd dat het team er als geheel op de lange termijn (+- 2 à 3 jaar) beter van wordt. Door Beckham's vertrek verliest ManUtd. misschien een stukje uitstraling, maar voetballend gaan we er echt niet zo verschrikkelijk op achteruit; als we er al op achteruit gaan. Zeker niet als we binnenkort een leuke vervanging krijgen in de vorm van een Ronaldinho.
quote:Ach, daar heb ik alle vertrouwen in. In Frankrijk doet hij het goed en op het WK was hij, in mijn ogen, een van de uitblinkers. Hij zal zich vast wel kunnen aanpassen aan het voetbal in Engeland. Zelf denk ik dat hij meer moeite zal hebben met het weer.
Op zondag 29 juni 2003 15:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar mocht Ronaldinho komen ben ik benieuwd of hij z'n eigen wel kan redden in de PL
quote:Ronaldinho is een overschatte dribbelaar... Bovendien is het een speler die centraal moet spelen en dus krijg je op rechts een probleem. Beckham er niet bij scheelt ook een vracht aan fraaie passes op Ruud, die ik Ronaldinho niet zie geven. Die gaat vooral voor eigen succes.
Beckham was een goede speler, maar je overschat hem nu behoorlijk hoor. Afgelopen seizoen zat Beckham op cruciale momenten op de bank, en steeds deden we het heel behoorlijk zonder hem. Daarnaast hebben we met zijn vertrek flink wat geld geincasseerd en ik ben ervan overtuigd dat het team er als geheel op de lange termijn (+- 2 à 3 jaar) beter van wordt. Door Beckham's vertrek verliest ManUtd. misschien een stukje uitstraling, maar voetballend gaan we er echt niet zo verschrikkelijk op achteruit; als we er al op achteruit gaan. Zeker niet als we binnenkort een leuke vervanging krijgen in de vorm van een Ronaldinho.
quote:We?
En jij bent?
quote:Ronaldinho kan centraal en rechts op het middenveld spelen, verder is hij ook nog als spits inzetbaar. Ik ben het wel met je eens dat flink wat passes en assists van Beckham kwamen, maar ik denk dat dit wel deels door Ronaldinho op te vangen valt. Hij zal misschien niet zoveel goede passes geven als Beckham, maar daar staat tegenover dat hij vaker goals maakt uit individuele acties.
Op zondag 29 juni 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:[..]
Ronaldinho is een overschatte dribbelaar... Bovendien is het een speler die centraal moet spelen en dus krijg je op rechts een probleem. Beckham er niet bij scheelt ook een vracht aan fraaie passes op Ruud, die ik Ronaldinho niet zie geven. Die gaat vooral voor eigen succes.
quote:Praat jij nooit in meervoud, of in wij en we vormen, als je het over één van je favoriete teams hebt? Ik ben supporter, en in die zin dus één met de club, dus ik zie niet in wat hier zo vreemd aan is.
Op zondag 29 juni 2003 16:21 schreef Poepoog het volgende:[..]
We?
En jij bent?
Wat een bizarre opmerking trouwens...
quote:Tja, ik hoop het voor je, maar Ronaldinho staat in Frankrijk niet echt bekend om zijn scorend vermogen. Hij heeft nog nooit 10 goals of meer gemaakt en is als centrale middenvelder behoorlijk lui. Bij Paris was men dat ook niet zo tevreden. Als het loopt, kan hij een meerwaarde zijn met zijn natuurlijk bovengemiddelde techniek, maar als het niet loopt heb je weinig aan hem. Beckham gooide dan nog wel de beuk erin. Ik denk dat Man Utd beter iemand als Geremi kan contracteren voor op de rechterflank of iemand met een fraaie voorzet. Een type van der Meyde, maar dan op Utd-niveau. Ronaldinho is meer de nieuwe Valderrama... Tik-tik-loop-loop-dribbel-tik-dribbel...
Op zondag 29 juni 2003 16:33 schreef Qi het volgende:[..]
Ronaldinho kan centraal en rechts op het middenveld spelen, verder is hij ook nog als spits inzetbaar. Ik ben het wel met je eens dat flink wat passes en assists van Beckham kwamen, maar ik denk dat dit wel deels door Ronaldinho op te vangen valt. Hij zal misschien niet zoveel goede passes geven als Beckham, maar daar staat tegenover dat hij vaker goals maakt uit individuele acties.
quote:Hij heeft een goal/wedstrijd gemiddelde van 0,32 (54 wedstrijden, 17 goals), wat als middenvelder helemaal niet zo slecht is. Ben het wel met je eens dat een Geremi op de rechterkant beter is, en dat Ronaldinho beter als schakel kan dienen tussen het middenveld en Van Nistelrooy. Zeg maar de rol die Scholes nu vervult, en dan kan Scholes weer mooi terug naar het middenveld.
Op zondag 29 juni 2003 16:39 schreef methodmich het volgende:[..]
Tja, ik hoop het voor je, maar Ronaldinho staat in Frankrijk niet echt bekend om zijn scorend vermogen. Hij heeft nog nooit 10 goals of meer gemaakt en is als centrale middenvelder behoorlijk lui. Bij Paris was men dat ook niet zo tevreden. Als het loopt, kan hij een meerwaarde zijn met zijn natuurlijk bovengemiddelde techniek, maar als het niet loopt heb je weinig aan hem. Beckham gooide dan nog wel de beuk erin. Ik denk dat Man Utd beter iemand als Geremi kan contracteren voor op de rechterflank of iemand met een fraaie voorzet. Een type van der Meyde, maar dan op Utd-niveau. Ronaldinho is meer de nieuwe Valderrama... Tik-tik-loop-loop-dribbel-tik-dribbel...
Overigens verwacht ik Ronaldinho eerder bij Barcelona straks.
Of Kluivert naar Man Utd, om terug naar het onderwerp te gaan.
quote:Kluivert vind ik ook goed hoor
Op zondag 29 juni 2003 17:05 schreef methodmich het volgende:
Tja, als je 0,32 consequent zou toepassen op de PL kom je op 12 goals. Maar goed, bij PSG nam hij de penalty's en ik denk dat die van en voor Ruud zullen blijven.Overigens verwacht ik Ronaldinho eerder bij Barcelona straks.
Of Kluivert naar Man Utd, om terug naar het onderwerp te gaan.
Eerlijk gezegd zie ik nog liever Kluivert naar ManUtd. gaan, want we hebben een tweede goede spits nodig. Kluivert kan ook prima voor assists zorgen. Zou de samenwerking in het Nederlands elftal ook ten goede komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |