abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6881343
Tilburg, 18 november | Het lijkt er een rare winterstop voor Willem II te worden, althans wanneer de transfermarkt in januari weer open gaat. Verscheidene spelers van de Tilburgse club staan in de belangstelling en de vervangers zijn al in beeld.

Volgens de laatste berichten zou bijvoorbeeld Denny Landzaat naar het HSV van Erik Meijer en Nico-Jan Hoogma vertrekken. Dit alles voor het bedrag van zes miljoen euro. Afgelopen zomer vroeg de Brabantse ploeg nog negen miljoen, toen ging Hamburg dan ook niet overstag. Ferry Bodde van ADO Den Haag zou gehaald worden als vervanger.

Een andere speler die lijkt te gaan vertrekken is Geert de Vlieger. Ook deze speler staat al langere tijd in de belanstelling en ook hij zou eigenlijk al afgelopen zomer vertrekken. Een onbekende Belgische topclub zou serieuze belangstelling hebben in de international. Als opvolger is men van plan Jimmy van Fessem, momenteel tweede doelman bij Vitesse, aan te trekken.

Jatto Ceesay zou in de belangstelling staan van zijn voormalig coach Co Adriaanse en technisch directeur Martin van Geel, AZ dus. Daarnaast zou Southampton hem serieus volgen, maar ook Tottenham bekeek hem al een enkele keer. Ondanks zijn nationaliteit (Gambia) lijkt het mogelijk dat hij een werkvergunning voor Engeland krijgt aangezien hij al meer dan vijf jaar in Nederland actief is.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6881429
Als Landzaat gaat is het denk ik einde carriere.
Danny is absoluut geen voetballer voor de Duitse competitie. Laat hem lekker blijven en volgend jaar naar een Nederlandse topclub gaan.

De Vlieger moet gewoon blijven, want die heb ik in mijn elftal in de VI-League.

[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 19-11-2002 11:30]

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_6881458
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Als Landzaat gaat is het denk ik einde carriere.
Danny is absoluut geen voetballer voor de Duitse competitie. Laat hem lekker blijven en volgend jaar naar een Nederlandse topclub gaan.

De Vlieger moet gewoon blijven, want die heb ik in mijn elftal in e VI-League.

Landzaat en De Vlieger zijn niet meer te houden voor Willem II denk ik. Bodde zou een goede vervanger zijn voor Landzaat. Landzaat is dan wel een stuk beter, maar Bodde heeft zeker toekomst en mogelijkheden om door te groeien naar minimaal het niveau van Landzaat. Zou een goede aankoop zijn.
Van Fessem? Die werd eerst afgedankt door Willem II en zou nu weer terug moeten komen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6881516
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 11:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Landzaat en De Vlieger zijn niet meer te houden voor Willem II denk ik. Bodde zou een goede vervanger zijn voor Landzaat. Landzaat is dan wel een stuk beter, maar Bodde heeft zeker toekomst en mogelijkheden om door te groeien naar minimaal het niveau van Landzaat. Zou een goede aankoop zijn.
Van Fessem? Die werd eerst afgedankt door Willem II en zou nu weer terug moeten komen...

In de (nabije) toekomst zijn die twee absoluut niet te houden voor Willem II, daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat ze er slim aan doen om halverwege een seizoen te vertrekken.
Bodde is idd als vervanger van Landzaat een goede optie. Die jongen maakt een goede ontwikkeling door en is er eentje voor de toekomst.

By the way, wat Tottenham in Ceesay ziet is mij een raadsel.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_6881578
Bodde moet lekker bij Den Haag blijven !!! Ik hoop echt dat ie dat zelf ook wel weet.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_6881648
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 11:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

In de (nabije) toekomst zijn die twee absoluut niet te houden voor Willem II, daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat ze er slim aan doen om halverwege een seizoen te vertrekken.
Bodde is idd als vervanger van Landzaat een goede optie. Die jongen maakt een goede ontwikkeling door en is er eentje voor de toekomst.

By the way, wat Tottenham in Ceesay ziet is mij een raadsel.

Mij ook. Ze hebben hem een keer bekeken. Wil niet heel veel zeggen. De interesse van Southampton en AZ zou ik wat serieuzer nemen. Als Willem 2 wat geld kan vangen voor Ceesay moeten ze er een strik om heen doen en hem persoonlijk afleveren in Alkmaar of Engeland.
pi_6883087
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 11:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ferry Bodde van ADO Den Haag zou gehaald worden als vervanger.
Daar moeten die tering Brabo's met de klauwen vanaf blijven!

(En Bodde zelf moet ook wel weten dat ie gewoon met Den Haag moet promoveren dit jaar, waar ie een basisplaats heeft)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11297110
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 13:30 schreef DIGGER het volgende:

[..]

tering Brabo's

Gezellige Brabo's denk Willem II heeft genoeg middenvelders en heeft geen Bodde nodig. De prioriteit ligt bij verdedigers en eigenlijk ook een spits. Maar het is wel lang wachten op nieuwe versterkingen
pi_11297207
landzaat heeft dit seizoen weer niks laten zien. Het is gewoon jan middelmaat. En de bundesliga is dus helemaal niks voor hem.
pi_11297269
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:38 schreef Druivenplukker het volgende:
landzaat heeft dit seizoen weer niks laten zien. Het is gewoon jan middelmaat. En de bundesliga is dus helemaal niks voor hem.
Waarom is de Bundesliga niets voor Landzaat Is toch een aardige competitie.
pi_11317848
Landzaat speelt te lang bij Willem II, maar kende inderdaad een teleurstellend seizoen. Hij moet daar gewoon weg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11318016
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:53 schreef methodmich het volgende:
Landzaat speelt te lang bij Willem II, maar kende inderdaad een teleurstellend seizoen. Hij moet daar gewoon weg.
Ben ik het mee eens. Bij Ajax zal hij goed passen.
pi_11318760
Die hebben te veel spelers voor zijn positie, denk ik.

Maar misschien een leuke voor Feyenoord.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 juni 2003 @ 00:56:43 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11333183
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:24 schreef methodmich het volgende:
Die hebben te veel spelers voor zijn positie, denk ik.

Maar misschien een leuke voor Feyenoord.

Veel te technische voetballer voor Feyenoord. Pas niet in het systeem en zal zelf ook niet willen ivm zijn Ajax verleden (denk ik)

Landzaat zou vorig jaar een goeie zijn geweest voor Ajax. Nou is ie te laat denk ik en zijn er te veel spelers voor zijn positie daar.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_11344066
Dan maar Denny naar het buitenland, naar Duitsland of Engeland misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')