Op een onlangs onderschepte videoband afkomstig van de terreurbeweging Al Qaeda is Osama Bin Laden te zien in pikante vrouwenkleding. De videoband toont Bin Laden al feestend in een roze string en een doorzichtig t-shirt met daaronder een paarse beha.
Op de videoband doet Bin Laden tevens de bekentenis dat hij regelmatig vrouwenondergoed draagt. Als reden daarvoor geeft hij de fijne zachte stof waarvan vrouwenondergoed vaak gemaakt is. En bij zijn plaatselijke Hema is geen ondergoed van een soortgelijke stof verkrijgbaar.
Als klapper op de vuurpijl geeft Bin Laden ook nog toe dat hij hermafrodiet is. Dit naar aanleiding van een mislukte ingreep om zijn bilnaad tot aan zijn navel te laten doorlopen.
Bron: www.gelderlander.nl
quote:Ochtendhumeurtje!!!!
Op dinsdag 19 november 2002 10:05 schreef alfaromeospider het volgende:
so man...jij bent eeeeeeeecht grappigzielepoot
quote:Misschien kun jij de volgende keer nadenken voordat je reageert! Mijn post was namelijk serieus bedoeld!
Op dinsdag 19 november 2002 10:05 schreef alfaromeospider het volgende:
so man...jij bent eeeeeeeecht grappigzielepoot
quote:Hm, volgens mij zie je spoken...
Op dinsdag 19 november 2002 10:04 schreef JesusThePimp het volgende:Bron: www.gelderlander.nl
quote:Volgens mij was die opmerking voor mij bedoeld. Maar dit is echt gebeurd hoor.
Op dinsdag 19 november 2002 10:07 schreef PostManBart het volgende:[..]
Misschien kun jij de volgende keer nadenken voordat je reageert! Mijn post was namelijk serieus bedoeld!
quote:Als ik dit nummer bel dan krijg ik de infolijn voor zelfmoord
Op dinsdag 19 november 2002 10:17 schreef t.t het volgende:
Bel 06-osamabin (0667262246) hehehe
quote:maar wel gratis vlieglessen toch
Op dinsdag 19 november 2002 10:42 schreef Dopekoe het volgende:[..]
Als ik dit nummer bel dan krijg ik de infolijn voor zelfmoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |