En verder bands die lijken (kwa muziek ) op de volgende bands die ik vaak beluister.
- Staind
- Rage against the machine
- Audioslave
- Filter
- Incubus
- Nickelback
- Deftones
- Disturbed
- Life of Agony
- Endo
Alvast bedankt.
't is niet allemaal het hetzelfde als Sevendust, maar het komt wel een klein beetje in de richting...
quote:
Op maandag 18 november 2002 16:49 schreef BigBear het volgende:
- P.O.D
- Papa Roach
- Adema
- Bush
- Defenestration
- Drowning Pool
- Godsmack
- Hoobastank
- Linkin Park
- Disturbed't is niet allemaal het hetzelfde als Sevendust, maar het komt wel een klein beetje in de richting...
Wat ik gehoord heb van Godsmack vond ik niet echt geweldig..
Disturbed staat al in men lijst
Ik zal ff proberen die andere bands die je opnoemde te beluisteren
- Staind
- Filter
- Incubus
- Deftones
- Disturbed
- Bush
- Drowning Pool
- Godsmack
- Hoobastank
- Linkin Park
- Disturbed
quote:- KoRn (obviously)
Op maandag 18 november 2002 16:44 schreef VVouter het volgende:
Ik zoek dus bands die dezelfde soort muziek maken als bijvoorbeeld Sevendust.En verder bands die lijken (kwa muziek
) op de volgende bands die ik vaak beluister.
- Staind
- Audioslave
- Filter
- Incubus
- Nickelback
- Deftones
- Disturbed
- Life of Agony
- EndoAlvast bedankt.
P.O.D. vind ik wat matig tot nu toe, maar heb ook maar een nummer kunnen luisteren
quote:Hoobastank is wel lekker ja. Trouwens topicstarter, dit is de radio voor jou: (winamp - add - url invullen) Coal Chamber zou ik niet aan willen raden, misschien wel de slechtste numetal/rock band die ik ken. Dat nieuwe album is ZOOOOOOOOO saai, wat een baggerband.
Op maandag 18 november 2002 17:21 schreef VVouter het volgende:
Hoobastank is idd best goed.P.O.D. vind ik wat matig tot nu toe, maar heb ook maar een nummer kunnen luisteren
Radiostorm - Hardrock (numetal en soms wat hardrock en metal) http://152.163.134.164:80/stream/1012
Radiostorm - Alternative (veel grunge en normale rock) http://205.188.234.3:8022
Heb je het nu over een radiostation? Zoja dan zal ik em wel vaak aanzetten
--
Ik vind Stereomud wel goed, dus bedankt 'irestmycase' voor die tip
quote:Radiostation jazeker.
Op maandag 18 november 2002 17:52 schreef VVouter het volgende:
Coal Chamber vond ik inderdaad ook 3x niks, paar weken terug al beluisterd, maar dat was nie veel soeps..Heb je het nu over een radiostation? Zoja dan zal ik em wel vaak aanzetten
--
Ik vind Stereomud wel goed, dus bedankt 'irestmycase' voor die tip
voila
quote:VIND jij. De nieuwe plaat vind ik persoonlijk erg lekker. Ik moet wel toegeven dat ze teveel teren op Loco, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Op maandag 18 november 2002 17:30 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hoobastank is wel lekker ja. Trouwens topicstarter, dit is de radio voor jou: (winamp - add - url invullen) Coal Chamber zou ik niet aan willen raden, misschien wel de slechtste numetal/rock band die ik ken. Dat nieuwe album is ZOOOOOOOOO saai, wat een baggerband.
quote:Hmm dat wil nie echt werken zo te zien..
Op maandag 18 november 2002 18:43 schreef Yokozuna het volgende:Radiostation jazeker.
-start winamp
-klik op "add" (linksonder)
-kies "url"
-vul adres invoila
Heb wat Bush geluisterd, zijn een paar nummers die ermee door kunnen, 'k vind ze nie geweldig..
[Dit bericht is gewijzigd door Dave_Mustaine op 18-11-2002 21:02]
quote:Al genoemd, wat ik beluisterd heb vond ik zeker goed
Op maandag 18 november 2002 20:42 schreef Dave_Mustaine het volgende:
StereoMud
quote:Ehm ja, ik zag het net inderdaad. Gelukkig meer mensen die stereomud wel goed vinden. Nog even wachten tot de nieuwe cd uitkomt ben ik bang...
Op maandag 18 november 2002 23:23 schreef VVouter het volgende:Al genoemd, wat ik beluisterd heb vond ik zeker goed
Dan even een band die echt nog niet genoemd was en waarschijnlijk ook wat minder bekend is denk ik...
Madhops
quote:Stond al bovenaan in men lijst, zeker goeie nummers bij.
Op dinsdag 19 november 2002 18:52 schreef irestmycase het volgende:
Probeer trouwens ook 'Life of Agony' eens..
quote:Hmm heb ze beluisterd, maar vond het 3 x niks
Op dinsdag 19 november 2002 13:21 schreef hbuurt het volgende:
Suburban Tribe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |