quote:Maar eigenlijk is het allemaal de schuld van de Crew. Die zetten namelijk slotjes als je een topic post wat al bestaat. Met andere woorden: Twi, je zit verkeerd, het is gewoon de schuld van Danny en zijn trawanten.
Op 05 november 2000 13:31 schreef Zusje het volgende:
Niets, maar dan helemaal niets. Oude topics omhoog halen heeft net zo weinig zin als het leven zelf. Maar beste Twi, sommigen vinden het gewoon leuk om te doen. Net zoals jij het misschien leuk vind om allerlei topics te vullen met klinklare onzin in het onzinforum onder de noemer humor. En het feit dat die namen Twi niks zeggen is een wat egocentrische reden. Vind je ook niet? Dat zou betekenen dat Twi alleen maar topics wil lezen van fokkers die hij kent. : Wat de boer niet kent dat vreet hij niet.
Zo blijft je wereldje wel heel erg klein.Ik zou zeggen leven en laten leven. Verleg je grenzen. Stel je open voor de grondleggers van FOK. Het kan geen kwaad om de geschiedenis te kennen.
M.a.w. zeik niet zo.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 12-11-2000 12:35]
quote:Oke, jij zuigt dus. Da's duidelijk
Op 11 april 2001 23:50 schreef DIGGER het volgende:
En mensen die dit soort topics omhoog halen helemaal.
Maarre... ik ben wel benieuwd wat hier de policy over is. Digger haalde dit topic nu zonder enige reden omhoog. Behalve om te zeggen dat "dit soort topics zuigen" etc.
Een tijdje terug kreeg iemand een waarschuwing voor het omhooghalen van een oud topic, terwijl dit geregeld door users gebeurt...
Ik meen me te herinneren dat hier iets over in de policy stond, maar nu ik kijk zie ik het niet meer staan...
quote:Leuk Digger!
Op 09 november 2000 13:43 schreef twi het volgende:
Het is pas leuk als je 'm in april omhoog haalt rood
quote:Had je het in je agenda gezet?
Op 11 april 2001 23:50 schreef DIGGER het volgende:
En mensen die dit soort topics omhoog halen helemaal.
quote:Neem eens een echte man om tegenaan te zeiken, ik ben maar virtueel voor je, kan je nooit genoeg opluchten gezien je meermalen per dag loopt te trollen.
Op 12 april 2001 12:05 Trollde Larissa voor de zoveelste keer:
Wat ben je ongelooflijk sneu bezig zeg....
quote:nee het was puur toeval, ik dacht er ineens aan. Zat gisteren ook in me eigen forum wat oude topis terug te lezen en ik moest ineens aan deze denken. Dus bij toeval dat het nu April is. Als Doc me er niet op gewezen had, had ik dat ook geeneens door gehad, daar ik gewoon alleen me laatste post gelezen heb en daaronder postte, de rest van het topic had ik niet doorgelezen nu, geen idee meer dat April daar genoemd stond
Op 12 april 2001 13:53 schreef Smike het volgende:
Had je het in je agenda gezet?
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 12-04-2001 15:14]
quote:Nee maar je verrader slaapt niet
Op 12 april 2001 15:13 schreef DIGGER het volgende:
geen idee meer dat April daar genoemd stond
quote:wil je er nog iets aan toevoegen?
Op maandag 09 juli 2001 13:32 schreef KikkerBikker het volgende:
Interessant topic dit.
|
Forum Opties | |
---|---|