quote:
Op 05 november 2000 11:39 schreef Arcee het volgende:
en omhoog!
Nee maar dat is wel zo, dat die topics omhooggehaald kunnen worden, maar topics die als het ware al lang zijn 'verlopen' vind ik het niet waard om omhoog te halen. Topics met bv meer dan 100 replies of Onzin-topics zijn niet echt de topics die belangrijk zijn om omhoog te halen. In GC vind ik het al wat minder vreemd worden, maar toch soms erg irritant...Bijvoorbeeld in R&P, Seksualiteit en V&G kan ik het me compleet voorstellen, omdat dat toch een vraag om informatie is. Je zit met iets en wilt een antwoord weten. Dat verschijnsel zie je in Onzin en GC zelden...
quote:In GC nog wel denk ik, in Onzin minder idd. Maar daar vind ik het juist wel weer leuk als er een compleet verouderd topic weer omhooggehaald wordt. Ergens anders ook wel. De kunst is natuurlijk om een oud topic ON-topic weer omhoog te halen
Op 05 november 2000 11:46 schreef twi het volgende:
Dat verschijnsel zie je in Onzin en GC zelden...
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 05-11-2000 11:51]
quote:Niets, maar dan helemaal niets. Oude topics omhoog halen heeft net zo weinig zin als het leven zelf. Maar beste Twi, sommigen vinden het gewoon leuk om te doen. Net zoals jij het misschien leuk vind om allerlei topics te vullen met klinklare onzin in het onzinforum onder de noemer humor. En het feit dat die namen Twi niks zeggen is een wat egocentrische reden. Vind je ook niet? Dat zou betekenen dat Twi alleen maar topics wil lezen van fokkers die hij kent. : Wat de boer niet kent dat vreet hij niet.
Op 05 november 2000 11:34 schreef twi het volgende:
Waarom? Wat is het nut? Ik zie het in GC, in Onzin, in R&P enzovoorts...En meestal slaat het helemaal nergens op! Ik ga geen info lezen die al een jaar oud is, van mensen die ik niet ken, omdat ik toen niet aanwezig was op het forum. Die namen zeggen mij niks meer, dus lees ik het niet. En de mensen wie die naam wel wat zegt, hebben het waarschijnlijk al gelezen, dus ik zie het nut niet om die topics (vooral in Onzin) weer omhoog te halen...WAT HEB JE ERAAN?!?!?!
Ik zou zeggen leven en laten leven. Verleg je grenzen. Stel je open voor de grondleggers van FOK. Het kan geen kwaad om de geschiedenis te kennen.
M.a.w. zeik niet zo.
Ach ja, generaliseren is ook een vak...Sorry dat ik me eraan heb geergerd...Duizend maal excuses...
quote:typisch Twi om zo'n idiote opmerking te maken.
Op 05 november 2000 17:16 schreef twi het volgende:
generaliseren is ook een vak...
quote:
Op 05 november 2000 23:27 schreef twi het volgende:
Ja inderdaad...eigenlijk verdien ik een dan! Banny!!!!!!!!
quote:Yep sataN, compleet waar...maar dat zei ik dan ook al een stukje naar boven, in die eerste paar berichtjes met Arcee
Op 06 november 2000 12:00 schreef sataN het volgende:
Een beetje gezeur dit, want maak je een topic aan met een vergelijkbaar onderwerp als een oud topic, wordt je daar standaart naar doorverwezen. kan je toch beter in één keer dat oude topic omhoog halen!
quote:
Op 06 november 2000 15:59 schreef hel& het volgende:
heuh ja, k hebb ffies plaatje ndoig???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |