quote:Graag... ik ga direct op zoek.
Op zaterdag 16 november 2002 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2002 03:29 schreef fatima het volgende:
duurt een plas te lang
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 16-11-2002 17:16]
quote:
Mijn Surinaamse vriendin Sonja heeft een remedie tegen een te grote
kut,mene neme een portie gekookt water en pleurt daar een paar eetlepels zout in en dan maar spoelen in de poenie , het werkt echt,je kutje is weer als nieuw en zo nauw als een poepgat.
Ik weet niet of er verschil zit in het kut formaat van Afrikaanse vrouwen, wat mij bezighoud zijn de vaak enorme afmetingen van de penis bij geestelijk minder valide mensen,echt ongelooflijk en de lengte en dikte van de penis van de erudieteling is vaak minimaal,het lijkt of de hersenen dat hebben overgenomen .Wat denken jullie?Zit het verstand in de pik?
quote:
dan kom ik weer uit op de papegaai, geweldige uitvinding alleen moet het niet blijven steken in nabootsing en zal ooit de papegaai vrijelijk kunnen spreken over de afwezigheid der dingen na uitgebreide studie en ervaring uiteraard.
quote:
Taal en woorden scheppen imaginaire mogelijkheden.Wanneer je een woord hoort en de betekenis daarvan kent ,ontstaat er een kettingreactie van associaties doordat het woord en betekenis worden samengebracht.Neem bv het woord paard,vrijwel onmiddelijk komen er beelden en associaties die met paard te maken hebben.Onvrijwillig niet te stoppen en afhankelijk van conditioneringen,opvoeding,opleiding.En via die keten van associaties kom je vaak op iets heel anders uit,het een lokt het andere uit.Die aandacht blijft zeg maar vastkleven aan die beweging.
Je kan een mes gebruiken om brood te smeren en om iemand dood te steken.Taal kan je gebruiken om de waarheid te spreken en om te liegen.
Wat wilde ik ook alweer zeggen, o ja over een zijn , zeggen dat alles een is en ervaren dat alles een is,zijn twee verschillende dingen.De integratie ,het samenvallen van zien en ervaren,is het belangrijkste in je leven.Het is de snelste remedie om oorlog en geweld en lijden tot een minimum te beperken(want daar ontkomen wij niet aan) dat betekent dat als ik iemand een klap geef ik mezelf een klap geef ,gooi je olie in zee,dan gooi je in wezen olie op jezelf:vervuil je het milieu,dan vervuil je jezelf.Iedere moord is zelfmoord.
Nu zal de oplettende lezer denken wat heeft dit verhaal met kwantumfysica en het nieuwe denken te maken? Dan denk ik:Hoe kan een denkpatroon haar theoretische basis verliezen,is dat juist niet de uitkomst van het denken,worden we niet door het denken zelf gek gemaakt?Neem een woord en herhaal dat 50 maal,het woord verliest volledig zijn betekenis , herhaling,slaapverwekkend ,goed voor als je wilt slapen ,maar misschien niet zo goed als je wil ontwaken,het vitaliseert niet.Brengt je niet tot leven,net als moeders die van nature hun kind over het hoofd aaien of rug , ze worden allebei rustig en ten slotte valt het kind in slaap.Goed voor moeders en kinderen en ook huisdieren trouwens en dan kom ik weer uit op de aaicultuur die hier in het westen heerst,de katten en honden,Poekieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:
Jij hebt geen geld...
Martin
quote:
F: Hoe weet je dat?
quote:
Ik ben heel goed...Martin
quote:
F: Waarom bent U zo vijandig?
quote:
Ikke ?!?
Hoezo ?Martin
quote:
F: En zo kort van stof? Bent U een oudere jongere?
quote:
Yep, ben 54 en geil op meisjes van 12...Martin
quote:
F: Bent U opgegroeid in een weeshuis?
Deze vraag is aan Martin, de beste
quote:
Nee, moet dat ?Martin
quote:
F: Nee,maar Uw teksten klinken zo eenzaam.
quote:
Ben ik ook...
Neuken ?Martin
quote:en zo gaat dat nog even voort.
F: Dat bedoel ik!
[Dit bericht is gewijzigd door Mugger op 16-11-2002 19:10]
quote:Goede post van F
Op zaterdag 16 november 2002 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
Hier kunnen we het mee doen, hoewel ik er nog niet klaar mee ben...
[..]
quote:Zeker vooral ook hoe ze moeiteloos doorkoppelt naar Poekie...
Op zaterdag 16 november 2002 18:42 schreef nipeng het volgende:[..]
Goede post van F
tima.
quote:Ja ik , dolletjes , super , ik zie al dat de boel aardig binnen begint te stromen,eindelijk gerechtigheid! Chapeau voor Ryan3!
Op zaterdag 16 november 2002 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stel voor, ik weet dat het ongebruikelijk is, wellicht zelfs niet toegestaan, dat Fatima dit topic gebruikt om texten te spuien... Andere deelnemers kunnen dan eventueel proberen op die texten te reageren of zo... (Met een smilie bijvoorbeeld.) Verklaren niet, want eenvoudig verklaarbaar zijn haar texten niet. Ik stel ook voor dat de inmiddels grote schare van volgelingen van Fatima de hoogtepunten van wat ik Fatimismen wil noemen in dit topic pasten.... Ook wil ik werken aan Fatimiologie, hetgeen voor mij betekent dat we met z'n allen op zoek gaan naar de vrouw achter de texten en eventueel een beknopte biografie met z'n allen opstellen. Anyway, lijkt me een dolletjes project. Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:46 schreef fatima het volgende:[..]
Ja ik , dolletjes , super , ik zie al dat de boel aardig binnen begint te stromen,eindelijk gerechtigheid! Chapeau voor Ryan3!
quote:PS: boodschappen gedaan...?
Op zaterdag 16 november 2002 18:51 schreef fatima het volgende:[..]
Cool men
.
quote:Jawohl en een heerlijk vissoepje gemaakt,ik kan er weer helemaal tegen aan,helaas de opkomst is bedroevend laag , wat jij?
Op zaterdag 16 november 2002 18:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
PS: boodschappen gedaan...?
quote:hmm...beetje een antifatimisme he
heb al dagen geprobeerd om mijn naam fatima te veranderen , kan iemand alsjeblieft zeggen hoe??
Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je maximaal de ruimte krijgt de meest wonderbaarlijke dingen zich aan je presenteren?Zonder dominantie, oh ik moet opeens denken aan die film The Man Who Listens To Horses, een echte redneck,die met bruut geweld een paard temmen,niet zomaar een paard nee,wilde mustangs en dat is niet mis.
Een mustang trapt je zo dood,die dieren kunnen een vlieg op anderhalve meter doodtrappen.En Monty had het trainen van zijn vader geleerd,dat was geen leuk gezicht...
Wat deed hij? (hij walgde van zijn vaders praktijken)hij ging kijken hoe paarden zich in het wild gedragen en ontdekt een aantal dingen.
Hij ziet een aantal gedragspatronen,bv dat de vrouwtjes en niet de mannetjes de leiders zijn. Al met al krijgt hij het voor elkaar om binnen dertig minuten een halfwild paard zo mak te krijgen dat het zich laat zadelen enzo.
Hij vertelt het aan zijn vader , hij heeft iets ontdekt en gecreeerd,en wat doet die vader?....
quote:Zeur niet Dalai , kom op , je kan het! Niet zo negatief hoor.What,s in a name? Ik hoef die oude woorden niet meer te lezen,ja over 10 jaar dan is het wel geinig.
Op zaterdag 16 november 2002 19:30 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm...beetje een antifatimisme he
quote:Die slaat hem verrot natuurlijk... (BTW: een film met Montgomery Clift...? Tragische homoseksueel...? O, ja Sinterklaas is weer in het land...)
Op zaterdag 16 november 2002 19:38 schreef fatima het volgende:
Wat heerlijk ik kan hier ongebreideld mijn gang gaan als een paard dat de hele winter op stal staat en er weer uit mag,wild rondspringen enzo.
Ik vergeet helemaal aan mijn wijntje te nippen,kan je nagaan hoe heerlijk het is vrij te mogen praten,lachen,ondanks de behoefte aan liefde en bevestiging.Ihaa,eindelijk erkenning,yesss.Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je maximaal de ruimte krijgt de meest wonderbaarlijke dingen zich aan je presenteren?Zonder dominantie, oh ik moet opeens denken aan die film The Man Who Listens To Horses, een echte redneck,die met bruut geweld een paard temmen,niet zomaar een paard nee,wilde mustangs en dat is niet mis.
Een mustang trapt je zo dood,die dieren kunnen een vlieg op anderhalve meter doodtrappen.En Monty had het trainen van zijn vader geleerd,dat was geen leuk gezicht...
Wat deed hij? (hij walgde van zijn vaders praktijken)hij ging kijken hoe paarden zich in het wild gedragen en ontdekt een aantal dingen.
Hij ziet een aantal gedragspatronen,bv dat de vrouwtjes en niet de mannetjes de leiders zijn. Al met al krijgt hij het voor elkaar om binnen dertig minuten een halfwild paard zo mak te krijgen dat het zich laat zadelen enzo.
Hij vertelt het aan zijn vader , hij heeft iets ontdekt en gecreeerd,en wat doet die vader?....
quote:Helemaal niet. Een typisch Fatimisme... Ze probeert bijv. ook nog steeds op #filosofie terecht te komen... En hoewel ik op #filosofie nog even een campagne gevoerd heb om haar in te lijven is het tot op heden nog niet gelukt... Overigens is zij natuurlijk ook een oudere-jongere, of wellicht al een jonge middelbare, doch echter geenszins in de 20 meer, maar dit terzijde... Ben benieuwd of OtherOther nog komt kijken hier...
Op zaterdag 16 november 2002 19:30 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm...beetje een antifatimisme he
quote:Fatorgiastisch...?
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef fatima het volgende:
sweek darling sweety, hoe noem je in godsnaam een fatima die een orgasme heeft? Ik kom er niet mee klaar!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |