SP1 zie ik niet zitten, FCK key.
Kijk eens of je er iets me kan
quote:Wordt de performace er hoger of lager door of blijft 'ie ongeveer 't zelfde?
Op zaterdag 16 november 2002 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
In de nieuwste offciele detonator, de 40.72 WHQL, zit de refresh rate fix in gebouwd. Je kan daar bij beeldschermeigenschappen -> advanced -> GeForceXXXXX gewoon kiezen welke refreshrate je bij welke resolutie wil.
Werkt prima! De vraag is alleen of die 40.72 wel zo geschikt is voor een GeForce2. Je kunt 't proberen in ieder geval.
quote:Dat zou je even moeten proberen. De 4x.xx versie drivers is geoptimaliseerd voor de GeForce4 namelijk. Ik denk dat je performance iets omlaag zou kunnen gaan, maar vast niet merkbaar.
Op zaterdag 16 november 2002 11:25 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Wordt de performace er hoger of lager door of blijft 'ie ongeveer 't zelfde?
quote:Ik had het met alle versies van Windows.
Op zaterdag 16 november 2002 11:21 schreef V2i het volgende:
Dat is een XP probleem..
quote:'t Is inderdaad geen XP-probleem, maar een NVidia-probleem. Ze lijken eindelijk aan een oplossing te werken dus, maar je moet 't nog wel steeds handmatig instellen per resolutie.
Op zaterdag 16 november 2002 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik had het met alle versies van Windows.
quote:én geoptimaliseerd voor 3dmark... maar dat zal nvidia natuurlijk nooit bevestigen
Op zaterdag 16 november 2002 11:27 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dat zou je even moeten proberen. De 4x.xx versie drivers is geoptimaliseerd voor de GeForce4 namelijk. Ik denk dat je performance iets omlaag zou kunnen gaan, maar vast niet merkbaar.
Misschien blijft ie ook wel gewoon hetzelfde hoor.
quote:Lijkt me ook niet waar. 3DMark is draait gewoon onder Direct3D. Andere Direct3D apps zijn ook veel sneller met die 4x.xx drivers hoor (als je een GF4 hebt tenminste).
Op zaterdag 16 november 2002 11:49 schreef V2i het volgende:[..]
én geoptimaliseerd voor 3dmark... maar dat zal nvidia natuurlijk nooit bevestigen
quote:doe je toch ff een keychange
Op zaterdag 16 november 2002 11:11 schreef DigiJasper het volgende:
[...]
SP1 zie ik niet zitten, FCK key.
Ter verduidelijking klik override default refreshrates
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |