abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6833693
Bah . Zelfs bij RollerCoaster Tycoon 2 floept ie naar de laagste refresh rate (60 hz...)
De videokaart is een nvidia Geforce 2, hiervoor was toch een tool om de refresh rates vast te zetten? (En werkt er ook eentje die ook echt werkt ?

SP1 zie ik niet zitten, FCK key.

pi_6833726
Run>>dxdiag>>more help>>override.. (vul zelf je refresh rate in..)
Mocht dat niet helpen moet je ff op www.3dguru.com kijken.
Die hebben ook wat (werkende) oplossingen!
-
  zaterdag 16 november 2002 @ 11:17:49 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_6833730
Ik had ook problemen met mijn refresh-rate onder XP. Heb toen hier een proggie genaamd RefreshForce gedownload.

Kijk eens of je er iets me kan

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_6833738
en als dat zelfs niet lukt, zoek dan met google naar 'refreshlock'
helpt altijd
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  zaterdag 16 november 2002 @ 11:20:09 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_6833742
He cewl thanks als ik thuis ben zal ik het ook ff proberen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_6833746
Is dat voor elke resolutie? Of alleen voor die waar windows nu in staat?
pi_6833752
Dat is een XP probleem..

kijk hier maar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/630695

pi_6833759
In de nieuwste offciele detonator, de 40.72 WHQL, zit de refresh rate fix in gebouwd. Je kan daar bij beeldschermeigenschappen -> advanced -> GeForceXXXXX gewoon kiezen welke refreshrate je bij welke resolutie wil.
Werkt prima! De vraag is alleen of die 40.72 wel zo geschikt is voor een GeForce2. Je kunt 't proberen in ieder geval.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_6833781
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
In de nieuwste offciele detonator, de 40.72 WHQL, zit de refresh rate fix in gebouwd. Je kan daar bij beeldschermeigenschappen -> advanced -> GeForceXXXXX gewoon kiezen welke refreshrate je bij welke resolutie wil.
Werkt prima! De vraag is alleen of die 40.72 wel zo geschikt is voor een GeForce2. Je kunt 't proberen in ieder geval.
Wordt de performace er hoger of lager door of blijft 'ie ongeveer 't zelfde?
pi_6833785
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:25 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Wordt de performace er hoger of lager door of blijft 'ie ongeveer 't zelfde?

Dat zou je even moeten proberen. De 4x.xx versie drivers is geoptimaliseerd voor de GeForce4 namelijk. Ik denk dat je performance iets omlaag zou kunnen gaan, maar vast niet merkbaar.
Misschien blijft ie ook wel gewoon hetzelfde hoor.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_6833797
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:21 schreef V2i het volgende:
Dat is een XP probleem..
Ik had het met alle versies van Windows.
-
pi_6833804
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik had het met alle versies van Windows.

't Is inderdaad geen XP-probleem, maar een NVidia-probleem. Ze lijken eindelijk aan een oplossing te werken dus, maar je moet 't nog wel steeds handmatig instellen per resolutie.
pi_6833873
http://users.skynet.be/bk265512/LockDown.htm

Hulde aan dit progrmma... Hij doet het

pi_6833953
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zou je even moeten proberen. De 4x.xx versie drivers is geoptimaliseerd voor de GeForce4 namelijk. Ik denk dat je performance iets omlaag zou kunnen gaan, maar vast niet merkbaar.
Misschien blijft ie ook wel gewoon hetzelfde hoor.

én geoptimaliseerd voor 3dmark... maar dat zal nvidia natuurlijk nooit bevestigen
pi_6833965
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:49 schreef V2i het volgende:

[..]

én geoptimaliseerd voor 3dmark... maar dat zal nvidia natuurlijk nooit bevestigen

Lijkt me ook niet waar. 3DMark is draait gewoon onder Direct3D. Andere Direct3D apps zijn ook veel sneller met die 4x.xx drivers hoor (als je een GF4 hebt tenminste).
Het overgrote deel van de Nvidia-klanten weet trouwens niet eens wat 3DMark is.
  zaterdag 16 november 2002 @ 11:59:14 #16
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_6834037
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:11 schreef DigiJasper het volgende:
[...]
SP1 zie ik niet zitten, FCK key.
doe je toch ff een keychange
pi_6834066

Ter verduidelijking klik override default refreshrates

Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')