Ik kan ook niet wachten totdat ik mijn favorite game characters zoals Cloud en Aeris weer tegenkom aangezien dit spel met FF characters te spelen is. Hier wat screens en houd je lokale gamewinkel in de gaten. (PS2 exclusive) De schitterende 3D disney werelden komen op je af.
Yeah right,...dit gevecht kan je eigenlijk niet winnen,...toch Ker ?
Agrabah heerst
Squall's kont is ook niet te kicken
Bosses
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:42 schreef DjMark het volgende:
Hij zou vandaag uit moeten komen hoor.
Ik ga hem vanavond halen hoop ik.
*naar winkel rent*
Als ik kan wachten, that is. En nu ga ik snel weer Vice City doen zodat ik 'm spel uitgespeeld heb, zodat ik KH kan halen .
quote:Gijjs.. ik denk dat dit het juiste moment is om even te wachten nog... vergeet GTA niet dammit!! Je hebt maar 2 handen, 1 hoofd (en 3 consoles) dus aandacht voor 1 spel!
Op vrijdag 15 november 2002 13:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
*naar winkel rent*
http://playstation2.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=11019
quote:Das wel een erg hoge score zeg. Maar om eerlijk te zijn mag elke website of blad dit spel een 1 geven. Aeris zit erin, dus moet ik deze kopen.
Op vrijdag 15 november 2002 16:17 schreef CloudStrife het volgende:
Heb hem al wat weekjes.
Hier is mijn review:http://playstation2.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=11019
quote:Not a single chance
Op vrijdag 15 november 2002 11:03 schreef Chocobo het volgende:Yeah right,...dit gevecht kan je eigenlijk niet winnen,...toch Ker ?
Ik ga hem morgen halen ,beetje afwisseling tussen GTA moet kunnen
En tja ,Cloud & Sephiroth zitten erin dus...
quote:Afwisseling vind ik ook kunnen. En inderdaad. De 2 coolste gamecharacters ooit gemaakt. Cloud Strife en Sephiroth !
Op vrijdag 15 november 2002 23:36 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Not a single chance
Ik ga hem morgen halen ,beetje afwisseling tussen GTA moet kunnen
En tja ,Cloud & Sephiroth zitten erin dus...
quote:Screens gezien, reviews gelezen, hype gevolgt, officiele website gezien, gek geworden, spel gepreordered.
Op vrijdag 15 november 2002 23:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoewel ik me niet erg heb laten informeren over het spel ,heb ik er onwijs zin in.Lijkt me erg afwisselend spel met veel locatie's en veel (bekende)caracters.
Zo,...hierboven de korte versie van mijn wachttijd tot KH
KH lijkt me opzich nogal een behoorlijk mager spelletje, ik zal eens aankijken hoe het is, en misschien schuif ik het ooit mijn ps2 in....
hebbuh, hebbuh, hebbuh...
oe, nog even geduld.....
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 07:42 schreef DaMSWer het volgende:hebbuh, hebbuh, hebbuh...
oe, nog even geduld.....
quote:Dimplus heeft hem al, dus de meeste winkels zouden dit spel moeten hebben.
Op zaterdag 16 november 2002 15:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zag hem nog niet in de winkel
quote:Waar vandaan dan? Ik zie hem iig ook nog nergus
Op zondag 17 november 2002 07:13 schreef Chocobo het volgende:
Dimplus heeft hem al.
quote:Van de distributeur
Op zondag 17 november 2002 09:15 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Waar vandaan dan? Ik zie hem iig ook nog nergus
:S BEATS ME :s
maar ok vertel me wat is er zo vet aan dit spel ik sta er een en al open voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |