Hieronder staat een lijstje met de verschillende toernamenten die al zijn geweest of nog lopen, maar bijna klaar zijn. Dan kunnen we mogelijke dubbele toernooien vermijden. Ik heb van alle toernamenten alleen het eerste topic gedaan. De meeste toernamenten hebben 2 topics, en sommigen zelfs 3. Maar anders word het erg vol, dus om het overzichtelijk te houden heb ik hiervoor gekozen. Mocht je eventueel een vervolg van een bepaald toernament zoeken en kan je die niet vinden, dan zeg je dat maar. Dan zoek ik die even voor je op. Als ik er niet snel genoeg op reageer, dan wil er vast iemand anders wel even helpen.
Play The Movie Tournament (3): The Fifties
Play The Movie Tournament (4): De jaren '60
Play The Movie Tournament: De jaren '70
Play The Movie Tournament: De jaren '80
Play the Movie Tournament: De Jaren Negentig
Play The Movie Tournament (5): Disney
Actrice Tournament
Fok! beste acteur tournament
The Ultimate Horror Movie Tournament!
Fok! Comedy Tournament
Director Tournament
FOK! Personage-Man Toernooi
Foreign Language Film - Tournament
Fok! Movie Tournament Stem-versie
Het grote FOK! FavoFilm Top20 Tournament Inzend-versie
Jaar 2001:
Speel mee met: The Movie Tournament
Mocht ik er een paar vergeten zijn dan wil ik het graag horen (ik heb er geen van 2 jaar terug of zo gedaan, ik geloof dat ze, op een na, allemaal van 2002 zijn). Wil je een toernament organiseren dat nog niet is gedaan, laat het dan weten in dit topic. Je kunt in de link naar het andere topic nog ideeen opdoen voor nieuwe onderwerpen van toernamenten. In de verschillende toernamenten kun je ideeen opdoen voor de manier van organiseren. Veel succes iedereen.
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 14-11-2002 20:40]
quote:Shit, dat ik die vergeten ben zeg
Op donderdag 14 november 2002 20:03 schreef Superposter het volgende:
je vergeet het disney tournament, jaren 50,60,70,80 en 90 tournament
ff opzoeken
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dit zou zo een sticky topic kunnen worden.Mike, hint hint.
quote:Nee
Op donderdag 14 november 2002 20:11 schreef mamamiep het volgende:[..]
maak ik dan gelijk kans op mod van FTR als Mike weggaat?
quote:mamamiep en ik denken erover om binnenkort weer een tournament te organiseren, zelf hadden we beste romantische komedy in ons hoofd, maar we kunnen altijd nog verder kijken
Op donderdag 14 november 2002 20:14 schreef sweek het volgende:
Een Fok! Personage Vrouw Tournament lijkt me niet meer dan logisch, maar ik weet er persoonlijk veel te weinig van om het te organiseren... Iemand die het wel zou willen doen?
Trouwens, was die er niet al Jodie Foster had toch gewonnen?
quote:nee, want dit is FTR
Op donderdag 14 november 2002 20:14 schreef 303 het volgende:
Ik mis de Rollercoastertycooncontest uit DC of valt die niet onder dit kopje?
quote:jij wel dan? Jij bent een newbie
Op donderdag 14 november 2002 20:14 schreef swaery het volgende:[..]
Nee
.
quote:Ik wilde binnenkort wel samen met nog iemand het romantische-comedy toernament organiseren
Op donderdag 14 november 2002 20:14 schreef sweek het volgende:
Een Fok! Personage Vrouw Tournament lijkt me niet meer dan logisch, maar ik weet er persoonlijk veel te weinig van om het te organiseren... Iemand die het wel zou willen doen?
quote:Je bent een beetje laat mamamiep.
Op donderdag 14 november 2002 20:19 schreef mamamiep het volgende:[..]
nee, want dit is FTR
[..]jij wel dan? Jij bent een newbie
[..]Ik wilde binnenkort wel samen met nog iemand het romantische-comedy toernament organiseren
quote:Volgens mij was die er idd al, maar ik kon hem nergens vinden
Op donderdag 14 november 2002 20:18 schreef swaery het volgende:[..]
mamamiep en ik denken erover om binnenkort weer een tournament te organiseren, zelf hadden we beste romantische komedy in ons hoofd, maar we kunnen altijd nog verder kijken
.
Trouwens, was die er niet al
Jodie Foster had toch gewonnen?
quote:actrice bestond al wel, maar personage niet..
Op donderdag 14 november 2002 20:21 schreef mamamiep het volgende:[..]
Volgens mij was die er idd al, maar ik kon hem nergens vinden
quote:Das waar. Ik ben trouwens al bezig om mijn post te veranderen
Op donderdag 14 november 2002 20:22 schreef Superposter het volgende:[..]
actrice bestond al wel, maar personage niet..
quote:Post is aangepast. Ben nu TSR kijken.
Op donderdag 14 november 2002 20:24 schreef mamamiep het volgende:[..]
Das waar. Ik ben trouwens al bezig om mijn post te veranderen
quote:Veel plezier... volgens mij is iedereen dat doen... En ik zit weer in België.
Op donderdag 14 november 2002 20:29 schreef mamamiep het volgende:[..]
Post is aangepast. Ben nu TSR kijken.
quote:Heb hem erbij gezet onder een apart kopje. Want 2002 is nog niet zo lang geleden, maar het toernament wat jij gaf werd schijnbaar elk jaar gehouden. Althans, dat was het plan. Dus dat zouden mensen wel kunnen organiseren. Al is het dit jaar al gedaan.
Op donderdag 14 november 2002 20:38 schreef Gorro het volgende:
Deze is er ook nogSpeel mee met: The Movie Tournament (1999)
Blij dat dit topic is geopend, want ik zie zojuist dat ik het Director-Tournament nooit fatsoenlijk heb afgesloten. Schande!
Daarom wil ik bij deze de stemmers er alsnog even op wijzen dat dit tournament met glans is gewonnen door niemand minder dan Stanley Kubrick. Met 17 van de 21 stemmen veegde hij genadeloos de vloer aan met die arme Alfred...
Tot zover.
quote:
Op donderdag 14 november 2002 22:42 schreef SODA het volgende:
SCHANDALIG!Blij dat dit topic is geopend, want ik zie zojuist dat ik het Director-Tournament nooit fatsoenlijk heb afgesloten. Schande!
Daarom wil ik bij deze de stemmers er alsnog even op wijzen dat dit tournament met glans is gewonnen door niemand minder dan Stanley Kubrick. Met 17 van de 21 stemmen veegde hij genadeloos de vloer aan met die arme Alfred...
Tot zover.
Geweldig. Goed dat je het toch nog netjes afsluit hoor
quote:waar kan ik stemmen?
Op donderdag 14 november 2002 20:11 schreef mamamiep het volgende:[..]
maak ik dan gelijk kans op mod van FTR als Mike weggaat?
Vanaf maandag gaan swaery en ik het beste tv-serie toernament organiseren. Jullie kunnen series nomineren in dit topic en eventueel nog discussieren over het toernament.
Dat was de mededeling van ons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |