Ik wil gewoon een voorlopige teruggaaf 2003 ivm met mijn huis invullen. Zo krijg ik elke maand tenminste mijn geld terug. Vorig jaar met een collega gedaan die me toen hielp. Valt het jullie ook op dat je altijd hulp nodig hebt ?
Nu neem ik een bakje koffie en wil er echt de tijd voor gaan nemen. Ik bedoel...hoe moeilijk moet het zijn met een programma die alles voor je invult. Toch ?
Ja toch ?
*Ik ben het programma te downen en installeer dit*
Tijdens het invullen gooien ze al met die irritante niet begrijpende belastingtermen naar je hoofd. Uiteindelijk vraagt die ook nog je loon en shit en ook nog dat van mijn vrouw,....of ik verder nog aangifte wil doen ! Ik denk..... huh,..ik doe toch een voorlopige teruggaaf aanvraag ?
Uiteindelijk na 2 uur zweten is het zo dat ik in totaal 700 Euro terugkrijg in 2003....
Yeahhhh,...right....dat moet dus dik 3000 Euro zijn,.....zo'n 240 euro per maand als ik me niet vergis. Ik haat de belastingdienst zo erg,..... Ik heb net mijn rekenmachine kapot gebeten.... (heb ik ook al eens met mijn webcam gedaan maar dat is een ander verhaal) Ik doe gewoon iets fout,.... ik weet het gewoon niet meer. Klote formulieren en vt biljetten en downloadable belastingbullshitdienst.
Zal van de week maar weer met mijn collega om te tafel gaan want het moet voor 1 december klaar zijn. Anders ben ik te laat en dan mis ik dan weer 2 maanden die ik dan weer met een ander formulier of programma terug moet zien te krijgen.
(zucht)
Moest ik ff kwijt !
*opgelucht voelt*
(Niet re-eel maar lucht wel op)
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:59 schreef DtchDopey het volgende:
LOL, moet je een eigen bedrijf beginnen, dan verlang je pas terug naar je prive opgave. Zelfstandige in NL zijn voor de BD echt aangeschoten wild!
quote:Nee,......tis echt zo'n 2800 euro op jaarbasis, maar bedankt voor je hulp. Ik wilde alleen maar even laten zien dat ik de belastingdienst echt haat. Als ik die reclame hoor van "Leuker kunnen we het niet maken,.................. " Heb ik neigingen om mijn shotgun alvast schoon te gaan maken !
Op woensdag 13 november 2002 21:56 schreef BenKetting het volgende:
en het is zo makkelijk. 700 euro op jaarbasis is wel erg weinig - betekent ook dat je weinig rente betaalt - heb je niet een auto van de zaak gekregen bijv die je eerst niet had?
quote:Ik heb alleen een lease auto waar ik ieder jaar weer een formulier voor in moet vullen, dit jaar een Ramp 5 verschillende auto's gehad
Op woensdag 13 november 2002 22:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,......tis echt zo'n 2800 euro op jaarbasis, maar bedankt voor je hulp. Ik wilde alleen maar even laten zien dat ik de belastingdienst echt haat. Als ik die reclame hoor van "Leuker kunnen we het niet maken,.................. " Heb ik neigingen om mijn shotgun alvast schoon te gaan maken !
quote:Oei
Op woensdag 13 november 2002 22:30 schreef irvine_2805 het volgende:[..]
Ik heb alleen een lease auto waar ik ieder jaar weer een formulier voor in moet vullen, dit jaar een Ramp 5 verschillende auto's gehad
quote:ja heb ik gelukkig nog niet
Op woensdag 13 november 2002 22:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oei
Dat wordt idd niet leuk, maar wacht maar totdat je een koophuis hebt.....tis verschrikkelijk !
Gelukkig is alles wel geaccepteerd.
quote:Dem,....das veel vriend !
Op woensdag 13 november 2002 22:36 schreef BenKetting het volgende:
Daar alleen al ben ik twee weken avond aan avond mee zoet geweest.
quote:ik mocht ook 28000 x 0,60 cent aftrekken. Dan wil je toch wel.Ik had alleen gehoopt dat ze het zo zouden accepteren, maar helaas niet. Dat jaar daarna was het in 1 keer goed.
Op woensdag 13 november 2002 22:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dem,....das veel vriend !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |