abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2002 @ 21:52:26 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6787740
Elk jaar weer hetzelfde liedje. Wat een (K woord) honden daar toch. Ten eerste snap ik geen reet van die formulieren hoor, maar nou heb ik sinds vorig jaar een programma gedownload en nu mag ik dat weer doen volgens de belastingdienst. Geen probleem tot nu toe.

Ik wil gewoon een voorlopige teruggaaf 2003 ivm met mijn huis invullen. Zo krijg ik elke maand tenminste mijn geld terug. Vorig jaar met een collega gedaan die me toen hielp. Valt het jullie ook op dat je altijd hulp nodig hebt ?

Nu neem ik een bakje koffie en wil er echt de tijd voor gaan nemen. Ik bedoel...hoe moeilijk moet het zijn met een programma die alles voor je invult. Toch ? Ja toch ?

*Ik ben het programma te downen en installeer dit*

Tijdens het invullen gooien ze al met die irritante niet begrijpende belastingtermen naar je hoofd. Uiteindelijk vraagt die ook nog je loon en shit en ook nog dat van mijn vrouw,....of ik verder nog aangifte wil doen ! Ik denk..... huh,..ik doe toch een voorlopige teruggaaf aanvraag ?

Uiteindelijk na 2 uur zweten is het zo dat ik in totaal 700 Euro terugkrijg in 2003....

Yeahhhh,...right....dat moet dus dik 3000 Euro zijn,.....zo'n 240 euro per maand als ik me niet vergis. Ik haat de belastingdienst zo erg,..... Ik heb net mijn rekenmachine kapot gebeten.... (heb ik ook al eens met mijn webcam gedaan maar dat is een ander verhaal) Ik doe gewoon iets fout,.... ik weet het gewoon niet meer. Klote formulieren en vt biljetten en downloadable belastingbullshitdienst.

Zal van de week maar weer met mijn collega om te tafel gaan want het moet voor 1 december klaar zijn. Anders ben ik te laat en dan mis ik dan weer 2 maanden die ik dan weer met een ander formulier of programma terug moet zien te krijgen.

(zucht)

Moest ik ff kwijt !

*opgelucht voelt*

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 13 november 2002 @ 21:54:45 #2
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_6787803
Als je een medestander zoekt om een keer de boel plat te branden...

(Niet re-eel maar lucht wel op)

If at first you fail, re-define your objective.
pi_6787859
en het is zo makkelijk. 700 euro op jaarbasis is wel erg weinig - betekent ook dat je weinig rente betaalt - heb je niet een auto van de zaak gekregen bijv die je eerst niet had?
De groeten van Ben
pi_6787960
LOL, moet je een eigen bedrijf beginnen, dan verlang je pas terug naar je prive opgave. Zelfstandige in NL zijn voor de BD echt aangeschoten wild!
  woensdag 13 november 2002 @ 22:00:43 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6788010
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:59 schreef DtchDopey het volgende:
LOL, moet je een eigen bedrijf beginnen, dan verlang je pas terug naar je prive opgave. Zelfstandige in NL zijn voor de BD echt aangeschoten wild!
Dat lijkt me idd verschrikkelijk !
  woensdag 13 november 2002 @ 22:02:07 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6788053
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:56 schreef BenKetting het volgende:
en het is zo makkelijk. 700 euro op jaarbasis is wel erg weinig - betekent ook dat je weinig rente betaalt - heb je niet een auto van de zaak gekregen bijv die je eerst niet had?
Nee,......tis echt zo'n 2800 euro op jaarbasis, maar bedankt voor je hulp. Ik wilde alleen maar even laten zien dat ik de belastingdienst echt haat. Als ik die reclame hoor van "Leuker kunnen we het niet maken,.................. " Heb ik neigingen om mijn shotgun alvast schoon te gaan maken !
pi_6788991
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee,......tis echt zo'n 2800 euro op jaarbasis, maar bedankt voor je hulp. Ik wilde alleen maar even laten zien dat ik de belastingdienst echt haat. Als ik die reclame hoor van "Leuker kunnen we het niet maken,.................. " Heb ik neigingen om mijn shotgun alvast schoon te gaan maken !

Ik heb alleen een lease auto waar ik ieder jaar weer een formulier voor in moet vullen, dit jaar een Ramp 5 verschillende auto's gehad
.......
  woensdag 13 november 2002 @ 22:31:41 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6789028
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:30 schreef irvine_2805 het volgende:

[..]

Ik heb alleen een lease auto waar ik ieder jaar weer een formulier voor in moet vullen, dit jaar een Ramp 5 verschillende auto's gehad

Oei Dat wordt idd niet leuk, maar wacht maar totdat je een koophuis hebt.....tis verschrikkelijk !
pi_6789085
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oei Dat wordt idd niet leuk, maar wacht maar totdat je een koophuis hebt.....tis verschrikkelijk !

ja heb ik gelukkig nog niet was ik helemaal een jaar bezig
.......
pi_6789198
in 99 heb ik mijn beroepskosten moeten aantonen - alle zakelijke kilometers die ik verreden had, alle telefoonkosten plus mijn woonlasten. Werkte toen vanuit huis, dus dat was allemaal aftrekbaar. Vooral die km was ontzettend veel werk; ong 28000, en die moesten allemaal verantwoord worden wanneer, waarvandaan en waarnaartoe. Daar alleen al ben ik twee weken avond aan avond mee zoet geweest.

Gelukkig is alles wel geaccepteerd.

De groeten van Ben
  woensdag 13 november 2002 @ 22:39:43 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6789308
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:36 schreef BenKetting het volgende:
Daar alleen al ben ik twee weken avond aan avond mee zoet geweest.
Dem,....das veel vriend !
pi_6789340
ik betaal 50 euro en alle aanvraagjes en aangiftes worden geregeld, perfect en altijd het optimaalst gedaan. lang leve de adviseur.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_6789422
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dem,....das veel vriend !

ik mocht ook 28000 x 0,60 cent aftrekken. Dan wil je toch wel.Ik had alleen gehoopt dat ze het zo zouden accepteren, maar helaas niet. Dat jaar daarna was het in 1 keer goed.
De groeten van Ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')