abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2002 @ 11:17:33 #1
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_6774767
Van nu.nl
quote:
Tiener zwaar gewond na nabootsen stunt Jackass

Uitgegeven: 13 november 2002 10:56

AMSTERDAM - Een 15-jarige fan van de MTV-show Jackass is met zware brandwonden opgenomen in een ziekenhuis nadat hij een stunt nabootste. De tiener stak een in alcohol gedrenkt T-shirt in brand, terwijl vrienden hem filmden.

Dezelfde vuurstunt leidde eerder al tot ongelukken onder jongeren. Zo liep 14-jarige jongen in Californië en een tiener in Duitsland zware brandwonden op. De show is na het meest recente incident verboden in de VS.

Hoe kun je zo dom zijn
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_6774798
Dit worden weer kamervragen...

Ik verbaas me steeds vaker over het denkniveau van de jeugd...

.
  woensdag 13 november 2002 @ 11:19:45 #3
7966 eRR_
  woensdag 13 november 2002 @ 11:20:07 #4
12091 Sjaakman
pi_6774829
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:19 schreef eRR_ het volgende:
Jackass is niets te verwijten, je wordt werkelijk doodgegooid met waarschuwingen om het nooit en te nimmer na te doen.
Mee eens.
pi_6774832
Wat een sukkel.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6774845
Sorry hoor, maar dit ligt niet aan Jackass, maar aan het denkvermogen van degene zoiets stoms doet.. op je 15e moet je al in staat zijn om te weten dat dit ontzettend stom is
In the end, it doesn't even matter
pi_6774858
waarschuwingen zat...
als ze al een woordje engels spraken, zouden ze misschien weten wat jackass betekent...

domme kinders toch ...

-edit- Jackass kickx wel ass trouwens ...

[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 13-11-2002 11:22]

woensdag 13 november 2002 @ 11:21:47 #8
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_6774859
op je twaalfde al.... Ach, het IQ slinkt...
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
pi_6774860
Is naast de show de film ook uit roelatie gehaald?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  woensdag 13 november 2002 @ 11:21:51 #10
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_6774861
Als je zoooo dom bent.... dan verdien je het bijna
En jackass verboden in Amerika? Dat had ik nog niet gehoord. Hoe zit het dan met de film die daar net uit is en vet veel pieken binnenhaalt?
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  woensdag 13 november 2002 @ 11:23:05 #11
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_6774892
jammner dat ie niet dood was, hadden we 'r weer een darwin award bij
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_6774911
*probeert denkwijze 15-jarige voor te stellen*

- Kijk MTV Hahahaha Wat zijn die lui van Jackass toch stoer ze krijge vast veel wijfuh

- Whoa ze steken hun shirt in brand, dat is gevaarlijk dude

- waar is de spiritus?

Nah, het moet toch wel een geestelijk zwakzinnige zijn imho.

woensdag 13 november 2002 @ 11:26:20 #13
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_6774950
Oh, and one thing: DON'T TRY THIS AT HOME KIDS!
Explore the World
pi_6774971
Dat was ook wel een beetje dom...........
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 13 november 2002 @ 11:28:14 #15
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6774987
Kinderen denken nou eenmaal dat ze onkwetsbaar zijn. Als ze daarnaast ook nog dom zijn dan krijg je dit soort taferelen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6775011
Do not perform these stunts yourself.
Do not send us videos with your stunts, we don't watch them.

Zo iets.

[rude-mode]Aan zo'n sukkel verlies je niet veel[/rude-mode]

Alleen beetje triest voor familie. Niet voor vrienden, die stonden er bij en filmden het. Die zijn dus net iets minder dom

pi_6775028
Als je die aflevering had gezien dan had je gezien dat Knocksville van die speciale kleren aanhad toen ze 'm in brand staken.

Maar ja, eigen schuld van deze sukkel. Moet je je verstand maar gebruiken.

pi_6775034
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:29 schreef dolle_hond het volgende:
Do not perform these stunts yourself.
Do not send us videos with your stunts, we don't watch them.

Zo iets.

[rude-mode]Aan zo'n sukkel verlies je niet veel[/rude-mode]

Alleen beetje triest voor familie. Niet voor vrienden, die stonden er bij en filmden het. Die zijn dus net iets minder dom

Omdat ze geen emmer water bij de hand hadden die ze in mogelijke nood konden gebruiken
pi_6775035
quote:
De tiener stak een in alcohol gedrenkt T-shirt in brand, terwijl vrienden hem filmden.
Ze hadden de collectieve hersencel zeker thuis laten liggen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6775040
"...en in zijn graf ligt Darwin met een dikke glimlach..."
  woensdag 13 november 2002 @ 11:35:36 #21
39819 Viper2k
..:: The Almighty Viper2K ::..
pi_6775106
hmm.. als je denk nivo echt zo laag ligt dat je niet weet dat een shirt in alcohol doppen en hem dan aantrekken en hem DAN vervolgens in de fik steken,problemen kan veroorzaken.... Dan is dit mischien wel je lot.

Ja sorry hoor, vind het echt heel erg. Maar hoe dom sommige mensen kunnen zijn is ook gewoon niet meer normaal.

pi_6775172
Ik snap al niet dat er iemand naar die bagger kijkt, maar om het dan ook nog een keertje na te gaan doen...
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_6775207
Eigen schuld, dikke bult.

Maar toch, het zou je zoontje maar zijn, verschrikkelijk

Laat de kranten maar lekker alle voorpagina's vullen met foto's van dat verbrande jongetje met de kop:
"DIT KRIJG JE ERVAN ALS JE JACKASS NA DOET!"

Of is dat een beetje te hard tegenover het slachtoffertje?

[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 13-11-2002 11:41]

Krekker is de bom!
  woensdag 13 november 2002 @ 11:41:34 #24
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_6775230
Dit soort berichten zijn echt cool! Ik voel me met de dag intelligenter worden
Schaap
pi_6775254
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:40 schreef KreKkeR het volgende:
Maar toch, het zou je zoontje maar zijn, verschrikkelijk
Ach je geeft gewoon jackass de schuld... heb een keer een oprah winfrey aflevering gezien waarin ook iemand verminkt was door het nadoen van een jackass stunt en die ouders gaven gewoon jackass de schuld en oprah was het er helemaal mee eens
In the end, it doesn't even matter
  woensdag 13 november 2002 @ 11:42:59 #26
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6775266
jezelf in de fik steken (zonder brandwerende kleding of wat dan ook) en denken dat je niets zal overkomen woehahahaha oh my fucking god wat on-ge-lo-ve-lijk achterlijk

* BdR heeft geen medelijden

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  woensdag 13 november 2002 @ 11:46:18 #27
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6775334
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:42 schreef Superposter het volgende:

[..]

Ach je geeft gewoon jackass de schuld... heb een keer een oprah winfrey aflevering gezien waarin ook iemand verminkt was door het nadoen van een jackass stunt en die ouders gaven gewoon jackass de schuld en oprah was het er helemaal mee eens

Duhhhhh... natuurlijk zijn die lui van Jackass medeverantwoordelijk, de jeugd van tegenwoordig is echt niet zo creatief om zoiets doms zelf te bedenken....
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
  woensdag 13 november 2002 @ 11:51:36 #28
7966 eRR_
Op woensdag 13 november 2002 11:46 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Duhhhhh... natuurlijk zijn die lui van Jackass medeverantwoordelijk, de jeugd van tegenwoordig is echt niet zo creatief om zoiets doms zelf te bedenken....

wat nou verantwoordelijk. Sinds wanneer gaat er enige opvoedkundige waarde uit van MTV?
the internet makes you stupid
pi_6775470
Grappige is dat ik 't hier laatst nog met m'n ma over had toen dit programma toevallig op tv was. Het gesprek van mijn kant kwam hierop neer: Ik heb het zelf niet zo op dat programma, maar het gekke is dat ik mij dus eigenlijk niet eens zozeer irriteer aan het programma zelf, maar eerder aan de gedachte dat er weer van die zielige stumperdjes zijn die dit na gaan doen. En die gedachte heb ik meestal dat hele programma door.

Die gedachte irriteert mij om de een of andere reden dus mateloos waardoor ik meestal niet met plezier naar dat programma kan kijken. Misschien omdat het mij herinnert aan wat voor ontiegelijk domme figuren er op deze aardkloot rondlopen.

Overigens vind ik het programma ook echt ontiegelijk saai. ALS het me lukt zonder irritaties ernaar te kijken en er is een grappige stunt gaat het me meestal na een halve minuut weer vervelen aangezien ze 'm tot in den treuren opnieuw uitvoeren (maar dan met een klein nieuw -maar niet vernieuwend- aspect ofzo).

Krekker is de bom!
pi_6775627
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:41 schreef Cybje het volgende:
Dit soort berichten zijn echt cool! Ik voel me met de dag intelligenter worden
Heb je nog een heel eind te gaan als je dit bericht al cool vind .

Ontopic:
Dit is dus gewoon pure domheid, een beetje normaal denkend persoon weet wel dat je dit niet kan doen.

woensdag 13 november 2002 @ 12:05:35 #31
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6775709
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:19 schreef eRR_ het volgende:
Jackass is niets te verwijten, je wordt werkelijk doodgegooid met waarschuwingen om het nooit en te nimmer na te doen.
Idd.
En als je dit hun verwijt, dan kan je dus ook ieder circus, ieder slangemens op de Dam etc gaan verbieden.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 13 november 2002 @ 12:12:27 #32
12091 Sjaakman
pi_6775823
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:46 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Zeg me dat je een grapje maakt, of dat je de boel probeert te stangen ofzo...
Jackass mede verantwoordelijk? Dat kan je echt niet menen
pi_6775885
Programma's als Jackass gaan een grens over. De discussie zal straks gaan over wat wel kan en wat niet kan. Links is het gevaar dat alles straks maar op tv kan worden uitgezonden, hoe gekker en gevaarlijker, hoe beter (want meer reclameinkomsten door de vele kijkers) Rechts is het gevaar dat je richting censuur gaat, en als overheid teveel gaat bepalen wat wel en wat niet goed is voor de mensen.

Ikzelf neig toch meer en meer naar een overheid die dit gaat controleren. Maar ik geef toe dat ook dit gevaren met zich meebrengt.

Welke kant gaan we op, dat is de vraag.

woensdag 13 november 2002 @ 12:26:45 #34
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776068
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:51 schreef eRR_ het volgende:

[..]

wat nou verantwoordelijk. Sinds wanneer gaat er enige opvoedkundige waarde uit van MTV?

Er gaat 0,0 opvoedkundige waarde uit van MTV. Maar mensen zijn nu eenmaal kuddedieren en kuddedieren immiteren nu eenmaal anderen....

Wat op MTV als cool/stoer/vet/lachuh wordt gebracht zal altijd tot navolging leiden(hoe dom ook) ....

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_6776090
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:42 schreef Superposter het volgende:

[..]

Als je Oprah (en soortgelijke shows) mag geloven, zijn de ouders nooit schuldig. Het is altijd wel iets op tv of een spel wat kinderen die dingen laat doen, maar de ouders zitten nooooooooit in de fout
  woensdag 13 november 2002 @ 12:36:25 #36
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776228
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:12 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Zeg me dat je een grapje maakt, of dat je de boel probeert te stangen ofzo...
Jackass mede verantwoordelijk? Dat kan je echt niet menen

Nee natuurlijk meen ik het.... Ik vind het zeker wel leuk om af en toe eens naar te kijken, maar ik heb nog net genoeg hersens om niet zo stom te zijn om de stunts na te doen. Alleen hebben niet alle mensen zoveel hersens. Nu kun je in Amerika ermee wegkomen door aan het einde een waarschuwing te plaasten en te zeggen van "Do not try this at home blablabla" maar elk gezond denkend wezen weet ook wel dat dat niet help en dat er mensen zijn die het wel gaan proberen.....

Hoeveel mensen zijn er niet gestorven nadat ze de film "The Deerhunter" hadden gezien en ook wel eens russische roulette wilden uit proberen.... Ik wil nu niet zeggen dat deze mensen(Jackass) strafrechtelijk aansprakkelijk zijn, maar enige morele verantwoordelijkheid hebben ze zeker....

pi_6776254
Wat een ongelooflijke domme kneus zeg!

Denken ze dat die waarschuwingen er voor jan lul bij staan ofzo? Denken ze nou echt dat johnny knoxville al die beschermende kleding aandeed omdat hij het zo lekker vond zitten ofzo?

En dan krijgt jackass in dat achterlijke amerika de schuld terwijl die gasten best zelf na kunnen denken hoor.

woensdag 13 november 2002 @ 12:40:10 #38
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776287
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:38 schreef erikh het volgende:

En dan krijgt jackass in dat achterlijke amerika de schuld terwijl die gasten best zelf na kunnen denken hoor.

ohhh wat lekker naief... mensen die zelf nadenken zijn behoorlijk schaars hoor.....
  woensdag 13 november 2002 @ 12:41:10 #39
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6776307
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:36 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Nee natuurlijk meen ik het.... Ik vind het zeker wel leuk om af en toe eens naar te kijken, maar ik heb nog net genoeg hersens om niet zo stom te zijn om de stunts na te doen. Alleen hebben niet alle mensen zoveel hersens. Nu kun je in Amerika ermee wegkomen door aan het einde een waarschuwing te plaasten en te zeggen van "Do not try this at home blablabla" maar elk gezond denkend wezen weet ook wel dat dat niet help en dat er mensen zijn die het wel gaan proberen.....

Hoeveel mensen zijn er niet gestorven nadat ze de film "The Deerhunter" hadden gezien en ook wel eens russische roulette wilden uit proberen.... Ik wil nu niet zeggen dat deze mensen(Jackass) strafrechtelijk aansprakkelijk zijn, maar enige morele verantwoordelijkheid hebben ze zeker....

Dan kan je dus ook ieder circus aan gaan pakken.
Vuurspuwers op straat.
Etc.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6776409
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:36 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Hoe kan iemand verantwoordelijk zijn voor de domheid van andere mensen?

Zoals al eerder gezegd hierzo, als je zo gaat redeneren kan je iedereen wel aanpakken en zeggen dat ze een morele verantwoordelijkheid hebben voor hun daden. Dan kan je beter ieder mens in een afgesloten witte kamer plaatsen, hebben we geen last meer van elkaar.

woensdag 13 november 2002 @ 12:49:55 #41
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776451
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:41 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Dan kan je dus ook ieder circus aan gaan pakken.
Vuurspuwers op straat.
Etc.

ff een quote van de frontpage.....
"Television doesn't make idiots, it just gives them inspiration"

Ik weet niet wat jij gelezen hebt, maar ik heb het nergens over aanpakken, simpel weg omdat je dan inderdaad alles kunt gaan lopen verbieden en bewijs het maar eens......

Ik heb het alleen erover dat je niet zo raar moet staan te kijken dat er sukkels zijn die zo stom zijn om het na toe doen, en die morele verantwoordelijkheid kun je niet ff weg poetsen door een berrichtje te tonen met de text "Do not try this at home...."

pi_6776487
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:40 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

ohhh wat lekker naief... mensen die zelf nadenken zijn behoorlijk schaars hoor.....

Misschien maar dan kun je nog niet de schuld aan jackass gaan geven vind ik. Dat jong is zelf zo stom om het te doen. Eigen schuld hoor.

Ik hoop trouwens wel dat de film in nederland nog komt te draaien. En met het verbieden van de serie is het dus echt een cultserie geworden.

pi_6776496
Dit ligt niet aan Jackass.. kom op zeg... je hebt gewoon een iq onder normaal waarde als je zo stom bent .. om dat na te doen
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 13 november 2002 @ 12:54:53 #44
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776521
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:47 schreef Gio het volgende:

[..]

Hoe kan iemand verantwoordelijk zijn voor de domheid van andere mensen?

ff een voorbeeld, stel je voor, jij bent niet de slimste jongen uit de buurt, ik geef jou een pistool zonder kogels, laat zien hoe je hem moet gebruiken(zet hem tegen mijn hoofd, en haalt de trekker over) en zeg voordat ik heb weer terug pak "oh ja, dit moet je nooit zelf doen".... Vervolgens ga jij naar huis, vindt het pistool van je vader en doet precies hetzelfde als ik net gedaan heb, alleen nu zitten er wel kogels in...... Heb ik volgens jou dan geen enkele morele verantwoordelijkheid????? Ook al heb ik dus zelf helemaal niets gedaan....
pi_6776524
ik vind juist datJackass hier niks mee te maken heeft, het is toch juist het mooie van jackass dat ze iedereen zeggen het niet te doen en het alleen zichzelf aandoen. het is gewoon puur stunts maken, die gasten bekijken het ook zo

wat ik gewoon echt stom vind is dat die mannetjes dat niet snappen dat het niet gewoon een stel gasten zijn die een fles benzine zien staan en zichzelf in de fik zetten, nee een stunt plan je, en als ie lukt dan is het mooi dat je hem op video hebt. bij films maken word dit toch ook gedaan? daar heb je toch ook stuntmannen

er staat continu bij jackass bij dat het onder toezicht gebeurt en dat er zelf niet gekloot moet worden.
dat dat mannetje dat niet snap is gewoon natural selection, that is the bottom of the mtf foodchain

woensdag 13 november 2002 @ 12:56:29 #46
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776545
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:54 schreef enfermidade het volgende:
dat dat mannetje dat niet snap is gewoon natural selection, that is the bottom of the mtf foodchain
pi_6776557
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:54 schreef enfermidade het volgende:
ik vind juist datJackass hier niks mee te maken heeft, het is toch juist het mooie van jackass dat ze iedereen zeggen het niet te doen en het alleen zichzelf aandoen. het is gewoon puur stunts maken, die gasten bekijken het ook zo

wat ik gewoon echt stom vind is dat die mannetjes dat niet snappen dat het niet gewoon een stel gasten zijn die een fles benzine zien staan en zichzelf in de fik zetten, nee een stunt plan je, en als ie lukt dan is het mooi dat je hem op video hebt. bij films maken word dit toch ook gedaan? daar heb je toch ook stuntmannen

er staat continu bij jackass bij dat het onder toezicht gebeurt en dat er zelf niet gekloot moet worden.

Juistem!
Wel kun je gaan nadenken hoe dat moet met andere dingen zoals sk8vids enzo. Dat moet je als leek ook niet gaan proberen na te doen, kun je gemakkelijk je nek breken bijvoorbeeld.

Tja hoever moet je hierin gaan he? Misschien moeten er wel iets van leeftijden aan vast komen te zitten (kweet niet of dat al zo is hoor). Zoiets als, als je jonger bent dan 16 dan rot je maar op ofzo

Eigenlijk vind ik dat wel een goed plan

pi_6776698
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:54 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

ff een voorbeeld, stel je voor, jij bent niet de slimste jongen uit de buurt, ik geef jou een pistool zonder kogels, laat zien hoe je hem moet gebruiken(zet hem tegen mijn hoofd, en haalt de trekker over) en zeg voordat ik heb weer terug pak "oh ja, dit moet je nooit zelf doen".... Vervolgens ga jij naar huis, vindt het pistool van je vader en doet precies hetzelfde als ik net gedaan heb, alleen nu zitten er wel kogels in...... Heb ik volgens jou dan geen enkele morele verantwoordelijkheid????? Ook al heb ik dus zelf helemaal niets gedaan....

Als jij praat over het iemand voor het eerst leren hoe iets werkt heb jij gelijk. Dit omdat je dan iemand iets fout aanleert en iemand eigenlijk misleidt. Als we echter kijken naar het kijkerspubliek en de onderwerpen van Jackass kun je mij niet wijsmaken dat de kijkers aan de hand van dit programma voor het eerst leren hoe je iets moet gebruiken! En als dat wel zo is is er toch grondig iets fout gegaan in de opvoeding: schuld v/d ouders.

Om weer terug te komen op jouw voorbeeld: als het hier gaat om een 15 plusser is het antwoord voor mij simpel: 'weer een sukkel minder'. Tenzij we 't zouden hebben over iemand die ECHT nog nooit een pistool had gezien en totaal geen idee had wat hij met dat voorwerp moet doen. Maar zie daarvoor ook wat ik hierboven zei.

Krekker is de bom!
  woensdag 13 november 2002 @ 13:10:36 #49
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776762
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Om weer terug te komen op jouw voorbeeld: als het hier gaat om een 15 plusser is het antwoord voor mij simpel: 'weer een sukkel minder'. Tenzij we 't zouden hebben over iemand die ECHT nog nooit een pistool had gezien en totaal geen idee had wat hij met dat voorwerp moet doen. Maar zie daarvoor ook wat ik hierboven zei.

Zoals ik al zei, we hebben het hier natuurlijk niet over de meeste slimme(en misschien wel errug makkelijk te beinvloeden) personen.....

edit -typo-

pi_6776801
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:10 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, we hebben het hier natuurlijk niet over de meeste slimme(en misschien wel errug makkelijk te beinvloeden) personen.....

edit -typo-

En sinds wanneer moeten we daarmee rekening houden???
Moeten we dan ook begeleiding geven met oversteken????

pi_6776826
quote:

[..]

edit -typo-

Als je een met alcohol doordrenkt t-shirt in de fik steekt terwijl je em aan hebt, dan ben je niet
quote:
niet over de meeste slimme(en misschien wel errug makkelijk te beinvloeden) personen.....
, dan ben je gewoonweg achterlijk en vraag ik me ernstig af wat voor opvoeding je hebt gehad ("ow, kan vuur je pijn doen? dat wist ik niet!")
  woensdag 13 november 2002 @ 13:16:16 #52
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776838
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:13 schreef moredragons het volgende:

[..]

Moeten we dan ook begeleiding geven met oversteken????

Ik weet niet of het jou wel eens is opgevallen, maar dat doen we al... (nooit een klaarover gezien in de buurt van een lagere school)
pi_6776854
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:16 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Ik weet niet of het jou wel eens is opgevallen, maar dat doen we al... (nooit een klaarover gezien in de buurt van een lagere school)

Ook aan 16-jarigen
pi_6776863
het is ook gewoon dom...er staat toch duidelijk dat de stunts worden gedaan onder begeleiding van experts etc...

dus die jongen is een beetje dom...om maar met Maxima te spreken...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 13 november 2002 @ 13:18:22 #55
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6776875
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:17 schreef moredragons het volgende:

[..]

Ook aan 16-jarigen

IQ van die kleuters zal niet veel verschillen met het IQ van die sukkels
pi_6776913
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:17 schreef David Letterman het volgende:
het is ook gewoon dom...er staat toch duidelijk dat de stunts worden gedaan onder begeleiding van experts etc...

dus die jongen is een beetje dom...om maar met Maxima te spreken...

Juist conclusie:

Die gasten moeten gewoon betere scholing krijgen, dus meer geld naar het onderwijs. Dan stel ik mezelf beschikbaar als docent, dan moet het helemaal goed komen

En wat jackass betreft, ik laat me lol niet vergallen door een 16-jarige amerikaanse sukkel die nog nooit een biertje heeft gedronken, dus laat die waarschuwingen idd lekker zitten waar ze zitten en lekker blijven uitzenden

pi_6776925
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:20 schreef moredragons het volgende:

[..]

Juist conclusie:

Die gasten moeten gewoon betere scholing krijgen, dus meer geld naar het onderwijs. Dan stel ik mezelf beschikbaar als docent, dan moet het helemaal goed komen

En wat jackass betreft, ik laat me lol niet vergallen door een 16-jarige amerikaanse sukkel die nog nooit een biertje heeft gedronken, dus laat die waarschuwingen idd lekker zitten waar ze zitten en lekker blijven uitzenden

same here...

lig elke keer weer helemaal dubbel...

Pulp Fiction
pi_6776993
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:21 schreef David Letterman het volgende:

[..]

same here...

/me heeft alle afleveringen incl CKY compleet
pi_6777016
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:15 schreef Gio het volgende:

[..]

Als je een met alcohol doordrenkt t-shirt in de fik steekt terwijl je em aan hebt, dan ben je niet
[..]

, dan ben je gewoonweg achterlijk en vraag ik me ernstig af wat voor opvoeding je hebt gehad ("ow, kan vuur je pijn doen? dat wist ik niet!")

ROFL
Krekker is de bom!
pi_6777065
*jaloers is*

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 13-11-2002 13:29]

Pulp Fiction
  woensdag 13 november 2002 @ 13:29:04 #61
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6777071
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:21 schreef David Letterman het volgende:
same here...

David Letterman, jij had die jongen wel kunne helpe whehehe
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_6777097
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:29 schreef BdR het volgende:

[..]

David Letterman, jij had die jongen wel kunne helpe whehehe
[afbeelding]

Yep, kan goed omgaan met de brandblusser...
Pulp Fiction
pi_6777099
quote:
*BLAH BLAH BLAH* Vervolgens ga jij naar huis, vindt het pistool van je vader en doet precies hetzelfde als ik net gedaan heb, alleen nu zitten er wel kogels in...... *BLADIEBLADIEBLAAT*
Net als in al deze gevallen is het duidelijk de verantwoordelijkheid van de OUDERS. Z'n pa had het pistool achter slot en grendel moeten doen of minstens de kogels er uit moeten halen.

Sorry maar gasten zoals jou zijn dezelfde die roepen dat Carmaggedon oproept tot het doodrijden van mensen met een Eend.

OUDERS moeten eens een keer hun verantwoordelijkheid nemen en gewoon hun kinderen een beetje in de gaten houden. Nee, dat kan niet 24/7 maar als je het zo hoort bij 99% van de gevallen van geflipte minderjarigen dan hebben de ouders geen FLAUW IDEE wat hun kinderen bezig houdt en meestal mogen ze doen en laten wat ze willen en als het dan fout gaat, zoals hier... ja dan is [voeg mediasomethingsomething in] schuldig (tv, computer, dungeons and dragons, clinton, dragonball, big brother, de buurjongen, etc.) maar natuurlijk NOOOOOIT de ouders zelf

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_6777103
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:28 schreef David Letterman het volgende:
*jaloers is*
Doe je niks aan
pi_6777106
quote:

[..]

edit -typo-

Na het stukje:
quote:
Tenzij we 't zouden hebben over iemand die ECHT nog nooit een pistool had gezien en totaal geen idee had wat hij met dat voorwerp moet doen.

zei ik ook:
quote:
maar zie daarvoor ook wat ik hierboven zei.
En wat ik daar zei was:
quote:
Als we echter kijken naar het kijkerspubliek en de onderwerpen van Jackass kun je mij niet wijsmaken dat de kijkers aan de hand van dit programma voor het eerst leren hoe je iets moet gebruiken! En als dat wel zo is is er toch grondig iets fout gegaan in de opvoeding: schuld v/d ouders.
Krekker is de bom!
pi_6777157
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:30 schreef moredragons het volgende:

[..]

Doe je niks aan

offtopic: is dat op DVD te krijgen?

ontopic: zat al te wachten wanneer het in NL zou gaan gebeuren, het schiijnt dat er heel veel domme nederlanders nl. zijn...

Pulp Fiction
pi_6777162
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:30 schreef UberMeister het volgende:

[..]

amen
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6777174
quote:

[..]

Net als in al deze gevallen is het duidelijk de verantwoordelijkheid van de OUDERS. Z'n pa had het pistool achter slot en grendel moeten doen of minstens de kogels er uit moeten halen.

Sorry maar gasten zoals jou zijn dezelfde die roepen dat Carmaggedon oproept tot het doodrijden van mensen met een Eend.

OUDERS moeten eens een keer hun verantwoordelijkheid nemen en gewoon hun kinderen een beetje in de gaten houden. Nee, dat kan niet 24/7 maar als je het zo hoort bij 99% van de gevallen van geflipte minderjarigen dan hebben de ouders geen FLAUW IDEE wat hun kinderen bezig houdt en meestal mogen ze doen en laten wat ze willen en als het dan fout gaat, zoals hier... ja dan is [voeg mediasomethingsomething in] schuldig (tv, computer, dungeons and dragons, clinton, dragonball, big brother, de buurjongen, etc.) maar natuurlijk NOOOOOIT de ouders zelf

Zit een goeie kern van waarheid in
De verantwoordelijkheid gaat natuurlijk soms wel een beetje te ver he?
*verplaatst in mind van zo'n dude*
Ik zou bijvoorbeeld (goed ik ben wat ouder en wijzer ) heel goed kunnen faken tegen mijn ouders wat ik aan het doen ben op zo'n moment. Ik kan makkelijk een dagje van school spijbelen en ondertussen mezelf in de fik steken

Niettemin blijft, als ouder zijnde, heb je verantwoordelijkheden dat een kind in ieder geval WEET wat er gebeurt als je jezelf in de fik steekt (klinkt een beetje gaar, maar je zult ongetwijfeld snappen wat ik bedoel)

pi_6777194
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:33 schreef David Letterman het volgende:

[..]

offtopic: is dat op DVD te krijgen?

ontopic: zat al te wachten wanneer het in NL zou gaan gebeuren, het schiijnt dat er heel veel domme nederlanders nl. zijn...

Offtopic, CKY wel jah, jackass alleen op divx zeg maar
Ontopic, ik heb zelf ook wel eens wat jackass dingen uitgehaald, maar wel eerst goed nagedacht wat ik ging doen en hoe etc.
pi_6777291
Sorry, maar ik zie hier een paar keer staan het is de schuld van de ouders, maar zou jij 24/7 je achterlijke kinderen kunnen behoeden voor dit soort idiote acties?

Volgens mij ist gewoon de hand van god, en was Jackass zijn instrument

pi_6777316
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:40 schreef blieblie het volgende:
Sorry, maar ik zie hier een paar keer staan het is de schuld van de ouders, maar zou jij 24/7 je achterlijke kinderen kunnen behoeden voor dit soort idiote acties?

Volgens mij ist gewoon de hand van god, en was Jackass zijn instrument

Het begint met een L en eindigt op ezen!!!
Er staat in alle posts, dat het onmogelijk is om je kids 24/7 in de gaten te houden
  woensdag 13 november 2002 @ 13:42:17 #72
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6777331
quote:

[..]

blahdieblahdieblah

blahblah

En gasten zoals jij zijn er voor verantwoordelijk dat iedere mongool in de VS een kanon kan kopen en vervolgens zijn hele school overhoop kan knallen....

Niemand heeft je gezegd dat je het met me eens hoeft te zijn, er worden hier meningen geuit niets meer/niets minder..... En lees het topic en de reacties eens in zijn geheel voordat je een domme opmerking plaatst.......

pi_6777341
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:41 schreef moredragons het volgende:

[..]

Het begint met een L en eindigt op ezen!!!
Er staat in alle posts, dat het onmogelijk is om je kids 24/7 in de gaten te houden

Maar der staat ook verschillende keren dat het niet Jackass schuld is, maar dat van die ouders

Ik heb alle posts geLezen

pi_6777363
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:42 schreef blieblie het volgende:

[..]

Maar der staat ook verschillende keren dat het niet Jackass schuld is, maar dat van die ouders

Ik heb alle posts geLezen

Wat voor nut heeft het, om andere posts te gaan herhalen??
pi_6777388
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:44 schreef moredragons het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft het, om andere posts te gaan herhalen??

ik heb een scheithekel aan grappen uitleggen
Het was just an introduction.
pi_6777422
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:45 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik heb een scheithekel aan grappen uitleggen
Het was just an introduction.

Ik heb een schijthekel om n00bs te moeten snappen

pi_6777469
wat een sukkel

sorry hoor maar hier kan ik niet wakker van liggen, dan ben je echt DOM als je zoiets probeert

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6777474
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:46 schreef moredragons het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel om n00bs te moeten snappen

Look whoos talking
n00bs
pi_6777606
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:48 schreef blieblie het volgende:

[..]

Look whoos talking
n00bs

Uitgeluld?
pi_6777818
quote:
lees het topic en de reacties eens in zijn geheel voordat je een domme opmerking plaatst.......
Hoezo dom? Jij zegt zelf dat als je weet dat anderen het kunnen navolgen dat je ALTIJD moreel verantwoordelijk bent.

Dus je zegt ook wanneer je een spel als Carmaggedon maakt je je ervan bewust moet zijn dat idioten het kunnen nadoen... oftewel je roept dat als iemand mensen gaat doodrijden met een Eend dat het de makers van Carmaggedon zich moreel verantwoordelijk moeten vullen (oftewel het is deels hun schuld wants als zij dat spel niet hadden gemaakt... nou dan hadden die apen wel iets anders nagedaan).

quote:
Niemand heeft je gezegd dat je het met me eens hoeft te zijn, er worden hier meningen geuit niets meer/niets minder.....
Je punt? Ik ben van mening dat het de verantwoordelijkheid is van de ouders en dat de makers van Jackass zich absoluut niet verantwoordelijk hoeven te vullen... jouw mening is anders. Ik zeg nergens dat jij het FOUT hebt en ik het GOED. Alhoewel ik dat wel denk want anders was het mijn mening niet
quote:
En gasten zoals jij zijn er voor verantwoordelijk dat iedere mongool in de VS een kanon kan kopen en vervolgens zijn hele school overhoop kan knallen....
Waar baseer je op dat ik voor de verkoop van wapens ben (iets waar ik fel tegen ben)?

Ik weet niet waarom je je zo aangevallen voelt maar ik weet wel dat ik mijn reactie naar jou toe baseer op dingen die JIJ gezegd hebt en niet flauwekul ga lopen verzinnen om slim te lijken zoals jij hier probeert.

Als er hier iemand moet leren te discussieren en met *meningen* om te gaan dan ben ik dat in ieder geval niet *hint!!*

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said, "Is it half full or half empty?" So I drank the water. No more problem." by Alexander Jodorowsky
pi_6777911
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:04 schreef UberMeister het volgende:

[..]

Hoezo dom? Jij zegt zelf dat als je weet dat anderen het kunnen navolgen dat je ALTIJD moreel verantwoordelijk bent.

Dus je zegt ook wanneer je een spel als Carmaggedon maakt je je ervan bewust moet zijn dat idioten het kunnen nadoen... oftewel je roept dat als iemand mensen gaat doodrijden met een Eend dat het de makers van Carmaggedon zich moreel verantwoordelijk moeten vullen (oftewel het is deels hun schuld wants als zij dat spel niet hadden gemaakt... nou dan hadden die apen wel iets anders nagedaan).
[..]

Je punt? Ik ben van mening dat het de verantwoordelijkheid is van de ouders en dat de makers van Jackass zich absoluut niet verantwoordelijk hoeven te vullen... jouw mening is anders. Ik zeg nergens dat jij het FOUT hebt en ik het GOED. Alhoewel ik dat wel denk want anders was het mijn mening niet
[..]

Waar baseer je op dat ik voor de verkoop van wapens ben (iets waar ik fel tegen ben)?

Ik weet niet waarom je je zo aangevallen voelt maar ik weet wel dat ik mijn reactie naar jou toe baseer op dingen die JIJ gezegd hebt en niet flauwekul ga lopen verzinnen om slim te lijken zoals jij hier probeert.

Als er hier iemand moet leren te discussieren en met *meningen* om te gaan dan ben ik dat in ieder geval niet *hint!!*

*Slimheidsmodus detecteert
  woensdag 13 november 2002 @ 14:10:34 #82
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6777951
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:04 schreef UberMeister het volgende:

Deze stelling was om jou te laten zien hoe dom de generalisatie is die jij maak in:

"Sorry maar gasten zoals jou zijn dezelfde die roepen dat Carmaggedon oproept tot het doodrijden van mensen met een Eend."

Maar ik ben blij te zien dan je nu eindelijk de moeite hebt genomen om het hele topic te lezen....

de rest is niet de moeite waard om op te reageren omdat er dan een prachtige wellus nietus, maar jij begint enz enz discussie begint te ontstaan......

pi_6777958
natuurlijke selectie aan het werk.

Op deze manier behoeden we de genen-poel van genetische onzuiverheden zoals deze mongool. Op jackass laten ze zelfs zien hie ze zich *verantwoordelijk* in brand steken, met een speciaal pak, dicht in de buurt van een zwembad, met experts erbij!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 13 november 2002 @ 14:11:56 #84
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6777977
quote:
Op woensdag 13 november 2002 14:08 schreef moredragons het volgende:

[..]

*Slimheidsmodus detecteert

Danoontje POWERRRRRRRRRRRRRRR....
pi_6797604
quote:
de rest is niet de moeite waard om op te reageren omdat er dan een prachtige wellus nietus, maar jij begint enz enz discussie begint te ontstaan......
Even een passende reply zoeken... *probeert zich tot dit niveau te verlagen*

Hmm... jij bent een aap en denk dat je alles beter weet? Nee... sorry ik ben duidelijk niet goed in deze kinderachtige manier van betweterigheid.

Ik zal mijn neefje van 6 om advies vragen, die zit ongeveer op jouw niveau van discussieren denk ik.

vrijdag 15 november 2002 @ 13:08:46 #86
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_6817671
quote:
Op donderdag 14 november 2002 13:08 schreef UberMeister het volgende:

[..]

Even een passende reply zoeken... *probeert zich tot dit niveau te verlagen*

Hmm... jij bent een aap en denk dat je alles beter weet? Nee... sorry ik ben duidelijk niet goed in deze kinderachtige manier van betweterigheid.

Ik zal mijn neefje van 6 om advies vragen, die zit ongeveer op jouw niveau van discussieren denk ik.

* Dirty_Harry ziet de nutteloosheid van de poging om de discussie toch nog een beetje op niveau te houden nu ook in....
pi_6820354
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:17 schreef Sjaakman het volgende:
Van nu.nl
[..]

Hoe kun je zo dom zijn

Idd zeg. Als t iemand is die bij zn volle verstand is verder kan ik er alleen maar om lachen eigenlijk. Dan ben je toch wel erg dom.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')