In de middeleeuwen was een bleke huid een teken van rijkdom, dan had je mensen die buiten voor jou aan het werk gingen.
quote:Jawel. Mijn vriendin heeft ook een vrij blanke huid.
Op dinsdag 12 november 2002 17:58 schreef Radiohoofdje het volgende:
Wit kan vaak ook best mooi zijn vind ik. Zou het nog ooit inkomen? Tegenwoordig heeft iedereen een zonnebank en wil iedereen bruin zijn maar ik vind dat een bleke huid soms heel mooi kan zijn... Of deelt niemand deze mening met mij?
Maar goed, ik let zelf eigenlijk meer op de conditie, dan op de kleur. If you catch my drift..?
Nee liever bleek als (onnatuurlijk) bruin.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die van nature een beetje bleekjes zijn (vooral in het gezicht en helemaal in combinatie met donker haar), dat er wel eens gevraagd wordt of ze zich wel goed voelen.
Ik vind een gezonde huidskleur ook mooier dan helemaal wit/bleek, het hoeft nou niet echt bruin te zijn maar een beetje kleur moet er wel in zitten (zodat ze wel natuulijk bruin kan worden).
quote:Ik vind deze 2 dames (op pic 1: Digle en Franka van Partyflock) er toch zeker niet slecht uitzien (ondanks dat ik zelf niet op vrouwen val
Op dinsdag 12 november 2002 18:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij zo'n gebruinde chick denk ik altijd aan BrEeZaHs en aan het woord snol. Als ze dan ook nog blond zijn dan is dat wel een afknapper.
Snollerig vind ik ze zeker niet.
Iemand die lijkbleek is vind ik niet echt bepaald mooi. Een beetje kleur ziet er veel mooier en gezonder uit (imo).
Wat ik ook zo tegenstrijdig vindt, is dat haast heel Nederland in de zomer continu bakt op het strand om bruin te worden, maar als je in de winter een kleurtje hebt is het 'verkeerd'.
(Sjonnie & Anita-figuren met spierwit geblondeerd, gepermanend haar buitengesloten )
**KNIP**
[sub]Of ik 'zo maar' pics mag plaatsen van Partyflock weet ik niet, mag het niet dan haal ik ze meteen weg[/sub]
Helaas mag ik ze niet posten
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 13-11-2002 15:22]
quote:Ik denk dat je gelijk hebt.
Op woensdag 13 november 2002 11:57 schreef anima het volgende:
verhaal
quote:En wat wil je met deze link?
Op dinsdag 12 november 2002 21:55 schreef Pimterminus het volgende:
www.kijkmaarlieverniet.com
Ontopic:
Ben erg blij om te horen dat er ook mensen zijn die niet vinden dat iedereen er maar zongebruind bij moet lopen!
ben zelf aardig wit, zo geboren altijd zo geweest en zal ook niet veranderen... Maar als je dan ziet hoe mensen daarop kunnen reageren! Belachelijk gewoon. Krijg zoooo vaak de vraag of ik de afgelopen 10 jaar nog zon heb gezien, of ik nog steeds niet overleden ben omdat ik er wel zo uitzie, of ik een lading talkpoeder over me heen heb gehad, en niet te vergeten: heb je slecht geslapen? ben je moe? ben je weer ongesteld?
Dus nu meteen voor eens en altijd: SOMMIGE MENSEN WORDEN NIET TOT NAUWELIJKS BRUIN!!!
Zo, dat is eruit...
Ik vind het zelf ook niet lelijk trouwens hoor! Maar dat kan komen door gewenning...
Nee, ik hou absoluut niet van zonnebankbruin (beetje vakantiebruin is wel aardig)
Vooral leuk hoe die eeuwig bruin mensen eruit zien op hun 45 ste,....1 en al rimpel,... ben ik liever wit!
quote:Nee, fout er gaat niks boven zwart haar witte huid en knalblauwe ogen
Op woensdag 13 november 2002 12:31 schreef The_Wanderer het volgende:
soms is een bleke huid wel geil ja..maar er gaat niets boven mooie blauwe ogen en een bruin getinte huid.
quote:ja dat bedoelde ik eigenlijk met die witte huid combinatie
Op woensdag 13 november 2002 12:34 schreef Swatkat het volgende:[..]
Nee, fout er gaat niks boven zwart haar witte huid en knalblauwe ogen
*proest*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |