abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6762125
Wit kan vaak ook best mooi zijn vind ik. Zou het nog ooit inkomen? Tegenwoordig heeft iedereen een zonnebank en wil iedereen bruin zijn maar ik vind dat een bleke huid soms heel mooi kan zijn... Of deelt niemand deze mening met mij?
pi_6762161
Idd. Een bleke huid kan ook hartstikke mooi zijn. Mensen associeren bruingetint vaak met gezond.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_6762224
Een bruine huid heeft voor mij iets protserigs. Zo van kijk mij eens en daar liggen ze dan uren voor onder de zonnebank. En gezond ziet zo'n huid er vaak niet uit. Een gewone ongebruinde huid heeft iets natuurlijkers.
pi_6762227
Oneffenheden vallen zo op als je een bleke huid hebt, en aangezien we allemaal het schoonheidsideaal nastreven, willen we dat niet hebben.

In de middeleeuwen was een bleke huid een teken van rijkdom, dan had je mensen die buiten voor jou aan het werk gingen.

pi_6762247
Ik hou niet van pigment
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_6762250
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 17:58 schreef Radiohoofdje het volgende:
Wit kan vaak ook best mooi zijn vind ik. Zou het nog ooit inkomen? Tegenwoordig heeft iedereen een zonnebank en wil iedereen bruin zijn maar ik vind dat een bleke huid soms heel mooi kan zijn... Of deelt niemand deze mening met mij?
Jawel. Mijn vriendin heeft ook een vrij blanke huid.

Maar goed, ik let zelf eigenlijk meer op de conditie, dan op de kleur. If you catch my drift..?

pi_6762257
Ik vind een bleke huid echt niet mooi eerlijk gezegt. Ik weet niet precies waarom maar ik vind een gebruinde huid stukken mooier.. Vooral bij dames, bij jongens interesseert het me niet
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_6762284
zongebruind vakantie kleurtje geniet absoluut de voorkeur, zeker bij blondjes
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6762309
Zongebruind is zeker mooi, maar een blanke huid net als BB-Ursula en natuurlijk Nicole Kidman is ook erg mooi.
pi_6762347
Bij zo'n gebruinde chick denk ik altijd aan BrEeZaHs en aan het woord snol. Als ze dan ook nog blond zijn dan is dat wel een afknapper.

Nee liever bleek als (onnatuurlijk) bruin.

pi_6762350
mijn vriendinnetje heeft van nature al een lekker tintje
onder
  dinsdag 12 november 2002 @ 21:54:40 #12
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_6767573
Als je een natuurlijk kleurtje hebt straalt dat meer gezondheid uit, en met "een natuulijk kleurtje" bedoel ik niet de kleur van Hans van Willigenburg.

Ik heb wel eens gehoord dat mensen die van nature een beetje bleekjes zijn (vooral in het gezicht en helemaal in combinatie met donker haar), dat er wel eens gevraagd wordt of ze zich wel goed voelen.

Ik vind een gezonde huidskleur ook mooier dan helemaal wit/bleek, het hoeft nou niet echt bruin te zijn maar een beetje kleur moet er wel in zitten (zodat ze wel natuulijk bruin kan worden).

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 12 november 2002 @ 21:55:05 #13
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6767584
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6771428
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 18:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij zo'n gebruinde chick denk ik altijd aan BrEeZaHs en aan het woord snol. Als ze dan ook nog blond zijn dan is dat wel een afknapper.
Ik vind deze 2 dames (op pic 1: Digle en Franka van Partyflock) er toch zeker niet slecht uitzien (ondanks dat ik zelf niet op vrouwen val )

Snollerig vind ik ze zeker niet.

Iemand die lijkbleek is vind ik niet echt bepaald mooi. Een beetje kleur ziet er veel mooier en gezonder uit (imo).

Wat ik ook zo tegenstrijdig vindt, is dat haast heel Nederland in de zomer continu bakt op het strand om bruin te worden, maar als je in de winter een kleurtje hebt is het 'verkeerd'.
(Sjonnie & Anita-figuren met spierwit geblondeerd, gepermanend haar buitengesloten )

**KNIP**

[sub]Of ik 'zo maar' pics mag plaatsen van Partyflock weet ik niet, mag het niet dan haal ik ze meteen weg[/sub]

Helaas mag ik ze niet posten

[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 13-11-2002 15:22]

woensdag 13 november 2002 @ 11:57:20 #15
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_6775570
Ik denk dat de bron van dit fenomeen dieper zit.
Ik heb hier al een tijdje over lopen nadenken en ik denk dat het dateerd uit de tijd dat op vakantie gaan een luxe was ( jaren '40/ '50 en daarvoor)
Net zoas men tegenwoordig pronkt met mooie "dure" kleren. Was op vakantie gaan in die tijd iets heel bijzonders vooral als je op vakantie ging naar een land waar je echt bruin kon worden. Het Bruin zijn was dus eigenlijk een manier van laten zien dat je veel geld had en hiermee naar een ver land op vakantie kon gaan. Naar mate we in de jaren 60/ 70 komen konden meer mensen op vakantie en dus ook laten zien dat ze veel geld hadden. En vanuit deze zienswijze denk ik dat het een gewoonte is geworden om te laten zien dat je bruin bent. Er niet meer toedoen of je veel geld hebt of niet (iedereen kan wel een beetje op vakantie)
Daarnaast is het natuurlijk wel mooi bij vrouwen.( niet te veel: van die mental theo bruine whiggers) maar een beetje gebruind vind ik wel mooi.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_6775633
quote:
Op woensdag 13 november 2002 11:57 schreef anima het volgende:
verhaal
Ik denk dat je gelijk hebt.
pi_6775925
Ik vind een bleke huid ook erg mooi hoor, vooral bij meisjes. Niet dat bleke, zieke, maar gewoon scandinavisch ofzo. Ik heb lang een Zweedse vriendin gehad en dat was nooit vervelend om naar te kijken, al heeft ze nu een erg gebruinde huid omdat ze al een jaar in Australie zit. Ziet er ook mooi uit hoor (ben dr geweest).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6776095
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 21:55 schreef Pimterminus het volgende:
www.kijkmaarlieverniet.com
En wat wil je met deze link?

Ontopic:
Ben erg blij om te horen dat er ook mensen zijn die niet vinden dat iedereen er maar zongebruind bij moet lopen!

ben zelf aardig wit, zo geboren altijd zo geweest en zal ook niet veranderen... Maar als je dan ziet hoe mensen daarop kunnen reageren! Belachelijk gewoon. Krijg zoooo vaak de vraag of ik de afgelopen 10 jaar nog zon heb gezien, of ik nog steeds niet overleden ben omdat ik er wel zo uitzie, of ik een lading talkpoeder over me heen heb gehad, en niet te vergeten: heb je slecht geslapen? ben je moe? ben je weer ongesteld?
Dus nu meteen voor eens en altijd: SOMMIGE MENSEN WORDEN NIET TOT NAUWELIJKS BRUIN!!!
Zo, dat is eruit...
Ik vind het zelf ook niet lelijk trouwens hoor! Maar dat kan komen door gewenning...

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_6776125
* Swatkat is english white and damn proud of it!
Sneeuwwitje zou nog jaloers op me zijn

Nee, ik hou absoluut niet van zonnebankbruin (beetje vakantiebruin is wel aardig)
Vooral leuk hoe die eeuwig bruin mensen eruit zien op hun 45 ste,....1 en al rimpel,... ben ik liever wit!

The captain of your brainship is drunk.
pi_6776145
soms is een bleke huid wel geil ja..maar er gaat niets boven mooie blauwe ogen en een bruin getinte huid.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6776189
Een meisje met een mooi wit buikje is niet te versmaden!
Wit rules!
pi_6776202
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:31 schreef The_Wanderer het volgende:
soms is een bleke huid wel geil ja..maar er gaat niets boven mooie blauwe ogen en een bruin getinte huid.
Nee, fout er gaat niks boven zwart haar witte huid en knalblauwe ogen *proest*
The captain of your brainship is drunk.
pi_6776353
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:34 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Nee, fout er gaat niks boven zwart haar witte huid en knalblauwe ogen *proest*

ja dat bedoelde ik eigenlijk met die witte huid combinatie
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6783884
Ik ben van nature donker en vind het niet mooi
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6783914
..dan ben ik niemand¿
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')