Hoe gaan jullie thuis naar de plee als je alleen moet plassen??
Doe je dat zittend of doe je dat staand???
* moredragons gaat altijd zittend, gewoon omdat je dan lekker kunt zitten (ben nogal lui)...
Ben benieuwd
quote:ik kak altijd op de bank
Op dinsdag 12 november 2002 15:14 schreef moredragons het volgende:
Voor de heren (vrouwen mogen ook reageren ofcourse),Hoe gaan jullie thuis naar de plee als je alleen moet plassen??
* moredragons gaat altijd zittend, gewoon omdat je dan lekker kunt zitten (ben nogal lui)...
Ben benieuwd
quote:LOL
Op dinsdag 12 november 2002 15:15 schreef StefanFM het volgende:[..]
ik kak altijd op de bank
quote:Kom ik dus never nooit bij jou thuis langs he!!!
Op dinsdag 12 november 2002 15:15 schreef StefanFM het volgende:[..]
ik kak altijd op de bank
Ik ben blij dat ik staand kan plassen zonder te knoeien
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 15:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Je gaat als man toch niet zittend plassenIk ben blij dat ik staand kan plassen zonder te knoeien
quote:hangt er vanaf of er op dat moment ook een bruine beer aan het hek staat te rammelen
Voor de heren (vrouwen mogen ook reageren ofcourse),Hoe gaan jullie thuis naar de plee als je alleen moet plassen??
Ben benieuwd
quote:Het handige van die bril is dat je hem omhoog kunt doen...
Op dinsdag 12 november 2002 15:16 schreef Adugra het volgende:
zittend natuurlijk, anders kan je constant die bril afvegen...
quote:Even ervan uitgaand, dat er geen bruine beren zijn (zijn niet in canada ofzo he)
Op dinsdag 12 november 2002 15:17 schreef dr.dunno het volgende:[..]
hangt er vanaf of er op dat moment ook een bruine beer aan het hek staat te rammelen
quote:bril kan omhoog hoor
Op dinsdag 12 november 2002 15:16 schreef Adugra het volgende:
zittend natuurlijk, anders kan je constant die bril afvegen...
quote:Staand natuurlijk, staand plassen is dat wat ons mannen onderscheid van het vrouwelijke geslacht.... Zo'n voorrecht ga je natuurlijk niet zomaar weggooien....
Ben benieuwd
quote:Hehe hier hoopte ik al, op deze reactie (verders niet voorspelbaar hoor)
Op dinsdag 12 november 2002 15:18 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Staand natuurlijk, staand plassen is dat wat ons mannen onderscheid van het vrouwelijke geslacht.... Zo'n voorrecht ga je natuurlijk niet zomaar weggooien....
![]()
quote:Je zou er haast aan gaan twijfelen of dat kan..
Op dinsdag 12 november 2002 15:18 schreef thedon het volgende:[..]
bril kan omhoog hoor
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 15:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Je gaat als man toch niet zittend plassenIk ben blij dat ik staand kan plassen zonder te knoeien
quote:Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21312
Een Australische wetenschapper zegt voor zowel mannen als vrouwen de perfecte manier om te plassen te hebben gevonden. De wetenschapper, professor Ajay Rane, heeft jaren onderzoek gedaan om mensen die problemen hebben met hun blaas te helpen.Volgens hem is het beter op het toilet te zitten als je plast. Daarbij moet je met je ellebogen op je knieën leunen en iets voorover hangen. Dit is volgens hem goed voor zowel je blaas als je darmen. Als je gewoon gaat zitten, leeg je je blaas volgens hem slechts voor een derde.
Eigenlijk zou ik ook zittend moeten pissen maar ben er vaak te lui voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |