Zijn eerste lp heb ik grijs gedraaid. En nog vind ik Bat out of Hell een wereldnummer.
Paradise by the dashboardlight natuurlijk ook, maar die is eigenlijk compleet stuk gedraaid.
Maar geen Meatloaf zonder Jim Steinman natuurlijk.
quote:Hoe oud ben jij, 15?
Op dinsdag 12 november 2002 01:49 schreef DOMiNiON het volgende:ik ben er helemaal fan van! Ik heb zowat alle cd's, maar waar ik het meeste blij meej ben is een fotow waar ik en meat loaf op staan... Hier kan je de fotow zien: http://www.cu2.nl/equalshare
Dan hoor jij nu in bed te liggen
quote:10 keer beter? Kan nooit. Maar oke, al is hij maar half zo goed.
Op dinsdag 12 november 2002 01:51 schreef DOMiNiON het volgende:Ach, begin 2003 komt de nieuwe cd uit: "testify" heel america zegt dat ie 10x zo beter is als bat out of hell
quote:In de originele clip Paradise by the dashboardlight ziet hij er juist geweldig uit.
Op dinsdag 12 november 2002 01:58 schreef DOMiNiON het volgende:
Ik vind trouwens dat Meat Loaf er nu beter uit ziet dan vroeger... Ik was in 2001 naar de Night of the Proms geweest waar hij oowk optreduh, Maar hij zag er goed uit vond ik dan persoonlijk aye....
Moddervet, lang smerig sluik haar. Hij moest aan de zuurstof anders redde hij het einde niet. Echt een anti-held. Weer eens wat anders dan al die mooie jochies uit de sportschool die ook een plaatje mogen maken.
*ik kon de link van het plaatje niet vinden, dus als dit een vorm van spam is gewoon dit bericht verwijderen! En aub niet het topic
quote:Wel een hele mooie fotow!
Op dinsdag 12 november 2002 02:05 schreef R@b het volgende:[..]
In de originele clip Paradise by the dashboardlight ziet hij er juist geweldig uit.
Moddervet, lang smerig sluik haar. Hij moest aan de zuurstof anders redde hij het einde niet. Echt een anti-held. Weer eens wat anders dan al die mooie jochies uit de sportschool die ook een plaatje mogen maken.
quote:Ik draai ze nog steeds
Op dinsdag 12 november 2002 01:44 schreef BDisOKE het volgende:
Jeugd sentiment.
Draaide me pa regelmatig.
quote:Idd. Jim Steinman is DE grote man achter Meatloaf. Hij schrijft de muziek, de teksten en is ook de bedenker van de "act" Meatloaf. Blijft natuurlijk overeind staan dat Meatloaf een zeer begenadigd zanger is een een weergaloze performer. Niet helemaal m'n cup-of-tea maar klasse verloochent zich nou eenmaal niet.
Op dinsdag 12 november 2002 01:49 schreef R@b het volgende:
Maar geen Meatloaf zonder Jim Steinman natuurlijk.
Maar zijn performance op de Night Of THe Proms vond ik bedroevend slecht.
Ik wacht dus even af.
quote:Als het goed is komt hij uit new-jersey
Op dinsdag 12 november 2002 16:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar komt die man eigenlijk vandaan? Transylvanie ofzo?
quote:Nou sorry hoor, maar ik was op 1 December geweest en ik vond hem dus kei goed! Vooral Paradise was waanzinnig met dat orkest en die hele show eromheen!
Op dinsdag 12 november 2002 16:40 schreef Antikal het volgende:
Het nummer Bat Out Of Hell roelt grote tijd!Maar zijn performance op de Night Of THe Proms vond ik bedroevend slecht.
Ik wacht dus even af.
quote:Ach man, je weet niet wat muziek is!!!!
Op dinsdag 12 november 2002 16:35 schreef MC_Chouffe het volgende:
Als er een nummer is waar ik een schijthekelaan heb dan is het paradise by the dashboardlight. Trauma's heb ik aan dat nummer overgehouden en het ergste is dat iedereen dat nummer mee kan zingen. Nee van mij hoeft die vent geen muziek meer temaken (leeft die trouwens nog wel?)
quote:E-street band? Daar is alleen Max Weinberg toch van vertegenwoordigd?
Op dinsdag 12 november 2002 19:18 schreef bohrap het volgende:
Meat Loaf.......Bat out of hell is een meesterwerk, de optelsom van de E.Street band, Jim Steinman, de stem van Marvin en niet te vergeten het achtergrondkoor en gitaarwerk van Todd Rundgren.....
Deze plaat is hemels, vooral het laatste nummer is zo verschrikkelijk bizar goed........
trouwens, de VH-1 storytellers CD is ook zeer aangenaam, maar het het niveau van de eerste zal nooit meer worden gehaald vrees ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |