Wie heeft deze conclusie weleens getrokken.. ik dus wel.
Als "vrienden" je laten vallen, dan zijn ze de term vrienden niet waard...
Vriendschap neem ik erg hoog. Is voor mij nog belangrijker dan liefde.
Chroom is nog een te mooie benaming voor ze
Maar het zal wel waar zijn dat het dan nooit echte vrienden zijn geweest...zelfs na 10 jaar niet...
quote:Juist moeite voor iemand doen. Om 05.00 uur uit je bed gebeld worden door de politie en dan er zijn....Daarna niet te horen krijgen hoe of wat: 'Dat gaat je niets aan...'
Op maandag 11 november 2002 09:19 schreef Bulls-Ass het volgende:
als je dan eens een vriend nodig hebt in nood blijkt niemand bereid je te helpen als ze er enige moeite moeten voor doen. Dus moet je wel je conclusies trekken.
Stel je voor; moeite doen voor iemand en er eventueel moe van worden...
En ik heb een handjevol vrienden met wie ik dat ook allemaal heb maar die in moeilijke tijden hebben bewezen dat vriendschap nog een stapje verder kan gaan.
Oprechte bezorgdheid als het met de 1 even wat minder gaat,
vragen hoe het met je gaat en het antwoord echt willen weten.
Ik heb er zelf verbaasd van gestaan hoeveel je van vrienden kan houden, ik vraag nergens om maar ze zijn er gewoon.
Wmb is vriendschap dus geen illusie, ik ben er iig nog nooit in teleurgesteld.
En nu flik je me dit!! Of all women in the world, you had to pick her...
Ik vertrouwde je, maar blijkbaar is jouw definitie van vriendschap anders dan de mijne. Je wist het, je weet het. Ik weet genoeg.
Je bent dood voor mij.
Bedankt, mijn beste vriend.
quote:Hij is onzeker en wil indruk maken op z'n vriendin. Dat is echt niet iets persoonlijks tegen jou.
Op maandag 11 november 2002 09:02 schreef poster het volgende:
Was iig de enige goede vriend die ik had, die heeft ook een vriendin en probeert me nu constant te dissen, waar zijn vriendin bij is..
Als ik alleen met hem ben, dan iig nooit..
Beetje vaag allemaal..
quote:zelfs dat vind ik nog veel. ik heb er hoogstens 3 denk ik. ik stel dan ook wel hogere eisen aan de definitie vriend dan de gemiddelde persoon denk ik.
Ik heb welgeteld zo'n 6 goede vrienden..
Als een vriendschap tegenvalt leer je iets over wat het inhoudt, maar ik geloof er nog wel in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |