abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6734904
..Vrienden zijn een illusie, vrienden zijn een droom, een pakketje schroot met een klein beetje chroom..

Wie heeft deze conclusie weleens getrokken.. ik dus wel.

pi_6734919
Ohh, daar ben ik al jaren geleden achter gekomen.
  maandag 11 november 2002 @ 08:19:15 #3
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_6734927
Nee, ik niet..

Als "vrienden" je laten vallen, dan zijn ze de term vrienden niet waard...

Vriendschap neem ik erg hoog. Is voor mij nog belangrijker dan liefde.

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_6734935
Dat is alleen van toepassing op mensen van wie je denkt dat ze vrienden zijn, die het in werkelijkheid niet zijn. Als mensen echt je vrienden zijn, dan is het geen schroot met een laagje chroom
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6734940
...en plak op iemand niet te snel het label "vriend" , scheelt een hoop desillusies. (bovendien zijn er maar een paar mensen die je ook daadwerkelijk als vriend kunt beschouwen).
  maandag 11 november 2002 @ 08:25:49 #6
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_6734957
Ik heb bergen met kennisen en bekenden, maar slechts een handjevol vrienden. Volgens mij maken mensen vaak de vergissing om bekenden en kennisen vrienden te noemen.
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  maandag 11 november 2002 @ 08:29:04 #7
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_6734974
Pas goed op met je definitie van vrienden..
Ik heb welgeteld zo'n 6 goede vrienden..
De rest beschouw ik als (goede) kennissen, welke je eens een keer belt om uit te gaan, of weet ik wat...
Vrienden zijn er als je ze nodig hebt, en ze zijn er dan ook nog altijd voor me geweest..
  maandag 11 november 2002 @ 08:39:41 #8
9236 stardust
..............
pi_6735022
echte vrienden zijn op een hand te tellen
No Sign .............
  maandag 11 november 2002 @ 08:58:40 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6735138
Ik ben er echt al járen geleden achter gekomen (heb zowel op mijn 8e als 12e lang in het ziekenhuis gelegen) en ik ben blij te vertellen dat ik maar 5 vrienden heb. Ik kan voor de rest met veel mensen gezellig uit enzo, maar échte vrienden, als je erachter moet komen wie het zijn schijnen het er altijd vrij weinig te zijn...
Action is the enemy of thoughts
pi_6735147
Echte vrienden zijn zeldzaam
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6735160
Was iig de enige goede vriend die ik had, die heeft ook een vriendin en probeert me nu constant te dissen, waar zijn vriendin bij is..
Als ik alleen met hem ben, dan iig nooit..
Beetje vaag allemaal..
pi_6735161
Het is waar, maar het prettige is dat het helemaal niet zo erg is. Als je niet teveel verwacht van je medemens valt het ook niet zo tegen als iemand eens niet gelijk voor je klaarstaat. Iedereen heeft zijn eigen sores.
De groeten van Ben
  maandag 11 november 2002 @ 09:06:22 #13
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6735187
Denk dat de beste defenitie van een vriend kan zijn, is dat als je hem van je 20e tot 40e niet ziet, en dan een keer wel, dat het dan als vanouds is. Een onbepaalde wet dat de "relatie" onderling in die tijd niet zal veranderen...
Action is the enemy of thoughts
pi_6735245
Het is een illusie. In mijn leven maar twee 'echte' vrienden gehad, en wat denk je?

Chroom is nog een te mooie benaming voor ze

Maar het zal wel waar zijn dat het dan nooit echte vrienden zijn geweest...zelfs na 10 jaar niet...

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_6735254
echte vrienden heb ik volgens mij niet .... als je dan eens een vriend nodig hebt in nood blijkt niemand bereid je te helpen als ze er enige moeite moeten voor doen. Dus moet je wel je conclusies trekken.
De enige persoon die het dichtst bij de term vriend komt is mijn broer, deze staat altijd klaar voor me en kan ik altijd op rekenen.
Maar ja ... kun je dit een vriend noemen ???
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_6735260
ach, ik heb in mijn moeilijke tijden wel geleerd dat echte vriendschap heel erg zeldzaam is...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_6735335
quote:
Op maandag 11 november 2002 09:19 schreef Bulls-Ass het volgende:
als je dan eens een vriend nodig hebt in nood blijkt niemand bereid je te helpen als ze er enige moeite moeten voor doen. Dus moet je wel je conclusies trekken.
Juist moeite voor iemand doen. Om 05.00 uur uit je bed gebeld worden door de politie en dan er zijn....Daarna niet te horen krijgen hoe of wat: 'Dat gaat je niets aan...'

Stel je voor; moeite doen voor iemand en er eventueel moe van worden...

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_6735727
Je hebt vrienden en vrienden.
Ik heb een paar vrienden die ik al 15 jaar of langer ken en waar ik lekker mee kan stappen, wat betere gesprekken mee kan voeren, door en door ken, soms maanden niet zie maar die ik niet zomaar zou bellen.

En ik heb een handjevol vrienden met wie ik dat ook allemaal heb maar die in moeilijke tijden hebben bewezen dat vriendschap nog een stapje verder kan gaan.
Oprechte bezorgdheid als het met de 1 even wat minder gaat,
vragen hoe het met je gaat en het antwoord echt willen weten.
Ik heb er zelf verbaasd van gestaan hoeveel je van vrienden kan houden, ik vraag nergens om maar ze zijn er gewoon.

Wmb is vriendschap dus geen illusie, ik ben er iig nog nooit in teleurgesteld.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 11 november 2002 @ 10:14:52 #19
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_6735778
Ik gelukkig niet, maar ik vertrouw ze wel.
pi_6739212
Na tien jaar hechte vriendschap... we vertelden elkaar alles... waren er voor elkaar door dik en dun... vertelden elkaar onze dromen, hopen en wensen...

En nu flik je me dit!! Of all women in the world, you had to pick her...

Ik vertrouwde je, maar blijkbaar is jouw definitie van vriendschap anders dan de mijne. Je wist het, je weet het. Ik weet genoeg.

Je bent dood voor mij.

Bedankt, mijn beste vriend.

pi_6741196
quote:
Op maandag 11 november 2002 09:02 schreef poster het volgende:
Was iig de enige goede vriend die ik had, die heeft ook een vriendin en probeert me nu constant te dissen, waar zijn vriendin bij is..
Als ik alleen met hem ben, dan iig nooit..
Beetje vaag allemaal..
Hij is onzeker en wil indruk maken op z'n vriendin. Dat is echt niet iets persoonlijks tegen jou.
pi_6741996
quote:
Ik heb welgeteld zo'n 6 goede vrienden..
zelfs dat vind ik nog veel. ik heb er hoogstens 3 denk ik. ik stel dan ook wel hogere eisen aan de definitie vriend dan de gemiddelde persoon denk ik.
pi_6742168
Toen ik er drieëneenhalf jaar geleden achterkwam dat de persoon die ik zes jaar lang mijn beste vriendin had genoemd allesbehalve een vriendin was, ontdekte ik tegelijkertijd ook wat voor een ontzettend goede vriendin mijn huidige beste vriendin, die ik toen nog niet zo erg lang kende, eigenlijk was en is.

Als een vriendschap tegenvalt leer je iets over wat het inhoudt, maar ik geloof er nog wel in.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 11 november 2002 @ 17:33:29 #24
22259 Fogerty
slapende account
pi_6742973
Ik zie mensen tegenwoordig slechts als 'gezelschap', dat scheelt een hoop teleurstellingen
Hieperdepiep hoera!
pi_6743049
Ik had 1 goeie vriend.. Althans dat dacht ik.. Achteraf bleek ik er geen een te hebben...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')