Ik ga het boek straks kopen en ik heb begrepen dat anderen dat wat later doen. Even hier melden als je het hebt? Bibliotheek kan wat langer duren, gezien die AKO-literatuur prijs...dan heb je kans dat het boek voor de komende tijd is gereserveerd.
Wie doen al mee? Kiegie, Lois, Graz en ik gaan het boek nog kopen. Bixister is er mee bezig, Sunchaser kon er niet door komen en Yvonne, tsja.. die heeft het geloof ik al gelezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 01-11-2000 12:39]
het leest behoorlijk makkelijk (vind ik); ik heb 't al bijna uit (ben afgelopen weekend pas begonnen).
quote:hmm, die lees je toch wel op een middagje uit?
Op 01 november 2000 15:02 schreef Lois het volgende:
Ik heb hem net gekocht! nog even het boek uitlezen waar ik nu mee bezig ben ( de kathedraal) maar dan begin ik.
ik weet alleen dat "brieven aan mijn schoorsteenveger" herhaaldelijk als idee voor een nieuw boek opduikt in 't "Lege Vat"-verhaal van Robert Lehmann.
maar jij bedoelt waarschijnlijk iets interactiefs op de site? sorry heb ik nog niet gekeken/geen tijd voor.
erg mooi gemaakt, die site!!
quote:je kunt de brieven slepen, heel grappig gemaakt deze site
Op 02 november 2000 13:03 schreef sataN het volgende:
Dat had ik ook al gezien idd, maar ik dacht dat je de brieven die anderen hadden geschreven ook kon lezen, en die kon ik niet vinden!
mag ik zeker wel even de mening van mensen vragen over "de heilige Antonio"? Ik was namelijk laaiend enthousiast toen ik dat gelezen had, met name over de manier van schrijven, de stijl. En over hoe knap Grunberg bij mij een bepaalde stemming op kon roepen, dat lukt niet veel schrijvers.
Toen ik het er met iemand over had zei die dat het boek destijds in de pers enorm is afgekraakt. Klopt dat? En wat vinden jullie van het boek? Heb ik zo'n rare smaak?
(later meer over de inhoud van die sfeer/stemming en waarom ik dat zo'n leuke ervaring vind; lees 't nou eerst maar uit )
Af en toe zitten er leuke zinnen in, van die pakkende zinnen die in je hoofd blijven. Wel bitter, maar ook wel mooi om te lezen.
quote:"En we besloten dat we wilde beesten waren die het leven zouden verscheuren in plaats van door het leven verscheurd te worden"
Op 05 november 2000 14:55 schreef Isabeau het volgende:
van die pakkende zinnen die in je hoofd blijven. Wel bitter, maar ook wel mooi om te lezen.
(niet uit Fantoompijn, maar wel een pakkende zin)
"zeg eens eerlijk," vroeg ik, "hoeveel mannen heb jij al impotent gemaakt?" (p.225)
Bieb in Heerlen heeft het boek nu niet en zal het ook heel lang niet hebben want het is gereserveerd tot weet ik niet waar ergens in volgend jaar en bij de V&D in Heerlen was het uitverkocht. ik had geen tijd om naar de Wijnants (boekhandel) te gaan. kan ik ook maar beter niet doen want anders is mijn nieuwe pc nog verder weg . dus helaas ik kan niet meelezen deze keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |