abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6882636
Hypen zuigt. Een goede game heeft geen hype nodig.
pi_6882841
Het is ook niet echt een hype ofzo bij MP, gewoon anticipatie aangezien dat spel zo goed is. En dat kan niet oneindig lang aanhouden, ik denk bijvoorbeeld van mezelf niet dat ik er in maart nog zo om zit te springen als nu.

Ik snap gewoon niet dat het altijd zo lang duurt eer games naar Europa komen, vind het ook zeker geen goede zaak. voor Nintendo (de zoveelste dit jaar)

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:15:31 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_6882858
Nintendo gaat een beetje dezelfde kant op als Sega, de Europese markt lijkt niet interessant meer .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:24:00 #254
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6882992
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 09:30 schreef Luigi het volgende:
Nou, lekker dan. Ga ik toch maar eerst TS2 halen.
Zie hier de reden waarom ze het doen. Tuurlijk verkoopt zo'n spel wel, de andere spellen daardoor alleen minder.
I don't even know what I'm doing here.
pi_6883006
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 13:24 schreef Skull het volgende:

[..]

Zie hier de reden waarom ze het doen. Tuurlijk verkoopt zo'n spel wel, de andere spellen daardoor alleen minder.

Haha, idd. Zo had ik het niet bekeken. Nouja, ze hadden 'm niet bij de MM en bij de e-plaza, dus voorlopig heb ik niks gekocht! .
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:25:41 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_6883011
Dat denk ik inderdaad ook. Niet dit spel hoeven ze bang te zijn dat het niet verkoopt, maar aangezien andere spellen dat wel hadden komen er deze maand een hele hoop nieuwe uit. Waaronder Eternal Darkness, TimeSplitters 2 en Star Fox die allemaal natuurlijk met een grotere spreiding in Amerika uitkwamen.
Maar dan nog vind ik maart, MAART, wel erg ver weg .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 november 2002 @ 15:23:13 #257
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6885410
ja, zo kan je ook zien, maar ik werd al vanaf vorig jaar december gehyped over de nieuwe metroid, die zo geweldig zou worden.
Talloze uren zat ik met de eindexamens te wachten op mensen, en te bespreken hoe metroid nou eruit zou gaan zien, wat ze ermee van plan waren.
En dan is het wachten na een jaar eindelijk voorbij. De Amerikaanse markt is wel belangrijker en minder moeilijk dan de Europeze, je moet niet alleen naar pal porten, maar ook alles weer vertalen voor de fransen, de duitsers, de Spanjaarden, portugezen, die allemaal te lui zijn om eindelijk eens engels te leren.
Daarbij komt ook nog dat ze alle manuals weer moeten gaan vertalen
Ik begrijp wel daardoor dat het dan wat langer duurt dan verwacht

o ja. slotje

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')