abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6671262
ken je dat ?
je hebt knallende ruzie met je vriendin, 's morgens vroeg .....

eigenlijk om niks, maar wat toch enorme omvang krijgt .....

alletwee wil je geen ruzie maken .... maar het gebeurt toch ....

daarna voel je je zoooo kut, omdat het allemaal niet nodig hoefde te zijn ......

ik voel me kut
het is niet leuk om met je ideale droompartner bonje te maken .....

... fart.
pi_6671268
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
ken je dat ?
je hebt knallende ruzie met je vriendin, 's morgens vroeg .....

eigenlijk om niks, maar wat toch enorme omvang krijgt .....

alletwee wil je geen ruzie maken .... maar het gebeurt toch ....

daarna voel je je zoooo kut, omdat het allemaal niet nodig hoefde te zijn ......

ik voel me kut
het is niet leuk om met je ideale droompartner bonje te maken .....

Nee idd... maar waarom doe je het dan
Mja... dusch...
pi_6671278
als je zelf al vind dat het nodig was, waarom maak je dan ruzie? sorry, maar ik begrijp het niet helemaal...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 7 november 2002 @ 09:33:28 #4
22765 korens911
zeer vermoeiend allemaal...
pi_6671280
Het enige voordeel van ruzie maken is dat je het een fijn gevoel geeft als het weer goed is...

maar het is idd niet leuk.

pi_6671285
Inderdaad, zeer slecht moment om dan ruzie te maken, aangezien het toch de rest van je dag in je hoofd blijft hangen. Nu vraag ik me af hoe je in hemelsnaam 's ochtends ruzie over iets kan krijgen, maar goed. Ik begin elke dag om 6.30hr en dan slaapt mijn vrouw nog even lekker door. Ik zou zeggen probeer contact met haar te krijgen en bied je excuses aan, zij zal het waarschijnlijk ook niet zo bedoeld hebben, etc. etc. etc.
succes is een keuze
pi_6671286
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:32 schreef Trance-Force het volgende:

[..]
Nee idd... maar waarom doe je het dan

omdat je dan 's morgens alletwee niet de makkelijkste bent ....
een meningsverschil over bijvoorbeeld 'boterhammen smeren' kan dan al uit de hand lopen ....
beide partijen willen hun gelijk halen ....
en dan is het hek van de dam .....

ik ben een luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

... fart.
pi_6671294
af en toe ruzie hoort er nou eenmaal bij hoe klote het ook is.
een relatie zonder ruzie bestaat niet en zoals je denk ik wel weet is het goedmaken ervan het leukste wat er is. Ik heb in iedergeval de beste sex gehad als we het goedmaakte.

sterkte en veel plezier.!

Grtz,

I have no regrets, I never look back. `Couse time doesn`t wait for me... I choose to go my own way!
  donderdag 7 november 2002 @ 09:35:16 #8
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6671298
Ik ken het ja...heb ook weleens ruzie met mijn vriend om nix eigenlijk. En allebei wil je eigenlijk geen ruzie, maar het komt er gewoon van...
Wij zeggen het dan ook tegen elkaar "waarom maken we ruzie, het gaat toch nergens over...hou er maar mee op allebei" Het werkt wel, misschien zou je dat ook moeten doen...gewoon tegen je vriendin zeggen dat je het onzinnig vind...en het er dan niet meer over hebben
To infinity…and beyond!
  donderdag 7 november 2002 @ 09:36:20 #9
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6671308
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:33 schreef 3MinuteHero het volgende:

[..]

ik ben een luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

ik ken het gevoel. wat ik tegenwoordig doe is gewoon lekker laten en later ff babbelen. allebei ff tot rust komen en het 'ruziemaken' gaat wat beter en minder aggressief/fel
fok you ja!
pi_6671312
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:35 schreef ivetje het volgende:
Ik ken het ja...heb ook weleens ruzie met mijn vriend om nix eigenlijk. En allebei wil je eigenlijk geen ruzie, maar het komt er gewoon van...
Wij zeggen het dan ook tegen elkaar "waarom maken we ruzie, het gaat toch nergens over...hou er maar mee op allebei" Het werkt wel, misschien zou je dat ook moeten doen...gewoon tegen je vriendin zeggen dat je het onzinnig vind...en het er dan niet meer over hebben
en daarna goedmaaksex....een van de beste soort sex die er is...
Pulp Fiction
pi_6671319
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:35 schreef ivetje het volgende:
het vervelende is juist dat ik heel snel kan vergeven en vergeten ....
mijn vriendin heeft dan gewoon even tijd voor haarzelf nodig ....

dat is heel moeilijk, als de een het meteen wil vergeten op het moment dat je erachter komt dat het nergens over gaat..... en de ander eigenlijk nog even 'pissed off' wil zijn .....

... fart.
pi_6671338
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:37 schreef 3MinuteHero het volgende:

[..]

dat is heel moeilijk, als de een het meteen wil vergeten op het moment dat je erachter komt dat het nergens over gaat..... en de ander eigenlijk nog even 'pissed off' wil zijn .....

Wederzijds respect. Als jullie samen verder willen zou je ook daar mee
moeten leren leven.
I have no regrets, I never look back. `Couse time doesn`t wait for me... I choose to go my own way!
  donderdag 7 november 2002 @ 09:41:03 #13
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6671352
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:37 schreef 3MinuteHero het volgende:

[..]

Haar dan gewoon even met rust laten en het laten zakken...daarna komt ze echt wel weer terug en doet ze lief hoor, ik ken het van mezelf...ik blijf er ook over doorgaan, maar na een tijdje heb ik wel door dat het idd nergens over gaat en dat ik nergens boos over hoef te zijn.

DL : In mijn relatie is alle sex gewoon goed Jij doet iets fout hoor, als goedmaaksex beter is als gewone sex Bij ons voelt het dan elke keer als goedmaaksex zeg maar

To infinity…and beyond!
pi_6671354
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:36 schreef piere het volgende:

[..]

ik ken het gevoel. wat ik tegenwoordig doe is gewoon lekker laten en later ff babbelen. allebei ff tot rust komen en het 'ruziemaken' gaat wat beter en minder aggressief/fel

dat is inderdaad 'the way' piere .....
maar ik vind dat errugh moeilijk altijd ....omdat ikzelf een ruzie zo snel mogelijk uit de wereld help ....

even lekker laten is voor mij heel moeilijk, omdat ik niet die knop om kan zetten, maar er continu mee in mn hoofd blijf zitten ....

maar nogmaals, dat is inderdaad wel de manier

I'll just need to learn .....

... fart.
pi_6671370
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:39 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:

[..]

Wederzijds respect. Als jullie samen verder willen zou je ook daar mee
moeten leren leven.

HO HO
respect is er genoeg .....

meer dan genoeg zelfs .....
... fart.
  donderdag 7 november 2002 @ 09:43:41 #16
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6671376
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:41 schreef 3MinuteHero het volgende:

[..]

dat is inderdaad 'the way' piere .....
maar ik vind dat errugh moeilijk altijd ....omdat ikzelf een ruzie zo snel mogelijk uit de wereld help ....

even lekker laten is voor mij heel moeilijk, omdat ik niet die knop om kan zetten, maar er continu mee in mn hoofd blijf zitten ....

maar nogmaals, dat is inderdaad wel de manier

I'll just need to learn .....

even laten maar he, gewoon ff een half uurtje iets anders doien (gamen, fokken, afwassen, weet ik veel) ik haat het ook om lang ruzie te maken maar heb wel van mezelf gemerkt dat ik een stuk aardiger (en versatndiger) ben als ik het even rust geef. just try it want je krijgt echt de domdste ruzies om niets. alleen omdat je jezelf geen moment kalmte gunt
fok you ja!
pi_6671391
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:41 schreef ivetje het volgende:

DL : In mijn relatie is alle sex gewoon goed Jij doet iets fout hoor, als goedmaaksex beter is als gewone sex Bij ons voelt het dan elke keer als goedmaaksex zeg maar

hier geen enkele problemen, maar wat ik wilde zeggen is dat bepaalde soorten sex nog iets extra's geven waardoor het toch weer anders kan zijn...

Pulp Fiction
pi_6671392
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:42 schreef 3MinuteHero het volgende:

[..]

HO HO
respect is er genoeg .....

meer dan genoeg zelfs .....

Zo bedoel ik het ook niet. Jij zegt dat je het moeilijk vind dat zij er wat langer over doet dan jij, dat moet je respecteren en ermee leren leven.
Sorry als het wat vervelend over kwam.
pi_6671401
Yep, ruzie is altijd klote, maar goedmaken (als het goed is) is meestal nog beter

Gewoon ff uitrazen en dan goed maken toch? Meestal laat ik het 10 minuten lopen.

Eerst broek naar beneden voor het plassen....
pi_6671417
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:43 schreef piere het volgende:

[..]

even laten maar he, gewoon ff een half uurtje iets anders doien (gamen, fokken, afwassen, weet ik veel) ik haat het ook om lang ruzie te maken maar heb wel van mezelf gemerkt dat ik een stuk aardiger (en versatndiger) ben als ik het even rust geef. just try it want je krijgt echt de domdste ruzies om niets. alleen omdat je jezelf geen moment kalmte gunt

PIERE / IVETJE

thnx !!

heb als 'halve newbie' meteen na mijn eerste geplaatste topic twee favo fokkers in te vullen in het profieltje .....

... fart.
pi_6671424
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:45 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:

[..]
Sorry als het wat vervelend over kwam.

keej
cool
thnx !!
... fart.
pi_6671432
Bel haar anders even op,
of bedenk iets leuks voor vanavond, iets speciaals voor haar koken bijv,
gewoon even een ander sfeertje ertegenaan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_6671444
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:45 schreef David Letterman het volgende:

[..]

hier geen enkele problemen, maar wat ik wilde zeggen is dat bepaalde soorten sex nog iets extra's geven waardoor het toch weer anders kan zijn...

goedmaaksex
  donderdag 7 november 2002 @ 09:49:40 #24
27929 piere
doe mij maar bier
pi_6671445
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:47 schreef 3MinuteHero het volgende:

[..]

PIERE / IVETJE

thnx !!

heb als 'halve newbie' meteen na mijn eerste geplaatste topic twee favo fokkers in te vullen in het profieltje .....

hahahaha, nu geen ruzie meer maken he
fok you ja!
pi_6671490
Stuur een lieve e-card...works for me

Neem een roosje mee...heb ik ook weleens gedaan voor mijn vriend hehe...komt echt wel weer goed hoor vanavond lig je in elkaars armen en denk je...ach..'s ochtends kan ik toch nog niet nadenken of iets in die geest

Suc6!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')