eigenlijk om niks, maar wat toch enorme omvang krijgt .....
alletwee wil je geen ruzie maken .... maar het gebeurt toch ....
daarna voel je je zoooo kut, omdat het allemaal niet nodig hoefde te zijn ......
ik voel me kut
het is niet leuk om met je ideale droompartner bonje te maken .....
quote:Nee idd... maar waarom doe je het dan
Op donderdag 7 november 2002 09:31 schreef 3MinuteHero het volgende:
ken je dat ?
je hebt knallende ruzie met je vriendin, 's morgens vroeg .....eigenlijk om niks, maar wat toch enorme omvang krijgt .....
alletwee wil je geen ruzie maken .... maar het gebeurt toch ....
daarna voel je je zoooo kut, omdat het allemaal niet nodig hoefde te zijn ......
ik voel me kut
het is niet leuk om met je ideale droompartner bonje te maken .....
maar het is idd niet leuk.
quote:omdat je dan 's morgens alletwee niet de makkelijkste bent ....
Op donderdag 7 november 2002 09:32 schreef Trance-Force het volgende:[..]
Nee idd... maar waarom doe je het dan
ik ben een luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
sterkte en veel plezier.!
Grtz,
quote:ik ken het gevoel. wat ik tegenwoordig doe is gewoon lekker laten en later ff babbelen. allebei ff tot rust komen en het 'ruziemaken' gaat wat beter en minder aggressief/fel
Op donderdag 7 november 2002 09:33 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
ik ben een luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
quote:en daarna goedmaaksex....een van de beste soort sex die er is...
Op donderdag 7 november 2002 09:35 schreef ivetje het volgende:
Ik ken het ja...heb ook weleens ruzie met mijn vriend om nix eigenlijk. En allebei wil je eigenlijk geen ruzie, maar het komt er gewoon van...
Wij zeggen het dan ook tegen elkaar "waarom maken we ruzie, het gaat toch nergens over...hou er maar mee op allebei"Het werkt wel, misschien zou je dat ook moeten doen...gewoon tegen je vriendin zeggen dat je het onzinnig vind...en het er dan niet meer over hebben
quote:het vervelende is juist dat ik heel snel kan vergeven en vergeten ....
Op donderdag 7 november 2002 09:35 schreef ivetje het volgende:
Ik ken het ja...heb ook weleens ruzie met mijn vriend om nix eigenlijk. En allebei wil je eigenlijk geen ruzie, maar het komt er gewoon van...
Wij zeggen het dan ook tegen elkaar "waarom maken we ruzie, het gaat toch nergens over...hou er maar mee op allebei"Het werkt wel, misschien zou je dat ook moeten doen...gewoon tegen je vriendin zeggen dat je het onzinnig vind...en het er dan niet meer over hebben
dat is heel moeilijk, als de een het meteen wil vergeten op het moment dat je erachter komt dat het nergens over gaat..... en de ander eigenlijk nog even 'pissed off' wil zijn .....
quote:Wederzijds respect. Als jullie samen verder willen zou je ook daar mee
Op donderdag 7 november 2002 09:37 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
het vervelende is juist dat ik heel snel kan vergeven en vergeten ....
mijn vriendin heeft dan gewoon even tijd voor haarzelf nodig ....dat is heel moeilijk, als de een het meteen wil vergeten op het moment dat je erachter komt dat het nergens over gaat..... en de ander eigenlijk nog even 'pissed off' wil zijn .....
quote:Haar dan gewoon even met rust laten en het laten zakken...daarna komt ze echt wel weer terug en doet ze lief hoor, ik ken het van mezelf...ik blijf er ook over doorgaan, maar na een tijdje heb ik wel door dat het idd nergens over gaat en dat ik nergens boos over hoef te zijn.
Op donderdag 7 november 2002 09:37 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
het vervelende is juist dat ik heel snel kan vergeven en vergeten ....
mijn vriendin heeft dan gewoon even tijd voor haarzelf nodig ....dat is heel moeilijk, als de een het meteen wil vergeten op het moment dat je erachter komt dat het nergens over gaat..... en de ander eigenlijk nog even 'pissed off' wil zijn .....
DL : In mijn relatie is alle sex gewoon goed Jij doet iets fout hoor, als goedmaaksex beter is als gewone sex
Bij ons voelt het dan elke keer als goedmaaksex zeg maar
quote:dat is inderdaad 'the way' piere .....
Op donderdag 7 november 2002 09:36 schreef piere het volgende:[..]
ik ken het gevoel. wat ik tegenwoordig doe is gewoon lekker laten en later ff babbelen. allebei ff tot rust komen en het 'ruziemaken' gaat wat beter en minder aggressief/fel
even lekker laten is voor mij heel moeilijk, omdat ik niet die knop om kan zetten, maar er continu mee in mn hoofd blijf zitten ....
maar nogmaals, dat is inderdaad wel de manier
I'll just need to learn .....
quote:HO HO
Op donderdag 7 november 2002 09:39 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:[..]
Wederzijds respect. Als jullie samen verder willen zou je ook daar mee
moeten leren leven.
quote:even laten maar he, gewoon ff een half uurtje iets anders doien (gamen, fokken, afwassen, weet ik veel) ik haat het ook om lang ruzie te maken maar heb wel van mezelf gemerkt dat ik een stuk aardiger (en versatndiger) ben als ik het even rust geef. just try it want je krijgt echt de domdste ruzies om niets. alleen omdat je jezelf geen moment kalmte gunt
Op donderdag 7 november 2002 09:41 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
dat is inderdaad 'the way' piere .....
maar ik vind dat errugh moeilijk altijd ....omdat ikzelf een ruzie zo snel mogelijk uit de wereld help ....even lekker laten is voor mij heel moeilijk, omdat ik niet die knop om kan zetten, maar er continu mee in mn hoofd blijf zitten ....
maar nogmaals, dat is inderdaad wel de manier
I'll just need to learn .....
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:41 schreef ivetje het volgende:DL : In mijn relatie is alle sex gewoon goed
Jij doet iets fout hoor, als goedmaaksex beter is als gewone sex
Bij ons voelt het dan elke keer als goedmaaksex zeg maar
hier geen enkele problemen, maar wat ik wilde zeggen is dat bepaalde soorten sex nog iets extra's geven waardoor het toch weer anders kan zijn...
quote:Zo bedoel ik het ook niet. Jij zegt dat je het moeilijk vind dat zij er wat langer over doet dan jij, dat moet je respecteren en ermee leren leven.
Op donderdag 7 november 2002 09:42 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
HO HO
respect is er genoeg .....![]()
meer dan genoeg zelfs .....
Gewoon ff uitrazen en dan goed maken toch? Meestal laat ik het 10 minuten lopen.
quote:PIERE / IVETJE
Op donderdag 7 november 2002 09:43 schreef piere het volgende:[..]
even laten maar he, gewoon ff een half uurtje iets anders doien (gamen, fokken, afwassen, weet ik veel) ik haat het ook om lang ruzie te maken maar heb wel van mezelf gemerkt dat ik een stuk aardiger (en versatndiger) ben als ik het even rust geef. just try it want je krijgt echt de domdste ruzies om niets. alleen omdat je jezelf geen moment kalmte gunt
thnx !!
heb als 'halve newbie' meteen na mijn eerste geplaatste topic twee favo fokkers in te vullen in het profieltje .....
quote:keej
Op donderdag 7 november 2002 09:45 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:[..]
Sorry als het wat vervelend over kwam.
quote:goedmaaksex
Op donderdag 7 november 2002 09:45 schreef David Letterman het volgende:[..]
hier geen enkele problemen, maar wat ik wilde zeggen is dat bepaalde soorten sex nog iets extra's geven waardoor het toch weer anders kan zijn...
quote:hahahaha, nu geen ruzie meer maken he
Op donderdag 7 november 2002 09:47 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
PIERE / IVETJE
thnx !!
heb als 'halve newbie' meteen na mijn eerste geplaatste topic twee favo fokkers in te vullen in het profieltje .....
Neem een roosje mee...heb ik ook weleens gedaan voor mijn vriend hehe...komt echt wel weer goed hoor vanavond lig je in elkaars armen en denk je...ach..'s ochtends kan ik toch nog niet nadenken of iets in die geest
Suc6!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |