Oja ff een vaag fotootje om te laten zien hoe ik het nu heb, dodelijk saai dus...
(Jah en ik weet dat ik van het forum afging, maar bij nader inzien heb ik toch maar besloten om af en toe terug te komen, maar dan wel POL e.d. links te laten liggen.)
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:17]
quote:hmm jah nou jah het is een eerlijke mening
Op woensdag 6 november 2002 12:28 schreef J2EElite het volgende:
-edit-
Maarre jah als je echt lef hebt dan scheer je je kop gewoon kaal
En als je echt een schaap bent dan neem je dreds
Ik zou voor kaal gaan en dan ook meteen weer een foto posten
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:17]
quote:en nee dat is absoluut niet leuk die opmerking!
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:18]
nou meid, waarom geen kort haar, paar centimeter lang, dan rood met zwarte punten erdoor en dan met gel en wax en zo heel wild doen...
quote:Dat was de vraag niet
0edit-
En ik wil niet kaal, want het heeft me best wel veel tijd gekost om het lang te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:19]
quote:Hehehe en vergeet de rest niet dan he
Ik zou voor kaal gaan en dan ook meteen weer een foto posten
Edit: heb het laten doen bij KinkiKappers, daar hebben ze altijd de leukste ideetjes..
quote:-edit- en jij kan ook best wel eens normaal reageren
Op woensdag 6 november 2002 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat was de vraag niet
En ik wil niet kaal, want het heeft me best wel veel tijd gekost om het lang te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:19]
quote:Ziet er wel leuk uit...
Op woensdag 6 november 2002 12:31 schreef Charys het volgende:
Dit?
Niet goed op de foto te zien maar het is FEL rood en dan alle haarwortels...Edit: heb het laten doen bij KinkiKappers, daar hebben ze altijd de leukste ideetjes..
Bij KinkiKappers wilde ik ook es gaan kijken idd, want de kapper waar ik nu altijd met m'n moeder heen ga, doet zoiets volgens mij niet... Die knipt normaal vooral omaatjes enzo
quote:Ik zou in iedergeval je neus laten corrigeren... niets persoonlijks maar ik denk ik zeg het maar ff
Edit: heb het laten doen bij KinkiKappers, daar hebben ze altijd de leukste ideetjes..
quote:Kinki is uitermate relaxt... daar kan je idd altijd voor het knippen een half uur slap ouwehoeren over rare kapsel ideeën.
Op woensdag 6 november 2002 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ziet er wel leuk uit...
Bij KinkiKappers wilde ik ook es gaan kijken idd, want de kapper waar ik nu altijd met m'n moeder heen ga, doet zoiets volgens mij niet... Die knipt normaal vooral omaatjes enzo
quote:Ik bedoel niet dat ik niets wil veranderen. Ik wil het alleen liever wel zo lang houden dat ik iig een staartje of zoiets kan maken. Moet voor schoolpractica vast kunnen. Verder mag alles... Duidelijk?
Op woensdag 6 november 2002 12:33 schreef Suphafly het volgende:[..]
JEZUS!!! je vraagt om hulp dan krijg je het en dan reageer je ZO!!!
Ik wil wel wat doen maar ik principie kan ik niks veranderen omdat ik al zo lang heb gedaan voor lang haar!!!!
ZEIKERD!!!!geef dan eerst de dingen die je niet aan wilt passen voor je mijn tijd verspild!!
ughum** maaruh zou toch voor kaal gaan
Bovendien vind ik kaal gewoon hartstikke lelijk, en alleen omdat ik advies vraag hoef ik nog niet al jullie ideeën mooi te vinden, toch?
quote:Nou jah dat vind ik nou lullig ze kijkt naar beneden ik bedoel het ziet er nu niet uit maar mischien wel als ze recht naar de camera kijkt.. beetje kortzichtig van je J2EElite
Op woensdag 6 november 2002 12:34 schreef J2EElite het volgende:[..]
Ik zou in iedergeval je neus laten corrigeren... niets persoonlijks maar ik denk ik zeg het maar ff
quote:pleur op. ?
Ik zou in iedergeval je neus laten corrigeren... niets persoonlijks maar ik denk ik zeg het maar ff
quote:Dit is dus precies het soort reacties waarom ik hier eigenlijk niet meer wilde komen... Maar ik dacht dat het buiten de echte discussiefora (Politiek, Met het oog op het nieuws, e.d.) wel mee zou vallen, dus dat ik het wel weer es kon proberen... Stom van me
J2EElite, denk je nou zelf dat iemand op deze reacties zit te wachten
In plaats van dat ik antwoord krijg op de vraag die ik duidelijk stel in de openingspost, moet ik mezelf gaan zitten verdedigen, heb ik dus geen zin in.
Laat ook maar, ik ga wel weer een ander forum zoeken, ik heb het hier nou echt wel gezien...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 06-11-2002 12:39]
quote:mee eens rot op J2EElite ik vind het lullig dat je alles weer meteen op uiterlijk gooit. wat maakt het nou uit als iemand er ... anders uit ziet dan jij wenst.. heel kortzichtig..
Op woensdag 6 november 2002 12:35 schreef Roonaan het volgende:[..]
pleur op. ?
zolang Mini_rulez en Charys maar blij zijn met zichzelf en de volgens jou aangegeven mankementjes
quote:Die ziet er heel normaal uit hoor, alleen op die foto een beetje raar. Dus.
quote:Oh het was niet bedoeld om je te beledigen of te laten vertrekken van het forum. Het was meer een poging tot opbouwende kritiek.. niet om je boos te maken.
J2EElite, denk je nou zelf dat iemand op deze reacties zit te wachten
In plaats van dat ik antwoord krijg op de vraag die ik duidelijk stel in de openingspost, moet ik mezelf gaan zitten verdedigen, heb ik dus geen zin in.
Het haar was niet het eerste wat me opviel, dat zit toch best ok.. mij viel meer het gezicht op. Misschien mijn mankement, maar ik wilde ook alleen maar helpen door de vinger op de zere plek te leggen.
maar ik wil na het lezen van het verhaal hier boven wel eens 'n foto van J2EElite zien kunnen we daar eens over zeiken!
quote:En lekker ondertussen de meest vage videootjes bekijken
Op woensdag 6 november 2002 12:35 schreef deGVR het volgende:[..]
Kinki is uitermate relaxt... daar kan je idd altijd voor het knippen een half uur slap ouwehoeren over rare kapsel ideeën.
Vinden ze geweldig, kunnen ze zich een beetje uitleven.
quote:wel hele vreemde foto dan. dus.
Op woensdag 6 november 2002 12:42 schreef Charys het volgende:[..]
Die ziet er heel normaal uit hoor, alleen op die foto een beetje raar. Dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |