Ikzelf rij in een Lancia Delta uit dec. 1994.
Elektrische ramen, CV en stuurbekrachtiging.
Hieronder staan wat onderdelen van een Tuning pagina, zover ik weet zijn het Rieger onderdelen.... De laatste foto van die Blauwe delta is mijn eigen wagen.
Oud model met brute power.
Dit is de mijne, nadat er velgen op zaten en 215/40 banden.
Lancia Freak Die met behulp van foto's tutorials wil maken voor defecten op te lossen.
De tuning site waar de pics vandaan kwamen
Bij www.carlone.ch staat in de gallery nog een mooie Delta, met velgen van 1500 Dm,- per stuk 17"
Nou dit was het geloof ik wel zo'n beetje
quote:Laat wat
Op woensdag 6 november 2002 09:46 schreef the-O het volgende:
Laat ook maar.
quote:Ik vroeg je net in het andere topic:
Op woensdag 6 november 2002 09:50 schreef poep het volgende:
lekkere auto's zijn het!!
Hoeveel vermogen heeft zo'n Lancia Y nou? Die zijn toch lekker pittig of niet?
quote:Je krijgt hem in 1.2 ...
Op woensdag 6 november 2002 09:54 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik vroeg je net in het andere topic:
Hoeveel vermogen heeft zo'n Lancia Y nou? Die zijn toch lekker pittig of niet?
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1242cm3
boring x slag 70,8x78,9 mm
compressieverh. 10,6:1
max. vermogen 59 kW (80 pk)/5000tpm
max. koppel 114 Nm/4000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
turbo nee
katalysator geregeld
Voor een 1.2 best pittig denk ik.
quote:De delta is inderdaad ook wel mijn Favo, die oude rally auto is ook wel gaaf, straks even pics posten.
Op woensdag 6 november 2002 10:05 schreef pr0f het volgende:
Leuke auto's vooral de delta.
Ik vind alleen de achterspoiler van die nieuwe een beetje een platgeslagen citroen xm spoiler....
of word ik nou als ouwe lul gezien, omdat ik die ragbakkies niks vind?
Vooral voor die tijd zeer snelle wagens.
quote:pittig zeker! net als ik...
Op woensdag 6 november 2002 09:54 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik vroeg je net in het andere topic:
Hoeveel vermogen heeft zo'n Lancia Y nou? Die zijn toch lekker pittig of niet?
D-Devil, kun je ook een pic voor me plaatsen met een lanciaY uit 1998? als het kan een ferrari rode?
quote:Ja dat kan
Op woensdag 6 november 2002 12:07 schreef poep het volgende:[..]
pittig zeker! net als ik...
en heel sportief! net als ik...
D-Devil, kun je ook een pic voor me plaatsen met een lanciaY uit 1998? als het kan een ferrari rode?
En getuned ziet het er als volgt uit:
quote:allemaal niet?
Op woensdag 6 november 2002 12:17 schreef F1908 het volgende:
ik vind ze nou niet zo bijzonder eigenlijk
smaken verschillen gelukkig nog steeds
quote:Ik vind de belijning van het apparaat bijzonder lelijk.
Op woensdag 6 november 2002 12:15 schreef poep het volgende:
wat is ie mooi hè......
quote:tja de binnenkant staat er niet bij!
Op woensdag 6 november 2002 12:17 schreef F1908 het volgende:
ik vind ze nou niet zo bijzonder eigenlijk
smaken verschillen gelukkig nog steeds
quote:Het belangrijkste is dat ik hem mooi vind!!
Op woensdag 6 november 2002 12:19 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik vind de belijning van het apparaat bijzonder lelijk.
quote:Als het interieur okay is en hij rijdt lekker, dan boeit het niet of ik hem lelijk vind. Origineel is het wel en dat zijn ook pluspunten!
Op woensdag 6 november 2002 12:20 schreef poep het volgende:[..]
Het belangrijkste is dat ik hem mooi vind!!
quote:Ik heb lekker een delta
Op woensdag 6 november 2002 12:24 schreef Kreator het volgende:[..]
Als het interieur okay is en hij rijdt lekker, dan boeit het niet of ik hem lelijk vind. Origineel is het wel en dat zijn ook pluspunten!
quote:DAt vind ik wel een mooie wagen...
Op woensdag 6 november 2002 12:25 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ik heb lekker een delta
quote:net als de eigenaresse...
Op woensdag 6 november 2002 12:24 schreef Kreator het volgende:[..]
Als het interieur okay is en hij rijdt lekker, dan boeit het niet of ik hem lelijk vind. Origineel is het wel en dat zijn ook pluspunten!
Jawel, ook ik ben in het bezit van een prachtige rode Delta 2.0 HPE 16v HF! Maar die staat weer eens bij de garage. Er is pas een tuner mee aan de slag geweest en nu loopt hij stationair tussen de 1000 en de 2500 toeren... of helemaal niet!
Het is echt een prachtige auto waarmee je de GTI-tjes een rotdag kunt bezorgen maar hou wel rekening met behoorlijke onderhoudskosten ( als je hem tenminste een beetje "gebruikt" ) en electronisch gezien hebben ze nogal wat steekjes laten vallen.
En zelfs dan blijf ik bij mijn mening dat het een SUPER auto is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |