Voor mij persoonlijk staat DJ BoozyWoozy met stip op 1!!!!
quote:* Mee eens *
Op woensdag 6 november 2002 09:26 schreef Nelez het volgende:
Wie is de slechtste artiest van het moment? Wat is de slechtste band en wat zijn de grootste kneusjes in de hedendaagse muziekwereld?Voor mij persoonlijk staat DJ BoozyWoozy met stip op 1!!!!
quote:* Mee eens *
Op woensdag 6 november 2002 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Die kutmarokkaan.
wie dan wel? geen id ik luister geen slechte muziek
quote:
Op woensdag 6 november 2002 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Die kutmarokkaan.
quote:Juist
Op woensdag 6 november 2002 09:28 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Raymtzer.
Zo jammer....
quote:Ik dacht al, 'goh, dìe is snel weer bijgekomen zeg.....'
Op woensdag 6 november 2002 09:31 schreef Lucille het volgende:
Whitney eet zo weinig dat in haar laatste video zelfs beeldmanipulatie nodig is geweest om haar veel te magere lichaam wat op te hemelen. Ze ziet er echt niet uit.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-11-2002 09:42]
quote:Wel bovengemiddeld goed voor een Marokkaan, maar om het nou uitstekend te noemen
Op woensdag 6 november 2002 09:39 schreef GWD het volgende:
ik heb zelf toch wel een hekel aan marrokanen en hun gezeik, maar die kut marrokaan spreekt tenminste wel uitstekend nederlands, en ik moet zeggen dat zijn soortgenoten daar een voorbeeeld aan kunnen nemen.
Ik vind Ja Rule en Nelly de grootste kneuzen
Ik denk eerder zo'n Corry Konings die probeert mee te liften op succes van anderen
Ik nomineer Jan Wayne. Goddamned wat maakt hij boutmuziek! En hij heeft een uitstraling van lik me ..... !
quote:Persoonlijk vind ik Nelly de lelijkste artiest op het moment. Wat een waslap!
Op woensdag 6 november 2002 09:41 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Mag ik dan misschien Nelly nomineren voor deze prijs? Die gast trekt zoveel aandacht met dat stukje pleister op zijn wangZo jammer....
quote:Ehhh zijn eigen ding??? Volgens mij heb ik hem eens horen zeggen dat ie maar gewoon muziek maakte en niet iemand als Marten Luther king wilde zijn...
Op woensdag 6 november 2002 09:32 schreef Betse het volgende:
Ik ken het nummer nauwelijks van die raymzter, maar om te roepen dat ie de slechtse/grootste loser van dit moment is... Hmm hij komt iig op voor zijn eigen ding.
Hij maakte dit nummer met een reden anders dan geld. hij verdient deze stempel iig niet.
Daarom is hij voor mij ook knurft No. 1 met stip!
Op 2 gewoon al die R&B randebielen die denken dat ze echt cool zijn, heel zielig
3 Britney's...Argghhh en verder is mijn smaak erug breed
quote:Inderdaad zuigmuziek. Jan Wayne en Boozywoozy staan op CD's van Golf II Gti rijdende boeren van 18 - 21 waar met pen "Trance" op staat geschreven.
Op woensdag 6 november 2002 09:44 schreef SiNz het volgende:
Ik nomineer Jan Wayne. Goddamned wat maakt hij boutmuziek! En hij heeft een uitstraling van lik me ..... !
quote:Vind Nelly persoonlijk juist goed. Heb al jaren muziek van hem toen hij nog bij de groep St Lunatics hoorde..... maargoed.. smaken verschillen.......
Op woensdag 6 november 2002 09:46 schreef Nelez het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik Nelly de lelijkste artiest op het moment. Wat een waslap!
Enne.. dat plaatje op zn face is om hem te herdenken aan zijn maat. Hij heeft vroeger ooit een overval gepleegd en zijn maat zit nog in de gevangenis... hij blijft dat plaatje dragen totdat hij vrij is.....
Mag ik dan iemand nomineren, zijn het al die coverkutjes van tegenwoordig...gadverdamme wat zijn dat losersssssssss...
* Boozywoozy
* Atomic Kitten
* Mad'House
* etc...
quote:Ja idd... helemaal mee eens... Egt een ramp
Op woensdag 6 november 2002 10:38 schreef Stranger het volgende:alle oudeliedjesverkrachters die een hip beatje onder een fossiel nummer willen zetten (have you ever been mellow al gehoord
quote:aanvulling: die mooie blonde meisjes neuken
Op woensdag 6 november 2002 09:55 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Inderdaad zuigmuziek. Jan Wayne en Boozywoozy staan op CD's van Golf II Gti rijdende boeren van 18 - 21 waar met pen "Trance" op staat geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |