Zou best eens kunnen dat de vonk dan overslaat tussen die twee, klinkt misschien gek, maar ik zie dat nog wel een stelletje worden!
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 02-11-2002 05:01]
Zou ik geweldig vinden!
Twee tegenpolen.
quote:Niet echt hoor, vanaf de eerste dag dat Marc in het huis kwam zag je Jeanette al heimelijk kijken idd.
Op zaterdag 2 november 2002 04:45 schreef APK het volgende:
Broeit er iets tussen Marc en JeanetteZou ik geweldig vinden!
Twee tegenpolen.
Voor Marc heeft ze denk ik een zwak , vanwege zijn musculaire voorkomen in combinatie met een zacht karakter. Ook zijn immer luisterend oor en zijn op zoek gaan naar zichzelf maakt bij Jeanette wel het een en ander los geloof ik.
Misschien een latent aanwezig oedipus-complex ?
mhhhhm.......misschien passen ze toch wel goed bij elkaar
I think I'd almost forgotten that Jeanette was a woman and may actually succumb to the charms of a man.
She was becoming to me, without my even noticing it, somewhat sexless.
Very glad there may be something in the air.......only (eurgh) Mark?
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:21 schreef Remquito het volgende:
Frans Bauer op en maar voor de tent zitten en de buren terroriseren met gezeik en betweterig gelul.
Je gaat naar de verkeerde campings Remquito.. en volgens mij vindt Marc zich te intellectueel voor Frans Bauer.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 02-11-2002 16:49]
quote:Halloween is over! Ik begin je langzamerhand te haten vanwege je user-icon, 't is maar dat je het weet..
Ook Tom doet aan Halloween
-edit- altijd éérst de clib lezen..
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 02-11-2002 16:49]
quote:Wow, ik ben geschokt. Maar ik laat 'm zeker tot morgen staan
Op zaterdag 2 november 2002 13:16 schreef Gert het volgende:
Halloween is over! Ik begin je langzamerhand te haten vanwege je user-icon, 't is maar dat je het weet..
Wordt het niet weer eens tijd voor een leuke frisse nieuwe foto?
Of wacht je totmorgen, wanneer Nolleke door de groep uitgekostst wordt?
quote:Het zou me geen eens verbazen als uitgerekend Jeanette en Marc de eerste bewoners blijken te zijn die aan het copuleren slaan.
Op zaterdag 2 november 2002 13:03 schreef karn het volgende:She was becoming to me, without my even noticing it, somewhat sexless.
quote:Mis Jappie. Door overvloedig gesnoep van de pilletjes op de sportschool krijgt Marc hem al drie jaar niet meer omhoog. Over een jaar valt dat half weggeschrompelde dingetje er spontaan af.
Op zaterdag 2 november 2002 18:48 schreef Jappie het volgende:[..]
Het zou me geen eens verbazen als uitgerekend Jeanette en Marc de eerste bewoners blijken te zijn die aan het copuleren slaan.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |