Fantastisch zo'n verzameling Schlager-hits.
Bedankt Tell Sell, ik zet hem vanavond op als mijn Blind-date langskomt. Suc6 gegarandeerd .
quote:Ik heb hem al een tijdje, bijna beter dan de "Mooi Was Die Tijd" cdserie van onze grote vriend Chiel!
Op vrijdag 1 november 2002 13:42 schreef X-Ray het volgende:
Die van Tell Sell? Ik heb em vorige week besteld en binnen 1 dag lag hij al op de mat.Fantastisch zo'n verzameling Schlager-hits.
Bedankt Tell Sell, ik zet hem vanavond op als mijn Blind-date langskomt. Suc6 gegarandeerd
.
quote:Je gaat het dus vanaf nu ook met vrouwen over de grenzen proberen?
als mijn Blind-date langskomt.
quote:Knuffel rock of zoiets lijkt me toch echt beter. Ik ga zelf ook niet Deep Purple of Black Sabbath op zetten als me blind-date bij mij thuis zou komen.
Die van Tell Sell? Ik heb em vorige week besteld en binnen 1 dag lag hij al op de mat.Fantastisch zo'n verzameling Schlager-hits.
Bedankt Tell Sell, ik zet hem vanavond op als mijn Blind-date langskomt. Suc6 gegarandeerd
.
quote:hij lult
.
Zo mooi...
een verdwaalde Amerikaan of Brit
of gewoon een kaaskop die zich een Engelse naam heeft aangemeten ?
Te pas en te onpas
[sub]Wel schattig hoe kleine kinderen dat oppakken [/sub]
quote:Deutscher
Op vrijdag 1 november 2002 19:35 schreef BAZZA het volgende:
Wie is die gast eigenlijk ?een verdwaalde Amerikaan of Brit
![]()
of gewoon een kaaskop die zich een Engelse naam heeft aangemeten ?
quote:Brit! Muziekcultuurbarbaar
Op zaterdag 2 november 2002 16:40 schreef Shogo het volgende:[..]
Deutscher
(of ben ik nu debiel geworden?? )
En die Duitse deuntjes blijven nog hangen ook. "Wir sind jung, im hertzen jung. Oh Maaariaaa"
quote:Als ik als blinddate bij iemand thuis zou komen, en die zou Knuffelrock op hebben staan, zou ik veel eerder op hem afknappen dan iemand die Deep Purple of Black Sabbath op heeft staan.
Op vrijdag 1 november 2002 19:05 schreef ChiPMaN het volgende:Knuffel rock of zoiets lijkt me toch echt beter. Ik ga zelf ook niet Deep Purple of Black Sabbath op zetten als me blind-date bij mij thuis zou komen.
Niks mis mee !
quote:Vind je het gek? Ze zijn allang blij als ze weer zo'n CD kunnen verkopen.
Die van Tell Sell? Ik heb em vorige week besteld en binnen 1 dag lag hij al op de mat.
quote:Het spijt me verschrikkelijk ben denk ik in de war met iemand anders.
Op zaterdag 2 november 2002 23:04 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Brit! Muziekcultuurbarbaar
Ow nee, wacht. Da's Roger zelf geworden
![]()
En die Duitse deuntjes blijven nog hangen ook. "Wir sind jung, im hertzen jung. Oh Maaariaaa"
quote:staat daar dat niet eerder gereleasede materiaal van Dennie Christiaan op? Gdamn..moet ik hebben als diehard fan...
.
quote:Nou ja, roeleren....? Maar ja, mijn ouders hebben een dubbel-LP met een live concert van hem in Canada ergens (begin?) jaren 70 en ik moet eerlijk toegeven, die is best goed.
Op vrijdag 1 november 2002 19:14 schreef De_Schaduw het volgende:
Ik hou het lekker bij z'n albums en compilaties van vóór z'n schlagerperiode. Toen roeleerde hij écht!![]()
![]()
Maar die cd die nu op Tell Sell is lijkt me echt verschrikkelijk!
alleen jammer dat hij van die waardeloze songs maakt.
kan iemand mij trouwens vertellen of Roger coverd of gecoverd word?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |