maarja als het jou niet bevalt dan lees je het toch niet
quote:Ik denk dat je verkeerd denkt.
Op donderdag 31 oktober 2002 21:05 schreef kreischer2000 het volgende:
Heb vandaag mijn kaartjes gehaaldWat denken jullie ervan?
Ik denk een 3-1 overwinning voor Ajax!
Ik denk niet dat het zo makkelijk gaat worden voor Ajax, maar het is erop of eronderr. Het zal; erom spannen wie er fit is die wedstrijd. Litmanen en vd vaart kunnen het verschil maken die wedstrijd. Het gemis van Chivu zal te merken zijn aan het dan kenmerkende gebrek aan rust achterin in die situaties. Ik hoop ook dat Bergdolmo weer wat beter gaat spelen.
Maar het moet kunnen, elke Cl wedstrijd had Ajax de mogelijkheid om te winnen, alleen had je gisteren WEL wat je eerst niet had, een vroeg doelpunt. Als ze snel scoren denk ik dat Ajax gewoon lekker gaat winnen!
quote:auch dat is zwaar klote..... hopelijk redden we het en zal het met de passe partouts beter geregeld worden,want dat was drama.....
Op donderdag 31 oktober 2002 21:43 schreef Doc het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik die avond moet werken in Brussel
Wordt iig een wedstrijd waar veel op het spel staat, want zowel Ajax als Inter moet winnen voor zekerheid om door te gaan (als Lyon punten verspeelt ligt dat wat anders, maar je moet van je eigen kracht uitgaan he).
quote:nee he golfer
Op donderdag 31 oktober 2002 21:08 schreef mitt het volgende:
Pff..nu al
Tis pas over twee weken hoor dus nu al voorbeschouwen??
quote:We kunnen niet wachten golfer
Op donderdag 31 oktober 2002 22:26 schreef golfer het volgende:
2 weken voorbeschouwen?
Ajax door en Inter uitgeschakeld
Maar goed, het moet natuurlijk wel een feest worden die avond, dus Ajax wint met 3 - 0...
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:26 schreef golfer het volgende:
2 weken voorbeschouwen?
quote:
quote:Waar staat dat
Op zaterdag 2 november 2002 13:12 schreef LoekB het volgende:[..]
O ja, jullie gingen de CL winnen he?
quote:klopt
Op zaterdag 2 november 2002 13:12 schreef LoekB het volgende:[..]
O ja, jullie gingen de CL winnen he?
het wordt om te beginnen 2-0 ( 1 keer Rafael en een keer Zlatan ) voor Ajax tegen Milaan.
quote:mwjah, ach ik ga er ook heen... uiteraard, pass partout.
Ik vind het alleen een beetje jammer dat je nu pas de kaartjes gekocht hebt voor deze wedstrijd na de wedstrijd tegen Lyon..
Had je ook kaartjes gekocht als Ajax al uitgeschakeldwas voor de volgende ronde
Dus tot nu toe steeds losse kaartjes gekocht en dat ben ik voor over 2 weken weer van plan maar ik hoor nu dat de 1e ring al uitverkocht is . Alle successupporters komen weer eens uit alle hoeken en gaten tevoorschijn en ik mag dan zeker met m'n telelens op de 2e ring zitten
.
Naja, het moet maar .
Ow en het wordt 5-0 voor Ajax. Minstens.
En Lyon wint gewoon in Rosenborg, ga daar maar vanuit.
Rosenborg heeft toch geen enkele kans meer op de 2e ronde of UEFA Cup voetbal. Die gaan er dus niet voor zoals Lyon er voor zal gaan. En als je de vorige wedstrijd in gedachten hebt, toen het er nog wél om ging voor beide ploegen.. dan denk ik dat Lyon helemaal wint.
quote:Waarom zou Lyon niet kunnen winnen bij Rosenborg? Rosenborg is al uitgeschakeld, dus die spelen nergens meer voor.
Op vrijdag 1 november 2002 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Lyon wint niet bij Rosenborg. Wat Ajax maakt doet er dus helemaal niet toe.
quote:Ik denk dat Rosenborg wel degelijk ergens voor speelt. Ze zijn uit door Lyon vernederd, je hebt in de wedstrijden erna gezien dat ze al meer op de verdediging leunen dan in het eerste duel tegen Inter. Lyon gaat het zeker niet makkelijk krijgen, de noren willen Revanche.
Op zaterdag 2 november 2002 18:17 schreef Glacius het volgende:[..]
Waarom zou Lyon niet kunnen winnen bij Rosenborg? Rosenborg is al uitgeschakeld, dus die spelen nergens meer voor.
quote:In alle Ajax-topics.
Op zaterdag 2 november 2002 13:21 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Waar staat dat
quote:En terecht. Als we de CL niet winnen beschouw ik dit seizoen als verloren.
Op zaterdag 2 november 2002 19:34 schreef LoekB het volgende:
In alle Ajax-topics.
quote:Heb je de tickets naar manchester al?
Op zaterdag 2 november 2002 19:56 schreef keeper het volgende:[..]
En terecht. Als we de CL niet winnen beschouw ik dit seizoen als verloren.
quote:nou die winstbonus is niet mis hoor! en bovendien de eer natuurlik
Waarom zou Lyon niet kunnen winnen bij Rosenborg? Rosenborg is al uitgeschakeld, dus die spelen nergens meer voor.
quote:en ze kunnen lekker vrij voetballen zonder enige druk
Op zaterdag 2 november 2002 21:14 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
nou die winstbonus is niet mis hoor! en bovendien de eer natuurlik
quote:k wel al, ik weet ook de uitslag al, finale CL..Ajax - Real: 3-0
Op zaterdag 2 november 2002 21:12 schreef Fulton het volgende:[..]
Heb je de tickets naar manchester al?
quote:kaartje kopen..??
Op zaterdag 2 november 2002 17:12 schreef keeper het volgende:
Dus tot nu toe steeds losse kaartjes gekocht en dat ben ik voor over 2 weken weer van plan maar ik hoor nu dat de 1e ring al uitverkocht is. Alle successupporters komen weer eens uit alle hoeken en gaten tevoorschijn en ik mag dan zeker met m'n telelens op de 2e ring zitten
.
quote:Deze successupporter heeft ook effe kaartjes geregeld ja, zit inderdaad niet elke wedstrijd bij Ajax maar deze wil ik niet missen!!!!
Dus tot nu toe steeds losse kaartjes gekocht en dat ben ik voor over 2 weken weer van plan maar ik hoor nu dat de 1e ring al uitverkocht is. Alle successupporters komen weer eens uit alle hoeken en gaten tevoorschijn en ik mag dan zeker met m'n telelens op de 2e ring zitten
.
Het wordt denk ik geen leuke pot; Inter heeft aan een gelijkspel genoeg en zullen in eerste instantie echt helemaal niks gaan doen en kijken of ze Ajax met een cattenacio-countertje kunnen naaien.
Dus Ajax voorzichtig aanvallen en maar hopen dat ze vroeg scoren, dan wordt het een open pot. Maar ja, dan komt de verdediging weer onder druk te staan (zonder Chivu!!). Hopelijk gaat dat goed, ik was er gisteren ook en toen vond ik het best goed staan (Maxwell, Berdolmo, de Jong en Trabelsi), maarja, dat was Willem II..
Maar we gaan natuurlijk wel gewoon winnen, ik reken op minstens twee doelpunten van onze kant, en dat moet genoeg zijn.
Verder gaan die fransozen van Lyon onze noorse vrienden totaal onderschatten, thuis hebben ze er natuurlijk met 5-0 van gewonnen en dat denken ze dan daar ook wel ff te kunnen doen (mischien laten ze zelfs wel wat mannetjes thuis, al lijkt dat me wel erg sterk).
Ik heb er wel een goed gevoel over hoor!
quote:Verdediging goed??? dan heb jij denk ik naar een andere wedstrijd dan ik zitten kijken, Bergdolmo was opbouwend weer drama en grosseerde in foute passes naar voren en (te korte) balletjes breed.Wat mij wel weer hoop geeft is dat Nigel de Jong een hele goede partij speelde terwijl deze jongen pas 17 jaar is.Maxwell is wel een aardige speler maar ik zie toch liever Witschge want die was in de 2de helft duidelijk van toegevoegde waarde.Met Trabelsi en van Damme heb je wel 2 backs die mee opkomen over de zijkanten alleen moeten de voorzetten wel beter.
Op maandag 4 november 2002 16:40 schreef Speerik het volgende:[..]
Deze successupporter heeft ook effe kaartjes geregeld ja, zit inderdaad niet elke wedstrijd bij Ajax maar deze wil ik niet missen!!!!
Het wordt denk ik geen leuke pot; Inter heeft aan een gelijkspel genoeg en zullen in eerste instantie echt helemaal niks gaan doen en kijken of ze Ajax met een cattenacio-countertje kunnen naaien.
Dus Ajax voorzichtig aanvallen en maar hopen dat ze vroeg scoren, dan wordt het een open pot. Maar ja, dan komt de verdediging weer onder druk te staan (zonder Chivu!!). Hopelijk gaat dat goed, ik was er gisteren ook en toen vond ik het best goed staan (Maxwell, Berdolmo, de Jong en Trabelsi), maarja, dat was Willem II..
Maar we gaan natuurlijk wel gewoon winnen, ik reken op minstens twee doelpunten van onze kant, en dat moet genoeg zijn.
Verder gaan die fransozen van Lyon onze noorse vrienden totaal onderschatten, thuis hebben ze er natuurlijk met 5-0 van gewonnen en dat denken ze dan daar ook wel ff te kunnen doen (mischien laten ze zelfs wel wat mannetjes thuis, al lijkt dat me wel erg sterk).
Ik heb er wel een goed gevoel over hoor!
Tegen Inter verwacht ik een hele lastige pot, maar ik denk een 1-0 overwinning als Zlatan niet te lang twijfelt met schieten.
Ja opbouwend was het niet echt sterk, dan zijn ze allemaal een stuk minder dan Witsche natuurlijk, die was weer lekker bezig. Ik bedoelde alleen dat er redelijk verdedigd werd, er is bijna geen gevaar geweest.
Maar potje van gisteren liet wel even het verschil zien tussen nationaal en europees voetbal zeg! Je kan gewoon niks zeggen over hoe ze het gaan doen tegen Inter, in vergelijking met Willem 2.
quote:K ook niet! Waar zit je ergens? 1e of 2e ring?
Op maandag 4 november 2002 16:40 schreef Speerik het volgende:[..]
Deze successupporter heeft ook effe kaartjes geregeld ja, zit inderdaad niet elke wedstrijd bij Ajax maar deze wil ik niet missen!!!!
quote:Zoals Schanulleke als zei, Rosenborg heeft in Lyon flink op de kloten gehad en die willen zich natuurlijk revancheren.
Rosenborg BK neemt in het Champions League-duel met Olympique Lyon afscheid van Bent Skammelsrud. De 36-jarige spelmaker, die een belangrijk aandeel heeft gehad in de elf titels van de Noorse club, komt niet meer in aanmerking voor een contractverlenging.
Daar willen ze denk ik ook wel voor spelen.
quote:2e ring, vak 419, prima plekkie hoor!
Op maandag 4 november 2002 18:21 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
K ook niet! Waar zit je ergens? 1e of 2e ring?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:18 schreef Speerik het volgende:[..]
2e ring, vak 419, prima plekkie hoor!
quote:toeval? in dat vak zit ik ook! wel duur maja je moet er iets voor over hebben!
Op dinsdag 5 november 2002 16:18 schreef Speerik het volgende:[..]
2e ring, vak 419, prima plekkie hoor!
quote:Yess, 68 eurootjes hoorde ik gisteravond van mijn kaartjesregelheld. Dat komt neer op 1 euro per contractspeler die ze daar hebben rondlopen, dus als je het zo bekijkt valt het wel weer mee he.
Op woensdag 6 november 2002 14:51 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
toeval? in dat vak zit ik ook! wel duur maja je moet er iets voor over hebben!
quote:Man wees blij dat je op de 2de ring mag zitten. De eerste ring zit vol met van die saaie lullen. 2de ring zitten de fanatiekere supporters, zeker in de vakken 410 t/m 413. Want die waren 1 van de goedkoopsten, dus voor jongere supporters beter te doen.
Ik was dus te laat met m'n passpartout kopen want dat kon geloof ik welgeteld één dag. En ik hoorde ook nog via-via dat dat kon. Nooit een brief van Ajax gehad (andere mensen wel hoorde ik).Dus tot nu toe steeds losse kaartjes gekocht en dat ben ik voor over 2 weken weer van plan maar ik hoor nu dat de 1e ring al uitverkocht is
. Alle successupporters komen weer eens uit alle hoeken en gaten tevoorschijn en ik mag dan zeker met m'n telelens op de 2e ring zitten
.
Naja, het moet maar
.
Ow en het wordt 5-0 voor Ajax. Minstens.
Ik ben blij dat ik een Passe-partout had gehaald, want voor dat geld heb ik 3 wedstrijden gezien in plaats van alleen Inter.
Ajax-Inter 2-1
Rosenburg - Lyon 0-3
De dag erna kunnen we na PSV ook Feyenoord uit
quote:Helaas moet ik dan wel een verrekijker meenemen om te zien of Trabelsi of Sikora heeft gescoord, maar goed.
Op woensdag 6 november 2002 15:05 schreef Freak187 het volgende:
Man wees blij dat je op de 2de ring mag zitten. De eerste ring zit vol met van die saaie lullen. 2de ring zitten de fanatiekere supporters, zeker in de vakken 410 t/m 413.
Maar goed, ik ga straks ff kijken voor kaartjes .
quote:Neem je wel een tas vol Euro's mee....is nogal duur op de plaatsen die nog over zijn...
Op donderdag 7 november 2002 12:03 schreef keeper het volgende:Maar goed, ik ga straks ff kijken voor kaartjes
.
quote:Is dat zo? Dan wordt het gewoon TV kijken ben ik bang. Ik ga niet 50 euro betalen voor een kaartje. Als het nou de (halve) finale CL was, ok. Maar nu niet.
Op donderdag 7 november 2002 12:11 schreef -Schorpioen- het volgende:
Neem je wel een tas vol Euro's mee....is nogal duur op de plaatsen die nog over zijn...
quote:nepjood
Op donderdag 7 november 2002 12:13 schreef keeper het volgende:[..]
Is dat zo? Dan wordt het gewoon TV kijken ben ik bang. Ik ga niet 50 euro betalen voor een kaartje. Als het nou de (halve) finale CL was, ok. Maar nu niet.
quote:Guttegut, mis ik ook eens een wedstrijd in het jaar krijgen we meteen dat
Op donderdag 7 november 2002 12:13 schreef Doopy-X- het volgende:
nepjood
quote:en waarom heb je dan geen passepartout?
Op donderdag 7 november 2002 12:14 schreef keeper het volgende:[..]
Guttegut, mis ik ook eens een wedstrijd in het jaar krijgen we meteen dat
.
quote:Omdat ik pas op zaterdagavond hoorde dat je tot maandag een passepartout kan kopen. En op die maandag moest ik m'n OV ophalen en een cadeautje voor m'n vaders verjaardag kopen en dat passepartout kopen, maar dat laatste ben ik toen door de drukte vergeten.
Op donderdag 7 november 2002 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:
en waarom heb je dan geen passepartout?
Okok, het is wel een beetje klootzakkerig van me
.
quote:dat doe je gvd toch als 1e?!!!!!!!!
Op donderdag 7 november 2002 12:20 schreef keeper het volgende:[..]
Omdat ik pas op zaterdagavond hoorde dat je tot maandag een passepartout kan kopen. En op die maandag moest ik m'n OV ophalen en een cadeautje voor m'n vaders verjaardag kopen en dat passepartout kopen, maar dat laatste ben ik toen door de drukte vergeten.
Okok, het is wel een beetje klootzakkerig van me
![]()
.
ben blij dat je het zelf inziet, nepsupporter
quote:Ja maar ja maaar ja maar
Op donderdag 7 november 2002 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
dat doe je gvd toch als 1e?!!!!!!!!ben blij dat je het zelf inziet, nepsupporter
Die klootzakken van Ajax moeten gewoon ff op tijd een briefje sturen of op een andere manier duidelijk maken wanneer je een passepartout kan kopen. Nu kon ik maar 1 dagje waarop ik helaasch meer te doen had dan dat alleen.
quote:ik heb dit seizoen ook 1 x gezondigd, terugkeer van Jari heb ik gemist
Op donderdag 7 november 2002 12:26 schreef keeper het volgende:[..]
Ja maar ja maaar ja maar
![]()
![]()
.
Die klootzakken van Ajax moeten gewoon ff op tijd een briefje sturen of op een andere manier duidelijk maken wanneer je een passepartout kan kopen. Nu kon ik maar 1 dagje waarop ik helaasch meer te doen had dan dat alleen.
quote:Kijk, nu gaat die beerput open
Op donderdag 7 november 2002 12:29 schreef Doopy-X- het volgende:
ik heb dit seizoen ook 1 x gezondigd, terugkeer van Jari heb ik gemist
Maare, ik ga naar college en op mijn weg er heen ff proberen niet te dure kaartjes te regelen. Zou wel leuk zijn, want dan ga ik gezellig met Arma en Merel naar Ajax .
quote:mja man, was er echt ziek van
Op donderdag 7 november 2002 12:35 schreef keeper het volgende:[..]
Kijk, nu gaat die beerput open
.
Maare, ik ga naar college en op mijn weg er heen ff proberen niet te dure kaartjes te regelen. Zou wel leuk zijn, want dan ga ik gezellig met Arma en Merel naar Ajax
.
beter vak 425 zou gezellig zijn
quote:Stop dan maar meteen met zoeken... Goedkoopste categorie is geloof ik 68 euro nu...
Op donderdag 7 november 2002 12:13 schreef keeper het volgende:[..]
Is dat zo? Dan wordt het gewoon TV kijken ben ik bang. Ik ga niet 50 euro betalen voor een kaartje. Als het nou de (halve) finale CL was, ok. Maar nu niet.
quote:Waarom zijn die kaartjes zo tering duur!?!? Kom je in een vip lounge te zitten met de hele wedstrijd kaviaar toegediend tussen de zalm tosies door? Jezus allemachtig, voor dat geld heb ik mijn Pas Partout gekocht.
Op donderdag 7 november 2002 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Stop dan maar meteen met zoeken... Goedkoopste categorie is geloof ik 68 euro nu...
En dat zou ik heeerlijk vinden!!!
quote:DAMN!!!! 68!!! Zit je dan op de middenstip ofzo!!!
Op donderdag 7 november 2002 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Stop dan maar meteen met zoeken... Goedkoopste categorie is geloof ik 68 euro nu...
quote:He's here He's there he's fucking everywhere!!
Op donderdag 7 november 2002 15:04 schreef -F- het volgende:[..]
Waarom zijn die kaartjes zo tering duur!?!? Kom je in een vip lounge te zitten met de hele wedstrijd kaviaar toegediend tussen de zalm tosies door? Jezus allemachtig, voor dat geld heb ik mijn Pas Partout gekocht.
quote:bedankt voor deze nuttige bijdrage aan de discussie over AJAX
Op donderdag 7 november 2002 15:12 schreef silver-surfer het volgende:[..]
He's here He's there he's fucking everywhere!!
Paultje Bos-veeeeeeeelt Paultje Bos-veeelt..
Dit blijft gewoon zielig. Ik ben een behoorlijke bezoekende supporter (naar Lyon geweest en alle thuis Champions Legeau wedstrijden en sommige competitie wedstrijden) van AJAX en voel me ook echt een joodje, maar in Europees verband gun ik alle Nederlandse clubs het beste. Zelfs die kakkerlakken uit Rottedam.
Kijk, als je nationaal bekijkt, dan wil ik dat pisvee en de kakkerlakken alles verliezen, maar zelfs voor die kakkerlakken zou het goed zijn als AJAX de volgende ronde haalt, zodat ze misschien OOIT weer in de CHAMPIONS LEAGUE kunnen meedoen....
quote:Ohja, en deze post moet sportief overkomen???
Op donderdag 7 november 2002 15:15 schreef b_cru het volgende:
...kakkerlakken... ...pisvee... ...en de kakkerlakken... ...die kakkerlakken....
/edit, ps het quote knopje zit rechtsboven.
[Dit bericht is gewijzigd door -F- op 07-11-2002 15:26]
quote:Dat heet marktwerking... Ik vind het nog veel, 95 euro voor drie wedstrijden van Feyenoord.
Op donderdag 7 november 2002 15:10 schreef silver-surfer het volgende:[..]
DAMN!!!! 68!!! Zit je dan op de middenstip ofzo!!!
Mijn passepartout voor in de kuip was 95 voor 3 wedstrijden!!!
Een wedstrijd van Ajax voor 70 euro is daarentegen een koopje...
quote:Wel 3 wedstrijden van Feyenoord
Op donderdag 7 november 2002 15:10 schreef silver-surfer het volgende:[..]
DAMN!!!! 68!!! Zit je dan op de middenstip ofzo!!!
Mijn passepartout voor in de kuip was 95 voor 3 wedstrijden!!!
quote:73 euro zelfs
Op donderdag 7 november 2002 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Needless to say dat ik dus dinsdag niet in het stadion zit .
quote:Omdat alle goedkope kaartjes al uitverkocht zijn. Tegen Rosenborg en Lyon was ik 27,50 euro kwijt voor een kaartje. En een passepartout voor die plekken was 63 euro (m'n opa heeft namelijk wel een passepartout en die zit er dus wel dinsdag
Op donderdag 7 november 2002 15:04 schreef -F- het volgende:
Waarom zijn die kaartjes zo tering duur!?!? Kom je in een vip lounge te zitten met de hele wedstrijd kaviaar toegediend tussen de zalm tosies door? Jezus allemachtig, voor dat geld heb ik mijn Pas Partout gekocht.
KUT!!!
.
quote:nepsupporter!
Op donderdag 7 november 2002 16:40 schreef keeper het volgende:[..]
73 euro zelfs
.
Needless to say dat ik dus dinsdag niet in het stadion zit
.
[..]Omdat alle goedkope kaartjes al uitverkocht zijn. Tegen Rosenborg en Lyon was ik 27,50 euro kwijt voor een kaartje. En een passepartout voor die plekken was 63 euro (m'n opa heeft namelijk wel een passepartout en die zit er dus wel dinsdag
).
KUT!!!
.
je had wel kunnen verwachten dat alle goedkope kaartjes verkocht waren
die paupers hebben in jaren niet zo'n interessante wedstrijd kunnen zien. daar wil elke pauper voor op de 1e ring zitten
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 07-11-2002 16:46]
quote:Graag gedaan!!!
Op donderdag 7 november 2002 15:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
bedankt voor deze nuttige bijdrage aan de discussie over AJAX
![]()
quote:Halllo ik ben een Feyenoord fan! Niet van Ajax dus!
Op donderdag 7 november 2002 15:15 schreef b_cru het volgende:Dit blijft gewoon zielig. Ik ben een behoorlijke bezoekende supporter (naar Lyon geweest en alle thuis Champions Legeau wedstrijden en sommige competitie wedstrijden) van AJAX en voel me ook echt een joodje, maar in Europees verband gun ik alle Nederlandse clubs het beste. Zelfs die kakkerlakken uit Rottedam.
Kijk, als je nationaal bekijkt, dan wil ik dat pisvee en de kakkerlakken alles verliezen, maar zelfs voor die kakkerlakken zou het goed zijn als AJAX de volgende ronde haalt, zodat ze misschien OOIT weer in de CHAMPIONS LEAGUE kunnen meedoen....
quote:Wanneer zien we jou weer eens in het ALS?
Op donderdag 7 november 2002 16:44 schreef Fulton het volgende:
nepsupporter!
quote:vast nog wel een paar keer dit jaar
Op donderdag 7 november 2002 18:39 schreef keeper het volgende:[..]
Wanneer zien we jou weer eens in het ALS?
.
quote:Successupporters. Bah.
Op donderdag 7 november 2002 21:47 schreef Doc het volgende:
't Schijnt nu dan ook echt uitverkocht te zijn.
We beginnen steeds meer op feyenoord te lijken .
lees: kom eerder, zodat je meer koopt en wij meer Arena's verdienen
quote:Hopende op een goede sfeer dan maar... Moet toch eens een keer lukken in die betonbak...
Op donderdag 7 november 2002 21:47 schreef Doc het volgende:
't Schijnt nu dan ook echt uitverkocht te zijn.
quote:Was het vrije verkoop? Of moet je een club kaart hebben?
quote:Volgens mij vrije verkoop...
Op vrijdag 8 november 2002 10:56 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Was het vrije verkoop? Of moet je een club kaart hebben?
quote:Zoiets ja...
Op vrijdag 8 november 2002 09:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Ajax kan ook al voor de wedstrijd uw steun goed gebruiken!lees: kom eerder, zodat je meer koopt en wij meer Arena's verdienen
quote:zit er altijd 1 uur a 1,5 uur vantevoren.... hopelijk doen nu meer mensen dat,want het is dan nog erg rustig....
Op vrijdag 8 november 2002 09:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Steun Ajax ook voor de wedstrijd
Amsterdam, 7 november 2002
De cruciale Champions-Leaguewedstrijd van Ajax tegen Inter is helemaal uitverkocht. Het duel begint om 20.45 uur, en Ajax vraagt alle supporters om minstens een uur voor aanvang naar het stadion te komen. Ajax kan ook al voor de wedstrijd uw steun goed gebruiken!lees: kom eerder, zodat je meer koopt en wij meer Arena's verdienen
quote:bedankt voor je steun
Op vrijdag 8 november 2002 13:36 schreef DIGGER het volgende:
Heb een hekel aan Inter, maar deze keer mogen ze winnen van me. Hup Vieri
Als je eigen club niet presteert is het altijd leuk om in ieder geval anderen ook te zien verliezen, ik snap het allemaal wel......tis alleen een beetje zielig.
Met het gemis van Chivu, om maar weer ontopic te komen, zal het heel moeilijk zijn om de nul te houden, zaak is dus om zelf eens doeltreffend met de kansen om te gaan en ze niet te Zlateniseren, oftewel, te verneuken.
Ik vrees dat het een hele zware klus zal worden.
quote:Zoals sommigen fan zijn van club A, zijn ze anti-fan van club B
Op vrijdag 8 november 2002 14:17 schreef HeatWave het volgende:Als je eigen club niet presteert is het altijd leuk om in ieder geval anderen ook te zien verliezen, ik snap het allemaal wel......tis alleen een beetje zielig.
Dat ze anti fan zijn van club B heeft niks te maken met de prestaties van club A, ze zijn altijd anti-fan van club B, onder elke omstandigheid.
Andersom net zo: het fan zijn van die club A heeft niets te maken met de prestaties van Club A, Men support Club A altijd onder welke omstandigheid dan ook.
Ik ben iemand die FC Den Haag fan voor het leven is en die neuzen z'n hele leven tot op het bot zal haten, so what?
Mensen die dat anti-fan zijn van een club/speler of wat dan ook zielig vinden, beleven het fan zijn (en anti-fan zijn) gewoon minder intens, geen probleem mee, moeten ze zelf weten, maar kom dan niet aan met termen als 'zielig' want dat slaat nergens op, iedereen gewoon z'n eigen beleving.
quote:Was geen vrije verkoop voor deze wedstrijd.
Op vrijdag 8 november 2002 12:13 schreef Doc het volgende:
Volgens mij vrije verkoop...
en die anti-fan van Club B......hopelijk promoveren jullie. Lijkt me gezellig om naar (het nieuwe) Zuiderpark te komen. Of dat jullie met 1500 man in ons uitvak zitten.....
quote:
Cannavaro niet tegen AjaxMILAAN,- Inter Milan komt deze week zonder de Italiaanse international Fabio Cannavaro naar Amsterdam. De verdediger zal waarschijnlijk worden vervangen door Marco Materazzi. Samen met de Colombiaan Ivan Cordoba zal hij mogelijk het centrale duo vormen. Ook voor Inter is het duel tegen Ajax cruciaal. Als Olympique Lyon een punt bij Rosenborg in Zweden pakt en Ajax weet te winnen van Inter, gaan de Italianen niet door naar de volgende ronde.
quote:Mijn kaartjes had je volgens mij een clubkaart voor nodig, iig die moest k wel laten zien
Op vrijdag 8 november 2002 10:56 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Was het vrije verkoop? Of moet je een club kaart hebben?
quote:Tja... das jammer....
Op maandag 11 november 2002 13:24 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
Mijn kaartjes had je volgens mij een clubkaart voor nodig, iig die moest k wel laten zien
quote:Wij geen Chivu, zij geen Cannavaro... Redelijk goed nieuws toch wel??
Op maandag 11 november 2002 12:37 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Tja, zij hebben spitsen die WEL effectief zijn.....
Op maandag 11 november 2002 15:00 schreef Speerik het volgende:[..]
Wij geen Chivu, zij geen Cannavaro... Redelijk goed nieuws toch wel??
Het is (zoals altijd als ie fit is) hopen op Rafael vd Vaart, want wie moet anders de doelpunten maken? Ik hoop niet dat ze bij Inter op de hoogte zijn van zijn scorend vermogen want dan trappen ze hem er gewoon even uit. Makkelijk zat.
Zlatan en Mido zie ik geen 3 doelpunten maken, en ik vrees dat we dat wel nodig hebben om veilig te zijn.
Ik ben NU al gespannen.....
En wat wil je nou? Een vroeg doelpunt of juist niet? Moet je gelijk als een gek gaan aanvallen (want zij gaan toch niks doen) of moet je geduld hebben? In elk geval; vd Vaart scoort er wel eentje!
En misschien houden we de nul wel, dacht tegen Lyon dat er zeker wel 1 in zou gaan en is ook niet gebeurd.
Ik kan niet wachten tot morgenmiddag!
Nog een dag doorkomen...
Brrrrrrrrrrrrrrrrr *ril *ril *ril
Het zal gereduceerd aanvallen worden denk ik... Niet alles meteen op de aanval, maar natuurlijk niet afwachtend... En ik hoop maar dat die snelle goal zal vallen, das alleen maar goed voor het vertrouwen...
En tja over de spitsen, Mido is misschien niet eens fit, Zlatan heeft laten zien tegen Lyon dat ie het KAN, maar goed, we zien het morgen wel...
En maar zeuren dat de selectie te breed zou zijn!
Zlatan is wel leuk en aardig enzo, maar gewoon (nog?) niet constant genoeg. Mido eigenlijk idem dito.
Wanneer kopen we nou eens DIE spits die elke wedstrijd scoort? Niet dat ik hem hebben wil maar Kerstman legt ze er wel wil makkelijk in dit seizoen, alleen europees gezien niet echt.
marco!!!! maak nou GVD eens kinderen man!!
Zie bij normale wedstrijden nooit mannetjes staan die nog zwart wat kaarten proberen te kopen....zou dat er bij Europese wedstrijden wel inzitten?
Litmanen is niet 100% zeker dat ie het niet haalt, maar ik ga er inderdaad niet vanuit. Dat had wel ff gescheeld, de ervaring en klasse van Jari samen met de brille van Rafael.
Maar goed, gewoon hopen op een offday van Inter en een topper van Ajax..
*tril*
Is het al dinsdag... ???
ik hoop op een overwinning, want zeker weten doe je het nooit met die Italianen. Toch wel goede hoop dat Ajax de nul houdt (heb wel vertrouwen in Didulica, zelfs na die blunder tegen roda)
quote:oh ok, had ik nog niet gezien, ik ben dan ook braaf aan het werk natuurlijk
Op maandag 11 november 2002 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm op teletekst staat dat Litmanen zeker weten niet meespeelt net als Zlatan... Ben echt benieuwd wat Koeman uit zn hoge hoed gaat toveren morgen...Is het al dinsdag... ???
Zlatan missen we toch niets aan, ik heb liever Mido dan, Zlatan is de betere voetballen, maar wel moeten iemand hebben die scoot.
Koeman gaat morgen voor de leeuwen hoor, dit is een echte test van hoever Ajax is.
Ik denk dat, wat er ook gebeurt, ik niet meer kan praten van het schreeuwen woensdag...
[edit]
bericht over Jari op nu.nl
http://nu.nl/news.jsp?n=76385&c=44
Klinkt hard, maar het is wel zo, HEB je nog wel iets aan Litmanen als ie nooit kan spelen??
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 11-11-2002 16:58]
Laten we hopen dat hij zijn staat van dienst laat uitkomen....
quote:Dat was de wind!!!
Op maandag 11 november 2002 16:55 schreef Jan-Ton het volgende:
*zucht* kan niet wachten.......ik hoop op een overwinning, want zeker weten doe je het nooit met die Italianen. Toch wel goede hoop dat Ajax de nul houdt (heb wel vertrouwen in Didulica, zelfs na die blunder tegen roda)
Dan denk ik namelijk dat hij keept en niet Didulica...
quote:Nou nou..is het al zover ???? Of moet ons geduld nog even op de proef gesteld worden.
Op maandag 11 november 2002 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:Is het al dinsdag... ???
Ik denk dat Koeman morgen toch een redelijk aanvallend team zal opstellen. Met van der Vaart, Mido, van de Meijde en Pienaar als aanvallend ingestelde spelers.
Achterin zal ie met Bergdolmo, Trabelsi (hopen dat ie mee kan doen), de Jong en Maxwell of Yakubu spelen.
Moet lukken toch.
quote:en wat dacht je van Boukhari??????
Op maandag 11 november 2002 17:04 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Nou nou..is het al zover ???? Of moet ons geduld nog even op de proef gesteld worden.
Ik denk dat Koeman morgen toch een redelijk aanvallend team zal opstellen. Met van der Vaart, Mido, van de Meijde en Pienaar als aanvallend ingestelde spelers.
Achterin zal ie met Bergdolmo, Trabelsi (hopen dat ie mee kan doen), de Jong en Maxwell of Yakubu spelen.
Moet lukken toch.
trouwens gaat er nog iemand pics maken met een digitale camera?
quote:Das wel leuk een aardig maar laten wij nou maar gewoon van Inter winnen. Wie er als 2e meegaat boeit me niet.
Op maandag 11 november 2002 17:06 schreef -Schorpioen- het volgende:
en het leuke is ook nog, dat als we van Inter winnen en Lyon speelt minimaal gelijk in Trondheim....dan is het daaaaag Inter !!
![]()
quote:de gebruikelijke sites ehh, ajaxfotoside, vak410, afcajaxamsterdam etc etc...
Op maandag 11 november 2002 17:35 schreef kreischer2000 het volgende:
k heb er echt erg zin in! kan amper wachten!trouwens gaat er nog iemand pics maken met een digitale camera?
code:Ajax-Inter RBK-Lyon -> CL -> UEFA Cup Uitgeschakeld
Ajax wint Lyon verliest Ajax + Inter Lyon Rosenborg
Ajax wint Lyon gelijk Ajax + Lyon Inter Rosenborg
Ajax wint Lyon wint Ajax + Lyon Inter Rosenborg
Ajax gelijk Lyon verliest Ajax + Inter Lyon Rosenborg
Ajax gelijk Lyon gelijk Ajax+ Inter Lyon Rosenborg
Ajax gelijk Lyon wint Inter + Lyon Ajax Rosenborg
Ajax verliest Lyon verliest Ajax + Inter Lyon Rosenborg
Ajax verliest Lyon gelijk Ajax + Inter Lyon Rosenborg
Ajax verliest Lyon wint Inter + Lyon Ajax Rosenborg
Maar met de klasse van Van DEr Vaart moet er toch wel een doorkomen aan.
Jammer Dat litamanen (Alweer ) geblesserd. Dit Zou echt een mooie wedstrijd om Litmane en Van der Vaart samen voor het eerst smaen gaan spelen. Nou ja jammer dan.
Zucht nog 23 uur en dan begint de voorbeschouwing
quote:Op mijn werk heb ik iets van 10 links naar dat soort pagina's. Altijd het eerste wat ik bekijk de dag na een wedstrijd.
Op maandag 11 november 2002 18:02 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
de gebruikelijke sites ehh, ajaxfotoside, vak410, afcajaxamsterdam etc etc...
Die andere weet ik nu dus even niet. Veel plezier ermee woensdag.
En....nog een klein uurtje en het is DINSDAG !!!!!
quote:Of Witsche....
Op maandag 11 november 2002 17:09 schreef Jan-Ton het volgende:[..]
en wat dacht je van Boukhari??????
Maar Boukhari ....ik denk dan dat ie eerder Wamberto erin gooit. Toch de ervaring die die tegen Inter nodig heeft.
quote:Puur statistisch gezien is de kans dat Ajax niet de tweede ronde haalt dus redelijk klein.
Op maandag 11 november 2002 18:20 schreef Golfen het volgende:
Geheugensteuntje:
quote:Logischerwijs niet als je de teams op papier naast elkaar legt.
Op maandag 11 november 2002 23:56 schreef keeper het volgende:[..]
Puur statistisch gezien is de kans dat Ajax niet de tweede ronde haalt dus redelijk klein.
Ik zie Ajax niet snel winnen van Inter, 'k hoop 't wel.
* popolon duimt
quote:Nee uiteraard niet. Maar Ajax en Inter hebben allebei 2 scenario's waardoor zijn uitgeschakeld worden voor de CL. Lyon heeft er 5.
Op dinsdag 12 november 2002 00:01 schreef popolon het volgende:
Logischerwijs niet als je de teams op papier naast elkaar legt.
strax eerst ff lekker snowboarden in Spaarnwoude en dan door naar de Arena.......
ik gok: 2-0
Ik durf geen voorspelling te doen, kijk wel beter uit!
quote:Is goed
Op dinsdag 12 november 2002 10:52 schreef Piertje het volgende:
AJAX wint duidelijk vanavond met 2-1ik spreek jullie wel na de wedstrijd
quote:en jij denkt zeker dat feyenoord van newcastle gaat winnen
Op dinsdag 12 november 2002 10:56 schreef -F- het volgende:[..]
Is goed
quote:Ik denk niet, ik kan niet denken, ik ben maar een domme Feyenoord supporter.
Op dinsdag 12 november 2002 11:00 schreef Piertje het volgende:[..]
en jij denkt zeker dat feyenoord van newcastle gaat winnen
quote:d8 ik al
Op dinsdag 12 november 2002 11:02 schreef -F- het volgende:[..]
Ik denk niet, ik kan niet denken, ik ben maar een domme Feyenoord supporter.
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:02 schreef -F- het volgende:[..]
Ik denk niet, ik kan niet denken, ik ben maar een domme Feyenoord supporter.
Hoor net dat het op het Museumplein studenten staking is...
*eieren pakt, molotov coktail meeneemt
Ik ben stikkenerveus
IK WIL NAAR HUIS !!!
Al kan het me op dit moment niet boeien, ik hoop OOK dat f'noord wint vanavond hoor!
Maar, maar, maar eerst AJAX kijken!!
stress, paniek, peeeuuw!!!
Leuk man voetbal.....
quote:Valiumpje ?
Op dinsdag 12 november 2002 13:20 schreef HeatWave het volgende:
Mijn collega wordt al gek van me zo hyper ben ik op het moment, het is lang geleden dat ik zo naar een wedstrijd heb toegeleefd.
quote:nee dank, doe maar biertje.
Op dinsdag 12 november 2002 13:40 schreef PPL het volgende:[..]
Valiumpje ?
De wedstrijd tegen Lyon was niet zo belangrijk als deze hoor, dus ook niet zo spannend. Kijk maar nu hebben we gewonnen van Lyon en nog moeten we winnen van inter.
Maar inderdaad.....nagels moeten er aan geloven..
quote:Op de bank...
Op dinsdag 12 november 2002 13:51 schreef Merkowitz het volgende:
Wie zit waar vanavond?
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 13:53 schreef -F- het volgende:
Op de bank...
Valiumpje ?
--------------------------------------------------------------------------------
nee dank, doe maar biertje.
De wedstrijd tegen Lyon was niet zo belangrijk als deze hoor, dus ook niet zo spannend. Kijk maar nu hebben we gewonnen van Lyon en nog moeten we winnen van inter.
Maar inderdaad.....nagels moeten er aan geloven..
---------------------------------------------------------------------------------
Werd helemaal gek in Lyon. heb voor het eerst in mijn leven mijn hart zelf horen bonken. Maar sweer was geweldig :-)
Eerst maar ff afw8ten
quote:inderdaad maar hopen dat de sfeer goed blijft, maar bij winst zal dat zeker het geval zijn.
Op dinsdag 12 november 2002 14:09 schreef PPL het volgende:
Khoop dat de sfeer vanavond ook goed is en blijft.
Wel zin in (klein) feestje.Eerst maar ff afw8ten
Klein feestje zal wel prima zijn!
quote:Vak 430. Maar ik sta liever. Alleen krijg dan altijd van achteren te horen "Mijnheer, kunt u aub gaan zitten, ik zie zo niks" . Ga dan ook lekker staan ouwehoer !!!!
Op dinsdag 12 november 2002 13:51 schreef Merkowitz het volgende:
Wie zit waar vanavond?
quote:ik kan me niet voorstellen dat het je zo netjes word gevraagt :p
Op dinsdag 12 november 2002 14:27 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Vak 430. Maar ik sta liever. Alleen krijg dan altijd van achteren te horen "Mijnheer, kunt u aub gaan zitten, ik zie zo niks" . Ga dan ook lekker staan ouwehoer !!!!
quote:Ik wou er niet over beginnen
Op dinsdag 12 november 2002 14:13 schreef b_cru het volgende:sfeer :d
Maakt niet uit, we zijn allemaal gespannen, dan maak je fouten
quote:Door naar de Sam ?
Op dinsdag 12 november 2002 14:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
inderdaad maar hopen dat de sfeer goed blijft, maar bij winst zal dat zeker het geval zijn.
Klein feestje zal wel prima zijn!
quote:Dat zou niet verstandig zijn......ja dus
Op dinsdag 12 november 2002 14:31 schreef PPL het volgende:[..]
Door naar de Sam ?
Mijn uitslag voor vanavond.
1-0
quote:Volgende keer dus maar een passepartoutje..
Op dinsdag 12 november 2002 16:00 schreef -Spoon- het volgende:
Goed... ik kon geen kaarten meer krijgen om in de Arena te zitten.
Dan ga ik mezelf maar vermaken met een aantal Amsterdammers
In de Hoofdstad zelf...
Kan ook heel gezellig zijn ........ (als ze wel winnen)Mijn uitslag voor vanavond.
1-0
Ben al weer naar huis gegaan...kon de spanning op het werk niet aan. Thuis heb ik tenminste (harde) muziek om het geheel even in bedwang te houden. Over 20 minuten naar het Amstelstation en daarna naar het nieuwe supportershome van Ajax.
Prettige avond allemaal !!!!!
quote:Volledig van hetzelfde... en hou je rustig tot het moment GOAL... (1-0)
Op dinsdag 12 november 2002 16:04 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Volgende keer dus maar een passepartoutje..
Ben al weer naar huis gegaan...kon de spanning op het werk niet aan. Thuis heb ik tenminste (harde) muziek om het geheel even in bedwang te houden. Over 20 minuten naar het Amstelstation en daarna naar het nieuwe supportershome van Ajax.
Prettige avond allemaal !!!!!
quote:Zet Fifa2003 nou uit!!!
Op dinsdag 12 november 2002 16:15 schreef -Spoon- het volgende:[..]
en hou je rustig tot het moment GOAL... (1-0)
quote:Je zit bij de verkeerde wedstrijd te fantaseren.
Op dinsdag 12 november 2002 16:17 schreef -F- het volgende:[..]
Zet Fifa2003 nou uit!!!
quote:Hou de sfeer er ff in.
Op dinsdag 12 november 2002 17:13 schreef kamagurka het volgende:
Ik hoor al onafgebroken oerkreten hier in hartje centrum
maarre * Archie gaat er vandoor!!
Iedereen have fun watching the game!!
Tot na de winst!!
Maar okee..ik wil Witschge in de basis!
quote:Dat waren de studenten
Op dinsdag 12 november 2002 17:13 schreef kamagurka het volgende:
Ik hoor al onafgebroken oerkreten hier in hartje centrum
quote:Dat sluit ik dan ook niet uit...
Op dinsdag 12 november 2002 18:03 schreef keeper het volgende:[..]
Dat waren de studenten
.
quote:Je bent niet de enige!
Op dinsdag 12 november 2002 18:38 schreef brotherlouie98 het volgende:
*brotherlouie98 blert alvast: JODEN JODEN JODEN!!!
quote:Daar kan ik me helemaal bij aansluiten was helaas telaat met een clubkaart aanvragen
Op dinsdag 12 november 2002 17:49 schreef mitt het volgende:
*jaloers op de mensen die er heen gaan*
Wordt lastig maar ok ik hou moed HUP AJAX HUP ROSENBURG!
quote:ik hou me ook niet meer maar het nare is ik had vanavond al afgesproken om naar de bios te gaan maar ik heb met me pa geregeld dat hij me beld tijdens de film dus
Op dinsdag 12 november 2002 19:32 schreef B3aTjUgGl3r het volgende:
Ik hou het niet meerga maar eens een cafetje ergens in de Jordaan opzoeken
quote:1-0 v/d vaart
Op dinsdag 12 november 2002 19:45 schreef mitt het volgende:
Uurtje nog
Geen Witschge
quote:Had die tegen Roda maar niet met korte mouwen moeten spelen
Op dinsdag 12 november 2002 19:52 schreef mitt het volgende:
OMGGeen Witschge
quote:Patatgeneratie
Op dinsdag 12 november 2002 19:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
Had die tegen Roda maar niet met korte mouwen moeten spelen
bron: ajax.nl
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 20:03 schreef Sjwerver het volgende:
Trabelsi op tijd fit
Amsterdam, 12 november 2002
Trainer Ronald Koeman hoeft niet nog meer te puzzelen met zijn opstelling dan hij vooraf dacht. Hatem Trabelsi is namelijk op tijd fit, waardoor Nigel de Jong samen met André Bergdølmo het centrum verdedigt. Verder speelt Koeman met Van der Meyde, Van der Vaart en Mido voorin en Galasek, Pienaar en Maxwell op het middenveld. De wedstrijd tegen Inter begint om 20.45 uur.
Petri Pasanen is afgevallen van de 19 man die mee waren naar Noordwijk. De wissels zijn Henk Timmer, Richard Witschge, Wamberto, Van Halst, Maxwell, Yakubu en Sikora.bron: ajax.nl
quote:Niet voor 73 euro
Op dinsdag 12 november 2002 20:07 schreef mitt het volgende:
Moet je der niet heen keeper?
De hele tragedie waarom ik geen passe-partout heb en ook geen los kaartje staat al elders in dit topic. Maar ik baal wel kan ik je zeggen. Ik zou ook naar Lyon-Ajax gaan en dat ging ook al niet door .
Maar in de Tweede Ronde ben ik er weer bij .
quote:De finale is toch in Manchester ?
Op dinsdag 12 november 2002 20:10 schreef keeper het volgende:Maar in de Tweede Ronde ben ik er weer bij
.
Da's ook wel te doen.
Is er dan écht geen NL2-live video stream meer te vinden?
Redder in nood triballs.com is helaas niet meer...
Tijdens het WK nog flink van kunnen genieten
Zou errug mooi zijn als iemand in de gelegenheid is om een stream op te zetten.
Heb helaas geen TV bij de hand nee ;-)
Radio- en tekststreams zijn leuk, maar bijv. zo'n actie van Van der Vaart valt niet in woorden te vatten.
Valt niet altijd mee.
quote:Zal ik al een Fok! Meet in Manchester Topic openen tong?
Op dinsdag 12 november 2002 20:12 schreef tong80 het volgende:
De finale is toch in Manchester ?Da's ook wel te doen.
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 19:48 schreef Piertje het volgende:[..]
1-0 v/d vaart
2-0 v/d vaart
v/d vaart wie kent um niet v/d vaart v/d vaart is een echte ajaxcied
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 20:35 schreef keeper het volgende:[..]
Zal ik al een Fok! Meet in Manchester Topic openen tong?
quote:volgens mij loop je nou te verdraaien was het pienaar niet met de grote bek...
Op dinsdag 12 november 2002 20:35 schreef LoekB het volgende:[..]
vd Vaart is meer type Feyenoord dan Ajax : 1.Hij is een Nederlander. 2.Hij scoort ipv een grote bek te hebben.
vd vaart is dus wel een ajacied
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 20:35 schreef LoekB het volgende:[..]
vd Vaart is meer type Feyenoord dan Ajax : 1.Hij is een Nederlander. 2.Hij scoort ipv een grote bek te hebben.
quote:Door dit soort opmerkingen hoop ik écht dat ze heel onterecht verliezen vanavond
Op dinsdag 12 november 2002 20:12 schreef tong80 het volgende:[..]
De finale is toch in Manchester ?
Da's ook wel te doen.
quote:Jij hebt ook geen humor
Op dinsdag 12 november 2002 20:38 schreef LoekB het volgende:[..]
Door dit soort opmerkingen hoop ik écht dat ze heel onterecht verliezen vanavond
quote:Niet van dat soort typisch Amsterdamse humor nee
Op dinsdag 12 november 2002 20:39 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jij hebt ook geen humor
quote:*Zucht*
Op dinsdag 12 november 2002 20:38 schreef LoekB het volgende:[..]
Door dit soort opmerkingen hoop ik écht dat ze heel onterecht verliezen vanavond
quote:Hup! Snel dat andere topic in jij!
Op dinsdag 12 november 2002 20:40 schreef LoekB het volgende:
Niet van dat soort typisch Amsterdamse humor nee
quote:Daar is het zo saai
Op dinsdag 12 november 2002 20:42 schreef keeper het volgende:[..]
Hup! Snel dat andere topic in jij!
quote:Yep, maar jullie hebben Cruijf niet meer en dit is de finale niet
Op dinsdag 12 november 2002 20:43 schreef tong80 het volgende:
Tong denkt terug aan 1972. ( 2-0, 2 keer Cruijff )
quote:Duh.
Op dinsdag 12 november 2002 20:42 schreef LoekB het volgende:
Daar is het zo saai
Het is begonnen.
quote:En terecht
Op dinsdag 12 november 2002 20:53 schreef silver-surfer het volgende:
Hoor die A'dammers eens fluiten!!
quote:onterecht ja.
Op dinsdag 12 november 2002 20:52 schreef LoekB het volgende:
Afgekeurd???
quote:Jep!! Snap niet waarom dat nou werd afgekeurd!!! Enige idee???
Op dinsdag 12 november 2002 20:54 schreef LoekB het volgende:[..]
En terecht
quote:Omkoping natuurlijk.
Op dinsdag 12 november 2002 20:55 schreef silver-surfer het volgende:
Jep!! Snap niet waarom dat nou werd afgekeurd!!! Enige idee???
quote:BE-LA-CHE-LIJK!!!!
Op dinsdag 12 november 2002 20:54 schreef golfer het volgende:
GVD, loepzuiver doelpunt dat wordt afgekeurd.
quote:Je had nog bijna gelijk ook
Op dinsdag 12 november 2002 20:56 schreef LoekB het volgende:
Moet je is opletten : zometeen scoort Inter buitenspel en die word dan níet afgekeurd...
Ondanks deze smerige streek, het enige wat Interspelers meenemen uit Amsterdam is een jurk voor henzelf en een paar boxershorts voor hun partner. Kutwijven.
Normaal ok, maar niet nu.
quote:Ik zal Johan wel even bellen. Ik heb Johan's nummer namelijk.
Op dinsdag 12 november 2002 21:00 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand in de rust die scheids- grensrechter even bij Johan Cruyff uit laten leggen waarom hij tot deze beslissing is gekomen ?
quote:Ik dacht dat jij Johan was... weer een illusie de wereld uit
Op dinsdag 12 november 2002 21:02 schreef keeper het volgende:[..]
Ik zal Johan wel even bellen. Ik heb Johan's nummer namelijk.
quote:Johan kon goed keepen trouwens.
Op dinsdag 12 november 2002 21:02 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik dacht dat jij Johan was... weer een illusie de wereld uit.
quote:We hebben meer aan het nummer van de scheids. Via naambellen
Op dinsdag 12 november 2002 21:02 schreef keeper het volgende:[..]
Ik zal Johan wel even bellen. Ik heb Johan's nummer namelijk.
quote:Ja, Koller ook.
Op dinsdag 12 november 2002 21:03 schreef keeper het volgende:[..]
Johan kon goed keepen trouwens.
En weer een onterechte vrije trap
quote:Nou nou ... de wedstrijd is nog niet afgelopen!! Lucky ajax zal het altijd blijven!! Zelf in A'dam zeggen ze dat!!!
Op dinsdag 12 november 2002 21:06 schreef detulp050 het volgende:
Die karatetrap had ook wel een kaart mogen zijn...
Nog iemand die zegt Lucky Ajax ?
Kan het me niet voorstellenEn weer een onterechte vrije trap
quote:Waarom ?? Ze zijn toch beter!!
Op dinsdag 12 november 2002 21:09 schreef detulp050 het volgende:
Tssss. Ik erger me kapot !
quote:Dat waren we in Milaan ook
Op dinsdag 12 november 2002 21:10 schreef silver-surfer het volgende:
Waarom ?? Ze zijn toch beter!!
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 21:10 schreef keeper het volgende:
Ratterotzi geel.
Forum Opties | |