abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2002 @ 00:05:51 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6534885
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 17. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 29 oktober 2002.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_6535145
Het vorige topic zit op slot dus ik post het hier maar. Cynix, je hebt het pijltje vergeten.

22.14 Margriet : Mustapha, doe even mee. Of wordt dat moeilijk ?

Stream 5

22.14 Mustapha gaat in de slaapkamer op een bed liggen.

Stream 3

22.17 Bij het hek wordt besproken hoe zakdoekje leggen ook weer ging. Judith wil een volwassen spelletje doen. Ze stelt hints voor.

Stream 5

22.18 Stefan zat even op de bank. Het is me niet duidelijk wat hij deed. Een minuut later is Judith even in de slaapkamer te zien. Judith en Mustapha zeggen niets tegen elkaar. Judith gaat vervolgens naar de keuken.

Stream 3

22.21 Bij het hek geven ze nu een zin aan elkaar door. Jeanette : Het is nu tijd voor de battle.

Stream 5

22.27 Judith buiten. Ting zegt iets maar ze is niet te verstaan. Judith : Geef jij het ook aan Ting, als je een keertje wil praten ? Ting : Het is makkelijker inderdaad als je wegkruipt, dat iemand je vindt. Geesje komt naar buiten. Judith en Geesje gaan op de bank zitten. Ze hebben allebei iets te drinken bij zich. Laurens en Quincy komen naar buiten. Judith : Er wordt zo lang doorgegaan over één onderwerp. Ik voelde me zo rot. Niemand pikte het op. Dat gaf mij een eenzaam en rot gevoel. Het gaat weer over die flessen, die koeken. Ik dacht jeetje, kunnen we het niet leuk hebben. Het valt me op dat iedereen met zichzelf bezig is. Marc is niet fijngevoelig. Je kan wel zo veel cursussen volgen maar hij ziet niet dat ik me rot voel. Bij jou had ik dat het toch heel erg speelt van donderdag, dat je daar heel erg mee bezig bent. Ik heb koek in mijn keel. Kuch. De thee is een beetje heet. Ik voelde een beetje lichte teleurstelling. Geesje : Hoe lang is dat ? Judith : De afgelopen drie dagen. Dan ga ik alleen buiten zitten. Je zit normaal niet vier uur alleen buiten. Jij weet dat ik thuis heel erg mis. Ik had gehoopt dat je naar mij toe zou komen. Jij was met iets anders bezig. Geesje : Ja, dat klopt. Judith : Het helpt niet om te gaan sporten of iets te gaan doen.

22.34 Judith : Ik vind het lekker dat je gewoon jezelf bent. Dan zie je ook wat er in je omgeving gebeurt. Geesje : Je zei vanmiddag dat je niet echt een wijgevoel hebt. In de bunker waren we echt een groepje, dat is nu weg. We waren een uur in de bungalow. Jij en Laurens hadden dezelfde kleur t-shirt aan. Je haalde voor jou en Laurens wijntjes. Toen begon het bij mij al. De dag er na was ik niet lekker. Ik was met het nomineren bezig. Ik heb het drie vier dagen eerder al aan je gevoeld. Ik denk dat ik het me inbeeld, dat ik het verkeerd zie. Dat jij het vanmiddag zei, dacht ik, ik heb het gezien en ik heb er niks aan gedaan. Ik ken jou niet goed genoeg dat ik naar je toe kom. Ik heb waardering voor jou, voor je dansen en hoe je in het leven staat. Aan de andere kant heb je een muur om je heen. Ik kom niet bij je. Ik durf niet naar je toe. Jij en Daan willen nog tijd samen hebben, daar ga ik toch niet bij staan. Judith : Het was Ting die het opviel. Al is het maar een zinnetje, hoe gaat het met je. Geesje noemt een voorbeeld in de keuken waarbij Judith haar afstootte. Judith : Ik weet exact waar alles staat. Geesje : Ik zie dat je fijngevoelig, veelzijdig bent, niet op je mondje gevallen. Ik voel dat er meer zit. Je neemt bewust een afstand in. Ik wil wel bij je komen. Tuurlijk vraag ik naar de bekende weg. Wat moet ik anders doen ? Ik weet niet hoe ik dichter bij je kan komen. Ik voel me daar heel rot door.

22.41 Judith : Het valt echt wel mee. Als ik me niet meer thuisvoel, en dat komt mede door zo'n opmerking van zoek je iets (wat in de keuken gebeurde). Het viel gewoon verkeerd. Geesje : Onze totale groep overlegt niet met elkaar. Jij dacht dat ik jou ging nomineren. Dat is niet geweest. Ik dacht dat jij mij ging nomineren. Doordat jij mij niet nomineerde wist ik dat mijn gevoel goed was. Ik heb jou nooit in mijn hoofd gehad om te nomineren. Ik ben er echt dagen mee bezig geweest hoe ik dat ging doen. Judith : Ik zou het niet erg vinden als het wel zo zou zijn. We zijn volwassen mensen. Laurens komt even vragen wie Mrs. Doubtfire speelde. Judith weet het, Robin Williams. Geesje : Ik kijk altijd eerst heel erg naar mezelf. Ik probeer iedereen er bij te trekken. Dan zie ik jou en Laurens weglopen bij het eten. Judith : Jullie vormen een groepje met zijn vieren. Lau en ik vallen er een beetje buiten. Jullie zijn echt een front tegen ons. Ik wil me niet aan zien praten (dat me aangepraat wordt) dat het zo hoog zit. Heb jij mij in veertien dagen een woordenwisseling met Moes zien hebben ? Hij probeert mij te beledigen, dat is niet gelukt. Dat kunnen alleen mensen zie dicht bij mij staan. Ik heb geen zin allerlei heftige grenzen te verleggen. Ik wil daar niet op geoordeeld of aangesproken te worden. Geesje : Ik heb het er met Moes over gehad. Jullie hebben zelfs raakvlakken. Hij vindt jou een mooi mens. Dat vind ik zonde. Ik probeer dat dan bij elkaar te krijgen. Judith : Ik vind hem niet apart. Hij heeft iets kinderlijks dat me raakt. Hij heeft een maand ramadan maar hij kan niet met respect met eten omgaan. Ik kan daar gewoon niks mee. Als je dingen aangeeft en die doet daar niks mee, prima, ik zit hier niet om mensen dingen aan te leren. Ik zie hem als een dwarsliggende jonge jongen. Ik zit te twijfelen of ik hem moet nomineren. Ik heb geen last van hem. Hij moet leren zelf zijn bed op te maken. Hij wil van niemand iets aannemen, dan leer je maar voor jezelf te zorgen. Geesje zegt dat ze niet weet hoe ze er mee om was gegaan als zij er vanaf het begin bij had gezeten. Geesje : Ik wil mijn eigen mening kunnen vormen. Judith : Maar dat dat iedere keer zo'n wig moet drijven. Probeer dat niet te veranderen. Laat hem, laat mij ook gewoon. Praat mij niet aan dat ik er problemen mee heb. Ligt hij de hele dag te pitten, ik vind het wel best. Maar ik doe niet zijn spulletjes.

22.54 Geesje : Je maakt je druk dat hij van de tafel wegloopt. Ik kan de redenatie van Judith niet volgen. Geesje begint over de doppen op flessen. Judith : Dat is Lau zijn item. Ze zien niet dat ik het drie dagen moeilijk heb. Lau probeert Marc te overtuigen en jou. Ik heb niks met die flessen en die doppen. Ik moet de koelkast uitsoppen door de cola. Dat heb ik al vier keer gedaan. Ik heb het contact met Moes niet. Wij staan gewoon te ver van elkaar af. Geesje zegt dat ze in de groep moet gooien dat de koelkast schoongemaakt moet worden. Judith zegt dat ze de flessen onder in de koelkast heeft gelegd. Geesje : Vanmiddag reageerde je fel. Judith : Dat is de onderliggende beladenheid. Jullie besteden er zo veel energie aan. Ik voelde me rot en ik dacht, ik ga het nu aangeven. Een schreeuw van, nu trek ik echt aan de bel, ik ben het zat. Jullie hebben het stuk voor stuk niet door. Dan gaat het zo over communicatie maar je kan niet eens zien dat iemand zich doodongelukkig voelt. Daarom loop ik weg. Daarom ben ik er niet bij. Ik ben er altijd bij, ik wil altijd gezelligheid. Ik sta voor iedereen klaar. Het antwoord dat ik van iedereen krijg, jij bent zo sterk. Geesje : Ik heb het wel gevoeld. Ik durfde gewoon niet naar jou toe. Ik wist niet hoe ik het moest aanpakken. Die ochtend dat ik met jou had gepraat vond ik fijn. Maar was dat genoeg. Ik kon niet door jou heen prikken. Ik dacht, jij wil bij jezelf blijven. Jij bent moeilijk te peilen en daardoor interessant. Ik voelde me rottig vanmiddag omdat ik er niks aan had gedaan. Dat was mijn eigen onzekerheid. Door kleine dingetjes denk ik dat jij me afstoot. Je hebt Daniela. Judith : Als ik met jou wil praten ben je met Steef of met Ursula, vooral met Ursula.

23.02 Judith : Ik heb hier een hele dag alleen gezeten. Ik zag ook een andere kant van je, druk doen, haren los, ik dacht, blijf bij jezelf. Zoals met die schelpen, dat denk ik oe. Dat komt omdat ik me niet lekker voel. Geesje : Ik ben de tweede keer gaan sporten omdat ik vroeger ben opgestaan. Met die schelpen was gewoon gein. Ik weet zeker dat ik donderdag weg ga. Judith : Waarom is dat dan ? Geesje : Ik zie heel veel dingen gebeuren. Geesje emotioneel : Ik heb het er gewoon moeilijk mee. Je zei, er is niks aan de hand en dan komt het later toch uit. Dan denk ik, ik wil naar huis, naar mijn eigen dingen. Judith : Het lijkt dat je het naar je zin hebt. Geesje : Dit soort dingen, zoals, met jou, daar word ik gewoon helemaal gek van. Ik voel me ook zo vaak alleen hier. Ik heb het meest aan Wouter. Die kan even een knipoog geven. Ik heb hele rare dromen, ik vind het wel goed zo. En wat jij dan zegt van die schelpen en dat sporten. Je beoordelt mij op mijn gedrag, vraag het dan. Judith : Ik sta een week lang alleen in de sportschool. Je bent veel meer aan het schoonmaken. Jij kan heel goed praten met mensen, blijf gewoon jezelf. Geesje zegt dat als je je gedrag verandert je meteen commentaar krijgt. Judith : Als jij zo bent thuis, het is wel een verandering na het nomineren. Het was zo'n verandering, zo veel zingen. Ik voel dat er een spanning bij jou is. Wat kan ik doen om te blijven. Daar maak je ook grappen over. 'Moet ik naakt gaan douchen ?' Alles op elkaar gestapeld. Ik ben zestig dagen als eerste wakker. Als jij dan een keer als eerste wakker bent en alles doet. Tuurlijk weet ik dat je thuis wast. Tuurlijk heb je je wel eerder opgemaakt. Het hele gebeuren bij elkaar. Tuurlijk zitten er ook dingen tussen die je anders ook had gedaan. Margriet zingt buiten op de achtergrond.

23.10 Geesje : Het is pas mijn tweede week hier. Nu ben ik genomineerd. Het is echt niet omdat ik genomineerd ben. Ik ben blij dat ik op kan staan en kan sporten. Judith : Dan neem ik het ook gewoon aan. Ik heb het nooit eerder gehoord. Prima, als het zo is. Blijf maar bij jezelf. Geesje : Ik denk, vraag het dan aan mij. Waarom doet ze nou dit. Ik vraag het anderen wel. Dat vind ik moeilijk hier. Ik ga niet zeggen, het nekt me, maar ik heb het er moeilijk mee. Je kun je gewoon zeggen wat er is. Ik probeer jou er de laatste dagen bij te trekken. Judith : We staan niet meer dicht bij elkaar. Iedereen is zo met zichzelf bezig. Ik ben meer van samen en leuk. Judith zeg dat ze er buiten viel bij het lingerie passen. Judith : Ik heb bijna geen kledingadvies gekregen. Geesje : Ik heb ook op een gegeven moment staan wachten. Judith : Ik had gehoopt dat Lau een beetje op mij gelet had. En jullie zijn een groep. De ene keer zie ik een relaxte Geesje, dan weer heel druk, jou gedrag verwart me. Een bepaalde hardheid, een enorme zachtheid. Het ligt zo ver uit elkaar. Ik kan me voorstellen, met wat je hebt, dat het nog heftiger wordt. Geesje : Ik zie het al superenthousiast. Ik wil zelf ook genieten. Er klinkt nu hard gezang van binnen, 'Do they know it's christmas time at all'. Judith : Leuk. Geweldig. Dat vind ik echt leuk, met zijn allen aan het hek.

23.18 Geesje : Je hebt mensen die elkaar aanvoelen en mensen die elkaar echt niet aanvoelen. Judith zegt dat het vliegtuigje kwam omdat ze thuis zagen dat ze zich slecht voelde. Judith : Thuis voelen ze me aan. Geesje : Wat let je dan om het te zeggen ? Judith : Als je je zo rot voelt. Ze vergelijkt het met een wond die iedereen ziet. Judith : Als je een toenaderingsangst hebt. Mijn gevoel raakt gewoon verward door dingen die je doet en dingen die je zegt. Het klopt bij mij niet. Wat je nou aangeeft dat je naar huis wilt en dat je je eenzaam voelt. Dat hoeft helemaal niet. Geesje : Ik trek met Ursula op. We kunnen goed met elkaar opschieten. Ik voel dat ik op een ander level zit met haar. Dat zie ik jou met Daantje. Dat denk ik, ik laat jou alleen met je verdrietjes, dat is het enige wat ik kan doen. Geesje zegt dat ze zich heel erg aantrekt dat Laurens iets niet tegen haar zei. Judith : Ik ben niet van plan jullie iedere ochtend uit jullie bed te halen. Dat vind ik een vervelende taak. Ik wil ook wel eens blijven liggen. Geesje zegt dat ze dacht dat het uitlaten van Quincy een vaste taak was. Judith : Een rooster is er niet van gekomen. Ik heb het vier dagen gedaan. Ik wil ook een keer lekker blijven liggen, dan zeg ik dat. Je moet mij niet met Laurens vergissen of ons samen zien. Hij maakt schoon. Ik heb dat van hem geaccepteerd. Er wordt weer hard gezongen. Judith : Leuk om te zien. Jeetje, wat een druktemakers, geweldig.

23.28 Judith : Hoe voel jij je nu dan ? Geesje : Niet zo fijn. Judith : Kan je dat niet met Urs bespreken ? Geesje : Ze zit met Arthur. Ze kan het niet invoelen. Ik wil haar zeker niet beïnvloeden, niemand niet. Dat heb ik wel met Marc, we kennen elkaar best goed. Hoe hij dingen ziet, zo zie ik het ook wel, niet exact maar ik kan er mijn ei kwijt. Met Wouter ook, een paar woorden en dan is het ook goed. Die kan je zien, die kan je lezen, dan is het goed. Om nou te zeggen dat het door het nomineren komt. Ik heb geen wrok (over het nomineren). Twee had ik zeker verwacht. Laurens verrast me een beetje. Daar hebben we over gepraat. Het is meer dat je na gaat denken over jezelf. Niet om te veranderen, maar hoe sta ik in de groep, hoe zien anderen mij in de groep. Zet mij maar terug ik de bunker (als ik het goed verstaan heb). Dan zit je veel dichter bij de mensen. Dan ga je nadenken, donderdag zijn je ouders en je vrienden hier. Het is ook wel weer mooi geweest. Aan de anderen kant, ik wil het meemaken en doorleven. Ze kunnen me niet klein krijgen. Als Ursula en uit gaat, hoe gaat het dan lopen. als Daniela er uit gaat, als ik er uit ga, daar zit ik over te denken. Ik loop hard om na te denken.

23.34 Judith : Ze hebben gezien aan mijn snuit, het gaat niet goed. Maus heeft mijn ouders gebeld. Ik heb zo'n achterban. Aan de andere kant wil ik het hier uitspreken. Ik wil het met jullie uitpraten. Dat jij Daniela had genomineerd was een verrassing voor mij. Dan kies je toch iemand waar je minder mee hebt ? Geesje vraagt wie. Jusith : Misschien Jeanette, of Ting. Daar had je in het buitenland wat mee maar hier niet. Geesje : Klopt. Judith : Het voelde niet goed bij mij. Dat ik jou voor het eerst in de bus zag, dat voelde goed, ik dacht wat een vrouw. Het is veranderd. Het is, ik weet het niet, er zijn dingen die niet kloppen. Ook De Zwakste Schakel. Die harde kant, die had ik niet verwacht. Hoe krijg je het er uit. Ik vond het niet bij je passen. Ik ken je spirituele kant. En dan dat harde, zakelijke. Je bent een uniek studie-object voor mij. Jouw kanten liggen zo ver uiteen. Ze zegt iets over het haar van Geesje en over geld dat ik niet kan volgen. Geesje : Zo breng ik het. Judith : Ik stond niet dicht bij je, dus het is niet fair een reactie van jou te verwachten. Weer wordt er binnen hard gezongen, dit keer Wolter Kroes. Judith : Het zijn net kleine kinderen. Geesje : Even de aandacht pakken. Waarom kom je niet gelijk met dat haar ? Judith : Ik zeg niet alles gelijk. Achteraf zeg ik het wel. Als ik het niet begrijp. Geesje : Ik ben dan de enige die antwoord kan geven. Vraag het dan. Ik was perplex dat je zo'n reactie gaf. Ik heb daar over na liggen denken. Judith : Dat had ik precies hetzelfde. Het je hele leven lang houden en dan overwegen het er af te halen voor een bedrag. Ik probeer te kijken, wie is Geesje nou, en ik word constant op een ander been gezet. Je kiest geen kant. Geesje : Meegaand, zoals Laurens zegt. Ik moet met mijn vuist op tafel slaan. Judith : Juist niet. Je doet juist wat je wil. Jij gaat op de plek zitten waar ik zat. Je gebruikt de beker die ik geplakt heb. Judith zegt dat ze de eerste keer iets van de beker heeft gezegd. Geesje herinnert het zich niet. Judith : Je hebt heel duidelijk voor ogen wat je wil, niet negatief. Je bent gewoon niet in een hokje te stoppen. Je hebt een hardere kant en een spirituele kant. We zijn daarin hetzelfde. Bij mij liggen ze dichter bij elkaar. Daar is niks mis mee. Geesje : Het is wel lastig. Ik vind het moeilijk dichter bij je te komen. Judith : In de bunker ben je meer bij jezelf. Hier heb ik het idee dat je het een beetje kwijt bent. Geesje : Daar ben je meer gefocust om te praten, hier kun je je terug trekken. Ik wilde anders Ting gaan nomineren maar dat vond ik te makkelijk. Ik hoorde zo veel verhalen over haar. Dat wilde ik meemaken. Judith : Positief of negatief ? Geesje : Positief. Als ik haar had genomineerd had ik dat om dezelfde reden gedaan als zij. Ik kijk niet naar man of vrouw, dat is wat mij betreft gelijk. Er zijn een aantal mannen waar ik me fijner bij voel. Ik snap dat je met twee mannen en een vrouw overblijft. Ik kan Geesje nu niet volgen. Ze praat zacht en er wordt nog altijd hard gezongen. Geesje : Ik heb nog niet, die vrouw staat het dichtst bij me of het verst van me af. Judith zegt dat ze dacht dat Geesje dicht bij Daniela stond. Judith : Ik kon het niet rijmen. Maar als het voor jezelf goed voelt. Ik kan het niet rijmen. Niet omdat ik wel goed met Daniela op kan schieten. Ik begrijp Jeanette wel. Jou op Daniela en Lau op jou had ik niet verwacht. Steef op Ursula ook niet maar die kan met iedereen goed overweg.

23.54 Judith : Het is lekker buiten zitten. Dat ga ik vaker doen. Ik heb liever één op één gesprekken dat aan tafel. Had jij ook zin om naar binnen te gaan ? Geesje : Ga maar. Ik heb geen zin om mee te gaan. Judith : Ik wil niet meezingen maar het wel voelen. Ik hoop dat het enigszins uitgesproken is. Geesje : In ieder geval (moeten we) praten met elkaar. Je hebt een gat onder je oksels. Judith : Nog één iemand moet het zeggen, dan ga ik hem maken. Judith geeft de deken aan Geesje en gaat naar binnen. Geesje snuft nu. Ik vermoed dat ze huilt.

23.58 De stream stopt.

pi_6535467
Complimenten Buswatcher voor dit over duidelijke verslag!!

Hoe kon je het bijhouden

bedankt !

en nu slapen.............

Ik zit hier en verder nergens mee
pi_6536261
Stef ligt heel emotioneel in zijn eentje op de bank.
En hij ligt tegen een foto te lullen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_6536315
23.08 Het gesprek tussen Judith en Geesje.

pi_6539668
Confrontatie!

In de bungalow staan klaar: Judith en Laurens.
In de bunker: Arthur en Jeanette.

Jeanette poetst haar tanden terwijl Arthur z'n spieren losgooit.
Jeanette is erg zenuwachtig, bang om de rest teleur te stellen.

Even nieuwe code invoeren.
Edit: gelukkig daar is bunnyma!!!

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 30-10-2002 12:25]

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:24:16 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539680
Present!!!!
eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:27:58 #8
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539730
Jeanette is al zenuwachtig en gebruikt nu al haar ongesteldheid als smoesje.

De bunkerbewoners staan allemaal klaar in de kooi.
De bungalow bewoners zijn zich ook aan het klaarmaken. Judith doet haar gevechtsgordel om."Judith:"IK ben er helemaal klaar voor."

Kooi.
Margriet vertelt weer gekke verhalen terwijl Daniela Jeanette aan het oppeppen is maar dan wel heel erg spiritueel.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:30:44 #9
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539774
Daniela: Je voelt alle energie van boven de aarde tot op de aarde. Rustig doorademen, je voelt nu alle energie. Alles wat op je pad komt is goed. Als het goed voelt neem je er wat van mee, anders loop je door."

Jeanette luistert hier serieus naar.
Alarm klinkt.
Iedereen gaat naar binnen.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:33:16 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539815
Ik zal korte postjes doen.

Stem Alle alarmtasjes klaarleggen.
Het lijkt erop dat niet iedereen een confrontatie heeft. Iig wel Jeanette, die zegt dat ze niet weer de bunker in gaat.
Ju heeft er zin en zij hoopt dat de bunkerbewoners de bungalow ingaan.
Ook zij is waarschijnlijk uitgekozen.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:36:27 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539854
De achterblijvers wensen de degenen die gaan veel succes.
Het lijkt me alleen Judith en Jeanette.
Er wordt ze uitgelegd wat ze moeten doen......geluid weg.
Geen beeld van de confrontatie, alleen van de achterblijvers.
Volgens mij is Arthur ook weg , ik weet niet wie van de bungalow kant... Laurens???
eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:41:56 #12
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539890
De achterblijvers proberen te horen wat er aan de hand is, ze denken dat ze misschien wel auto's moeten rijden.

Misschien komt het wel op de live uitzending van 13.00 uur.

Achterblijvers zijn iig Geesje, Marc, Dennis, Ting, Margriet, Mus, Stefan
Ook Wouter zit nog in de kooi, Ze horen het starten van auto's dus ze denken toch dat het parcours rijden is.
( Zou best kunnen want Jeanette heeft het altijd over haar autorijkunst)
Laurens is idd ook een van de mensen die naar het confrontatie veld moesten.

Dus: Jeanette en Judith
Laurens en Arthur.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:48:23 #13
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6539936
In de badkamer staan Geesje, Marc en Stefan te roddelen.
Het gaat over Judith, Geesje zal het wel aangekaart hebben.
Marc vindt dat Judith een muur om zich heen gebouwd heeft. Je gaat niet snel naar haar toe, vindt hij.
Ook Stefan is het met hem eens. Hij vindt dat er mensen zijn die al een groepje gevormd hebben.
Marc:" Dat is zo" Die mensen zijn heel berekenend, Judith heeft al bepaald met wie ze over wil blijven, daarom doet ze geen moeite voor jou, want jij zit niet in haar groepje. Laurens is ook zo berekenend."
Stefan zegt ook dat hij het minste heeft met Judith.
eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 12:54:47 #14
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540007
Nog steeds niets te zien van de confrontatie.

Badkamer.
Hier wordt Judith helemaal ontleed en niet op een aardige manier.
Zij herhalen wat Judith tegen hen gezegd heeft. Tegen Stefan dat hij te zweverig is. Stefan probeert Geesje ervan te overtuigen dat Judith vindt dat zij op een troontje zit.
Marc is ook sterk tegen Laurens, hij vindt het soms wel de Laurens show.

Kooi.
Hier wachten Daniela, Ting Margriet en Wouter zenuwachtig op de uitslag van de confrontatie.
Margriet denkt dat zij ook maar gaat stoppen met roken.
Wouter: Laurens heeft ook al weer een peuk gerookt, met al zijn mooie praatjes. Ik had al gedroomd dat hij weer zou gaan roken."
Dan zien ze vogels overvliegen, en het gesprek gaat over de trek van vogels.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 13:00:59 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540092
Ze luisteren wel heel goed of ze niets horen van het battlefield.
Maar ze horen niet veel.

Het roddel gesprek in de badkamer is voorbij. Stefan zit wat te eten en Ursula is zich aan het optutten.
Stefan denkt niet dat de sterke vrouw binnen hun groep weg zal gaan. ( Hij heeft waarschijnlijk over Geesje)

( Waarom laten ze toch niets zien van de confrontatie??)

Kooi.
Hier praten ze over sportscholen.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 13:12:44 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540221
De uitzending begint zo, ik zal daar naar toegaan waar de tv niet is.

Daniela staat nog steeds danspasjes te doen in de kooi. Marc en Stefan zitten aan de bar, Geesje is er ook bij komen zitten.
Marc hoort Geesje uit over het gesprek met Judith.
Hij wil weten hoe ze dacht over de nominatie van Daniela.
Het gesprek gaat over op skivakantie's.
Ook zij speculeren wat de confrontatie zal zijn.
Marc heeft nog nooit geskied, maar hij wil wel maar dan met mensen die het ook nog nooit gedaan hebben.
Geesje doet voor hoe "hupskes"gaan, en zij springt op en neer.
"Hupskes"is een Fries woord, zegt ze. (hier in brabant hupsen wij ook)

Kooi.
Wouter veronderstelt dat er dus een wisseling aankomt.
Hij weet al wat hij gaat doen in de bungalow: eten, eten, eten en eten.

(ik kom niet meer op Fok, dus ik ga maar door.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 13:21:41 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540295
Margriet vindt het strandwandelweer.
Margriet vindt het wel erg lang duren. Zij vraagt zich af waarom ze Arthur en Jeanette hebben uitgezocht. Ting: "En al voor de derde keer".
Wouter vraagt dan aan Ting wat zij zou willen doen, Ting laat zich er echter niet over uit.
Wouter: "Nou ik zou wel willen lopen of basketballen"
Margriet; En waarom Laurens en Judith, die hebben ook al zo veel gedaan en ze zijn de sterkste van het cluppie. Marc, die heeft alleen zijn bovenlichaampje getraind"
Wouter: Ik denk dat het nog wel een uurtje kan duren.
Margriet: Qua intelligentie verliest Arthur van Laurens, dus ga er maar van uit dat we hier nog wel blijven zitten"
Misschien wel verkeersvragen, veronderstelt Margriet.
Wouter: Maar misschien moet Jeanette nu wel met Laurens, dan is het weer heel anders.

Daniela vraagt of Jeannetje wel wat heeft gegeten. Wouter denkt een banaan. Nu noemen ze enkele verjaardagen van familieleden en kennissen
Margriet denkt wat te horen en zij zucht diep.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 13:31:07 #18
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540422
Margriet: "Ik ga even duimen"
Ting: "En ik zingen"
Margriet praat erdoor heen en Ting zegt meteen : Ïk was aan het zingen"
Margriet; "Oh sorry"
Wouter: "Er loopt een beestje aan je linkertiet aan de buitenkant" Dit tegen Ting.

( ik zie op de tv dat de bungalow weer aan het woord is, dus ik blijf hier)
Nu wordt Griet gewaarschuwd dat er een wesp bij haar zit, Margriet vlucht ervoor maar de wesp blijft bij haar in de buurt.
Margriet: Oh, die Jeanette baalt als ze verloren heeft en als ze moest kiezen heeft ze ongetwijfeld wel voor mij gekozen"
Tussen de gesprekken door, blijven ze zenuwachtig zingen.

"Waarom vliegen ganzen in een V? Margriet
Wouter: Dan halen ze wind voor elkaar weg
Margriet: Ga jij dan nu maar eens voorop
Wouter: Maar ik heb nu al 300km voorop gevlogen.
Wouter: Het zijn allemaal non-stop flight.
Margriet: Maar hoe slapen ze dan onderweg.
Ting: Dan houden ze een beetje in
Op alle streams Margriet aan het woord.

eurobilltracker.com
pi_6540464
Televisie

13.05 Arm buiten. De bewoners bespreken wie van hen kunnen zingen en dansen. Margriet zegt dat ze een blaar in haar mond krijgt. Daniela heeft iets dergelijks. Zij denkt dat het door een vitaminetekort komt. Margriet : Er zitten niet veel vitamines in appels. Ze kunnen ons beter sinaasappels geven. Wouter : Het kan dat er een switch aankomt voor een aantal mensen ? Anderen : Ja. Wouter : Grappig. Daniela : Misschien wel weer een mannen vrouwen scheiding.

13.11 Rijke keuken. De bewoners bespreken een reclamespot voor bier. Stefan : Het gaat niet om het bier, het gaat om de vrouwen. Het gesprek gaat vervolgens over skieën. Geesje eet yoghurt o.i.d.

13.18 Dennis staat bij het hek. Hij praat met Stefan over roken. Dan begint de reclame.

13.20 Mustapha is in de keuken. Hij schenkt vruchtensap o.i.d. in. Dennis is bij het hek gaan zitten. Alleen Judith heb ik nog niet gezien in rijk. Mustapha heeft een keer op een nepskiberg geskied. Mustapha : Het was heel leuk. Het is niet zo moeilijk, skiën. Langlaufen is vermoeiend. Marc zegt dat hij toen hij samenwoonde liever drie weken in de zomer naar Frankrijk ging dan één week skiën. Nu hij twee baantjes heeft en alleen is kan hij vaker met vakantie. In juli is Marc een week naar Ibiza geweest. Marc : Dat kostte drie en een half duizend gulden. En dan deed je nog niet veel. Ibiza moet je zo zien, alle randdebielen van Europa gaan naar Ibiza. Als je geen 500 tatoeges en 800 oorbellen in je neus hebt zien ze je niet. Ursula heeft het over reizen met Geesje.

13.28 Dennis heeft bij het hek gezelschap gekregen van Daniela en Quincy. Dennis : Waar ging het gisteravond over ? Daniela : Ik (of iemand anders, ik heb het niet goed verstaan) moet gewoon wennen aan jouw manier van communiceren.

13.29 Arm buiten. Margriet, Ting en Wouter hebben het over de natuur.

13.33 Einde uitzending.

pi_6540465
13.05 Verschillende mensen in de kooi. Daniela begrijpt niets van Dennis en omhelst hem even. Ting doet een wasje, Wouter zit op het bankje, en ook Margriet zit daar voor zich uit te kijken. Gesprekken springen van de hak op de tak, dus niet te streamen.

13.07 Ting danst de oefeningen van Daniela wat mee, terwijl Dennis meldt dat hij geen echte neger is omdat hij niet kan dansen. Margriet heeft nooit stijldansen geleerd omdat ze op ballet zat. Tussendoor even het bericht van haar dat ze blaren in de mond krijgt, Daniela idem dito. Deze vindt dat ze te weinig vitamine in arm krijgt maar eet het straks wel bij in rijk.

13.10 Wouter vraagt of er straks een switch aankomt? Daniela antwoordt bevestigend, maar hangt er van af wie ze hebben uitgekozen. Wouter gaat in rijk eten, eten en eten.

13.12 Stream naar rijk waar ik Stefan, Geesje, Marc en Ur zie eten en hoor praten. Ook deze gesprekjes gaan heen en weer. Volgens Geesje moeten mannen eerst heel wat jaren op zonvakantie voordat ze op ski vakantie kunnen, op het strand kunnen ze de vrouwelijke vormen goed bestuderen en wanneer ze dan op de ski hellingen komen weten ze beter wat er in zo'n skipak verstopt zit.

13.16 Gesprek kalft door over skien. Ur zou 2x naar Winterberg, maar dat ging 2x op het laatste moment over. Ze denkt dat dit nu niet meer voor haar is weggelegd en gaat wel halverwege de piste op een stoeltje kijken. Stefan rookt soms 2 pakjes sigaretten per dag en dan een half jaar weer niet.

13.18 Reclame

13.20 Stream nog op rijk, waar Mus op de chtergrond sinaasappelsap uit de koelkast pakt. Stefan heeft een dikke duim.
Geesje vraagt Mus of hij wel eens heeft geskied, ze antwoordt meteen ontkennend voor hem en wordt direct door hem afgestraft omdat hij 1x op een nepskiberg heeft geskied.
Marc gaat liever 3 weken op zonvakantie dan 1 week skieen.

13.25 Ik weet me te bedwingen om al die onzin neer te typen en beperk me tot de enigzins 'leuke' dingen, waaronder de opmerking van Marc dat alle randdebielen van Europa hun vakantie op Ibiza vieren en je het daar met minder dan 3 oorringen niet redt.

13.28 Gesprekjes tussen Ur en Geesje en aan de andere kant Marc en Stefan lopen door elkaar heen en op Tv zie ik Daniela,die Q verliefd aankijkt, deze zit bij Dennis op schoot.

13.30 Stream op Ting, Woute en Ting buiten, het gaat over kosmos, vogels, met een zaklamp 's nachts in het bos. Margriet vraagt hoeveel wilde dieren er nog in Nederland zijn, meteen is ze resoluut dat er geen vossen hier meer zijn. Dit ondanks tegenwerpingen van Wouter en Ting.

13.32 Bij Heiloo, Uitgeest is volgens Wouter een bos waar je met de trein doorheen rijdt. Ting weet dat daar ook een gekkenhuis is.

13.33 Einde uitzending (HOERAAAAAAAAAA)

woensdag 30 oktober 2002 @ 13:39:49 #21
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540533
De televisie en de stream lopen totaal niet synchroom merk ik.

Daniela zit nog steeds bij Dennis, terwijl ze beide Quincy liefkozen.

Daan : Met wie kon jij het beste overweg in het buitenland?
Dennid: Met Bram en Joyce. Met Wouter ook wel maar die mediteerde wel erg veel.
Stefan meldt dat Quincy op zijn rug ligt te plassen.

Dennis gaat maar eens kijken hoe het met het brood is. Dat is helemaal goed, volgens Daan en kan zo de oven in.
Dennis gaat dit dan maar doen en zegt: Alles is strak op schema"
Wouter: "Ik denk dat ze ergens anders heen gebracht zijn"
Dennis denkt echt van niet, want dat doen ze nooit.
"Dat mocht maar 1 x, met de zwakste schakel en toen waren ze zo streng. "

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 13:59:40 #22
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540685
Laat ze nu maar eens terugkomen, ik heb nog ruim een half uur.

Geesje en Ursula keuvelen over Amsterdam en Parijs.
Over het rijksmuseum en het Louvre.
Alle bezienswaardigheden van Parijs worden genoemd. Nu is ook Londen aan de beurt. Ze willen denk ik bereisd overkomen.

In de kooi hebben ze het over Regilio Tuur. Margriet vindt het maar niets dat hij zijn vriendin in elkaar heeft geslagen. Ting heeft daar totaal geen respect voor. Dennis zegt dat niemand dat zeker weet, maar Margriet weet het zeker.
Ook Volkert v.d.G wordt besproken, ze weten niet of die al dood is. Margriet vertelt dat ze had gedroomd dat hij dood was.
Ting had niet verwacht dat de tv al de shockerende beelden van de moord op Fortuyn uit zou zenden. Ze denken eerst dat ze toen ze naar de zwakste schakel gingen dat ze toen op de plaats van de moord zijn geweest. Ze weten het echter niet zeker.

Mus wil nu zeker niet meer opruimen, want anders denkt Lau dat hij het voor hem doet.
Het gesprek gaat hier dus negatief over Lau. En ze zijn het hel erg met elkaar eens.
Stefan: "Hij vroeg waarom ik nooit met hem in bad zat"
Mus: Hij heeft zijn eigen denkwëreld"
Ze zitten echt te ginnegappen over Laurens.
Zij speculeren weer over de confrontatie.
Stefan: "Zouden ze rondjes moeten lopen tot ze dood neervallen"?
Stefan: "Wat zou Jeanette nu heel lang kunnen?"
Marc: "Eten.....
Mus: "Of zingen.
Ze vragen zich af, wie nu toch wie gekozen heeft.
Marc: "Och, we zien wel, er komen wel weer nieuwe lijnen".

Kooi.
Margriet vertelt over haar reizen.
De Maladiven en Sri Lanka komen aan bod.

Geesje en Margriet naar de DBK.

Geen geluid van de DBK. 4 streams op Mus met slecht geluid.
Geesje komt eruit maar zij vertelt niets. Ze zegt alleen maar "hoi"
Mus loopt nu toch ook wel wat nerveus heen en weer.

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 14:02:10 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540707
Ik hoop dat er na mij een andere streamer klaar staat. Ik heb nog een kwartier.

Op de streams is nu niets meer de zien. ( Bel maar 112 want de cameraman is flauw gevallen)

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 14:06:41 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540754
Alleen het zeer aantrekkelijke hoofd van Marc te zien.

Gesprekken zijn ook niet meer te verstaan. Ik hoor ik de verte wel Geesje praten, maar het gaat niet over datgene wat ze in de DBK te horen heeft gekrgen. Ik denk dat het Ursula is die ik hoor praten en toch niet Geesje.

Ja. de cameraman is weer bijgekomen. Nu 4x de bar in de keuken.
Wat gebeurt er in de bunker?

eurobilltracker.com
  woensdag 30 oktober 2002 @ 14:16:30 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6540868
De achterblijvers in de bungalow weten ook niet wat ze ervan moeten denken. Ze proberen nog wel een gesprek aan de gang te houden, maar Marc zit wat stilletjes voor zich uit te staren.

Margriet komt terug en ze weet niet precies wat ze moest doen en dat heeft ze niet goed gedaan. Ze moest een rebus oplossen waar ze een plaatsnaam van moest maken. De stem zegt nu dat haar team nu een achterstand heeft opgelopen.
Geesje had ook een rebus en daar kwam uit:
De bungalow kan nu gaan......
Margriet : Ik dacht dat er een plaatsnaam uit moest komen.
Geesje had wel Laurens en Judith gehoord.
Als je het antwoord wist: De Bungalow kan nu van start gaan... bij Geesje , dan mochten ze vertrekken.
Margriet had het dus niet goed gedaan en daarom heeft haar groep een achterstand opgelopen. Margriet zit al in de put.

eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')