Het enige leuke is nog lezen en posten in fora waar mensen nog normaal tegen elkaar doen, zoals R&P, maar dat worden er steeds minder. Vooral in Politiek e.d. is het erg geworden... In het begin vond ik het daar wel interessant, maar nu is het gewoon niet leuk meer. Het is alleen nog maar links tegen rechts, soms is het ronduit flamen.
Daarom heb ik besloten dat ik voorlopig maar wegblijf van Fok... Ik kom over een tijdje nog wel eens kijken of het verbeterd is... Jammer, want ik heb me hier ook een hele tijd vermaakt.
De leuke mensen hoop ik nog eens op MSN ofzo te spreken. Voor de rest, om maar mijn zusje te citeren: ZDDS! (oftewel, zak door de stront )
Doei mensen, het was leuk hier, voor zolang als het duurde
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 17:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb er genoeg van... Ben zo doodmoe van bepaalde figuren hier, het eeuwige gediscussieer om niks, intolerantie, persoonlijke aanvallen en zelfs het verneuken van vrolijke topics met negatieve berichten... De laatste tijd word ik er alleen maar moedeloos van. Hier praten is dweilen met de kraan open, elke keer komt het weer op hetzelfde onderwerp uit, alles is onderhand wel besproken, en mensen luisteren niet eens meer naar je. Dat noem ik geen fatsoenlijke discussie. En dat terwijl het toch een discussieforum zou moeten zijnHet enige leuke is nog lezen en posten in fora waar mensen nog normaal tegen elkaar doen, zoals R&P, maar dat worden er steeds minder. Vooral in Politiek e.d. is het erg geworden... In het begin vond ik het daar wel interessant, maar nu is het gewoon niet leuk meer. Het is alleen nog maar links tegen rechts, soms is het ronduit flamen.
Daarom heb ik besloten dat ik voorlopig maar wegblijf van Fok... Ik kom over een tijdje nog wel eens kijken of het verbeterd is... Jammer, want ik heb me hier ook een hele tijd vermaakt.
De leuke mensen hoop ik nog eens op MSN ofzo te spreken. Voor de rest, om maar mijn zusje te citeren: ZDDS! (oftewel, zak door de stront)
Doei mensen, het was leuk hier, voor zolang als het duurde
quote:doe jij ff niet zo klootviolig......jammer dat je zo reageert....
Op maandag 28 oktober 2002 17:44 schreef Ripley het volgende:
Hadden we al een tijdje niet gehad, een afscheidstopic.
quote:Nee, vroeger was alles beter..
Op maandag 28 oktober 2002 17:44 schreef Roonaan het volgende:
Fok! is ook niet vveer wat het gevveest is..
quote:Wat is het geweest dan ?
Op maandag 28 oktober 2002 17:44 schreef Roonaan het volgende:
Fok! is ook niet vveer wat het gevveest is..
quote:Leuk
Op maandag 28 oktober 2002 17:47 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Wat is het geweest dan ?
quote:Is toch gewoon 1 constatering.......
Op maandag 28 oktober 2002 17:45 schreef David Letterman het volgende:[..]
doe jij ff niet zo klootviolig......jammer dat je zo reageert....
quote:Klinkt een beetje vvrang misschien, maar ooit in die goede oude tijd, vvas Fok! nog een gezellige stukje vvereld...
Op maandag 28 oktober 2002 17:47 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
VVat is het geweest dan ?
quote:Dat maak je er zelf van he.......
Op maandag 28 oktober 2002 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Leuk
Je komt alleen in de leuke fora, post alleen in leuke topics, en bij gebrek aan leuke topics.......
Bij gebrek aan een leuk topic.........
Das heel in tegenwoordig
Maare :
Het gaat je goed
quote:Als je dat mist, moet je jezelf gewoon een schop naar het Fok!Eiland geven......?!
Op maandag 28 oktober 2002 17:48 schreef Roonaan het volgende:
Klinkt een beetje vvrang misschien, maar ooit in die goede oude tijd, vvas Fok! nog een gezellige stukje vvereld...
quote:Toch jammer dat de VV is overleden niet?
Op maandag 28 oktober 2002 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Leuk
quote:Zoals gezegd, je bepaald zelf of het leuk is/blijft, je kunt er toch voor zorgen dat je het naar je zin blijft hebben........
Op maandag 28 oktober 2002 17:48 schreef Roonaan het volgende:[..]
Klinkt een beetje vvrang misschien, maar ooit in die goede oude tijd, vvas Fok! nog een gezellige stukje vvereld...
Maar je doelt op VV begrijp ik ?
quote:Rot toch op, ik denk dat Mini best weet dat het niet klootviolig bedoeld is. Alleen duiken er elke week wel van die afscheidstopics op, zijn ook hele discussies over geweest. Meestal keerden de desbetreffende users trouwens na een dag of drie weer terug.
Op maandag 28 oktober 2002 17:45 schreef David Letterman het volgende:[..]
doe jij ff niet zo klootviolig......jammer dat je zo reageert....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |