quote:allebei niet..
Op maandag 28 oktober 2002 12:40 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Na eeuwig ondergeschikt te zijn aan de italianen wint Nederland zo ongeveer voor het eerst VAN de italianen en dat nog wel in de Olympische Finale. Toch mooi moment. Vooral ook de gezichten van die italianen.
Die Fabio rijdt zichzelf kapot tegen een paaltje, jammer maar het is in mijn ogen niet te typeren als 'beste' sportmoment.
1. EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud
3. Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK
quote:Ook is dit een supermoment omdat de volleyballers toen al bijna 10 jaar bezig waren met het zogenaamde Bankras-model. Jeugdige spelers werden toendertijd opgepikt en zijn in een speciaal programma gestopt met als doel het beste volleybal-land van de wereld te worden. Met het behalen van Goud was dat doel eindelijk gehaald. Daarom is dat zo'n speciaal moment. (en zelf speel ik ook volleybal, dus van mij mag dat moment ook wel winnen
Op maandag 28 oktober 2002 12:40 schreef Merkowitz het volgende:
Na eeuwig ondergeschikt te zijn aan de italianen wint Nederland zo ongeveer voor het eerst VAN de italianen en dat nog wel in de Olympische Finale. Toch mooi moment. Vooral ook de gezichten van die italianen.
quote:En misschien is in sommige gevallen het woord 'beste' niet helemaal op zijn plaats. In dit geval kan dat vervangen worden door 'indrukwekkendste'. Bij mij heeft het ook een heel naar gevoel achtergelaten, iets wat ik niet snel vergeet. Niet een leuk gevoel, maar wel een belangrijk gevoel. Daarom mag hij best in het lijstje blijven staan
Die Fabio rijdt zichzelf kapot tegen een paaltje, jammer maar het is in mijn ogen niet te typeren als 'beste' sportmoment.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie vs EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud vs Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon * NEEEE, dit kun je me niet aan doen... hier ga ik niet op stemmen... Altijd een fan geweest van Ivanisevic, maar Krajicek is weer een Nederlander... nee... kan egt niet kiezen...
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Voetbal WK 1974 - Finale Nederland - Duitsland
Mijn lijstje
1. Voetbal WK 1998 - Goal Bergkamp tegen Argentinie vs EK voetbal 1988: Nederland verslaat Duitsland in halve finale 2-1
2. OS 1996 - Nederlandse volleyballers winnen goud vs Tour de France - Fabio Cassartelli valt tegen een paaltje en blijft dood liggen
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
4. Voetbal 1988 - Oranje wint EK vs Voetbal WK 1974 - Finale Nederland - Duitsland
Nog een paar daagjes en er blijven er nog 4 over
7-14
13-8
3. Tennis 2001 - Goran Ivanisevic wint eindelijk Wimbledon vs Tennis 1996 - Krajicek wint Wimbledon
7-14
19-2
En dan gaan we hier verder met de halve finale !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |