quote:Hij dreigde door een raam op de bovenverdieping te komen. Mijn vriendin heeft dus maar de brandweer gebeld om 'm weg te laten halen. Het was ooit een paastak, inmiddels uitgegroeid tot een paasboom van 5 meter.
Op zondag 27 oktober 2002 11:12 schreef Jan-Ton het volgende:
neerhalen?? hmmm. telt wel half
quote:een tuinstoel op het balkon en van 2 hoog naar beneden, telt dat ook?
Op zondag 27 oktober 2002 11:13 schreef Cybersailor het volgende:
hier alleen een half volle fles wijn die nog op het dakterras stond, die kwam net opeens 3 verdiepingen naar beneden
quote:oke
Op zondag 27 oktober 2002 11:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hij dreigde door een raam op de bovenverdieping te komen. Mijn vriendin heeft dus maar de brandweer gebeld om 'm weg te laten halen. Het was ooit een paastak, inmiddels uitgegroeid tot een paasboom van 5 meter.
[Dit bericht is gewijzigd door Red.Flash op 27-10-2002 11:39]
quote:Paastakken te koop!!!
Op zondag 27 oktober 2002 11:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hij dreigde door een raam op de bovenverdieping te komen. Mijn vriendin heeft dus maar de brandweer gebeld om 'm weg te laten halen. Het was ooit een paastak, inmiddels uitgegroeid tot een paasboom van 5 meter.
quote:*LOL*
Op zondag 27 oktober 2002 11:39 schreef Red.Flash het volgende:
er waait hier net een oma met een rolator langs.
Wel bijzonder nog nooit eereder gezien.
Hier aan de overkant hebben ze zo'n stellage geboud, waarschijnlijk om de huizen te gaan schilderen. Nou zijn die stellingen overspannen met een groot doek.
Zojuist is de stellage doormidden geknakt en nu staan daar dus twee enorme vliegers te wachten op een windvlaag.
Volgens mij heeft nog niemand iets door.
* Conflict vraagt zich af waar íe dit kan melden.
quote:call the cops or the firedepartment...succes iig...lijkt me wel gevaarlijk....
Op zondag 27 oktober 2002 11:57 schreef Conflict het volgende:
Ik meld een weggewaaide bouwstelling van 15 bij 5 meter.Hier aan de overkant hebben ze zo'n stellage geboud, waarschijnlijk om de huizen te gaan schilderen. Nou zijn die stellingen overspannen met een groot doek.
Zojuist is de stellage doormidden geknakt en nu staan daar dus twee enorme vliegers te wachten op een windvlaag.
Volgens mij heeft nog niemand iets door.
* Conflict vraagt zich af waar íe dit kan melden.
quote:Ik zou ff de politie bellen als ik jou was. Zij kunnen je dan wel weer doorverwijzen naar gemeente of brandweer.
Op zondag 27 oktober 2002 11:57 schreef Conflict het volgende:* Conflict vraagt zich af waar íe dit kan melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |