Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Mijn reactie op de laatste postings van het vorige topic :
Ik denk niet dat Mustapha wint. Ik denk dat Margriet ook niet wint. Ze zijn beide te extreem voor het grote publiek.
De enigen die logischerwijs kunnen winnen zijn Daniela of Geesje. Hoewel Geesje er vermoedelijk voortijdig uitgestemd zal worden met zoveel jaloerse dames in het huis.
quote:Te laat
Op zondag 27 oktober 2002 02:51 schreef katjaschuurman het volgende:
geldt
quote:Snel aangepast he?
Op zondag 27 oktober 2002 02:52 schreef katjaschuurman het volgende:
Te laat
Laurens is als een doldrieste bezig Geesje te overtuigen van de onhebbelijkheden van Mustapha maar krijgt geen poot aan de grond:
quote:
Gees: ja knap dat ie 3 verstandige volwassen mensen zo kan irriteren.
En jawel, Lau komt weer met Mus' gebrek aan levenservaring en jonge leeftijd.
Laurens zegt Mus te vergelijken met en heel vervelend neefje wat constant om aandacht vraagt. Dan gaat de rek er ook uit en bij mij is de rek er nu uit.
Geesje: ja bij mij nog niet, maar met al jouw levenservaring moet je dit soort mensen toch al meer meegemaakt hebben.
Gees: kijk nou eens hoe het komt waardoor jij zo geraakt kan worden door dit gedrag, dit gaat even niet over mus, kijk naar jezelf.
Dan probeert hij het bij Marc, welke reageerd met opmerkingen als:
quote:
Marc: het is jammer dat jij de fase om het te relativeren al voorbij bent
Marc: blijft maar bezig over hoe ga je er zelf mee om, hou het bij jezelf.
quote:hahaha .. geestelijk pijn doen .. kom op zeg .. wat een slap gelul zeg .. die laurens is gewoon geirriteerd omdat die ff niet kan roken en daarom pakt hij mus !!!
Op zondag 27 oktober 2002 04:04 schreef Dynabite het volgende:
Wat een min mannetje is die Moes toch he.
Die gozer houdt er gewoon van om mensen geestelijk pijn te doen.
Onbegrijpelijk dat mensen op hem stemmen.
En dan het advies van zijn grote broer de "manager" op die kaart, om vooral veel te slapen en irritant te doen....zum kotzen.
doe niet zo zielig!
quote:Hij was slechts een instrument. Het was de wil van allah en dus moest het wel zo gebeuren. Verrek wanneer hoorde ik dat ook weer voor het laatst?
Op zondag 27 oktober 2002 05:03 schreef kavu het volgende:[..]
hahaha .. geestelijk pijn doen .. kom op zeg .. wat een slap gelul zeg .. die laurens is gewoon geirriteerd omdat die ff niet kan roken en daarom pakt hij mus !!!
doe niet zo zielig!
IK doelde op hoe hij Ting gisteren weer even de grond in boorde.
quote:Dat zien wij verkeerd.Zijn manager zou zeggen zo is ons mousje niet!
Op zondag 27 oktober 2002 09:44 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Hij was slechts een instrument. Het was de wil van allah en dus moest het wel zo gebeuren. Verrek wanneer hoorde ik dat ook weer voor het laatst?
quote:Dat gebeurt misschien ook niet eens. Dat is vast Hummie die met de cijfers loopt te kloten.
Op zondag 27 oktober 2002 04:04 schreef Dynabite het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen op hem stemmen.
quote:Het zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben dat Laurens al een tijdje langer met Mus zit opgescheept.
Op zondag 27 oktober 2002 03:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Geweldig de streamverslagen!Laurens is als een doldrieste bezig Geesje te overtuigen van de onhebbelijkheden van Mustapha maar krijgt geen poot aan de grond:
[..]
Dan probeert hij het bij Marc, welke reageerd met opmerkingen als:
[..]
Overigens is het trucje van Mus inmiddels wel wat eentonig aan het worden. Margriet kwam dicht bij de werkelijke Mus en ook Laurens kwam de laatste tijd bij de werkelijke Mus hij kan daar blijkbaar niet tegen omdat die mensen dan zijn zwakte weten te raken en dat wil Mus niet dus op het moment dat hij ze kan kwetsen (afstoten) zal hij dat zeker doen. Ik begrijp overigens die andere lui niet. Je moet gewoon niet veel aandacht meer aan hem besteden gewoon met hem omgaan zoals hij wil dat je met hem omgaat verder je niet meer door hem laten gebruiken en hem verder gewoon laten. Daar wint hij niks meer mee dan zal hij zelf bij moeten draaien of niet maar dan wordt hij dus echt gewoon saai.
quote:Zo, en hoe kom je aan die informatie?
Op zondag 27 oktober 2002 10:38 schreef CJ het volgende:[..]
Dat gebeurt misschien ook niet eens. Dat is vast Hummie die met de cijfers loopt te kloten.
Want volgens mijn informatie staat hij in vele polls bovenaan.
Denk je dat Hummie ook met de cijfers van de Polls loopt te klooien?
Heeft ze zoveel macht?
Als dat zo is, dan gaat Moes dus wel winnen!
quote:Het was niet bedoeld als 'serieuze' opmerking hoor. Vandaar die
Op zondag 27 oktober 2002 11:50 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Zo, en hoe kom je aan die informatie?
Want volgens mijn informatie staat hij in vele polls bovenaan.
Denk je dat Hummie ook met de cijfers van de Polls loopt te klooien?
Heeft ze zoveel macht?
Als dat zo is, dan gaat Moes dus wel winnen!
Waar het mij om ging was het feit dat veel mensen zeggen dat er geen vaste bewijzen zijn dat Martijn heel populair was, ook al zag je dat het in de polls wel zo was. Je kan dit echter ook omdraaien naar Mustapha. Voor zijn populariteit is ook niet echt een 'vast bewijs', ook al staat hij (net als Martijn) hoog in de polls.
En getuige het feit dat Martijn toch exit is, ondanks zijn grote populariteit, zou het me niets verbazen als Mustapha ook een keer exit gaat, ondanks die grote populariteit op het internet.
Los daarvan denk ik dat Hummie heel erg veel macht heeft. Als je van Aldrico hoort hoe hij er vorig jaar uit gewerkt is door Hummie, dan heeft ze behoorlijk veel invloed.
quote:Het was ook geen serieuze antwoord.
Op zondag 27 oktober 2002 12:03 schreef CJ het volgende:[..]
Het was niet bedoeld als 'serieuze' opmerking hoor. Vandaar die
er achter.
quote:Ik denk ook dat Mustapha niet zal winnen, degene waarvan ik het verwacht is Ting.
Op zondag 27 oktober 2002 02:50 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt, Mustapha zal iig niet kunnen winnen. Of dat ook voor Margriet geldt weet ik niet, maar ze is waarschijnlijk te oud, of beter: te ouwelijk.De enigen die logischerwijs kunnen winnen zijn Daniela of Geesje. Hoewel Geesje er vermoedelijk voortijdig uitgestemd zal worden met zoveel jaloerse dames in het huis.
quote:Psst.. zet er dan even een
Op zondag 27 oktober 2002 12:25 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Het was ook geen serieuze antwoord.
quote:Oei, dat is interessant. Had ik niet achter je gezocht.
Op zondag 27 oktober 2002 12:43 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk ook dat Mustapha niet zal winnen, degene waarvan ik het verwacht is Ting.
quote:Misschien is dat ook de bedoeling, maar ik zal er de volgende keer opletten.
Op zondag 27 oktober 2002 12:43 schreef CJ het volgende:[..]
Psst.. zet er dan even een
of
of
achter. Dat scheelt misschien in het 'elkaar verkeerd opvatten'.
quote:Ik heb zoals ik al in een ander topic zij gewoon vrede met de populariteit poll van Big Brother zelf.
Op zondag 27 oktober 2002 12:03 schreef CJ het volgende:[..]
Het was niet bedoeld als 'serieuze' opmerking hoor. Vandaar die
er achter.
Waar het mij om ging was het feit dat veel mensen zeggen dat er geen vaste bewijzen zijn dat Martijn heel populair was, ook al zag je dat het in de polls wel zo was. Je kan dit echter ook omdraaien naar Mustapha. Voor zijn populariteit is ook niet echt een 'vast bewijs', ook al staat hij (net als Martijn) hoog in de polls.
quote:Een marokkaanse vriend, zo zo.
Op zondag 27 oktober 2002 12:44 schreef lin1406 het volgende:
Volgens een Marokaanse vriend van mij wil BB dat
Mustapha wint.
Deze keer moet het een jongen zijn en ze vinden het
wel leuk om een keer een jongen van een andere
cultuur te laten winnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-10-2002 15:36]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |