Maar als je iets aan de kaak wilt stellen, dan schreeuw je het toch van de daken? Dan hou je toch geen stille tocht?
Al was dat de enige functie dan is het al zinnig.
quote:Wat kunnen 10.000 man in een stoet nu voor troost brengen? 10.000 man die geen hand zouden uitsteken als er iets gebeurd en die niks kunnen terugdraaien
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:33 schreef Pjederdy het volgende:
Stille tocht help bij de rouwverwerking van de nabestaanden.
maar ja dit zegt natuurlijk ook wel weer wat....
[Dit bericht is gewijzigd door Luchtbel op 26-10-2002 01:42]
quote:ik vind jou een overbodige user
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:36 schreef syndr0me het volgende:
Ik vind ze zinloos geweldig.
quote:Ik jou ook, hoor je mij klagen?
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:50 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
ik vind jou een overbodige user
quote:Zou het? Het slachtoffer is nog niet eens begraven.
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:21 schreef Toebroodjie het volgende:
Het houden van stille tochten is een troost voor de familie voor de slachtoffers maar helaas brengt dit hun geliefden niet meer terug
quote:Nee, kijk maar naar het geweld wat de Russen vannacht hebben gebruikt bij die gijzeling. Dat vind ik zinvol geweld.
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:31 schreef Luusje het volgende:
En die kreet van "zinloos" geweld vind ik waardeloos: IS NIET ALLE GEWELD ZINLOOS!!!!!!!
Ik vond dit ook "zinloos" geweld, door onder handelen had de kans groter geweest dat onschuldige gijzelaars die nu dood zijn nog geleeft hadden. Sterker nog, als de Russen niet begonnen waren met het geweld in tsetjenie had dit nooit gebeurd geweest. Kortom, ik blijf er bij alle geweld is zinloos
Maar om bij die stille tocht te blijven....vind het toch wel mooi dat veel mensen op deze manier laten blijken dat ze het zat zijn wat hier allemaal gebeurt...blijkt toch dat er mensen zijn met enig gevoel..
quote:Ja en over twee weken is iedereen weer vergeten hoe die 13-jarige jongen uit Rotterdam ook weer heet. Of die jongen uit Venlo.
Op maandag 4 november 2002 22:46 schreef ssschlang het volgende:
Maar om bij die stille tocht te blijven....vind het toch wel mooi dat veel mensen op deze manier laten blijken dat ze het zat zijn wat hier allemaal gebeurt...blijkt toch dat er mensen zijn met enig gevoel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |