abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6472768
Bah, heb helemaal niks met stille tochten. Zowiezo denk ik bij massale tochten, nee, daar wil ik niet bijhoren.

Maar als je iets aan de kaak wilt stellen, dan schreeuw je het toch van de daken? Dan hou je toch geen stille tocht?

pi_6472781
Stille tocht help bij de rouwverwerking van de nabestaanden.

Al was dat de enige functie dan is het al zinnig.

pi_6472804
Ik vind ze zinloos geweldig.
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_6472805
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:33 schreef Pjederdy het volgende:
Stille tocht help bij de rouwverwerking van de nabestaanden.
Wat kunnen 10.000 man in een stoet nu voor troost brengen? 10.000 man die geen hand zouden uitsteken als er iets gebeurd en die niks kunnen terugdraaien
pi_6472830
Ik denk dat het voor bepaalde mensen toch zeker wel een manier is om een bepaalde gebeurtenis te verwerken... Maar de vraag is of het of inderdaad wel iets bijdraagt aan een oplossing... Ik had liever gezien dat er was ingegrepen, voordat er een dode was gevallen...
pi_6472844
Beter een stille tocht dan het overdadige bloemen leggen of nog erger, het klappen bij de aankomst van de kist van Prins Claus / Fortuyn.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:38:59 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6472846
Idd. Voor de mensen die meelopen kan het een uiting van weet ik veel wat zijn. En dan voelen ze zich beter.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:41:30 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_6472870
mwah de stille tochten zijn net als "zinloos geweld" een soort van "gewoon" geworden

maar ja dit zegt natuurlijk ook wel weer wat....

[Dit bericht is gewijzigd door Luchtbel op 26-10-2002 01:42]

pi_6472872
Ik heb helemaal niks met demonstraties.

ooit een keer meegelopen als kind, vreeeeeselijk.

pi_6472889
Ik denk dat het voor de mensen die een beetje direct bij de persoon in kwestie betrokken zijn we zin heeft. Voor de rest van Nederland is het meer om het idee er in te houden dat het eigelijk nie kan. Wanneer elk zinloos geweld geval dus gewoon afgedaan werd zonder er aandacht aan te besteden denk ik dat zinloos geweld teveel op de achtergrond terecht komt en dat de meeste mensen er niet meer bij stilstaan. En ik denk dat dat vooral de bedoeling is, mensen confronteren met het feit dat zinloos geweld gewoon niet normaal is.
pi_6472988
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:36 schreef syndr0me het volgende:
Ik vind ze zinloos geweldig.
ik vind jou een overbodige user
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 02:17:34 #12
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_6473231
heeft zin.
waarom?
door de massaliteit en integere invulling wordt een signaal afgegeven.
en als maar 1 randdebiel daardoor de schellen van de ogen vallen is het al de moeite waard.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 02:21:11 #13
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_6473254
Lijkt er de laatste tijd op dat hoe meer stille tochten men houdt hoe meer gevallen er komen van zinloos geweld. Enige oplossing (offtopic) harder optreden door justitie is dat nu zo moeilijk????? (ontopic) Het houden van stille tochten is een troost voor de familie voor de slachtoffers maar helaas brengt dit hun geliefden niet meer terug
FourX Bitter
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 02:32:08 #14
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_6473359
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:50 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

ik vind jou een overbodige user

Ik jou ook, hoor je mij klagen?
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_6475151
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:21 schreef Toebroodjie het volgende:
Het houden van stille tochten is een troost voor de familie voor de slachtoffers maar helaas brengt dit hun geliefden niet meer terug
Zou het? Het slachtoffer is nog niet eens begraven.
pi_6475364
Het enige nut wat een stille tocht heeft, is volgens mij, een verwerkings manier voor de nabestaanden. Maar niet om zinloos geweld te voorkomen. Het lijkt mij niet dat als bij iemand de stoppen door slaan, hij stopt met slaan, omdat er pas geleden toevallig een stille tocht was. Iemand die door draait denkt nergens meer aan. En die kreet van "zinloos" geweld vind ik waardeloos: IS NIET ALLE GEWELD ZINLOOS!!!!!!!
Vroeger toen koe nog met de korte oe was....
pi_6476237
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:31 schreef Luusje het volgende:
En die kreet van "zinloos" geweld vind ik waardeloos: IS NIET ALLE GEWELD ZINLOOS!!!!!!!
Nee, kijk maar naar het geweld wat de Russen vannacht hebben gebruikt bij die gijzeling. Dat vind ik zinvol geweld.
pi_6476258
zinloos
Drop them [b]FUNK[/b] on me, it ain't to heavy!!!
pi_6476502
Nee, kijk maar naar het geweld wat de Russen vannacht hebben gebruikt bij die gijzeling. Dat vind ik zinvol geweld.
[/quote]

Ik vond dit ook "zinloos" geweld, door onder handelen had de kans groter geweest dat onschuldige gijzelaars die nu dood zijn nog geleeft hadden. Sterker nog, als de Russen niet begonnen waren met het geweld in tsetjenie had dit nooit gebeurd geweest. Kortom, ik blijf er bij alle geweld is zinloos

Vroeger toen koe nog met de korte oe was....
pi_6627250
de regering, die is pas zinloos....
eerst veel poespas op tv lopen vertellen hoe erg het wel niet is dat er weer iemand is doodgeslagen (begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dit HEEEL erg!), maar vervolgens gaat justitie wel twee gasten veroordelen, omdat ze een overvaller pakken....tja....

Maar om bij die stille tocht te blijven....vind het toch wel mooi dat veel mensen op deze manier laten blijken dat ze het zat zijn wat hier allemaal gebeurt...blijkt toch dat er mensen zijn met enig gevoel..

pi_8298712
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:46 schreef ssschlang het volgende:
Maar om bij die stille tocht te blijven....vind het toch wel mooi dat veel mensen op deze manier laten blijken dat ze het zat zijn wat hier allemaal gebeurt...blijkt toch dat er mensen zijn met enig gevoel..
Ja en over twee weken is iedereen weer vergeten hoe die 13-jarige jongen uit Rotterdam ook weer heet. Of die jongen uit Venlo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')