abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 17:49:04 #1
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6466772
ik heb een een of andere philips hifi set met dolby prologic (twee normale boxen, een center, en twee rear) maar soms kapt die middelste box er zomaar mee en wordt het geluid heel dof, dit is erg irritant.

kan ik hier nog iets aan doen of is dat ding ten dode opgeschreven?

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 17:50:22 #2
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_6466786
Ligt eraan hoe hard het apparaat stond voordat ie ermee stopte
852002IWASTHERE
pi_6466790
Begin eerst eens met de speakerdraden opnieuw te strippen en in te pluggen en dan nog even draden verwisselen of een nieuwe draadje halen, misschein staat er iets tegen de box? (lijkt me van niet maar toch) en daarna weet ik het ook niet meer
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 17:53:53 #4
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6466835
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Begin eerst eens met de speakerdraden opnieuw te strippen en in te pluggen en dan nog even draden verwisselen of een nieuwe draadje halen, misschein staat er iets tegen de box? (lijkt me van niet maar toch) en daarna weet ik het ook niet meer
ik heb daar ook al naar gekeken, maar het draadje van de center box zit eraan vast, en op in mijn torentje zit ie goed vast,

ik denk dat ik dat ding maar eens weg moet gooien want ik hoor soms ook een een of andere ruis door alle speakers.
opzich heeft het ding al tijd prima gewerkt, en toen ik het kocht was ik er wel heel blij mee (alsje ouder wordt ga je toch meer eisen stellen he)

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:00:10 #5
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6466917
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:53 schreef firstwollie het volgende:

ik heb daar ook al naar gekeken, maar het draadje van de center box zit eraan vast, en op in mijn torentje zit ie goed vast,

ik denk dat ik dat ding maar eens weg moet gooien want ik hoor soms ook een een of andere ruis door alle speakers.
opzich heeft het ding al tijd prima gewerkt, en toen ik het kocht was ik er wel heel blij mee (alsje ouder wordt ga je toch meer eisen stellen he)

Zou zeggen: schroef t ding open en maak m s schoon. Help vaak tegen ouderdomskwaaltjes
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')