kan ik hier nog iets aan doen of is dat ding ten dode opgeschreven?
quote:ik heb daar ook al naar gekeken, maar het draadje van de center box zit eraan vast, en op in mijn torentje zit ie goed vast,
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Begin eerst eens met de speakerdraden opnieuw te strippen en in te pluggen en dan nog even draden verwisselen of een nieuwe draadje halen, misschein staat er iets tegen de box? (lijkt me van niet maar toch) en daarna weet ik het ook niet meer
ik denk dat ik dat ding maar eens weg moet gooien want ik hoor soms ook een een of andere ruis door alle speakers.
opzich heeft het ding al tijd prima gewerkt, en toen ik het kocht was ik er wel heel blij mee (alsje ouder wordt ga je toch meer eisen stellen he)
quote:Zou zeggen: schroef t ding open en maak m s schoon. Help vaak tegen ouderdomskwaaltjes
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:53 schreef firstwollie het volgende:ik heb daar ook al naar gekeken, maar het draadje van de center box zit eraan vast, en op in mijn torentje zit ie goed vast,
ik denk dat ik dat ding maar eens weg moet gooien want ik hoor soms ook een een of andere ruis door alle speakers.
opzich heeft het ding al tijd prima gewerkt, en toen ik het kocht was ik er wel heel blij mee (alsje ouder wordt ga je toch meer eisen stellen he)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |