quote:Das mooi
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:46 schreef spookvrouw het volgende:
Gek mens, ik bloos er helemaal van.
Dabuzzzz, je mag wel steeds aan mij refereren, maar jij bent ook een goeie steun geweest hoor. Zo ook natuurlijk Digger en GMG. De rookvrije lucht blijft heel prettig.
*strooit kalmte sterretjes Slowchat door*
quote:nouw
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:04 schreef spookvrouw het volgende:
Ik doe een hutkoffer blijmaaksterretjes voor het kindertjes en trouwtopic, voor de mindere dagen die zich wel eens aandienen.
Ik laat het aan Lois over hoe ze de sterretjes wil gaan verdelen.
Hoi Lois, heb je hier genoeg aan, of moet je nog een reservekist meehebben, ik heb nog zoveel over.
Nee, ik ga ze zelf niet meer rondstrooien, zoals ik al zei in de openingspost, ik heb een ander onderkomen en ben hier echt weg, zodra ik alle resterende spullen heb verdeeld.
Just me, ik geef jou de sleutel als ik vertrek, misschien dat nog iemand een huis zoekt ...
Een hutkoffer vol met een mix van alles. Na alle energieverslindende emoties van de afgelopen tijd, en voor degene die (ik hoop natuurlijk van niet) nog komen [sub]baby en zo[/sub] doe ik er ook nog wat absorberende bij en boel veel blij makertjes.
quote:Awwwwwww
Op zondag 27 oktober 2002 12:34 schreef spookvrouw het volgende:
Voor NoNick een uitnodiging om zelf uit te komen zoeken, helaas heb ik geen paasboomplantzaadjesdiesteviginjetuinblijftstaan sterretjes.
quote:lieve Spookvrouw dank je wel voor je vertrouwen; ik doe jouw kasteel op slot en zal de sleutel goed bewaren
Op zondag 27 oktober 2002 12:29 schreef spookvrouw het volgende:
Just me, ik geef jou de sleutel als ik vertrek, misschien dat nog iemand een huis zoekt ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |