Wat is nu eigelijk de mode in haar wereld? Ik zie heel veel lui met redelijk kort haar omhoog, dat heeft iedereen al :| wel wil ik het aan de lange kant houde.
niks mode..
Ik ben er blij mee!
quote:kansloos
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:47 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb sinds twee weken een klein hanekammetje! Niks extreem met felle kleuren, bovenop zijn de stekels iets langer dan aan de zijkant!Ik ben er blij mee!
![]()
ontopic: FUCK DE MODE EN HIPPE ZOOI!!!!!!!!!
trek gewoon aan waar je je lekker in voelt en hetzelfde geld voor je haar, niet als 13 in dozijn hanekammetje nemen. Beckham lacht zich een slag in de ronte
quote:Ook Kezman was zo kansloos om ook zo'n hanekam te nemen
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
kansloos
ontopic: FUCK DE MODE EN HIPPE ZOOI!!!!!!!!!
trek gewoon aan waar je je lekker in voelt en hetzelfde geld voor je haar, niet als 13 in dozijn hanekammetje nemen. Beckham lacht zich een slag in de ronte
quote:inderdaad
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:54 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ook Kezman was zo kansloos om ook zo'n hanekam te nemen
komop zeg.. er zijn heus geen mensen die tegen hun wil zo'n hanekammetje nemen. als ze het mooi vinden nemen ze er 1, en als veel mensen het doen wordt het mode.
quote:doe je er gel of wax in ? en hoeveelheid plz?
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:47 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb sinds twee weken een klein hanekammetje! Niks extreem met felle kleuren, bovenop zijn de stekels iets langer dan aan de zijkant!Ik ben er blij mee!
![]()
quote:omg, kom op, beetje creatief zijn hoor
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:27 schreef hallo het volgende:[..]
doe je er gel of wax in ? en hoeveelheid plz?
Wat ik altijd doe is gewoon naar de kapper gaan en je vraagt of hij/zij wat leuks weet, vinden ze heel leuk om te helpen hoor.
quote:* Doopy-X- is absloluut geen alto, die zijn met z'n allen zo anders met als resultaat dat ze nog allemaal hetzelfde zijn
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:31 schreef th4_d0n het volgende:
jezus wat een zeikerds, help die jongen gewoon. Ik weet wat! laten we allemaal alto's worden.Wat ik altijd doe is gewoon naar de kapper gaan en je vraagt of hij/zij wat leuks weet, vinden ze heel leuk om te helpen hoor.
w3 KuNn3N 0oK 4lL3m44L zUlK3 nIcKz n3M3N
quote:he shit heb je dat breezer gedoe weer....
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:33 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
* Doopy-X- is absloluut geen alto, die zijn met z'n allen zo anders met als resultaat dat ze nog allemaal hetzelfde zijn
w3 KuNn3N 0oK 4lL3m44L zUlK3 nIcKz n3M3N
ok geen alto *fiew*
maar het zou ook kunnen zijn dat hij de kapsels van deze mode gewoon echt mooi vind
quote:Vind ik persoonlijk wel een leuke optie... moet je het alleen zelf ook nog leuk vinden he?
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:47 schreef Blue_bird het volgende:
huidige mode (haar): half lang haar , tot in de nek (GEEN matje) . Geen permanent, maar golvend nonchalant. Net als Chris uit Yorin travel.
En mijn mening over mode: *ikzelf* ben zo'n gastje met warrige stekeltjes enzow en dat is omdat ik het leuk vind. Dus ga nou niet iemand afkraken omdat ie toevallig een wat minder 'originele' optie leuk vindt.
ik heb zelf nu haar tot de onderkant van mijn kin ongeveer, maar achter wordt het te lang, en ik moet nu naar de kapper. ik zou neit weten wat ik ermee moet eigenlijk. ik heb erg donkerbruin haar, redelijk dik. maar nu, het model? is er op fok nog iets anders dan alto of breezah-chick?
Ik denk dat de algemene mode is dat het er wel verzorgd uit moet zien. Dan kan het lang, kort, zwart of wit zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |