Zoals ik al tegen mijn waarde Cybart zei op MSN:
quote:Wat ook erg gaaf is dat er om de week een nieuwe plaat van hem uitkomt! Zo blijf je helemaal in die "Boozywoozy-rush".
Ik vind dat dit nummer de essentie van het "BoozyWoozy-zijn" mooi heeft kunnen vast leggen in 1 nummer
Heerlijk.
quote:Welke reputatie?
Op donderdag 24 oktober 2002 18:36 schreef C2000 het volgende:
Hmm kan er na de laatste 3 singles beter maar helemaal mee kappen, zn reputatie is nu wel weg..
Weten jullie nog dat vorige nummer met dat geblaat van die wacke MC die nep is? Op een gegeven moment hoor ik met mijn muzikale oor een godse valse noot, blegh. Jullie ook? [red. Jumpin' around]
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 18:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik vind dit juist een superplaat!Zoals ik al tegen mijn waarde Cybart zei op MSN:
[..]Wat ook erg gaaf is dat er om de week een nieuwe plaat van hem uitkomt! Zo blijf je helemaal in die "Boozywoozy-rush".
Heerlijk.
quote:wordt 't niet 'ns tijd om naar echte muziek te luisteren?
Op donderdag 24 oktober 2002 18:31 schreef BobX het volgende:IK WORD GODVERDOMME NIET GOED VAN DIE BOOZYWOOZY. Heeft ie One more try van Timmy T geremixed. Vuile hond is het. ALS het nu klonk, ok. Maar nu! Het klinkt allemaal hetzelfde. Dat kunnen wij van Exploitation nog. meuh!
quote:Pavo producties? Naahh.. sinds z'n Laidback Luke rip-off nummer hoef ik hem niet meer
Op donderdag 24 oktober 2002 20:59 schreef BobX het volgende:
Ik wordt niet goed van die steunbetuigingen aan tha Booz (zoals die zogenaamde kennisen hem noemen) whahahaha Adieu my friend.
MarkzMan_X download es wat van Pavo, Mirko Milano...... (Y)Weten jullie nog dat vorige nummer met dat geblaat van die wacke MC die nep is? Op een gegeven moment hoor ik met mijn muzikale oor een godse valse noot, blegh. Jullie ook? [red. Jumpin' around]
Oh ja, en natuurlijk Boozywoozy.
Want als ik de woorden van Trance4ever mag aanhalen:
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:59 schreef Trance4Ever het volgende:
boozy woozy rulz man, het is echte BeuQ Muziek
quote:niet meer,
Op donderdag 24 oktober 2002 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Pavo producties? Naahh.. sinds z'n Laidback Luke rip-off nummer hoef ik hem niet meer
Z'n draaistijl is wel relaxed, imho. Maar doe qua hardtrance gewoon mij Cosmic Gate maar.Oh ja, en natuurlijk Boozywoozy.
Want als ik de woorden van Trance4ever mag aanhalen:
[..]
quote:Tja, net zoals "Dj Dana" producties. Hoe verzint ze het.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:34 schreef Tizmo het volgende:[..]
niet meer,
ik heb m helemaal nooit gewild,
volgens mij heeft dat ventje van z'n spaargeld ooit een draaitafel gekocht, heeft daar toen heel hard (maar dan ook heel hard) op staan rammen en daar zijn toen zijn singels uit gerold
Blijft een schat van een mens hoor
Het was eerst Lady Dana, Toen gewoon dana en nu dus DJ Dana?
Haar producties zijn trouwens zwak (denkt aan remix van het sensation nummer brr.. )
quote:And live Lady Dana @ Club X
Op donderdag 24 oktober 2002 23:16 schreef Trance4Ever het volgende:
heet ze nu DJ Dana?Het was eerst Lady Dana, Toen gewoon dana en nu dus DJ Dana?
Haar producties zijn trouwens zwak (denkt aan remix van het sensation nummerbrr.. )
(quote van honderd jaar gelden )
Tering wat is dat eigenlijk best lang gelden Channel X,Radio Atlantis en Club X
quote:Tja als je alleen maar kut covers maakt kan je inderdaad wel elke week wat nieuws uitbrengen. Echte muziek waar over nagedacht is kost wel wat meer tijd
Op donderdag 24 oktober 2002 18:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik vind dit juist een superplaat!Zoals ik al tegen mijn waarde Cybart zei op MSN:
[..]Wat ook erg gaaf is dat er om de week een nieuwe plaat van hem uitkomt! Zo blijf je helemaal in die "Boozywoozy-rush".
Heerlijk.
quote:lol, grappemaker, nog nooit van Miss Djaxx of Eströe gehoord zeker?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:24 schreef w00t het volgende:
DJ Dana is de beste vrouwelijk DJ in de hele wereld, en ze is nog lekker ook
quote:Hmm, Jij bent dat o zo geliefde persoon?
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:49 schreef BoozyWoozy het volgende:
ALLO?
quote:Of Miss Yeti, dat is pas een mooide en goede vrouwlijke DJ
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
lol, grappemaker, nog nooit van Miss Djaxx of Eströe gehoord zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |