quote:Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:16 schreef Joef het volgende:
Dan ikke maar...
Ik stel voor dat er alleen nog water en brood geconsumeerd kan worden. Wel een vitaminetabletje erbij natuurlijk
quote:Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:37 schreef Tante Bep het volgende:[..]
eruit flappen is zacht uitgedrukt ik vind het meer iemand op een gemene manier onderuit halen: De uitzending van vanavond, 22 oktober 2002....
Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.
Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.
quote:Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:18 schreef bunnyma het volgende:[..]
Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
En ik was schor van het schreeuwen.
Lekkere verslagen, Joef. (was je vrij vandaag?)
quote:Tje, ik had hetzelfde, tot overgeven toe, alleen kon ik niet terug mijn bed in dus ik heb het maar met aspirine gedaan. Hielp ook ,hoor.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:32 schreef Joef het volgende:[..]
Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.
Nu fijn die shots erbij van Scanman, maakt het helemaal duidelijk.
quote:Toch wel aardig van haar!
Op woensdag 23 oktober 2002 17:52 schreef Gert het volgende:
En wat kijkt Margriet weer vrolijk, op die still van Scanman:
quote:Op tv zei Margriet ook dat het natuurlijk vervelend is als je zo'n ziekte hebt, maar dat volgens haar Geesje wel geniet van de extra aandacht die dat met zich meebrengt. Margriet walgt ook van de lieve maniertjes van Geesje.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:31 schreef bunnyma het volgende:[..]
Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.
Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.
streamverslagen van maandag 21 oktober 2002
* Gia ook.
quote:
14.57 uur
Stefan strijkt al zingend een van zijn roze bloesjes.
quote:Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven
Op woensdag 23 oktober 2002 17:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Toch wel aardig van haar!
quote:Die neiging heb ik eigenlijk ook wel. Ze is wel leuk, maar daar houdt het voor mij wel mee op.
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven
quote:Of calculerend....
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven: aardig wás het.
quote:Het eerste wat ik dacht is dat ik het een slimme strategische zet vind. Het wordt moeilijker voor de andere bewoners en voor de kijkers om een voor de aardige Margriet negatieve stem uit te brengen. Als ze de certificaten alleen voor zichzelf ingezet had het juist scheve ogen op kunnen leveren bij de andere bewoners.
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:
Of calculerend....
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:[..]
Of calculerend....
Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben
)
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:13 schreef Gert het volgende:[..]
Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben
)
* Joef houdt hoop
quote:Hoop doet leven, Joef.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:22 schreef Joef het volgende:
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!* Joef houdt hoop
quote:De postzegels zijn alle vier gericht op de lege banken van de bungalow. Waar is iedereen??? En waarom staan de streams zo afgesteld??? Twee uur vind ik te lang, maar ik ga wel even een half uurtje mijn best doen dan.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:25 schreef bunnyma het volgende:[..]
Hoop doet leven, Joef.
Maar ik kan niet, moet zo dadelijk dochter van de trein halen.
quote:Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze soms aan het nomineren?
Ik zie op de postzegel alle streams in DBK-stand.
quote:Goed zo, meid.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:30 schreef Joef het volgende:[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |