abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6431424
Shrink - it's a lifestyle
pi_6431435
Dan ikke maar...
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:18:58 #3
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6431490
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:16 schreef Joef het volgende:
Dan ikke maar...
Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
En ik was schor van het schreeuwen.
Lekkere verslagen, Joef. (was je vrij vandaag?)
eurobilltracker.com
pi_6431577
Ze zijn allemaal dikker geworden in het BB huis Ze komen net uit de bunker!!!!!
Hummie geeft ze daar veel te veel te vreten

Ik stel voor dat er alleen nog water en brood geconsumeerd kan worden. Wel een vitaminetabletje erbij natuurlijk

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:31:08 #5
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6431727
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:37 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

eruit flappen is zacht uitgedrukt ik vind het meer iemand op een gemene manier onderuit halen: De uitzending van vanavond, 22 oktober 2002....


Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.

Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.

Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.

streamverslagen van maandag 21 oktober 2002

eurobilltracker.com
pi_6431761
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:18 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Je hebt helijk Joef, het duurde zo lang bij Tante Bep, dat dit topic alweer vol had kunnen zitten.
En ik was schor van het schreeuwen.
Lekkere verslagen, Joef. (was je vrij vandaag?)


Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:36:17 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6431846
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:32 schreef Joef het volgende:

[..]

Ehm, tja, definieer 'vrij'. Ik had vandaag de hele dag naar Leeuwarden gemoeten maar werd vanmorgen wakker met enorme hoofdpijn/migraine. Dus heb ik mij ziek gemeld en heb ik verder geslapen tot twaalf uur. Toen werd ik redelijk opgeknapt wakker en ben ik dus maar wat gaan streamen.


Tje, ik had hetzelfde, tot overgeven toe, alleen kon ik niet terug mijn bed in dus ik heb het maar met aspirine gedaan. Hielp ook ,hoor.

Nu fijn die shots erbij van Scanman, maakt het helemaal duidelijk.

eurobilltracker.com
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 17:52:29 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6433193
En wat kijkt Margriet weer vrolijk, op die still van Scanman:

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 17:55:25 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6433244
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 17:52 schreef Gert het volgende:
En wat kijkt Margriet weer vrolijk, op die still van Scanman:

[afbeelding]


Toch wel aardig van haar!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 18:44:32 #10
3542 Gia
User under construction
pi_6433867
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:31 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Tante Bep, ik vind Margriet niet gemener roddelen dan Geesje, voor zover roddelen niet gemeen kan zijn.

Ze zei in het gesprek met Jeanette duidelijk dat het wel lullig is, om zo'n ziekte te hebben.
Ik weet echter niet of dat ook zo uitgezonden is op tv.
Het probleem is dat op de tv de gesprekken vaak uit de context worden gehaald, waardoor het veel gemener overkomt.

Iedereen zegt verder dat zij alleen maar oog heeft voor de camera's, als dit zo is dat zal zij zeker niet zulke roddels vertellen voor diezelfde camera's. Dus zij let toch niet zoveel op de camera's als men zegt.

streamverslagen van maandag 21 oktober 2002


Op tv zei Margriet ook dat het natuurlijk vervelend is als je zo'n ziekte hebt, maar dat volgens haar Geesje wel geniet van de extra aandacht die dat met zich meebrengt. Margriet walgt ook van de lieve maniertjes van Geesje.

* Gia ook.

pi_6434720
quote:
14.57 uur
Stefan strijkt al zingend een van zijn roze bloesjes.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 19:53:56 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6434878
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 17:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Toch wel aardig van haar!


Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven : aardig wás het.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:55:41 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6434904
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven
Die neiging heb ik eigenlijk ook wel. Ze is wel leuk, maar daar houdt het voor mij wel mee op.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:58:26 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_6434942
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:53 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik ben wel bezig om de Margriet-hallelujah een beetje tegengas te geven, maar we moeten wel objectief blijven : aardig wás het.
Of calculerend....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6435098
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:
Of calculerend....
Het eerste wat ik dacht is dat ik het een slimme strategische zet vind. Het wordt moeilijker voor de andere bewoners en voor de kijkers om een voor de aardige Margriet negatieve stem uit te brengen. Als ze de certificaten alleen voor zichzelf ingezet had het juist scheve ogen op kunnen leveren bij de andere bewoners.
  Moderator woensdag 23 oktober 2002 @ 20:13:31 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6435137
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:58 schreef APK het volgende:

[..]

Of calculerend....


Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben )

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 20:14:19 #17
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6435146
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 20:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat wou ík dus niet zeggen. (calculatie: anders zouden jullie niet meer geloven dat ik objectief ben )


pi_6436239
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!

* Joef houdt hoop

Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:25:00 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436300
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:22 schreef Joef het volgende:
Wordt er helemaal niet gestreamed meer vanavond? Wie weet wat we allemaal missen!

* Joef houdt hoop


Hoop doet leven, Joef.
Maar ik kan niet, moet zo dadelijk dochter van de trein halen.
eurobilltracker.com
pi_6436328
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:25 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Hoop doet leven, Joef.
Maar ik kan niet, moet zo dadelijk dochter van de trein halen.


De postzegels zijn alle vier gericht op de lege banken van de bungalow. Waar is iedereen??? En waarom staan de streams zo afgesteld??? Twee uur vind ik te lang, maar ik ga wel even een half uurtje mijn best doen dan.
Shrink - it's a lifestyle
pi_6436345
In principe maak ik een verslag vanavond. Ik denk na helf elf.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:27:42 #22
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436361
Zijn ze soms aan het nomineren?
Ik zie op de postzegel alle streams in DBK-stand.
eurobilltracker.com
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:29:17 #23
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6436397
4x hetzelfde beeldje op m'n postzegel
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_6436417
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze soms aan het nomineren?
Ik zie op de postzegel alle streams in DBK-stand.
Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.
Shrink - it's a lifestyle
  woensdag 23 oktober 2002 @ 21:31:37 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6436451
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:30 schreef Joef het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af, vandaar mijn half uurtje.


Goed zo, meid.
Ik hoop dat je geluk hebt, kijk met spanning uit naar je verslagen.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')