Djee, had ik mijn mond maar gehouden, dan waren ze er nooit achter gekomen en had ik nu geen gezeik gehad. Ik heb het net mijn moeder verteld, en die roept al dat ik binnenkort dood ga enzo...en dat ik stom ben enz. Mja, wat ze met dit gezeik opschiet weet ik niet maar goed
Vanavond krijgt mijn vader het ook te horen en dan ben ik helemaal de lul....en dat terwijl ze zelf ook gerookt hebben Tss, argument van mijn moeder was dat ze toen nog niet zo vaak te horen kregen dat het zo slecht was
Nee, goh...ze d8en toen zeker dat het hartstikke gezond was!! Bah, ik haat dat gezeik steeds...ik ben 18 (bijna 19) en nog hebben ze overal commentaar op...ik ben toch oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe lijkt me.
Maar goed, toevallig meer mensen die dit meegemaakt hebben?? En hoe moet je het aanpakken...gewoon ff laten rusten en ze wennen er wel aan ofzo?? En wat kan ik nu het beste doen...ben hartstikke bang voor mijn vader's reactie vanavond eigenlijk
quote:er mag bij ons in huis NIET gerookt worden...
Op woensdag 23 oktober 2002 12:51 schreef extreme het volgende:
gewoon thuis nonchalant een peuk opsteken
Sigaren weten ze, en hebben ze geen problemen mee (had ik me ook weinig van aangetrokken)
quote:mja, gewoon...ooit lang geleden begonnen...uitproberen, was lekker...blablabla...ik rook helemaal niet veel, kan makkelijk een week met 1 pakje camel doen. En ik rook thuis niet, alleen soms in de stad ofzo...meestal rook ik alleen in het weekend...
Op woensdag 23 oktober 2002 12:57 schreef matthijn99 het volgende:
Waarom rook je dan eik?.
quote:
I LoVE DuCkIE 4-EVeR AnD ALwaYS![]()
![]()
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 12:58 schreef ivetje het volgende:
mja, gewoon
quote:Ik geloof je niet
was lekker
quote:mja...dat moet je zelf weten...
Op woensdag 23 oktober 2002 12:59 schreef matthijn99 het volgende:[..]
[..]Ik geloof je niet
quote:eerste sigaret is nooit lekker.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:58 schreef ivetje het volgende:[..]
mja, gewoon...ooit lang geleden begonnen...uitproberen, was lekker...blablabla...ik rook helemaal niet veel, kan makkelijk een week met 1 pakje camel doen. En ik rook thuis niet, alleen soms in de stad ofzo...meestal rook ik alleen in het weekend...
en soms roken is ook gewoon echt roken hoor
quote:Behalve dat het een stelletje hypocrieten zijn die zelf ook gerookt hebben.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:54 schreef Aernout het volgende:
Wees dan ook niet zo'n doos!
Beetje gaan roken om erbij te horen
Je ouders hebben gelijk
quote:daar gaat het hier toch niet om...het gaat er niet om hoe ik ben begonnen enzo...
Op woensdag 23 oktober 2002 13:01 schreef DarkElf het volgende:[..]
eerste sigaret is nooit lekker.
en soms roken is ook gewoon echt roken hoor
quote:als je rookt dan rook je en dan vertel je dat gewoon.
Op woensdag 23 oktober 2002 13:02 schreef ivetje het volgende:[..]
daar gaat het hier toch niet om...het gaat er niet om hoe ik ben begonnen enzo...
Het gaat mij om hoe ik het het beste hier thuis verder kan aanpakken...ok??
je bent toch 18 zeg je, je wilt toch je eigen keuzes maken, ervaar dan ook de consequenties ervan als ze boos worden.
quote:hehe, iemand die het snapt...idd, ze hebben het zelf ook gedaan. Maar omdat ze nu gestopt zijn is het ineens wel slecht voor mij en niet meer voor hen
Op woensdag 23 oktober 2002 13:02 schreef ullie het volgende:[..]
Behalve dat het een stelletje hypocrieten zijn die zelf ook gerookt hebben.
quote:Deze opmerking zegt al genoeg dat dat niet met leeftijd te maken heeft.
ik ben toch oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe lijkt me.
Op woensdag 23 oktober 2002 13:03 schreef ivetje het volgende:[..]
hehe, iemand die het snapt...idd, ze hebben het zelf ook gedaan. Maar omdat ze nu gestopt zijn is het ineens wel slecht voor mij en niet meer voor hen
Zelf zijn ze er niet dood aan gegaan, dus waarom zou ik dat nu wel meteen gaan enzo...ik snap het niet. Hoe kunnen ze mij op iets aankijken wat ze zelf ook gedaan hebben
quote:Misschien je kind behoeden voor fouten die zij wel hebben gemaakt.
Op woensdag 23 oktober 2002 13:03 schreef ivetje het volgende:[..]
hehe, iemand die het snapt...idd, ze hebben het zelf ook gedaan. Maar omdat ze nu gestopt zijn is het ineens wel slecht voor mij en niet meer voor hen
Zelf zijn ze er niet dood aan gegaan, dus waarom zou ik dat nu wel meteen gaan enzo...ik snap het niet. Hoe kunnen ze mij op iets aankijken wat ze zelf ook gedaan hebben
quote:Mja, maar dat mijn broer zich elk weekend lam zuipt maakt ze nix uit. Volgens mij is drinken ook niet echt al te gezond voor je...waarom zeggen ze daar nix van dan?? En van mijn dingen wel
Op woensdag 23 oktober 2002 13:05 schreef Cheiron het volgende:[..]
Misschien je kind behoeden voor fouten die zij wel hebben gemaakt.
Beetje oogkleppen inzicht van je hoor ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |