abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6422017
quote:
Man zwaar mishandeld voor supermarkt in Venlo 22-10-2002

Een onbekende man is door twee 18-jarige jongens zwaar toegetakeld voor een supermarkt in Venlo. De man is in kritieke toestand met de traumahelicopter overgebracht naar een ziekenhuis in Nijmegen.

Volgens een aantal getuigen was de man een vrouw te hulp geschoten die de twee jongens aansprak op hun onbehoorlijk rijgedrag met hun scooters. Dit was voor de beide jongens aanleiding om de man te mishandelen. De man liep hierbij ernstig letsel aan het hoofd op.

De politie heeft de twee verdachten in de boeien geslagen en is op zoek naar getuigen

Afgelopen week heel wat discussies gevoerd hier op Fok over de maatschappij. Een aantal mensen stelden dat je mensen moest aanspreken op hun gedrag. Het blijkt wel weer dat je dat in Nederland beter niet kunt doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6422059
Volgens een Marokkaanse vriend uit Venlo heb ik gehoord dat het om Marokkaanse jongens gaat. Eigenlijk zou ik dat niet moeten melden maar toch... waar moet dat heen? Die man pleitte alleen voor meer normen en waarden... verdomde Balkenende
pi_6422078
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Afgelopen week heel wat discussies gevoerd hier op Fok over de maatschappij. Een aantal mensen stelden dat je mensen moest aanspreken op hun gedrag. Het blijkt wel weer dat je dat in Nederland beter niet kunt doen.

Nee, je kunt beter toekijken. Het probleem is dat te weinig mensen te hulp schieten. In je eentje is het ook ronduit dom te noemen.
pi_6422090
Nope, en dat wisten we ook al met voorbeelden als Meidert Tjoelker en anderen.

Kijk ik wil best verantwoording nemen zoals mij in postbus-51 spotjes wordt opgelegd, maar dan wil ik wel dat de overheid mij eerst van een pistool voorziet.

Thunder announces that the storm is coming
pi_6422127
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens een Marokkaanse vriend uit Venlo heb ik gehoord dat het om Marokkaanse jongens gaat.
Vanzelfsprekend.

(helaas..)

pi_6422156
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens een Marokkaanse vriend uit Venlo heb ik gehoord dat het om Marokkaanse jongens gaat. Eigenlijk zou ik dat niet moeten melden maar toch... waar moet dat heen? Die man pleitte alleen voor meer normen en waarden... verdomde Balkenende
hahahahahaha sukkel... who believes that?
......
pi_6422163
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:56 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend.

(helaas..)

Nou, gooi het topic maar weer op slot..
pi_6422170
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, je kunt beter toekijken. Het probleem is dat te weinig mensen te hulp schieten. In je eentje is het ook ronduit dom te noemen.

In je eentje kun je weinig uitrichten. Je kunt beter net doen of je niets ziet, triest maar waar!

Wat moet er gebeuren met de daders, wat voor straf verdienen ze?

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6422180
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, gooi het topic maar weer op slot..

oneliners en slotjes roepen
Thunder announces that the storm is coming
pi_6422183
Dood aan racisten.
Nederlanders zijn vaak erger.
pi_6422187
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In je eentje kun je weinig uitrichten. Je kunt beter net doen of je niets ziet, triest maar waar!

Nou, gewoon de straf die er normaal voor staat, voor zware mishandeling
pi_6422197
quote:

[..]

Het is gebleken dat hoe meer omstanders er zijn hoe kleiner de kans dat men ingrijpt/ te hulp schiet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_6422211
quote:
In je eentje is het ook ronduit dom te noemen.
Dat is de realiteit, dat weet ik, maar dat is toch ronduit belachelijk?

Ik zag het net op tv en "ik moest bijna janken" is overdreven, maar dit is toch godverdomme te ernstig voor woorden? Stomme klootzakken !

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 00:00:33 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_6422213
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:57 schreef kariem112 het volgende:

[..]

hahahahahaha sukkel... who believes that?

Mwah, ik zou er ook niet van opkijken.

Maar goed, kunnen ook Antillianen zijn geweest, of pillenslikkende blanke kale gabbers natuurlijk

Etcetera.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_6422216
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Het is gebleken dat hoe meer omstanders er zijn hoe kleiner de kans dat men ingrijpt/ te hulp schiet.

Ja, want iedereen denkt "Liever hij dan ik". Triest toch ?
pi_6422222
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, gewoon de straf die er normaal voor staat, voor zware mishandeling

Jij vind dit gewoon een zware mishandeling, en je vind het normaal dat de daders over drie jaar weer op vrije voeten zijn?

Ik niet.

pi_6422237
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou jij in je eentje ingrijpen?
  woensdag 23 oktober 2002 @ 00:01:39 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_6422238
quote:

2 jaar cel.
pi_6422244
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij vind dit gewoon een zware mishandeling, en je vind het normaal dat de daders over drie jaar weer op vrije voeten zijn?

Ik niet.

Wat had jij in gedachten, de doodstraf ?
pi_6422245
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:01 schreef R@b het volgende:

[..]

2 jaar cel.

Dat vind ik een lachertje. Zo los je de problemen niet op.
pi_6422249
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:59 schreef erasertjeh het volgende:
Dood aan racisten.
Nederlanders zijn vaak erger.
Ook goedenmorgen

Maar ontopic is het natuurlijk te triest voor woorden dat zoiets gebeurt. Ik hoop dat die gasten gepakt worden...
Er werd hier al even gevraagd wat voor straf ze zouden moeten krijgen. Van mij mogen ze, ongeacht hun leeftijd, een leuke poos de gevangenis in.

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6422251
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou jij anders doen?
Ik zou het niet weten.
pi_6422254
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat had jij in gedachten, de doodstraf ?

Levenslang. Doodstraf zou ik ook niet rouwig om zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door CherrymoonTraxx op 23-10-2002 00:03]

pi_6422255
quote:
Nooit meer vrijlaten. Simple as that. Ze zijn 1x zo verschrikkelijk over de schreef gegaan, dat kunnen we gewoon niet tolereren.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 00:04:08 #25
272 R@b
No-nonsens
pi_6422273
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 00:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat vind ik een lachertje. Zo los je de problemen niet op.

Hoe dan wel.

2 jaar is vrij lang hoor voor zware mishandeling.

Maar goed, heeft er ook mee te maken of er blijvend letsel voor het slachtoffer is. Dan kan het ook naar de 6 jaar gaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')