quote:Het gekke is dat ik bij de wissel Geesje idd wel heel overdreven om zich heenkijkend juichend zo van ziet iedereen hoe blij ik ben.
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:45 schreef schatje het volgende:[..]
Margriet zij inderdaad dingen die gewoon waar zijn.
quote:Zo krijg je geen antwoord... en zo krijg je een overvloed
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:48 schreven 12 fokkers ongeveer het volgende:Stefan!
quote:Tja, ze liep eens een keer niet te mekkeren over het één en ander. Maar dat duurt geloof ik niet zo lang, aangezien ik zojuist uit de streamverslagen heb kunnen lezen dat ze wat stond te ruzieën over het opruimen van kleding (in rijk).
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat wist ik idd ook helemaal niet. Wel vond ik Judith verrassend leuk over komen deze aflevering
En Margriet, die is volgens mij strontjaloers op Geesje. Of zij gelijk heeft over Geesje haar berekende gedrag, weet ik niet. Eerlijk gezegd is mij dat niet zo opgevallen. Maar het zou heel goed kunnen.
quote:Die voelt gewoon dat ze geneukt gaat worden, hetzij door Laurens, hetzij door Wouter...
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:55 schreef ruby het volgende:
Tja, ze liep eens een keer niet te mekkeren over het één en ander.
quote:Mustapha denkt dat Stefan verliefd op hem is?
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:47 schreef APK het volgende:[..]
Stefan, dacht ik....
Het wordt wel erg verwarrend zo.
quote:Met babyolie gaat dat moeiteloos door beiden hoor!
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:56 schreef Scope het volgende:[..]
Die voelt gewoon dat ze geneukt gaat worden, hetzij door Laurens, hetzij door Wouter...
quote:Ik ook Ben in 1999 naar een wedstrijd geweest in hun Stadion Gaaf was het!!!
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:14 schreef just me het volgende:[..]
yes
quote:Ja, maar ze hield zich heel erg in. Misschien houdt ze zich wel in voor Wouter, want normaal trekt ze haar scheur wel open en dat deed ze nu niet
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:55 schreef ruby het volgende:[..]
Tja, ze liep eens een keer niet te mekkeren over het één en ander. Maar dat duurt geloof ik niet zo lang, aangezien ik zojuist uit de streamverslagen heb kunnen lezen dat ze wat stond te ruzieën over het opruimen van kleding (in rijk).
En Margriet, die is volgens mij strontjaloers op Geesje. Of zij gelijk heeft over Geesje haar berekende gedrag, weet ik niet. Eerlijk gezegd is mij dat niet zo opgevallen. Maar het zou heel goed kunnen.
quote:Nee, andersom!
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Mustapha denkt dat Stefan verliefd op hem is?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 22-10-2002 19:59]
quote:Judith is 1 dag een beetje grappig en 'iedereen' (ik doe nu Mustapha na) is gelijk om?
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:53 schreef Remquito het volgende:Judith wordt inderdaad steeds sympathieker.
Ik wil Judith minstens 3 weken grappig zien doen.
quote:Ah oke.
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, andersom!
quote:De manier waarop zei (
Prima dus. Maar laten we hier niet gaan doen alsof het ineens "gewoon waar" is als Margriet op die toer gaat: het is bovenal geniepige roddel. Met name die beschuldiging dat Geesje aandacht trekt met haar gluten-dieet is buitengewoon vals. Echt laag. Ook al heb je dat vermoeden, dan hou je dat gewoon voor je want dat dieet moet ze nou eenmaal nemen. En daarom is het zo makkelijk om zoiets te roepen, en zo moeilijk weerlegbaar.
quote:Judith is de enige die haar bikinilijn op de WC scheert ipv in de badkamer. Die laat zich echt niet uitwonen in het BB-huis. Jammer, want ze zag er best lekker uit deze uitzending.
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:56 schreef Scope het volgende:
[..]
Die voelt gewoon dat ze geneukt gaat worden, hetzij door Laurens, hetzij door Wouter...
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 22-10-2002 20:10]
quote:Vonk ook een leuk stukje!
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:03 schreef bunnyma het volgende:
Wouter kwam in deze uitzending wel leuk en sympathiek over.
Dat gedoe met die baby-olie vond ik prachtig
[..]
dat petje omhoog en oorlel vrij maken.![]()
quote:Mooie zin
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:06 schreef Gert het volgende:
Die laat zich echt niet uitwonen in het BB-huis.
quote:Ik had eerder het idee dat ze zich gewoon ergerde aan Geesje dan dat ze jaloers op haar is...
quote:Ja was leuk...En hoe hij meteen naar Arthur keek..Zo van : zie je wel het werkt
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:03 schreef bunnyma het volgende:
Wouter kwam in deze uitzending wel leuk en sympathiek over.
Dat gedoe met die baby-olie vond ik prachtig, vooral toen ook nog Jeanette binnen kwam en hij helemaal zijn gelijk kreeg.
Ontzettend leuk: dat petje omhoog en oorlel vrij maken.![]()
quote:Margriet zij ook dat dat gluten-dieet klote voor Geesje was, en dat ze daardoor toch heel handig in het middelpunt van de belangstelling staat.
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:06 schreef Gert het volgende:[..]
Prima dus.
Maar laten we hier niet gaan doen alsof het ineens "gewoon waar" is als Margriet op die toer gaat: het is bovenal geniepige roddel. Met name die beschuldiging dat Geesje aandacht trekt met haar gluten-dieet is buitengewoon vals. Echt laag. Ook al heb je dat vermoeden, dan hou je dat gewoon voor je want dat dieet moet ze nou eenmaal nemen. En daarom is het zo makkelijk om zoiets te roepen, en zo moeilijk weerlegbaar.
quote:Ja, wat is er nu handig aan het allergisch zijn voor gluten? 'Handig' impliceert altijd opzet, en volgens mij is het niet mogelijk om opzettelijk allergisch voor gluten te worden zodat je meer aandacht krijgt.
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:26 schreef schatje het volgende:[..]
Margriet zij ook dat dat gluten-dieet klote voor Geesje was, en dat ze daardoor toch heel handig in het middelpunt van de belangstelling staat.
Die aandacht is een bijkomstigheid. Margriet heeft helemaal geen 'point', ze loopt gewoon vreselijk jaloers te zeiken, en dat heeft alles te maken met Stefan.
Stefan, Margriet en Geesje staan dan ook alledrie in mijn laatste 6-lijstje.
quote:Waarschijnlijk is het de manier waarmee Geesje met haar dieet omgaat die irriteerd. Ik kan me herinneren dat ze het gluten verhaal en de apparte plaats die het in het huis inneemt met graagte aan iedereen verteld. Ze kan het ook gewoon niet melden en het als een last dragen maar Geesje is het meer aan het cultiveren het en dat kan steken.
Op woensdag 23 oktober 2002 07:53 schreef Gert het volgende:[..]
Ja, wat is er nu handig aan het allergisch zijn voor gluten? 'Handig' impliceert altijd opzet, en volgens mij is het niet mogelijk om opzettelijk allergisch voor gluten te worden zodat je meer aandacht krijgt.
Die aandacht is een bijkomstigheid. Margriet heeft helemaal geen 'point', ze loopt gewoon vreselijk jaloers te zeiken, en dat heeft alles te maken met Stefan.
Stefan, Margriet en Geesje staan dan ook alledrie in mijn laatste 6-lijstje.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 23-10-2002 11:43]
quote:Dat kan steken ja, met name als je stikjaloers bent omdat de vent waarop je valt vindt dat je een veel te dikke reet en te grote waffel hebt.
Op woensdag 23 oktober 2002 11:37 schreef marky het volgende:[..]
maar Geesje is het meer aan het cultiveren het en dat kan steken.
Het is allereerst erg vervelend als je zo'n allergie hebt. Wat vreselijk kleingeestig dan, om daarover dergelijke insinuaties te gaan maken.
quote:De andere bewoners moeten er toch van op de hoogte worden gesteld lijkt me, anders zouden die zich immers afvragen waar die potjes voor zijn en ze bep. dingen niet mag eten. Buiten dat zou ik niet weten waarom iemand geheimzinnig zou moeten doen over zijn of haar ziekte/allergie.
Op woensdag 23 oktober 2002 11:37 schreef marky het volgende:[..]
Waarschijnlijk is het de manier waarmee Geesje met haar dieet omgaat die irriteerd. Ik kan me herinneren dat ze het gluten verhaal en de apparte plaats die het in het huis inneemt met graagte aan iedereen verteld. Ze kan het ook gewoon niet melden en het als een last dragen maar Geesje is het meer aan het cultiveren het en dat kan steken.
Er zijn echter mensen die misbruik van hun ziekte maken en er zielig over doen zodat ze aandacht krijgen of er mee te koketteren in de hoop interessant gevonden te worden. Dat laatste is waar Margriet Geesje van beticht met die opmerking en dat is absoluut niet het geval durf ik met zekerheid te zeggen, anders had ik dat wel uit de streamverslagen op kunnen maken. Ergo, Margriet is gewoon jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |