quote:bedankt
Qt
Hoi suikerberg.. ik doe een pogingBB heeft 60% van het voedselbudget ingehouden vanwege overtredingen: Communiceren met Iti na zijn vertrek uit het huis en onvoldoende gebruik van de microfoontjes.
Camera 2
Angela is weer uit bed en geeft Andi een cursus pulken of zoiets. Heb er geen verstand van dit soort dingen. Andi heeft het nu overgenomen van Angela.
De regie is erg lui blijft erg veel bij dezelfde personen hangen. Terwijl ik weet dat er veel meer gebeurt in het huis.
tot
of
quote:een hongaarse proxy
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:48 schreef MacroMorph het volgende:
Welke proxy instellingen moet je hebben om het weer te kunnen volgen ??
In de huiskamer zitten Zsanett en Szabi op de bank met een grote beer. Pongo wordt geschminkt door Angela. Evi kwam uit de dagboekkamer en gaat verder met het schminken van Popey. Bij zijn verkleed als dames, Popey heeft een tijgerpakje aan.
Zal wel van Evi zijn denk ik zo.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:44 schreef suikerberg het volgende:[..]
een hongaarse proxy
advies doe een search de kwaliteit verschilt van dag tot dag.
Garb can you connect to the streams not the site but the ip-addresses
Example: mms://213.163.39.177/xBBStream4. I get an error from the server: server down or you net to use a proxy
Suikerbergje lezen
quote:Ik hoop het wel maar vandaag komen er geen verslagen meer. Het wordt tijd om te
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:19 schreef Piaf het volgende:
Béééééééter komen die streams terug
...anders mis ik mn "voor het slapen gaan-ritueel":
Suikerbergje lezen
Evi & Angela zitten op de rode bank in de huiskamer ze houden samen een mooie beer vast. Ze zitten druk met elkaar te praten en er wordt veel gelachen.
Camera 4:
Aan de keukentafel zitten Balint, Andi, Szabi te eten (eet smakelijk)
Popey staat leuk te doen in de keuken voor een camera.
Zsanett moest naar de dagboekkamer komen. Popey zit rare bekken te trekken.
Heeft wel een hele erg melige bui vandaag. Zsanett heeft in de DBK een brief gekregen van BB en leest deze voor
En Zsanett moet nu weer terug komen in de DBG
Ach wat leuk er worden nu Hongaarse kinderliedjes gedraait door BB.
Iedereen vraagt zich af wat ze er mee moeten. Balint en Popey eten gewoon door of er niks aan de hand is. De rest zit op de bank en vraagt zich ook af wat ze er verder mee moeten
Bijna iedereen is verkleed als beest, ik zee een aantal witte konijnen
Katten en tijger. Ze slaan als kleine kinderen te dansen op een kinderliedjes.De grote beesten houden ze in de hand, het is echt geen porem op dit te zien. Echt iedereen staat te dansen, het moeilijk te zien wie wie is, kwaliteit stream is slecht. Omdat het zou leuk is zetten nog een keer het plaatje op. En weer staat iedereen te dansen, de hond staat als een idioot te blaffen. Het is te hopen dat er snel op de site van BB een filmpje hierover komt. Het is heel erg lachwekkend om dit te zien
Witte konijn: Zsanett
Zwarte poes: Andi
Witte konijn: Renato
Kleine meid: Evi ![]()
Zwarte poes: angela
Tijger: Balint
Popey of Pongo was niet verkleed
Wat ik kon zien ging allemaal erg snel het omkleden
De jonge kat loopt speels door het huis. Evi is de brief weer aan heet voorlezen, er is een discussie gaande. Er zitten nu zes bewoners rond de tafel in de huiskamer waar vooral Evi & Renato het woord voert. Nu is Zsanett aan het woord en zij bekijkt de brief nog eens
Evi, Popey, Andi, Renato, Szabi en Zsanett zitten in de huiskamer op de bank met twee grote beren. Er wordt ergens over gesproken het zou kunnen gaan over een brief die ze van BB hebben gehad. De laatste uren hebben ze er meer gehad en meestal volgende een lachwekkende opdracht even wachten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |