abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6391942
Op Tweakers zijn ze er al mee bezig. Kunnen wij als FOK! dan achterblijven? NEE!

Een contest!?
Ja! In dit geval bouw je je eigen pretpark in Rollercoaster Tycoon 2. Wie maakt het leukste park? Het is alleen maar voor de lol voor de mensen die dit een leuk spel vinden en het leuk vinden om mooie parken te bouwen.

Is hier animo voor?

Ik ben al zover dat ik een scenario heb gemaakt dat iedereen moet gebruiken om zijn of haar park op te bouwen. Er moet ook een jury samengesteld worden die de parken beoordeeld.

Inschrijvingen en opgeven voor de jury kan bij mij op mb.koster@quicknet.nl

Ik zoek dan nog een manager Jury die alles daar regelt.

Wie heeft er tips omtrent deze wedstrijd?!

...
pi_6392015
ga anders gewoon meedoen op GoT? waarom 2 wedstrijden, terwijl het mischien zelfs leuker word als we er gewoon 1 houden (meer deelnemers)
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
pi_6392250
Verzin maar. Ik doe wel mee op voorwaarde dat er geen geld limiet is
En eigen FOK toernooi is wel leuk, FOK en tweakers draaien misschien wel op zelfde servers, maar voor de rest is het anders.

Ik zou zeggen:
Een gemaakte map met 1 type theming mogelijk en bepaalde attracties en dan kijken wie de mooiste maakt

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_6392256
Posten over warez mag niet op Fok of Tweakers ...

Hoe kan het dan dat er al zo volop over gepost wordt, en zelfs wedstrijden voor worden georganiseerd ... als het spel nog niet eens uit is? (ja, hij komt deze week uit ... maar hij ís er nog niet)

pi_6392296
het scenario moet idd zonder geld gespeeld worden .. dat om de creativiteit helemaal ten uitvoer te kunenn brengen ,

Ik wil zelf best in de jury deelnemen .. So count me in..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6392300
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:37 schreef Young_David het volgende:

Hoe kan het dan dat er al zo volop over gepost wordt, en zelfs wedstrijden voor worden georganiseerd ... als het spel nog niet eens uit is? (ja, hij komt deze week uit ... maar hij ís er nog niet)

mijn vader is medeontwikkelaar dus ik heb em eerder
pi_6392326
quote:

Omdat de echte liefhebber niet kan wachten op het origineel en die al in bestelling heeft staan. trouwens in de states is die al uit hoor , ju kunt hem gewoon bestellen

en voor de rest posten we niet over warez, en worden request tot warez direct afgekapt .

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:42:07 #8
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_6392329
ik doe mee
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_6392339
Ik heb ook wel zin om mee te doen, upload het scenario maar!
pi_6392342
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:40 schreef StefanFM het volgende:

[..]

mijn vader is medeontwikkelaar dus ik heb em eerder

ow en als je wil weten welk bedrijf dat is...

het heet zoiets als kazaa

pi_6392363
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:43 schreef StefanFM het volgende:

[..]

ow en als je wil weten welk bedrijf dat is...

het heet zoiets als kazaa

Je vader werkt dus bij KaZaA

[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 21-10-2002 14:52]

pi_6393101
Cool, ik doe zeker weten mee.

Alleen, inderdaad geen geld limiet, en een niet al te moeilijk opdracht, als 5000 bezoekers in 1 jaar ofzo.

Voor de rest, beperkt aantal attracties en shops enzo. Maak wel een leuk scenario (als je dat al hebt gedaan, post dan een paar screens ofzo :p)

Ik wil wel helpen, als je me hulp nodig hebt, mail me dan maar.. email staat in me profiel .

pi_6393180
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:42 schreef Lord Dreamer het volgende:

Omdat de echte liefhebber niet kan wachten op het origineel en die al in bestelling heeft staan. trouwens in de states is die al uit hoor , ju kunt hem gewoon bestellen

en voor de rest posten we niet over warez, en worden request tot warez direct afgekapt .

Aha! Iemand die weet welke amerikaanse on-line shop computergames naar europa mag sturen. Als je zegt welke dan koop ik hem daar ook (want in de U.S. istie half zo goedkoop)
  Eindredactie Games maandag 21 oktober 2002 @ 15:35:39 #14
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_6393218
ik doe mee
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_6393461
ik doe zeker mee !
pi_6393585
Ik wil ook best jureren, dan doet mijn park wel buiten mededinging mee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_6402423
Ik vind het een leuk idee, toch 1 kant tekening.

Tijn & ik hadden het zeer op prijs gesteld als de topic starter dit eerst even overlegd had met ons. Want een wedstrijd is wel leuk alleen uit naam van Fok! kun je niet zomaar doen. Dat moet even overlegd worden. Een reminder dus voor de volgende keer

Reacties op 't spel zelf kunnen gewoon nog steeds in dit topic: Het Grote Rollercoaster Tycoon 2 Topic (Deel 1)

maandag 21 oktober 2002 @ 23:42:48 #18
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_6402698
* Beavis doet mee, vanaf vrijdag
* Beavis is namelijk eerlijk
pi_6402721
quote:

moraalridder met allemaal gekochte software zeker ?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6402927
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:21 schreef Kos het volgende:
Op Tweakers zijn ze er al mee bezig. Kunnen wij als FOK! dan achterblijven? NEE!

Een contest!?
Ja! In dit geval bouw je je eigen pretpark in Rollercoaster Tycoon 2. Wie maakt het leukste park? Het is alleen maar voor de lol voor de mensen die dit een leuk spel vinden en het leuk vinden om mooie parken te bouwen.

Is hier animo voor?

Ik ben al zover dat ik een scenario heb gemaakt dat iedereen moet gebruiken om zijn of haar park op te bouwen. Er moet ook een jury samengesteld worden die de parken beoordeeld.

Inschrijvingen en opgeven voor de jury kan bij mij op mb.koster@quicknet.nl

Ik zoek dan nog een manager Jury die alles daar regelt.

Wie heeft er tips omtrent deze wedstrijd?!

Ik maak het scenario wel.... nog speciale wensen hiervoor?
pi_6403277
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:58 schreef Mister_Orange het volgende:

[..]

Ik maak het scenario wel.... nog speciale wensen hiervoor?

Ik ben zelf voor een moeilijk landschap, maar wel alle attracties, zodat je echt aan het einde kan zien hoe iedereen volledig het landschap heeft gemod om daar zijn achtbanen in kwijt te raken.
zo kan die wel weer...
pi_6403355
Landschap modden is lastig in het scenario zelf, omdat ze dat handige tooltje weg-gehaald hebben.

Maar ik hoor het graag van de topic starter wat voor ideen hij had .

Oh en het lijkt me leuk om de modjes sowieso in de jury te laten

pi_6405608
De Modjes in de jury moet je wel een Modje vinden die RCT2 leuk vindt.

Wel een scenario met veel landschap wisselingen , geen geld probleem en minimaal 10 coasters met een rating van 6+ ( dat voorkomt het minimaal 700 park rating verhaal.)

Standaard groote van de kaart (150*150) lijkt me voldoende.

van af het moment dat het scenario er is , kan een modje gewoon hier een lijst maken met mensen die meedoen . ( de mod kan de lijst updaten) en kunnen we van start gaan.

pi_6406107
Ok, zodra ik vanavond thuis ben, zal ik ff een scenario in elkaar poetsen, is niet zo heel erg moeilijk, maar ik doe wel een bergje hier, waterje daar, en dus geen grote open vlakte

Ik heb alleen wat webspace nodig, denk ik....

pi_6406187
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 09:54 schreef Mister_Orange het volgende:
Ok, zodra ik vanavond thuis ben, zal ik ff een scenario in elkaar poetsen, is niet zo heel erg moeilijk, maar ik doe wel een bergje hier, waterje daar, en dus geen grote open vlakte

Ik heb alleen wat webspace nodig, denk ik....

kan hem zolang wel hosten .. hoe groot wordt dat scenario ??? B
Beetje bergen aan de zijkant. water erbij wel bij de ingang wat open ruimte je kunt moeilijk van de bezoekrs verwachten dat ze al moe zijn als ze net 100 mtr van de ingang zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')