Een contest!?
Ja! In dit geval bouw je je eigen pretpark in Rollercoaster Tycoon 2. Wie maakt het leukste park? Het is alleen maar voor de lol voor de mensen die dit een leuk spel vinden en het leuk vinden om mooie parken te bouwen.
Is hier animo voor?
Ik ben al zover dat ik een scenario heb gemaakt dat iedereen moet gebruiken om zijn of haar park op te bouwen. Er moet ook een jury samengesteld worden die de parken beoordeeld.
Inschrijvingen en opgeven voor de jury kan bij mij op mb.koster@quicknet.nl
Ik zoek dan nog een manager Jury die alles daar regelt.
Wie heeft er tips omtrent deze wedstrijd?!
Ik zou zeggen:
Een gemaakte map met 1 type theming mogelijk en bepaalde attracties en dan kijken wie de mooiste maakt
Hoe kan het dan dat er al zo volop over gepost wordt, en zelfs wedstrijden voor worden georganiseerd ... als het spel nog niet eens uit is? (ja, hij komt deze week uit ... maar hij ís er nog niet)
Ik wil zelf best in de jury deelnemen .. So count me in..
quote:mijn vader is medeontwikkelaar dus ik heb em eerder
Op maandag 21 oktober 2002 14:37 schreef Young_David het volgende:
Posten over warez mag niet op Fok of Tweakers ...Hoe kan het dan dat er al zo volop over gepost wordt, en zelfs wedstrijden voor worden georganiseerd ... als het spel nog niet eens uit is? (ja, hij komt deze week uit ... maar hij ís er nog niet)
quote:Omdat de echte liefhebber niet kan wachten op het origineel en die al in bestelling heeft staan. trouwens in de states is die al uit hoor , ju kunt hem gewoon bestellen
Posten over warez mag niet op Fok of Tweakers ...Hoe kan het dan dat er al zo volop over gepost wordt, en zelfs wedstrijden voor worden georganiseerd ... als het spel nog niet eens uit is? (ja, hij komt deze week uit ... maar hij ís er nog niet)
en voor de rest posten we niet over warez, en worden request tot warez direct afgekapt .
quote:ow en als je wil weten welk bedrijf dat is...
Op maandag 21 oktober 2002 14:40 schreef StefanFM het volgende:[..]
mijn vader is medeontwikkelaar dus ik heb em eerder
het heet zoiets als kazaa
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:43 schreef StefanFM het volgende:[..]
ow en als je wil weten welk bedrijf dat is...
het heet zoiets als kazaa
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 21-10-2002 14:52]
Alleen, inderdaad geen geld limiet, en een niet al te moeilijk opdracht, als 5000 bezoekers in 1 jaar ofzo.
Voor de rest, beperkt aantal attracties en shops enzo. Maak wel een leuk scenario (als je dat al hebt gedaan, post dan een paar screens ofzo :p)
Ik wil wel helpen, als je me hulp nodig hebt, mail me dan maar.. email staat in me profiel .
quote:Aha! Iemand die weet welke amerikaanse on-line shop computergames naar europa mag sturen. Als je zegt welke dan koop ik hem daar ook (want in de U.S. istie half zo goedkoop)
Op maandag 21 oktober 2002 14:42 schreef Lord Dreamer het volgende:Omdat de echte liefhebber niet kan wachten op het origineel en die al in bestelling heeft staan. trouwens in de states is die al uit hoor , ju kunt hem gewoon bestellen
en voor de rest posten we niet over warez, en worden request tot warez direct afgekapt .
Tijn & ik hadden het zeer op prijs gesteld als de topic starter dit eerst even overlegd had met ons. Want een wedstrijd is wel leuk alleen uit naam van Fok! kun je niet zomaar doen. Dat moet even overlegd worden. Een reminder dus voor de volgende keer
Reacties op 't spel zelf kunnen gewoon nog steeds in dit topic: Het Grote Rollercoaster Tycoon 2 Topic (Deel 1)
quote:moraalridder met allemaal gekochte software zeker ?
quote:Ik maak het scenario wel.... nog speciale wensen hiervoor?
Op maandag 21 oktober 2002 14:21 schreef Kos het volgende:
Op Tweakers zijn ze er al mee bezig. Kunnen wij als FOK! dan achterblijven? NEE!Een contest!?
Ja! In dit geval bouw je je eigen pretpark in Rollercoaster Tycoon 2. Wie maakt het leukste park? Het is alleen maar voor de lol voor de mensen die dit een leuk spel vinden en het leuk vinden om mooie parken te bouwen.Is hier animo voor?
Ik ben al zover dat ik een scenario heb gemaakt dat iedereen moet gebruiken om zijn of haar park op te bouwen. Er moet ook een jury samengesteld worden die de parken beoordeeld.
Inschrijvingen en opgeven voor de jury kan bij mij op mb.koster@quicknet.nl
Ik zoek dan nog een manager Jury die alles daar regelt.
Wie heeft er tips omtrent deze wedstrijd?!
quote:Ik ben zelf voor een moeilijk landschap, maar wel alle attracties, zodat je echt aan het einde kan zien hoe iedereen volledig het landschap heeft gemod om daar zijn achtbanen in kwijt te raken.
Op maandag 21 oktober 2002 23:58 schreef Mister_Orange het volgende:[..]
Ik maak het scenario wel.... nog speciale wensen hiervoor?
Maar ik hoor het graag van de topic starter wat voor ideen hij had .
Oh en het lijkt me leuk om de modjes sowieso in de jury te laten
Wel een scenario met veel landschap wisselingen , geen geld probleem en minimaal 10 coasters met een rating van 6+ ( dat voorkomt het minimaal 700 park rating verhaal.)
Standaard groote van de kaart (150*150) lijkt me voldoende.
van af het moment dat het scenario er is , kan een modje gewoon hier een lijst maken met mensen die meedoen . ( de mod kan de lijst updaten) en kunnen we van start gaan.
Ik heb alleen wat webspace nodig, denk ik....
quote:kan hem zolang wel hosten .. hoe groot wordt dat scenario ??? B
Op dinsdag 22 oktober 2002 09:54 schreef Mister_Orange het volgende:
Ok, zodra ik vanavond thuis ben, zal ik ff een scenario in elkaar poetsen, is niet zo heel erg moeilijk, maar ik doe wel een bergje hier, waterje daar, en dus geen grote open vlakteIk heb alleen wat webspace nodig, denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |