de eerste geef je
3 punten
de 2e geef je
2 punten
de 3de
1 Punt
1 of 2 platen kan natuurlijk ook
====================================
Top 10 week 1
1 DJ Spud - Set It Off
2 Timo Maas ft Kelis - Help Me
3 Cassius - The Sound Of Violence (narcotic trust mix)4
4 Deepack - 100%
5 Underworld - Two Months Off
6 Axel Coon - Close To You
7 Breezze - Ready For Love
8 M-Factor - Mother (original mix)
9 Aquagen - Take Your Chance
10 DJ Dana - Save Me
====================================
01. Molella - TVAB (ik zag 'm hier al eerder genoemd en ik ben het er mee eens. Top nummer) 3 punten!
02. Masterboy - I Need A Lover (DJs @ Work Remix) 2 punten!
03. Rednex - Cotton Eye Joe 2002 (Dance Nation Remix) 1 punt
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:40 schreef Ener-G het volgende:
1. Underworld - Dinosaur Adventure 3d
2. Thomas Bangalter & Dj Falcon - I got so much love to give
3. Junior Senior - Move your Feet
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:56 schreef Boterbabbelaar het volgende:
1. Gouryella - Ligaya (Orginal Mix).
2. Riva - Time Is The Healer (Armin Van Buuren Remix).
2. Junkie XL - Breezer.Het ziet er positief uit voor de komende tijd.
.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:50 schreef uilebal het volgende:
1.DJ Touché - Gimme my money
2.Mighty Dub Katz - Manana
3.Mint Royale - Sexiest man in Jamaica
Dat moet toch anders kunnen
Wellicht kiezen uit een releaselijst van de afgelopen weken ofzo?
toch maar even een top 3 (qua commercieel interessante tracks):
1) G-Spott - Louder
2) The Freak - The sound, the melody (maarja die komt pas over 1,5 maand uit)
3) Molella - T.V.A.B. (zo is er tenminste EEN die hoog scoort )
quote:Ja tsss... lekker , iig 2 van de 3 zijn nog niet gereleased!
Op woensdag 23 oktober 2002 22:21 schreef Jape het volgende:
Ik vind dit wel een leuk initiatief, maar volgens mij werkt het voor geen meter zo, veel te veel verschillende platen worden er aangedragen, want 'dance' is ook zo breed.... Er zitten behoorlijk oude platen tussen (Luna System - The light), (door mp3's) verkeerd genoemde platen (Dana - Save me), en alles van progressive tot hardtrance...Dat moet toch anders kunnen
Wellicht kiezen uit een releaselijst van de afgelopen weken ofzo?toch maar even een top 3 (qua commercieel interessante tracks):
1) G-Spott - Louder
2) The Freak - The sound, the melody (maarja die komt pas over 1,5 maand uit)
3) Molella - T.V.A.B. (zo is er tenminste EEN die hoog scoort)
quote:eerste is vrij oud tweede ken ik niet of je moet the horrorist bedoelen en dies helemaal oud
Op maandag 21 oktober 2002 10:19 schreef B4ron het volgende:
en waar is DJ Rolando - Knights of the Jaguar?
en waar is Chris Liebing - One night in New York City
1 Da Booka - Can U Feel The Rhytm
2 Julian DJ & Davide Sonar - Technonoise
3 Deepack - 100%
quote:Precies, mijn punt.. hoe kan je zo een danceplaat van de week bepalen? dan zal je toch met de releases van afgelopen week moeten werken ofzo?
Op donderdag 24 oktober 2002 22:33 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ja tsss... lekker , iig 2 van de 3 zijn nog niet gereleased!
Ik zoek ze een beetje bij elkaar aan de hand van vooral de 'maak het of kraak het'-overzichten op de 538-site, de playlist van 3fm (+ wat in hun cyber top 50 bij de tips staat) en het lijstje 'nieuwe clips' van de Box, maar alles bij elkaar is natuurlijk veel duidelijker en vollediger.
Jaren geleden stond het altijd in het Mega top 100/50-blaadje maar daar wordt overduidelijk flink op bezuinigd (bijna elke week weer dunner.....).
quote:Het gaat er niet om of een nummer gereleased is of niet. Het liefst hebben we natuurlijk wel recente nummers ipv oudere nummers, maar tracks die nu op promo uit zijn, maar wel te vinden zijn in het circuit worden ook geaccepteerd.
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:39 schreef Jape het volgende:[..]
Precies, mijn punt.. hoe kan je zo een danceplaat van de week bepalen? dan zal je toch met de releases van afgelopen week moeten werken ofzo?
De danceplaat van de week is gewoon de plaat die op 1 staat na 1 week. Deze plaat kan later niet weer gekozen worden tot danceplaat van de week en zal de volgende week dus ook van de lijst verdwijnen. Het is gewoon een kwestie van optellen.
Het principe is eigenlijk gewoon hetzelfde als de Kots -schijf van de week op Clubcharts.nl alleen gaat het hier nu omgekeerd en kan er op 3 ipv 1 plaat gestemd worden. Door punten toe te kennen, krijgen we een eigen rangorde, de Top 10.
Ik zie niet in waarom dat niet zou moeten werken? Het lukt op Clubcharts, dus dan moet het Cybart en mij zeker lukken om dit hier ook te doen.
quote:Het moet wel kunnen werken hier. Ligt er denk ik meer aan dat nog niet genoeg mensen dit topic gevonden hebben..
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:28 schreef CJ het volgende:[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zou moeten werken? Het lukt op Clubcharts, dus dan moet het Cybart en mij zeker lukken om dit hier ook te doen.
met meer votes zullen er automatisch meer tracks zijn die eruit springen
Shine on me-Praise Cats
1 M Factor - Mother (original)
2 Marc et Claude - Living You 2002 (DJ Isaac Remix)
3 Beatcheckazz - The Power Of Love 2002
quote:Voor dance => Juno
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:49 schreef postinggirl het volgende:
Is er sowieso een lijst te vinden op internet met alle single-releases per week?Ik zoek ze een beetje bij elkaar aan de hand van vooral de 'maak het of kraak het'-overzichten op de 538-site, de playlist van 3fm (+ wat in hun cyber top 50 bij de tips staat) en het lijstje 'nieuwe clips' van de Box, maar alles bij elkaar is natuurlijk veel duidelijker en vollediger.
Jaren geleden stond het altijd in het Mega top 100/50-blaadje maar daar wordt overduidelijk flink op bezuinigd (bijna elke week weer dunner.....).
1. DJ Tomcraft - Loneliness ()
2. System F - Solstice
3. Dariush - Ira
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |