Een jaarlijks verplicht examen !
Dat is dan euro 29.45 alstublieft
Het is maar een vermoeden hoor, maar het zint mij niets, dat CBR.
Moest laatst op voor motortheorie, heb pas een jaartje of drie mijn autorijbewijs. Het verschilt geen ene ****, maar het is wel weer flink duurder dan de vorige keer.
[Dit bericht is gewijzigd door Proos op 21-10-2002 00:50]
Gefeliciteerd, je bent geslaagd voor dit theorie-examen op internet!
Van de 50 vragen had je in totaal 47 vragen goed beantwoord.
Iedereen die 45 vragen of meer goed heeft beantwoord, is geslaagd.
kheb hem drie jaar
kijk je in de buik of de rug...gas terug...
kan iemand niet even iso bakken van die nieuwste software haha
quote:aan een theorie certificaat heb je niet veel als je geen rijlessen gaat nemen lijkt me
Op zondag 20 oktober 2002 23:53 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Sorry hoor maar dit slaat dus totaal nergens op..sinds wanneer heb je rijlessen nodig om je theorie-certificaat te halen? Mensen willen, ongeacht of de vragen "makkelijk" zijn een rijbewijs halen, omdat het in deze maatschappij haast een primaire levensbehoefte is... misschien hebben ze er genoeg van met de fiets/bus/trein naar hun werk te gaan?
quote:Hmm ja, om 1100 is er toch nog verkeer zat eigenlijk wel in de wat grotere steden, sja waarschijnlijk zullen ze voor het eerst in het donker rijden tenzij ze speciaal rekening gehouden hebben met het feit dat ze savonds afrijden?
Op maandag 21 oktober 2002 00:46 schreef IsaacD het volgende:
Hmmm afrijden om 11 uur 's avonds als er dus nix op de weg is? Ik denk dat Kelly zelfs geslaagd zou zijn! OK, niet overdrijven maar volgens mij beinvloedt dit de slagingskansen behoorlijk.
er zijn maar genoeg zatlappen op de fiets ook zonder licht etc. nee ik snap niet dat ze allemaal geslaagd zijn. 1ste keer, ik las eerder op de avond dat de kans 66% is bij eerste keer en dat neer komt op 0.197? naja voor 4 personen die allen in 1x geslaagd zijn....?
Ik vind nog steeds mooi dat "kelly" gezakt is voor theorie en nu is dat helemaal mooi omdat de rest ook allemaal geslaagd is voor hun bewijs.
thnx
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 23:38 schreef Tweek het volgende:
Wat is die ton toch een ongelovelijke lul.
ja he
Ik had zelf 1 fout. Wist niet meer bij hoeveel meter zicht je mistlampen aan mogen.
quote:Vond dit ook wel merkwaardig en een beetje oneerlijk! Als je weet wat ik allemaal ben tegengekomen tijdens mijn [kuch!] negen [kuch!] rijexamens: Ambulances met loeiende sirenes, fietsers die tegen het verkeer in rijden, gemeentwagens die rechts voorgesorteerd staan en dan toch belsuiten om naar links te gaan!
Op maandag 21 oktober 2002 00:46 schreef IsaacD het volgende:
Hmmm afrijden om 11 uur 's avonds als er dus nix op de weg is? Ik denk dat Kelly zelfs geslaagd zou zijn! OK, niet overdrijven maar volgens mij beinvloedt dit de slagingskansen behoorlijk.
Kon er iedere keer weinig aan doen, maar toch zak je dan omdat je niet relaxed genoeg reageerde!
's avonds afrijden is veel makkelijker, ook al is het donker!
* Elbutre is verder blij dat hij niet in Den Haag woont, zodat hij Bart Chabot niet snel achter het stuur tegen zal komen
Dat die man niet gek van zichzelf wordt! Zenuwenlijer!
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 09:50 schreef Geronimus het volgende:
Die grappenmakers van sbs en het cbr hebben de uitslag niet op internet gezetIk heb wel de test gedaan maar ben na het invullen omgedonderd van de slaap. Heeft iemand de uitslag toevallig ergens genoteerd ? (En voor de grappenmakers...wil diegene het ook ff posten)
thnx
1j 11n 21j 31j 41j
2n 12j 22n 32n 42j
3n 13n 23j 33n 43n
4j 14n 24n 34j 44j
5n 15j 25j 35n 45n
6j 16n 26n 36n 46n
7n 17n 27n 37j 47j
8n 18j 28j 38n 48n
9j 19n 29n 39n 49n
10c 20a 30c 40b 50b
Ik had trouwens 1 fout. Net als bij mijn officiële theorie-examen, ruim een jaar terug.
quote:Vaak is het theorie examen toch moeilijker dan je denkt, zou er dus wel goed voor leren als ik jou was!
Op zondag 20 oktober 2002 23:54 schreef Boomlaars het volgende:
Hah! 3 fouten..en nog geeneens geleerd voor mijn theorie-examen..dat beloofd veel goeds
quote:Ja maar gisteravond was er een herhaling op dus....
Op donderdag 10 juli 2003 17:53 schreef Batsies het volgende:
Tja dit topic is al bijna een jaar oud, maar die dame ik weet niet, geloof van het CBR ofzo
Ik vind het best meevallen eigenlijk. Bij het bespreken van de vragen heb ik ook nog even meegedaan, dus door antwoord te geven voordat het gezegd wordt. 10 seconden bedenktijd is alleen maar lastig, dan ga je twijfelenquote:Op zondag 11 april 2004 22:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het CBR heeft de theorie-examens echt belachelijk moeilijk gemaakt, zelfs als je maanden hebt zitten leren is de kans groot dat je zakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |