quote:ja alle hulp is welkom. Maar check ff het topic in slowchat en meld daar wat je graag wilt doen.
Op maandag 21 oktober 2002 22:32 schreef flappiewappie het volgende:
voor die site van jullie, wil ik ook wel wat doen hoor? beetje nieuws updaten enz. kan ik wel, zolang ik maar geen HTML en ander " programeer" werk hoef te doen
. anywayz, laat me maar weten als jullie hulp nodig hebben!
http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/index.cgi?board=gena&action=display&num=1034809905
Gast die gewoon alle 120 Shines heeft gevonden !
quote:Cool, maar het is maar waar je zin in hebt !
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:59 schreef keeper het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar check dit:http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/index.cgi?board=gena&action=display&num=1034809905
Gast die gewoon alle 120 Shines heeft gevonden
!
quote:Nog steeds is het bizar om al die shines te vinden. Hij heeft dus ook gewoon alle 240 blauwe muntjes gezocht en gevonden
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:45 schreef gieling.com het volgende:
Maar hij (mario sunshine) was wel heel wat eerder in amerika uit, dus die heeft ook meer tijd gehad
quote:Grmbl. Wat een k*t-spel. Maar dan in positieve zin, natuurlijk.
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Luigi, hoe gaat het met Monkey Ball?
Nah, eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt veel tijd voor gehad. Ik wil eerst Luigi's Mansion uitspelen, daar ben ik nu echt verslaafd aan . Maar wat ik tot nu toe ermee gedaan heb: gruwelijk verslavend!
quote:mwa, luigi was wel leuk. ze hadden alleen wat meer puzzels erin moeten doen, en niet alleen zuigen enz
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:00 schreef Luigi het volgende:[..]
Grmbl. Wat een k*t-spel. Maar dan in positieve zin, natuurlijk.
.
Nah, eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt veel tijd voor gehad. Ik wil eerst Luigi's Mansion uitspelen, daar ben ik nu echt verslaafd aan
. Maar wat ik tot nu toe ermee gedaan heb: gruwelijk verslavend!
quote:Daar ga ik je nog eens op quoten vriend. Wacht maar,................tis verschrikkelijk moeilijk !
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:37 schreef Lexie het volgende:
Ah, ik heb Sunshine ook.
In het weekend RE en Luigi's Mansion uitgespeeld.
Ik ga wel voor de 120 shines, al moet ik er dood bij neervallen.
Bij Mario 64 is het ook gelukt.
quote:Erg he
Op woensdag 23 oktober 2002 11:55 schreef G1Ace het volgende:
KANNONNEN!
ziet best wel goed uit dat FF CC
quote:Ben je niet lekker ofzo. Bij de MM hier in Den Haag kost de Cube 169, euro nieuw. Koop daar dan gewoon een SMS los bij....
Op woensdag 23 oktober 2002 16:03 schreef Kennyman het volgende:
Beste Cube-mensjes, ik ga dus binnenkort een gamecube kopen, maar gierig als ik ben koop ik wel lekker een tweedehandse. Nu zie ik bij ebay er eentje staan voor 201 euro (vooralsnog) met luigi's mansion en spiderman. Persoonlijk wil ik op dit moment maar een game en dat is mario. Echter, 201 is best goedkoop voor 2 spellen erbij (en een mem-card), dus wat denken jullie? Doorzoeken voor eentje met mario (of zonder mario en mario apart kopen) of zijn spiderman en luigi's mansion wel de moeite waard?
quote:Hoeveel moelijker dan Mario 64
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar ga ik je nog eens op quoten vriend. Wacht maar,................tis verschrikkelijk moeilijk !
Beginnende met:
Een Metroid Prime Reclame: Filmpje
En wat Pics uit t filmpje:
Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes
quote:Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg
The Lord of the Rings: The Two Towers wordt rond de kerst van dit jaar in de bioscoop verwacht. Niet alleen in de bioscoop, zo blijkt vandaag, maar ook op je eigen GameCube!Wij wisten het al half augustus, maar vanaf vandaag is het ook officieel door EA bekend gemaakt: The Lord of the Rings: The Two Towers komt op de GameCube. Meteen een groot nadeel: de game zal waarschijnlijk een regelrechte port worden van de Playstation 2-versie.
De avonturen van Frodo, Gandalf, Legolas en alle andere magische wezens uit de wereldberoemde boeken van J.R.R. Tolkien komen nu dus zeker ook naar de GameCube en de Xbox. Of de Cube-versie nog bepaalde extra's krijgt vergeleken met de PS2-versie is nog onduidelijk. Wel is het zeker dat de game ongeveer tegelijk met de bioscoop-premiere van The Two Towers, eind dit jaar dus, in de winkels zal liggen.
*Zelda Update*
2 nieuwe filmpjes:
Misschien de Boxart van Zelda in Japan, wie zal t zeggen:
En dat was t wel weer zo'n beetje er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken
quote:Godverdomme,...dat noem ik nou nog eens coole posts !
Op woensdag 23 oktober 2002 16:49 schreef febster het volgende:
Leuk al dat gebabbel maar soms met er ook wat nieuws gepost worden natuurlijk:
Beginnende met:
Een Metroid Prime Reclame: Filmpje
En wat Pics uit t filmpje:
[afbeelding] Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes
[..]Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg
dus ik ben erg blij mee dat ie ook uitkomt op de GC
*Zelda Update*
2 nieuwe filmpjes:
![]()
![]()
Misschien de Boxart van Zelda in Japan, wie zal t zeggen:
En dat was t wel weer zo'n beetje
er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken
quote:Wat??? Waar?
Op woensdag 23 oktober 2002 16:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben je niet lekker ofzo. Bij de MM hier in Den Haag kost de Cube 169, euro nieuw. Koop daar dan gewoon een SMS los bij....
GVD, bij dixons 219,95. Ik weet dat dixons duur is, maar ZO erg.
quote:Oke als toegift dan toch maar de link naar de 1080 snowboarding filmpjes
Op woensdag 23 oktober 2002 16:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Godverdomme,...dat noem ik nou nog eens coole posts !
*klik* Onderaan 14 stuks erg mooi als ik t mag zeggen (wapperende kleren en sneeuw die aan die kleren blijft plakken enzo )
En nog een extra Time Splitters 2 filmpje (moet je wel ff renamen anders werkt ie niet) Fraggen maar!
Goldeneye anyone level 2 ?
Ja deze parel misschien toch wel komt binnenkort uit (25 okt of 1 nov) en heeft een heuse eigen level editor, en bots voor een goede multiplayer duss ik ben benieuwd perhaps een goldeneye beater
???
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 23-10-2002 17:06]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |