abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6401120
voor die site van jullie, wil ik ook wel wat doen hoor ? beetje nieuws updaten enz. kan ik wel, zolang ik maar geen HTML en ander " programeer" werk hoef te doen . anywayz, laat me maar weten als jullie hulp nodig hebben!
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:00:56 #52
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6401819
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:32 schreef flappiewappie het volgende:
voor die site van jullie, wil ik ook wel wat doen hoor ? beetje nieuws updaten enz. kan ik wel, zolang ik maar geen HTML en ander " programeer" werk hoef te doen . anywayz, laat me maar weten als jullie hulp nodig hebben!
ja alle hulp is welkom. Maar check ff het topic in slowchat en meld daar wat je graag wilt doen.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 00:02:21 #53
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6402991
7 maart zien wij pas Resident Evil 0 en in begin November al in de states....daar wordt je toch niet goed van. Freeloader waar blijf je toch !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6405206
Weet niet of dit al gepost was, maar check dit:

http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/index.cgi?board=gena&action=display&num=1034809905

Gast die gewoon alle 120 Shines heeft gevonden !

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 07:32:39 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6405460
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:59 schreef keeper het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar check dit:

http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/index.cgi?board=gena&action=display&num=1034809905

Gast die gewoon alle 120 Shines heeft gevonden !

Cool, maar het is maar waar je zin in hebt !
pi_6407301
Maar hij (mario sunshine) was wel heel wat eerder in amerika uit, dus die heeft ook meer tijd gehad
pi_6407461
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:45 schreef gieling.com het volgende:
Maar hij (mario sunshine) was wel heel wat eerder in amerika uit, dus die heeft ook meer tijd gehad
Nog steeds is het bizar om al die shines te vinden. Hij heeft dus ook gewoon alle 240 blauwe muntjes gezocht en gevonden .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 15:56:37 #58
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6412214
He Luigi, hoe gaat het met Monkey Ball?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6412276
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Luigi, hoe gaat het met Monkey Ball?
Grmbl. Wat een k*t-spel. Maar dan in positieve zin, natuurlijk. .

Nah, eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt veel tijd voor gehad. Ik wil eerst Luigi's Mansion uitspelen, daar ben ik nu echt verslaafd aan . Maar wat ik tot nu toe ermee gedaan heb: gruwelijk verslavend!

pi_6413712
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:00 schreef Luigi het volgende:

[..]

Grmbl. Wat een k*t-spel. Maar dan in positieve zin, natuurlijk. .

Nah, eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt veel tijd voor gehad. Ik wil eerst Luigi's Mansion uitspelen, daar ben ik nu echt verslaafd aan . Maar wat ik tot nu toe ermee gedaan heb: gruwelijk verslavend!

mwa, luigi was wel leuk. ze hadden alleen wat meer puzzels erin moeten doen, en niet alleen zuigen enz
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 17:51:13 #61
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6414332
Final Fantasy Chronicles

pi_6417650
Ah, ik heb Sunshine ook .
In het weekend RE en Luigi's Mansion uitgespeeld .
Ik ga wel voor de 120 shines, al moet ik er dood bij neervallen.
Bij Mario 64 is het ook gelukt.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 20:40:21 #63
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6417714
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:37 schreef Lexie het volgende:
Ah, ik heb Sunshine ook .
In het weekend RE en Luigi's Mansion uitgespeeld .
Ik ga wel voor de 120 shines, al moet ik er dood bij neervallen.
Bij Mario 64 is het ook gelukt.
Daar ga ik je nog eens op quoten vriend. Wacht maar,................tis verschrikkelijk moeilijk !
pi_6425477
Vanavond een poging doen om Luigi uit te spelen! Ben halverwege het laatste level. Ben benieuwd!
pi_6425644
Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld hebt? Bewaar je die? Luigi's Mansion heeft niet zo'n hele grote replay waarde denk ik, zit er nog een beetje handel in 2e hands games?
  woensdag 23 oktober 2002 @ 11:55:05 #66
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6427021
KANNONNEN!
ziet best wel goed uit dat FF CC
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 23 oktober 2002 @ 13:20:05 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6428098
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 11:55 schreef G1Ace het volgende:
KANNONNEN!
ziet best wel goed uit dat FF CC
Erg he In de zomer van 2003 komt ie uit op de Cube !
pi_6431201
Beste Cube-mensjes, ik ga dus binnenkort een gamecube kopen, maar gierig als ik ben koop ik wel lekker een tweedehandse. Nu zie ik bij ebay er eentje staan voor 201 euro (vooralsnog) met luigi's mansion en spiderman. Persoonlijk wil ik op dit moment maar een game en dat is mario. Echter, 201 is best goedkoop voor 2 spellen erbij (en een mem-card), dus wat denken jullie? Doorzoeken voor eentje met mario (of zonder mario en mario apart kopen) of zijn spiderman en luigi's mansion wel de moeite waard?
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:30:36 #69
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6431714
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:03 schreef Kennyman het volgende:
Beste Cube-mensjes, ik ga dus binnenkort een gamecube kopen, maar gierig als ik ben koop ik wel lekker een tweedehandse. Nu zie ik bij ebay er eentje staan voor 201 euro (vooralsnog) met luigi's mansion en spiderman. Persoonlijk wil ik op dit moment maar een game en dat is mario. Echter, 201 is best goedkoop voor 2 spellen erbij (en een mem-card), dus wat denken jullie? Doorzoeken voor eentje met mario (of zonder mario en mario apart kopen) of zijn spiderman en luigi's mansion wel de moeite waard?
Ben je niet lekker ofzo. Bij de MM hier in Den Haag kost de Cube 169, euro nieuw. Koop daar dan gewoon een SMS los bij....
pi_6431782
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daar ga ik je nog eens op quoten vriend. Wacht maar,................tis verschrikkelijk moeilijk !

Hoeveel moelijker dan Mario 64
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6432126
Leuk al dat gebabbel maar soms met er ook wat nieuws gepost worden natuurlijk :

Beginnende met:

Een Metroid Prime Reclame: Filmpje

En wat Pics uit t filmpje:

Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes

quote:
The Lord of the Rings: The Two Towers wordt rond de kerst van dit jaar in de bioscoop verwacht. Niet alleen in de bioscoop, zo blijkt vandaag, maar ook op je eigen GameCube!

Wij wisten het al half augustus, maar vanaf vandaag is het ook officieel door EA bekend gemaakt: The Lord of the Rings: The Two Towers komt op de GameCube. Meteen een groot nadeel: de game zal waarschijnlijk een regelrechte port worden van de Playstation 2-versie.

De avonturen van Frodo, Gandalf, Legolas en alle andere magische wezens uit de wereldberoemde boeken van J.R.R. Tolkien komen nu dus zeker ook naar de GameCube en de Xbox. Of de Cube-versie nog bepaalde extra's krijgt vergeleken met de PS2-versie is nog onduidelijk. Wel is het zeker dat de game ongeveer tegelijk met de bioscoop-premiere van The Two Towers, eind dit jaar dus, in de winkels zal liggen.

Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg dus ik ben erg blij mee dat ie ook uitkomt op de GC

*Zelda Update*

2 nieuwe filmpjes:

Lopen door t dorp

In gevecht met een Boss

Misschien de Boxart van Zelda in Japan, wie zal t zeggen:

En dat was t wel weer zo'n beetje er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 16:50:43 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6432146
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:49 schreef febster het volgende:
Leuk al dat gebabbel maar soms met er ook wat nieuws gepost worden natuurlijk :

Beginnende met:

[afbeelding] Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes
[..]

Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg dus ik ben erg blij mee dat ie ook uitkomt op de GC

*Zelda Update*

2 nieuwe filmpjes:

Lopen door t dorp

In gevecht met een Boss

Misschien de Boxart van Zelda in Japan, wie zal t zeggen:

[afbeelding]

En dat was t wel weer zo'n beetje er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken

Godverdomme,...dat noem ik nou nog eens coole posts !
pi_6432187
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ben je niet lekker ofzo. Bij de MM hier in Den Haag kost de Cube 169, euro nieuw. Koop daar dan gewoon een SMS los bij....

Wat??? Waar?

GVD, bij dixons 219,95. Ik weet dat dixons duur is, maar ZO erg.

"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6432258
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 16:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Godverdomme,...dat noem ik nou nog eens coole posts !

Oke als toegift dan toch maar de link naar de 1080 snowboarding filmpjes :

*klik* Onderaan 14 stuks erg mooi als ik t mag zeggen (wapperende kleren en sneeuw die aan die kleren blijft plakken enzo )

En nog een extra Time Splitters 2 filmpje (moet je wel ff renamen anders werkt ie niet) Fraggen maar!

Goldeneye anyone level 2 ?
Ja deze parel misschien toch wel komt binnenkort uit (25 okt of 1 nov) en heeft een heuse eigen level editor, en bots voor een goede multiplayer duss ik ben benieuwd perhaps een goldeneye beater ???

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 23-10-2002 17:06]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 23 oktober 2002 @ 17:05:59 #75
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6432432
quote:

SAMUS SAMUS SAMUS WHOEIUOEUOHOEEOIEHEEEEE

[sub]sorry dat moest er even uit ik had al een tijdje niets meer van dr gezien[/sub]

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')